BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 20 stycznia 2018, 02:05


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 10:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 322
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
To jeszcze nie poprawili tych pomp? :(

_________________
zibi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 14:20 
Online
Zacna persona forum

Wiek: 27
Posty: 1893
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87 + E36
Kod silnika: M47T2 + 1/2 M50B25
Garaż: E87 118d M-Pakiet Nautikblau
1/2 E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Boże co za padaka... Może u was jakieś paliwo jest gorsze? Nie jest tak, że to 91 oktan jest głównym paliwem na którym się śmiga? Jeśli to nie jest główną przyczyną... To nie wiem? Może BMW powinno dawać 2 pompy w zapasie, a samą pompę powinno się przenieść do bagażnika w koło, żeby było łatwiej podmienić na trasie :hah:
Kolega ile miał gwarancji? W PL można przedłużać o ileś tam, może to jest metoda na te auta?

_________________

JEST:
E87 118d Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
1/2 e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 16:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 6234
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
Lindsay Loha S600 W140
viewtopic.php?f=55&t=164699
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Paliwo ma tyle samo oktanow co w eu sposob obliczania kalorycznosci paliwa jest inny z tad różnica w cyfrach przy dystrybutorze. Kolega mial 4 lata fabrycznej gwarancji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 16:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 210
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: R33/S14a/e91
Kod silnika: RB25/SR20/TFSI
grabolek363 napisał(a):
Może u was jakieś paliwo jest gorsze? Nie jest tak, że to 91 oktan jest głównym paliwem na którym się śmiga?


Zanim zaczniesz się wypowiadać na temat paliwa w USA oraz jego oktanowości to lepiej poczytaj, bo powtarzasz popularną bzdurę. Stany lubują się w dziwnych jednostkach, funty zamiast kilogramów, czy odległość w stopach. 1320 stóp to 1/4 mili czyli 402.5 metra. Tak samo jest z podawaniem wartości paliwa.

Cytując za wikipedią

Wikipedia - Liczba oktanowa napisał(a):
W Polsce, podobnie jak w całej Europie, obowiązuje norma oznaczania liczby oktanowej zbliżona do RON, natomiast w USA, Kanadzie, Australii i kilku innych krajach liczba oktanowa podawana jest według normy DON (roaD Octane Number), która jest równa (RON+MON)/2 — współcześnie stosowana jest nazwa AKI (AntiKnock Index). Według jednych źródeł wartości liczby oktanowej podawane w Europie i USA w praktyce różnią się nie więcej niż o wartość rzędu 1-2.[3], zaś według innych wynoszą ok. 4-5.[4].


Zatem "ich" 91 to nasze 95 i tak samo 93 to 98.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 20:19 
Online
Zacna persona forum

Wiek: 27
Posty: 1893
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87 + E36
Kod silnika: M47T2 + 1/2 M50B25
Garaż: E87 118d M-Pakiet Nautikblau
1/2 E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
KrisC napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
Może u was jakieś paliwo jest gorsze? Nie jest tak, że to 91 oktan jest głównym paliwem na którym się śmiga?


Zanim zaczniesz się wypowiadać na temat paliwa w USA oraz jego oktanowości to lepiej poczytaj, bo powtarzasz popularną bzdurę. Stany lubują się w dziwnych jednostkach, funty zamiast kilogramów, czy odległość w stopach. 1320 stóp to 1/4 mili czyli 402.5 metra. Tak samo jest z podawaniem wartości paliwa.

Cytując za wikipedią

Wikipedia - Liczba oktanowa napisał(a):
W Polsce, podobnie jak w całej Europie, obowiązuje norma oznaczania liczby oktanowej zbliżona do RON, natomiast w USA, Kanadzie, Australii i kilku innych krajach liczba oktanowa podawana jest według normy DON (roaD Octane Number), która jest równa (RON+MON)/2 — współcześnie stosowana jest nazwa AKI (AntiKnock Index). Według jednych źródeł wartości liczby oktanowej podawane w Europie i USA w praktyce różnią się nie więcej niż o wartość rzędu 1-2.[3], zaś według innych wynoszą ok. 4-5.[4].



Zatem "ich" 91 to nasze 95 i tak samo 93 to 98.


Już lepiej? ;) Czy ja napisałem, ze 100% pewnością tą "bzdurę" ? Nie widzę w swojej wypowiedzi żadnego zdania twierdzącego, czy z postawioną tezą. Pytałem, tylko czy to może być spowodowane tym paliwem 91... Samo zdanie zacząłem od "może"... Nie interesowałem się nigdy tym tematem, sądziłem, że posługują się tą samą skalą, co my. Z resztą w wielu tematach ludki się wypowiadają nt tych paliw i nigdy nikt nie zanegował tego popularnego twierdzenia, że 91 us vs 95 nasze, to coś innego, więc się zwyczajnie nie zagłębiałem w temat. No ale dzięki, człowiek całe życie się uczy, a i tak głupi umiera :super:

_________________

JEST:
E87 118d Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
1/2 e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 20:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 6234
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
Lindsay Loha S600 W140
viewtopic.php?f=55&t=164699
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Kiedys taki miejscowy janusz wyslal do pl swoja honde accord i potem opowiadal o cudownym europejskim paliwie ktore dodaje koni :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 18 grudnia 2017, 17:14 
Online
Zacna persona forum

Wiek: 27
Posty: 1893
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87 + E36
Kod silnika: M47T2 + 1/2 M50B25
Garaż: E87 118d M-Pakiet Nautikblau
1/2 E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Hakelbery napisał(a):
Kiedys taki miejscowy janusz wyslal do pl swoja honde accord i potem opowiadal o cudownym europejskim paliwie ktore dodaje koni :rotfl:


Ja myślę, że zwyczajnie uzupełnił braki oleju i w końcu silnik miał lżej i stąd te przyrosty :rotfl:

_________________

JEST:
E87 118d Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
1/2 e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 18 grudnia 2017, 17:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 811
niezłego pecha miał z tą pompą, też mam kolegę co ma 335i F30, nalatane już 180 tyś + km od nowości i pompa cały czas fabryczna.
w moim ex 335i pompa była wymieniana przy 80 tyś km. potem nic.

_________________
Zobacz na FB - https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic
Ranking przyspieszen BMW-SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL