BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 16 listopada 2018, 01:33


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E92] 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 14:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2421
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Koledzy, koleżanki

Od jakiegoś czasu przeglądam, oglądam, jeżdżę 335i (diesla odpuściłem po pierwszej jeździe PB)
Z racji skromnego budżetu, patrzę raczej na auta pochodzenia USA po niedużych przygodach.
Mają lepszą cenę i przede wszystkim w większości sporo mniejszy przebieg...

O co chodzi, że w niektórych przedliftach USA brakuje chłodniczki oleju? Mam takową na oku teraz.
Przelot 130+ brakuje chłodnicy oleju, czy to może powodować problemy? Ogólnie z chłodnicą seryjną te silniki łapią sporą temp oleju, a co dopiero bez niej?
Ewentualnie ciężko jest dołożyć? Patrzyłem tak pobieżnie to w teorii podstawa filtra oleju, 2 węże i chłodniczka ( jak już miałbym to robić, to chyba rozbudowałbym ten system, żeby był wydajniejszy).

Z zakupem 335i biję się od dawna, trochę odstraszały mnie opinie mechaników od BMW, którzy twierdzili, że 200k km to już te silniki są padaki, że tracą kompresję, że gładzie cylindrów porysowane i silniki to śmietniki (na pewno te które do nich trafiały, bo wiadomo zdrowym się nie jeździ na grube akcje do mech) Czy to na prawdę aż tak źle z nimi jest? Ja wiem, że każdy chwali swoje, ale może ma ktoś doświadczenia i może coś poradzić?

Oglądałem już 5-6 sztuk. Większość aut przebiegi ~100k km, jedno auto 180k km które stało sporo i generalnie czuć, że ze wzrostem przebiegu te silniki są jakby głośniejsze, jakieś klekotanie tam coś... Ogólnie mówią, żeby nie dać się zwariować przebiegiem, tylko patrzeć na stan, ale auto PL salon przelot 150k km cena 70k i jest wyraźnie głośniejszy silnik, niż w wersji USA 110k km z ceną poniżej 50k i bądź tu mądry :oczami:

Kolejna rzecz to ta nieszczęsna pompa paliwa, daje to jakieś oznaki jak jest padająca? Czy po prostu bez zobaczenia jej nie idzie określić, czy była, czy nie wymieniana?

Ktoś mądry podpowie coś?

Rady typu "podłącz do kompa, auto trzeba sprawdzić przed zakupem" proszę sobie darować, bo to chyba oczywista oczywistość.

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 15:39 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 4252
Moje BMW: e92
Kod silnika: N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=165839
grabolek363 napisał(a):
trochę odstraszały mnie opinie mechaników od BMW, którzy twierdzili, że 200k km to już te silniki są padaki

Od zawsze mnie zastanawia skąd w naszym kraju teoria, że akurat PRZY 200tys km wszystko zaczyna zawsze się psuć :) :D

_________________
e92 320D Spacegrau 199km i 395Nm -->> viewtopic.php?f=6&t=165839


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 21:42 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2421
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
KU84 napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
trochę odstraszały mnie opinie mechaników od BMW, którzy twierdzili, że 200k km to już te silniki są padaki

Od zawsze mnie zastanawia skąd w naszym kraju teoria, że akurat PRZY 200tys km wszystko zaczyna zawsze się psuć :) :D


To nie jest 3.0D który robi 600-800t km, tylko n54b30, które takie trwałe już nie jest.. szczególnie jak ktoś nie dbał o częste wymiany oleju, nie wspominając o przegrzewaniu go, przy wydłużonych interwałach wymian...

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 01:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6475
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Chlodnice oleju zawsze mozna dolozyc jest duzo aftermarketowych zestawow z bardziej wydajniejsza chlodnica niz seryjna ktora przy ostrzejszym traktowaniu przy temperaturze powyzej 35 stponi celsjusza moze byc mniej wydajna, albo poprostu mozna dolozyc seryjna chlodnice i

http://www.burgertuning.com/sport_oil_cooler_valve.html

Nie ma znaczenia czy wersja byla na usa czy bulgarie nie wszystkie n54 czy n55 mialy chlodnice oleju i zazwyczaj nie mialy jej te bez sport/mpakietu. Takich aut nie bral bym pod uwage bo sa biedniej wyposazone, szczegolnie zwykle stolki i zwykla kierownica byly by dla mnie nie do przejscia.

Z tego co sie orientuje nie mozna zdiagnozowac czy pompa paliwa padnie za kilometr czy 10kkm.

Co do przebiegu to wszystko zalezy jak byla serwisowana, czyli wszystkie bez pewnej przeszlosci serwisowej bal by sie kupowac bo latwo mozna wrzucic w nie spora kwote. Moim zdaniem lepiej kupic auto ktore juz jest po wymianie swiec, cewek, wtryskow pompy paliwa i turbo, niz kupic okazje i wladowac sporo $$$

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 11:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2421
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
To czym jestem zainteresowany nie jest takie złe pod względem wyposażenia:

Ps jaram się tym kolorem, mało tego jest :cool:

VIN WBAWB73597P032576
Type Code WB73
E Series E92 ()
Series 3
Type COUPE
Model 335I (USA)
Steering LL
Doors 2
Engine N54
Displacement 3.00
Power 225
Drive HECK
Transmission AUT
Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)
Upholstery LEDER DAKOTA/GRAU 60 (LCAD)
Prod. Date 2006-11-22
Available upgardes
Rear view camera Check compatibility
Spare/replacement key fob Check compatibility
Additional iDrive features Check compatibility
Vehicle options
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S205A Automatic transmission
S226A Sports suspension settings
S2C6A BMW LA wheel, star spoke 189
S2VBA Tire pressure display
S2XAA Sport steering wheel with shift paddles
S319A Integrated universal remote control
S403A Glass roof, electrical
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S431A Interior mirror with automatic-dip
S441A Smoker package
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S4ABA Fine wood trim burr walnut
S4NAA Interior mirror with digital compass
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S544A Cruise control with brake function
S563A Light package
S5GAA Preparation alarm system
S639A Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN
S645A BMW US Radio
S663A Radio BMW Professional
S677A HiFi System Professional DSP
S693A Preparation BMW satellite radio
S694A Provisions for BMW 6 CD changer
S818A Battery master switch
S823A Hot-climate version
S840A High speed synchronisation
S845A Acoustic belt warning
S850A Dummy-SALAPA
S853A Language version English
S876A Radio frequency 315 MHz
S8SPA Control unit COP
S925A Dummy-SALAPA
S9AAA Outer skin protection

Zdjęcie spod maski:
Obrazek

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6475
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Nie jest zle, kup a chłodnice oleju dołożysz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 19:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 2065
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E92 335is DKG
Kod silnika: N54
Garaż: byłe Z3: viewtopic.php?t=28369
Nie da się okreslić ile jeszcze HPFP pożyje. Amerykanie twierdzą że ok 80 tys mil na ogół pada i może maja racje, u mnie padła z dnia na dzień, przebieg w przeliczeniu 79 tys mil :rotfl: silnik N55.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 19:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 6986
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Radze uwqzac na okazje. W to auto mozesz z miejsca wpakowac 10 -20 kola i i tak igla nie bedzie

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 19:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6475
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
U mnie pompa padla przy 30kmil i kolejna wytrzymala 90k mil i pewnie dalej dziala. W 535 byla od nowosci do 100k mil

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 20:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2421
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
forest napisał(a):
Radze uwqzac na okazje. W to auto mozesz z miejsca wpakowac 10 -20 kola i i tak igla nie bedzie


Żadna to okazja właśnie 45k za auto USA to chyba normalna cena. Gdyby to było nie wiem 37 albo coś to musiałaby się jakaś lampka zapalić. Jak silnik będzie dobry, to nie przewiduje włożyć więcej jak 4-5k na początek. Oglądałem już kilka sztuk i te USA z mniejszym przebiegiem zazwyczaj mają ładniejszy urok silnika, te eu bądź salon PL niby perfekcyjne za 70koła z przelotem realnym 150-160kkm już tak ładnie nie pracują, a w większości też nie jest tak ze ktoś wymienił wszystko, czy chociaż czyscil dolot, nie wspominając że otwarcie mówią właściciele o wymianach oleju co 20k km.. W tym silniku to jest chore.

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 14 grudnia 2017, 11:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 213
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20
Ile kosztuje hpfp do 335i ? Do MCS 2600 zł i padają jak muchy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 14 grudnia 2017, 13:14 
Offline
Moderator

Wiek: 33
Posty: 10080
Moje BMW: E46 | E46
Kod silnika: M54B30| S54B32
Randall86 napisał(a):
Ile kosztuje hpfp do 335i ? Do MCS 2600 zł i padają jak muchy.

3k bez rabatow

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 14 grudnia 2017, 15:35 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2421
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Santino napisał(a):
Randall86 napisał(a):
Ile kosztuje hpfp do 335i ? Do MCS 2600 zł i padają jak muchy.

3k bez rabatow


a to jest już ten poprawiony model? Coś czytałem, że po latach walki w końcu BMW naprawiło to to... Na alle są jakieś po 2300, to regeneracja, czy faktycznie nówki ?
Jak znajdę to wrzucę link :P

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 14 grudnia 2017, 15:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 213
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20
To jeszcze do przejścia cena, ale przy odrobinie pecha faktycznie 10k na start może lekko pęknąć. Trzeba to wziąć pod uwagę przy zakupie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 14 grudnia 2017, 17:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 928
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: 458 Italia 13'
Huracan Spyder 17'
G500 17'
335i to dobry samochód, miałem takiego przez dwa lata, zrobiłem nim ponad 60 tyś km i jedyna awaria jaka pojawiła się w aucie to awaria pompy wody. Olej wymieniany był co max 12 tys km od nowosci. Kontakt z samochodem straciłem (po sprzedazy) jak na liczniku było już 260 tyś km. do tego czasu żadnej poważnej awarii.

az sobie zerknalem na cene HPFP i faktycznie kosztuje niecale 3k na bmwstore, kiedys pamietam jak sie interesowalem to kosztowala ponizej 2k.
Generalnie drozsze do auta beda nowe opony niz pompa paliwa wysokiego cisnienia wiec nie ma czym sie przejmowac.

Auto brac koniecznie z chlodnica oleju - albo dolozyc. temperatura oleju w tym samochodzie potrafi zaskoczyc.

Ogolnie bardzo dobrze wspominam te auto, akurat moj egzemplarz za czasow mojego uzytkowania w ogole nie byl awaryjny wiec tutaj moze moja opinia nie bedzie za bardzo obiektywna ;)

_________________
Zobacz na FB - https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic
Ranking przyspieszen BMW-SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 14 grudnia 2017, 21:57 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2421
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Proszę, kolejna przydatna opinia. Jeśli auto którym się interesuje ma rzeczywiście (a wszystko na to wskazuje) ~135k km, jest w miarę ogarnięte, to powinno silnikowo polatać jeszcze, bo o zawias, czy heble się nie martwię, bo to rzecz wtórna. Kiedyś Radek z Kliniki BMW mnie nastraszył, że to nietrwałe silniki są, ale nie gadaliśmy o szczegółach itp, może były po przegrzaniach oleju/wody i stąd te porysowane gładzie cylindrów...
Chłodnicę oleju dołożyłbym pewnie jakoś przed latem. Na okres obecny wrzuciłbym olej fuchs 0w40 i obserwował temp oleju najzwyczajniej... Auto i tak 70% czasu użytkowane byłoby w mieście, więc pewnie trudno w obecną pogodę zagrzać aż tak ten olej, dobrze by było jakby ogólnie osiągał dobrą temp pracy w trakcie przejazdów z A do B :oczami:

Zobaczymy, sprawa wyjaśni się na dniach, max do połowy przyszłego tygodnia. Zdam relacjonen ofc :D

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Ostatnio edytowano 15 grudnia 2017, 00:49 przez grabolek363, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 14 grudnia 2017, 23:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6475
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Podczas zimy raczej nie dojdzie do 110 stopni ale latem temo powietrza 35-40 spora wilgotnosc i jazda w korku przez 20 min i temperatura oleju sięgała 121 stopni. Jak kupisz auto skontaktuj sie z Kłopotem on ma u siebie meska chlodnice oleju ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 15 grudnia 2017, 19:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1162
Lokalizacja: Wrocław/Jarocin
Moje BMW: E92 335i e46 320Ci
Kod silnika: N54b30 m54b22
Garaż: Alpina d3 biturbo E92Lci
jak tak czytam to moje auto dawno powinno nie jezdzić moze to kwestia podejscia
ja kupillem swoje 335i za 30 tys zł w Polsce (najtansza na allegro ) lekko dziabniete wymieniłem blotnik zderzak wózek w aucie nie mam ksiazki brak historii jakiejkolwiek na temat przebiegu .. ładuje 2 bary doładowania 3 razy wiecej jak seria... więc jak słysze dywagacje na temat przebiegu to mam niezły ubaw niech ma 300 tys i co z tego jak moze wytrzymac wiecej jak taki co ma przejechane 50 auto musi miec to "cos" ja ogladałem swoje 335 10min bez jazdy próbnej jedynie odpaliłem auto kilka zerknięć w newralgiczne punkty i wiedziałem ze to dobry wóz

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 15 grudnia 2017, 23:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 769
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Mr.Klopot, bo Ty pewnie w czepku urodzony :rotfl:

A inni biedacy - dwóch znajomych mechaników ze sobą, mierniki,sondy stetoskopy, inpa, Bimmer Check, Carfax, ASO, dwa tematy na każdym forum BMW, vin koniecznie, niski przebieg, pierwszy właściciel oczywiście salon PL, historia serwisowa + faktury, paragony i rachunki, żaden element nie był malowany naturalnie, nówka sztuka :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 05:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6475
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Z ostatniej chwili ;) u kumpla f32 435i N55 przebieg lekko ponad 35kmil padla pompa paliwa wysokiego cisnienia. Auto mialo gwarancje do 2 grudnia tego roku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL