BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 13:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 20:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Kyo Ty już raczej wybrałeś to poprostu kup 428 które pracuje dobrze nie wiem od czego to zależy ale są takie.
Do miasta na pewno wystarczy będzie dużo szybsze od obecnego auta i powinieneś być zadowolony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 20:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
No to zbliżamy się do meritum :)

1. Na co zwrócić uwagę w 428?
2. Jakie wiążą się problemy z potencjalnym posiadaniem xdrive?
3. Czy w ogóle warto brać pod uwagę coś co jest sprowadzone z USA czy odpuścić i szukać czegoś z PL lub innego kraju EU?
4. O co chodzi z tym głośniczkiem - on jest wewnątrz czy pod maską, czy da się to wyłączyć?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 20:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
https://www.youtube.com/watch?v=ZBLd41KXhBs a mozna podkrecic jak ktos narzeka https://www.youtube.com/watch?v=9NKumY0U0LM

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Ostatnio edytowano 10 lutego 2018, 20:34 przez BAWARA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 20:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ja bez trybu, ten amerykański samochód dla licealistek też ma dźwięk silnika z głośniczka.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 20:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Może ma 6,3 może 6,5 ale nie 5,8. Bo jak pisałem dostało i to sporo. Lokalny mistrz tym jeździ co wziął nowe w leasing i myślał że 428 to drogowy morderca od wtedy nie mówi mi już część. Weź R6 dla samej kultury pracy i dźwięk. A co do Mustang ja też bardzo go lubię właśnie za to że nie udaje tylko jest jaki jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 20:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Zdzira 850I, dalem linka z racelogiciem przeciez bo innych nie moge znalezc.Jak juz tak marudzicie ta starsza w204 w coupe 63 amg i pojemnosc meska a nie jakies 5litrow i prestiz Benza plus amg.Testosteron az kipi od niego :oczami:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 20:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Zdzira 850I napisał(a):
Może ma 6,3 może 6,5 ale nie 5,8. Bo jak pisałem dostało i to sporo. Lokalny mistrz tym jeździ co wziął nowe w leasing i myślał że 428 to drogowy morderca od wtedy nie mówi mi już część. Weź R6 dla samej kultury pracy i dźwięk. A co do Mustang ja też bardzo go lubię właśnie za to że nie udaje tylko jest jaki jest


Sporo czyli ile?
Bo na przykład 0.5s przy 100km/h to 13,5m czyli 2,5 długości. Przy 200 będzie to więcej... łatwo policzyć.
Wiesz, jak gość myślał że słabszym autem wygra z mocniejszym, no cóż.
Przecież to jest tak, że stając obok czegoś, wiesz jaki będzie wynik. Tu nie ma magii. Tu jest tak że auto robi jakąś szybkość w ileś sekund i tyle, koniec. Ktoś ma szybsze to jest szybszy.

No stary - napisałeś mi właśnie - dopłać 60 tyś żeby mieć inny dźwięk. Wybacz, ale nie do końca do mnie trafia ten argument ;)

Tomek, Mustang też ma dźwięk z głośnika? Czy mówisz o 4er?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 20:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Tak właśnie napisałem. Dla mnie osobiście dźwięk w aucie bardzo ważny jest. Jeżeli dla ciebie nie i kultura pracy nie to bierz r4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 21:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 667
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: BMW E90 318i 143 PS
Kod silnika: N43B20(U0)
Do jazdy w korkach nic ponad 428i nie jest Ci potrzebne, to jest aż nadto.
Pytanie czy liczy się dla Ciebie dźwięk i kultura pracy, a te będą lepsze w 435i. Za tę wspaniałą możliwość dopłacasz jednak średnio 50k lub nawet więcej.
Być może tak jak mówisz - lepiej wziąć zadbaną 428i w wyższej cenie z 2014-2015, gdzie już 28i przeszło kilka poprawek, a zaoszczędzone 30-40k trzymać na poczet przyszłego serwisu.

Jeśli jednak te ~~ 50k nie jest problemem, to 435i będzie najlepszym wyborem. 4er, radość z jazdy, dźwięk i kultura pracy. Patrz tylko od kogo kupujesz i zbadaj jak samochód był użytkowany i serwisowany, kto nim jeździł i czy stać go było na właściwy serwis auta. Jeśli dźwięk Ci nie robi i/lub chcesz zaoszczędzić sporo kasy - bierz 428i (tu również jest większy wybór).

_________________
Było: Kompakt E36 316i 1.9
Jest: E90 318i LCI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 21:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Kyokushin, ecoboost ma glosnieczek.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 22:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Wiem ze chcesz coupe, ale to auto jest tak zgrabne ze moze... Nie myślałeś o Alfie R. Giulii? Piekna, wloska, szybka, tylnonapedowa... Gdybym szukal auta w okolicach tego budżetu... właściwie bez namysłu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 22:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Alfę mam jedną w domu. Fajne auto, ale jakoś BMW bardziej mi i żonie leży.

Z tymi głośnikami to jakaś niedorzeczność.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 10 lutego 2018, 23:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Kyokushin napisał(a):
No to zbliżamy się do meritum :)

1. Na co zwrócić uwagę w 428?
2. Jakie wiążą się problemy z potencjalnym posiadaniem xdrive?
3. Czy w ogóle warto brać pod uwagę coś co jest sprowadzone z USA czy odpuścić i szukać czegoś z PL lub innego kraju EU?
4. O co chodzi z tym głośniczkiem - on jest wewnątrz czy pod maską, czy da się to wyłączyć?


1. Historia serwisowa, czestotliwosc wymiany oleju. Auta maja system start stop i kolega ktory nie dawno kupil 4 letnie 435 z przebiegiem 50kkm musi wymieninac rozrusznik i alternator bo padl. Ja u siebie wylaczam go przy kazdym odpaleniu na poczatku mnie to irytowalo ale ju sie przyzwyczailem i wciskam dwa przyciski start i wylaczenia system start stop. M ozna to tez pewnie wykodowac jakos ;)
2. Auto stoi wyzej od rwd i to jedyny problem jaki zauwazylem ;)
3. Tak, tylko sprawdz carfax i autocheck zanim pojedziesz je ogladac. Wbrew powszechnej oponi nie wszystkie auta ze stanow sa po wypadku czy nadawaly sie do kasacji. Sporo ludzi ktorzy wyprowadzaja sie ze stanow kupuja tutaj auta z bardziej ekonomicznym silnikiem wlasnie z mysla o przeprowadzce do PL.
4. Dzwiek z glosnikow w aucie, podobno da sie to wykodowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 11 lutego 2018, 10:40 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
Kyokushin napisał(a):
Sporo czyli ile?
Bo na przykład 0.5s przy 100km/h to 13,5m czyli 2,5 długości. Przy 200 będzie to więcej... łatwo policzyć.


taaa? :D a jak to policzyłeś? :D
że 100km/h to 28m/s i ż 0.5s to ok 14m? no brawo...
....
....
...
...
..
..
.
.
tyllko jak drugie auto stoi a nie jedzie :)

z samego czasu 0-100 nie da sie policzyc ktore auto będzie z przodu i o ile.
Moze sie zdarzyć że auto z lepszym 0-100 będzie za autem z gorszym 0-100 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 11 lutego 2018, 11:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
czekałem na Ciebie Wujek nie chciałem się wyświeżać z moim doświadczeniem odnośnie tego przeliczenia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 11 lutego 2018, 11:03 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
Walka z wiatrakami :(
ale dzielnie próbuje ludzi uświadomić.... :D
....
.
.
.
.
.
słabo mi to idzie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 11 lutego 2018, 11:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
wujekwaldus napisał(a):
Kyokushin napisał(a):
Sporo czyli ile?
Bo na przykład 0.5s przy 100km/h to 13,5m czyli 2,5 długości. Przy 200 będzie to więcej... łatwo policzyć.


taaa? :D a jak to policzyłeś? :D
że 100km/h to 28m/s i ż 0.5s to ok 14m? no brawo...
....
....
...
...
..
..
.
.
tyllko jak drugie auto stoi a nie jedzie :)

z samego czasu 0-100 nie da sie policzyc ktore auto będzie z przodu i o ile.
Moze sie zdarzyć że auto z lepszym 0-100 będzie za autem z gorszym 0-100 :)


Przychodzi mi do głowy tylko takie śmieszne coś, np mamy dwa auta, jedno ma 5s do 100, drugie ma 6s do 100.
To drugie musiało by np 90km/h osiągnąć w np w 1s, gdzie przez koleje 4s zrobiło by 100m a kolejne 10km/h mając spadek przyspieszenia.
Przykład przekolorowany, żeby pokazać o co mi chodzi.

Masz jakiś wykres np 2 aut gdzie to z gorszym 0-100 jest przed tym pierwszym? Chętnie bym obejrzał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 11 lutego 2018, 12:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
No właśnie nie. Mierzyłem sporo aut na RL, jedynie na 1/4 czy innych wyścigach gdzie podaje się czas z pokonanego dystansu ZAWSZE ten z "lepszym" czasem będzie pierwszy, w pomiarach 0-100km, czy 100-200km/h, 200-300km/h już niekoniecznie (pomojamy też LAG, który ciężko zmierzyć). Jako przykład podam dane 335ix i M5 z 4biegu w zakresie 100-200km/h. e92 i e39 na ten manewr potrzebowało 11.37s (czyli identyko), ale wynik dystansu dał jednoznaczy rezultat e92 - 482m, e39 486m - blisko długość.

Kyokushin napisał(a):
. W jaki sposób jest to osiągane - czy jest to R4, czy V8, czy elektryk, czy siedzi ktoś i pedałuje pod maską, nie interesuje mnie to.


Nie wierze, że to napisałeś :rotfl:
Jak tłumaczyć BMW w nazwie klubu, skoro Szef ma wylane na rodzaj silnika - ByleMiałoWyglądać???

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 11 lutego 2018, 12:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Lincoln napisał(a):
No właśnie nie. Mierzyłem sporo aut na RL, jedynie na 1/4 czy innych wyścigach gdzie podaje się czas z pokonanego dystansu ZAWSZE ten z "lepszym" czasem będzie pierwszy, w pomiarach 0-100km, czy 100-200km/h, 200-300km/h już niekoniecznie (pomojamy też LAG, który ciężko zmierzyć). Jako przykład podam dane 335ix i M5 z 4biegu w zakresie 100-200km/h. e92 i e39 na ten manewr potrzebowało 11.37s (czyli identyko), ale wynik dystansu dał jednoznaczy rezultat e92 - 482m, e39 486m - blisko długość.

Kyokushin napisał(a):
. W jaki sposób jest to osiągane - czy jest to R4, czy V8, czy elektryk, czy siedzi ktoś i pedałuje pod maską, nie interesuje mnie to.


Nie wierze, że to napisałeś :rotfl:
Jak tłumaczyć BMW w nazwie klubu, skoro Szef ma wylane na rodzaj silnika - ByleMiałoWyglądać???


Interesuje mnie efekt końcowy, nie sposób w jaki został osiągnięty. Nie jestem z tych co się patrzą jak ładnie tłoczki chodzą, tylko mnie interesuje co wynika z tego że te tłoczki tak ładnie chodzą.

Wyobraź sobie sytuację. Masz V12. Owija cię na 1/4 jakieś R4 turbo. I co, na końcu mówisz? Może i jestem wolniejszy, ale MAM PRESTIŻOWE I POWAŻNE V12? :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seria 4 - na co zwrócić uwagę
PostNapisane: 11 lutego 2018, 12:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
A sądzisz, że tak nie było już? Jest kilka świeżych aut pokorju A45 AMG, Golfa R czy Focusa RS, które zmodzone na 1/4 pojadą szybciej, od mojego niezbyt prestiżowego V8. Ale dla mnie jako fana motoryzacji nie liczy się tylko cel "podróży", ale też w jaki sposób go osiagnę, a to dużo przyjemniejsze będzie w V8 z ręczną skrzynią, niż R4 z LC i DSG. Posadzisz tam małpę i też zrobi to tak samo szybko, tutaj liczy się coś więcej niż ruch prawej stopy (choć to tylko głupie 400m) ;)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL