BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 20 sierpnia 2018, 15:10


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: E60 550i, sprawdzenie przebiegu krajowego?
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 11:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Witam, rozglądam się za 550i, czy ktoś ma ogólnie E60 i 2 foteliki bądź chociażby jeden tyłem do jazdy typu Axkid Minikid i może mi powiedzieć czy mężczyzna 190cm wzrostu 90kg wagi będzie wygodnie siedział w tej wersji BMW z w/w fotelikiem za sobą? To moje nowe konto. Kiedyś byłem tutaj pod inna ksywką, miałem już BMW E39 540i. Jakiś czas jeździłem innymi pojazdami. Z opinii znajomych wiem, że te autka nie grzeszą miejscem z tyłu.. Żona mnie namawia na Skodę Superb, ale ja skłaniałbym się po kilku latach znów na jakieś V8..

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 19 grudnia 2017, 20:02 przez kp43h8, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 i dwójka dzieci z fotelikami. Pytanie o miejsce.
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 13:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 126
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: E60 525d
Kod silnika: M57
Garaż: E60 525d M57 viewtopic.php?f=6&t=135186
E30 318 Cabrio

Było: E46 318i N42B20
Ja w E60 mam Axkid Minikid (tyłem do kierunku jazdy, bez iso-fix'a), również mam 190cm (tylko waga trochę mniejsza) i szczerze mówiąc nie sądze, zeby dało się siedzieć wygodnie z takim fotelikiem z tyłu. Zależy jaką odległość preferujesz, ale przy 190cm to raczej będzie przy końcu regulacji fotela, a z Axkidem za plecami (który ma tą stopkę do podłogi, przynajmniej w wersji bez iso-fix'a) nie odsuniesz tak daleko fotela do tyłu.

Pozdro

_________________
E60 525d 177ps 400Nm ----> 233ps 524Nm by TCPerformance

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 i dwójka dzieci z fotelikami. Pytanie o miejsce.
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 13:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6438
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
kp43h8, jak musisz dzieci wozić tylem do kierunku jazdy w takich fotelikach to jedynym bmw zapewniającym przestrzeń przy kierowcy ktory ma 190cm będzie albo e66 albo e70 bo e60 będzie po prostu za ciasne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 i dwójka dzieci z fotelikami. Pytanie o miejsce.
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 14:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Ehhh zła wiadomość. Ktoś wie jak sprawa ma się do Audi S6 C6? Żonie się też podoba, to nie to co BMW, ale można pojeździć jakiś czas i odłożyć trochę kasy na F10. Zaletą jest Quattro, 550i bodajże nie ma xDrive.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 i dwójka dzieci z fotelikami. Pytanie o miejsce.
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 14:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6438
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
kp43h8, bierz a8 d3 ;)

Albo kup normalne foteliki i nie zdziwiaj :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 i dwójka dzieci z fotelikami. Pytanie o miejsce.
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 15:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Haha A8? To nie lepiej serie 7? ;) Nie no, zmiana fotelików też wchodzi w grę. Lubię piątki bo fajnie się prowadzą, są komfortowe, a czasem można przycisnąć i też jest sportowo. Dziwi mnie jednak jak mało jest w nich miejsca.. Z tego co pamiętam ja siedzący z przodu, już nie zmieściłbym się wygodnie z tyłu na dłuższą trasę. Wadziłem chyba nogami o fotel przedni jak się przesiadłem. Auto za tyle kasy, a człowiek musi się takimi detalami martwić. Z tym xDrive mam rację? Czy E60 w wersji 550i go nie miało? Jeździłem kilka dni z kuzynem F10 550dm i bardzo mi się podobało prowadzenie tego auta z xdrivem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 i dwójka dzieci z fotelikami. Pytanie o miejsce.
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 16:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17595
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Pocieszająca wiadomość dla Ciebie a a mniej dla żony to to iż superb też nie da Ci tyle miejsca ile Ci potrzeba :hyhy: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 i dwójka dzieci z fotelikami. Pytanie o miejsce.
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 16:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6438
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
Szczurek1986, farmazony pleciesz :) sueprb akurat pomieści wszystko

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 17:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Nie ma się co cackać, przejrzałem ogłoszenia:


https://www.olx.pl/oferta/bmw-e60-550i- ... 28b0e709f9



Ktokolwiek coś wie? To są auta, które wolę kupić z pewnej ręki.. Ciężko coś znaleźć. Przypominają mi się poszukiwania mojej 540... ;-)


EDYCJA Pany a F10 530d serio można za 60-65 tys kupić? To po chipie nie porobi E60 550i? Szkoda V8 trochę, ale w sumie F10 to nowsza konstrukcja, nie lubię diesli, ale w F10 maja fajną kulturę pracy. Ostatnio jeździłem sporo 550dm kuzyna 450 ps 850 nm i jedyne co mnie denerwuje to te krótkie biegi ;/ jednak nowsza i młodsza konstrukcja plus xdrive to całkiem poważne zalety przeciwko e60 550i... hmm generalnie szukam czegoś w okolicach 60tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 19:09 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5638
Lokalizacja: Warszawa
Pokaż chociaż jedną f10 530d w tym budżecie? W tej kasie ledwo kupisz gołe 2.0d z dużym przebiegiem i też będzie ciężko. E60 550i po FL to też wyzwanie w tej cenie chyba że jakieś USA bo ogólnie w okolicy 55-60 są zadbane przedlifty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 19:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6438
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
Tak jak --==Mały==--, pisze. Za dobre f10 530d trzeba dać bliżej 85-90 niż 60 ;)
Sam miałem teraz ofertę salon PL , serwis Aso, m pakiet 2010r i nieco ponad 100k przebiegu za 90k z sznasą negocjacji na 85k ale stwierdziłem , że wole coś nowszego jednak. kp43h8, jak chcesz namiary to PW.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 20:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
@Mały:

https://allegro.pl/kategoria/seria-5-f1 ... 00&order=p

Sam nie oglądałem ich, ale sądzisz, że te 13 aut to każdy jest złomem?

Wiem, wiem.. Zaufajcie, nie jestem osobą, która przegląda allegro i dając filtr "najtańsze" jedzie oglądać te z samej góry. Wiem, że 550i jest raptem 8 sztuk i te co tu podałem jest jedną z droższych, kilka stoi za 45-52tys.. Nawet na nie nie patrzę ;).. Kupując kiedyś m62b44 filtr ustawiłem od najdroższych, po obejrzeniu tych za 25-30tys, zakupiłem za 22tys i było w miarę ok przez 2 lata. Te po 30 to niektóre były na żywca spawane... Masakra....... Ale takie historie znam od ludzi: "Wystaw 20% drożej to będą myśleli, że igła. Jak przyjedzie i nigdy takim autem nie jeździł to i tak łyknie." Kupno mocnego BMW to jest masakra....

@david
Masz pewnie rację, trochę myli to, że sporo tych aut jest w tej cenie. Tworzy się w głowie obraz.. "Skoro 20 auto jest w tej cenie to chyba normalka.", a tak naprawdę przy tej elektronice itd człowiek wpakuje się w studnię bez dna.

Myślę, że pozostanę przy 550i, za 60-65 tys ( w sumie najdroższe egzemplarze na allegro ) myślę, że coś fajnego się trafi. Trochę denerwuje mnie myśl brania każdego na serwis i płacenia 800zł tylko po to, żeby zjeść obiad w obcym mieście i wrócić do domu szukać dalej.. Jakby sprzedający pokrywali koszty serwisu w przypadku egzemplarzy typowo felernych i tandetnych byłoby łatwiej.

Niestety z kupnem mocnego BMW zawsze były problemy i będą. To są auta, które opłaca się naprawiać i sprzedawać nawet po poważnych kolizjach/powodziach..

Szkoda, że najbardziej zadbane egzemplarze właściciele trzymają jak rodzynki i ciężko coś kupić, chyba, że akurat ktoś przesiada się na nowszy model.

@david dzięki za chęci, ale aktualnie kupiłem dom i 90tys przekracza mój budżet, a jazda starą astra (choć się od 2 lat nie psuje w ogóle) już mnie denerwuje :) chciałbym kupić jakieś mocne BMW już teraz. Pojeździć z 2 lata i odłożyć na jakąś fajną F10 bo do nowszych modeli to moje zarobki już nie wystarczą. Odkąd mam dziecko i dom to chłonie sporo gotówki z portfela ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 20:30 
Offline
Specjalista

Posty: 4278
Moje BMW: Lexus is 220d
Jak weźmiesz superba to i z tyłu się wyśpisz z żoną i dziećmi :P Na prawdę miejsca tam jest cała masa. O ciężarowym bagażniku w kombiaku to już nie wspominam :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 20:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2204
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: BMW F30 328i
Kod silnika: N20
5 GT :)w srodku wielka jak 7 tylko srednio wyglada...

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 20:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 583
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
auta tanieja a nie drozeja i nie jest wykluczone kupic cos sensownego za np 65 kola ale wiekszosc z tych ogloszen to auta na blachach zagranicznych czesto z adnotacja "niegroznie uszkodzony" wiec po oplatach i naprawie bedzie moze 80... jezeli chodzi o czipa F10 to pojawila sie mozliwosc programowanie takich aut przez zlacze obd (sprzet k... drogi /nie ma "chinczykow)... wiem bo sie "szarpnalem" i ciagle zastanawiam sie co ja najlepszego zrobilem, ze takie cos kupilem :D
Na temat wyboru diesel czy benzyna sie nie wypowiadam bo to sliski temat. 520D 184ps po czipie normalnie z DPF itp wychodzi 220d...330D 245ps (tez jest w pierwszych F10) wychodzi na serii ponad 300ps
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 21:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 23
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Jest też właśnie kwestia kupna e60 535d i chip. Naprawdę goni 550i, ale ni to wygląd F10 z jej bajerami ni to V8 z 550i. Nie myślę o obrażaniu kogokolwiek bo to naprawdę kwestia indywidualna i aktualnie posiadanej gotówki. Jednak V8 tak mi brakuje, że raz na miesiąc mi się śni, że jadę ponownie moją E39 540 i słyszę ten dźwięk :D to jest po prostu uzależnienie. Jeśli mężczyzna ma już rodzinę i mieszkanie to czego mu potrzeba więcej? Kiedyś się mówiło, że facet musi spłodzić syna ( co mi się akurat udało za pierwszy razem ;) ), wybudować dom, a następnie zasadzić bodajże dęba to śmiało stwierdzam, że w tych czasach zamiast dobrego konia trzeba posiadać mocne auto :super: i to najlepiej ze stajni BMW. A czasy są tak niepewne, że może się okazać iż nawet nie zdążymy go spłacić, nim wyniknie ponowny konflikt światowy.. Więc czego tu sobie odmawiać? ;-) Wiem, wiem, czasem brzmię jak fantasta, jednakże takie mam luźne podejście do życia w tych czasach. Fakty też są takie, że przebieg mój roczny to raptem 15tys, więc 2-3 lata i auto nie powinno specjalnie stracić na wartości. I jak większość realistów wiem, że utrzymanie 550i nie będzie tanie to najbardziej bolą mnie dni, kiedy auto będzie bezczynnie stało na serwisie, aniżeli koszta. Jednak cóż poradzić.. Zbyt mało ludzi tym jeździ, aby to się stało tak popularne jak golf... Czyli co, w kwesti 60-70 tys zaznaczając, że to drugie to na dzisiaj takie ekstremalne maksimum wliczając ewentualne naprawy po kupnie to jakiekolwiek F10 typu 530d i chip to chyba można sobie odpuścić i lepiej szukać E60 550i? Marzyłem o tym aucie jak tylko wlazło do produkcji bo o M5 to mogę tylko pomarzyć :rozpacz:

p.s. jakieś naprawy blacharskie mnie naprawdę nie przerażają, sam jakimś cudem pierwszy raz w życiu przerysowałem nowego vw z salonu po tygodniu od odbioru :zabawa: jednak mam takiego czarodzieja od malowania, że po malowaniu lakier w tym jednym miejscu zyskał jedynie 10 mikronów. Gorzej jak auto jest składane i zagraża bezpieczeństwu mojej rodziny :luka:

@Bawara akurat kumpel ma 5GT 535d i mimo, że to fajne autko to ten tył mnie strasznie denerwuje i wiem, że zakup też nie jest tani. On bodajże dał 120tys za 3 letni egzemplarz i to z przebiegiem 300tys jakieś 2 lata temu za pojazd 2-3 letni. Nie pamiętam w 100%. To jednak sporo jak na nowe auto, ale wiem o czym mówisz - że miejsca byłoby sporo ze względu na podłogę z 7.

Moim motorem napędowym jest właśnie kuzyn który u mnie był z 550dm 450ps i 850 niutów. No poezja :) Bo miałem zbierać jeszcze jakiś czas gotówkę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 21:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 26
Posty: 542
Moje BMW: E46 320Cd+
Kod silnika: M47n
sam sobie odpoweidziales. na f10 cie nie stac po prostu, e60 550i bedzie bardzo ciezko dorwac, ale zycze powodzenia, 535 nie szukaj skoro cie to nie rajcuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 21:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5859
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
F10 też ma mało miejsca z tyłu niestety. Kup 750i E65 z 2007-2008 i będziesz zadowolony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 23:36 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5638
Lokalizacja: Warszawa
Robisz temat prosisz ludzi o opinie a wklejasz link do kilkunastu ogłoszeń których nawet nie przeglądałeś.
Te f10 z twojego linku 3/4 jest w cenach netto, kilka uszkodzonych i kilka GT nie ma tam nic normalnego.
Za poliftowe 550i e60 musisz zapłacić między 60 a 80tyś zależnie co to będzie.
Jest to rewelacyjny samochód nawet powiem,że chyba najlepsze BMW na codzień wg mnie.
F10 jest bardziej gumowe, plastikowe i sztucznie się prowadzi choć dobrze.
Obecnie mamy 535i F10 a brat ma E60 550i FL i zdecydowanie lepiej jeździ się E60 choć F10 wygląda lepiej i bardziej nowocześnie ale jakość jest niższa i prowadzenie dużo mniej przyjemne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 550i, czy może F10 530xd i chip? Ciężki orzech..
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 23:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 583
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
hi,
wiekszosc E60 ma nawigacje warta tyle co wazy (CCC)... - F10 startuje od CIC, E60 ma 6b automat (lub manual)... F10 ma skrzynie 8b (fajna!). Ogolnie siedziac w aucie czujesz przeskok jak z golfa3 do golfa 5
Zawieszeie przednie E60 to mcperson (typ zawieszenia z budzetowek... nawet jakby mial karbonowe wahacze zostaje mcpersonem).. a F10 ma zawieszenie wahaczone (amortyzator nie odpowiada za trzymanie kola w osi pionowej bo za to odpowiada uklad wahaczy gora-dol.. u audi taki zawias ma A4 w gora a A3 ma mcpersona)...
Obsluga Fxx bedzie drozsza obstawiam ...ale jest postep..
Kiedys auto trzeba tez odsprzedac... a na serie E malo kto patrzec bedzie
Ciekawe jest, ze w F10 gorny wahacz przedni to jedna czesc (jak w honda civic z okolic np 1996r / tylko tam byl stalowy/inna klasa wiadomo) a w nawet w passacie B5 sa to 2 haczacze (tez alu)... ale to detal akurat
Kolega co ma E60 i F10 twierdzi, e lusterka F10 swiszcza (bo sa wieksze)...
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL