BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 21 września 2018, 05:07


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 26 marca 2018, 21:32 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
W przypadku M5 wiochą jest stary silnik nigdy w historii modelu tak nie było reszta rozwiązań jest po części nowatorska. Zastosowanie automatu i odłączanego awd mi się akurat podoba spowoduje że auto będzie lepszym daili. Minus duży za ten silnik jak już tak zrobili mogli go mocniej zmodyfikować na ok 650KM i bylo by znośnie. Mnie ciekawi awaryjność bo w poprzednich nadwoziach była to troche bomba na kołach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomiary przyspieszeń RACELOGIC - BMW oraz inne auta.
PostNapisane: 27 marca 2018, 05:41 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2000
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
--==Mały==-- napisał(a):
A co do AMG vs M w starych czasach zawsze M miało najmniej mocy a zjadało i audi i amg ale teraz już nie bardzo. M3 e92 seria 100-200 manual ok 10.8 dkg ok 10.2 a c63 okolice 9.5. Po modach M3 w N/A może robić min 9s a C63 śmiało 7.5 a myślę ze i lepiej. Na torze i na krętej drodze AMG dostaje dużo nie ta precyzja ale jako daili jest lepszy dużo bardziej elastyczny jedzie z każdych obrotów i ma zwykły płynny automat mocno przypomina mi M5 e39 lub 540iA.


Z tą słabą elastycznością M3 to raczej subiektywne odczucie, co potwierdzają cyferki:
http://www.zeperfs.com/en/duel2989-1599.htm
Nie biorę tej strony jako jedyny wyznacznik, ale sam mierzyłem dwie sztuki x63 i prawde mówiąć jak na pojemnośc - bez szału, w dodatku powyżej 150kkm, silnik zaczyna tracić moc (techncznie wypada podobnie jak S62 )

C do M5 to też nie jestem zadowolony, bo to już nie czasy pierwszych generacji gdzie wchodząc na rynek ta najstarsza seria M prowadziła sie najlepij, była najszybsza i najlepiej brzmiała. Teraz dużo bliżej jej do 550xi, aleee na filmikach od Angoli BMW zazwyczaj dostaje po dupie :P W testach w innych pismach czy nawet na stronce wyżej, podstawowe M5 jest szybsze od najwyższej wersji E63S - http://www.zeperfs.com/en/duel7099-6597.htm
W kwesti silników BMW w M2 - R6 , M3/M4 - inne R6, M5 - V8, M760 - V12, a Mercedes 4.0V8 by AMG wkłada od C/E/S/G/CL i nie zawsze z logotypem AMG - według mnie tak można zbudować lepszy i tańszy silnik.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomiary przyspieszeń RACELOGIC - BMW oraz inne auta.
PostNapisane: 27 marca 2018, 07:04 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
Lincol mamy od pół roku c63 amg lift i m3 e92 dkg dziesiątki razy porównywałem te auta jeżdżąc na przemian po kilka dni czy nawet przesiadając się z auta do auta jednego dnia oraz w jakiś sparingach więc wiem co pisze nie potrzebuje zeperfs. Utrata mocy powyżej 150tyś km dotyczy tylko przedliftów ale też nie wielu jeden na dziesięć miał problemy ze śrubami głowicy i wałkami rozrządów. W polifcie ten problem całkowicie zlikwidowano stosując inne części. Dużo ludzi miało styczność z przedliftami i się nimi zraziło a polift to całkiem inny samochód. Skrzynia nie szarpie działa perfekcyjnie i jest szybsza, poprawiony silnik lepiej reagujący na modyfikacje no i nowa deska i lepsze plastiki. To spora różnica znajomy ma przedlifta i wiele razy jeździłem jednak nie zaraził mnie tym autem skrzynia jest ospała i muli a wygląd deski rozdzielczej i jej jakość to tragedia ale na polifta już zachorowałem bo usunięto w całości te wady całkiem inaczej się tym jeździ.
M3 e92 to rewelacyjne auto ale w serii ma tylko 400nm a na hamowni zazwyczaj 380NM więc bardzo skromnie jak na v8. Stare s54 miało 365nm a na hamowni często pod 380nm. Mi akurat mocno brakuje tego momentu w tym aucie bo lubię taką charakterystykę mocnego v8 i fakt że byle 3.0d nie odjedzie mi z rolki jak zapomnę zredukować. Wszystkie te wady niweluje kompresor wtedy M3 e92 to potwór bardzo elastyczny i mega szybki ale jednak inwestycja 1/3 wartości auta to sporo i trzeba wiązać dłuższą przyszłość z tym samochodem żeby taka modyfikacja miała sens.
Tu duży plus dla M3 bo nawet z kompresorem trakcyjnie jest rewelacja samochód jeździ super, hamuje skręca itd. Modyfikowanie c63 amg na więcej jak 550-560km nie ma sensu bo ten samochód i tak rwie opony i nie ma trakcji więc jakieś tam montowanie turbo czy kompresorów kompletnie nie ma tu sensu bo całe auto sobie z tym nie poradzi więc przy kompresorze m3 e92 to dużo lepszy wybór. C63 amg jako seria do serii m3 jest lepszym daily bo jako funcar nie umywa się do m3.


Ostatnio edytowano 27 marca 2018, 07:07 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomiary przyspieszeń RACELOGIC - BMW oraz inne auta.
PostNapisane: 27 marca 2018, 07:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 12968
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
Lincoln - Ogólnie racja chociaż podejrzewam, ze serwisowo i tak amg dużo przyjaźniej wypada. Co do elastyczności to trzeba tez uwzględnić stosunkowo krótkie nawet jak na M przelozenia w M3. Szosty bieg juz w ogóle krótszy jak w E46 M3...

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomiary przyspieszeń RACELOGIC - BMW oraz inne auta.
PostNapisane: 27 marca 2018, 08:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
Serwisowo AMG zjada M3. Wszystko eksploatacyjne do AMG jest 3 razy tańsze pełno jest zamienników a dodatkowo to bardzo proste auta. C63 AMG to zwykłe 200 CDI po przeróbkach z dużym motorem , z hamulcami brembo i sztywnymi sprężynami nawet amory są takie same we wszystkich wersjach.
M3 to precyzyjne narzędzie zaprojektowane od podstaw ale ma to swoją cenę przy eksploatacji. Kwestia czy te kilka sekund na Nurburgring ma znaczenie w codziennej jeździe na pewno daje większy fun na torze bo C63 AMG w ogóle nie widzę w takich warunkach to po prostu dwa inne auta do innych celów. Sztywniejsze tuleje nadwozia ,sztywniejszy zawias szybka ostra skrzynia wszystko po to żeby auto było szybsze i precyzyjniejsze ale w codziennym życiu niektóre z tych elementów są zbędne i mają więcej minusów niż plusów zwłaszcza jak ktoś dużo jeździ.
W m3 wioze starsze osoby typu Ojca , Matkę czy poważnego kontrachenta i widzę jak głowy latają co zmiana biegów czy hamując silnikiem do świateł (dkg tak zawsze robi), na dołkach osoba skacze na fotelu i nie do końca jest to fajne a w amg jest płynny automat i można śmiało delikatnie płynnie jechać. Dwa inne auta do innych celów.
Jak słusznie Jig zauważyłeś biegi też m3 ma za krótkie przez co dużo pali na autostradzie i silnik wyje co mnie strasznie irytuje.
DKG 7 bieg.
100km/h 3000obr/min spalanie ok 10
120km/h 3500obr/min spalanie ok 11 i to jest granica
140km/h 4000obr/min spalanie ok 13 silnik już hałasuje
160km/h 4500obr/min spalanie ok 15-15.5L


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 16:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8539
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
--==Mały==-- napisał(a):
W przypadku M5 wiochą jest stary silnik nigdy w historii modelu tak nie było

Z m10 wyewoluował s14. S5x pochodzą z linii m50. Kiedyś, żeby zwiększyć moc silnika, stosowano nie tak powszechne rozwiązania, a zgodnie z obecnym trendem, pompujesz większe ciśnienie. Co w tym zdrożnego? Co to za różnica, czy silnik został opracowany do tego modelu, czy pochodzi z szerszej gamy? :)
--==Mały==-- napisał(a):
Mi akurat mocno brakuje tego momentu w tym aucie bo lubię taką charakterystykę mocnego v8

No to dla Ciebie jest właśnie AMG, a nie BMW, proste. Jeden lubi córkę, drugi matkę ;)
Niemniej, dyskusja z wypunktowaniem zalet i wad poszczególnych modeli jest jak najbardziej ok :ok:
--==Mały==-- napisał(a):
Dwa inne auta do innych celów.

Otóż to ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 16:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 12968
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
W jego dźwięku, reakcji na gaz, charakterystyce, no i prestiżu przy okazji. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 16:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8539
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
jiGsaw napisał(a):
W jego dźwięku

To już problem nie silnika, tylko osoby odpowiedzialnej za brzmienie wydechu.
jiGsaw napisał(a):
reakcji na gaz

jiGsaw napisał(a):
charakterystyce

A czym się różni reakcja na gaz w dwóch silnikach o praktycznie takiej samej konstrukcji? Ja rozumiem wolnossącą jednostkę, gdzie ITB zdecydowanie tę reakcję poprawia, ale n55 a s55?
jiGsaw napisał(a):
no i prestiżu przy okazji

No tak, faktycznie, zapomniałem. Ale założysz LPG i prestiżu od razu przybędzie ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 18:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 507
Lokalizacja: znad morza
Moje BMW: E93
Kod silnika: M57TU2
c63 w204 to fajny półykacz kilometrów.
Niestety jest ciągły wir baku.
Myślę, że najlepsze rozwiązanie do alpina b3 f30.
Mega osiągi, trakcja i komfort.

_________________
330d 231KM 520Nm/1 właściciel, 8 lat, salon PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2000
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
No jeśli dobre osiagi "wynikają" z wysokich obrotów to dziwne nie jest, że przełożenia muszą być odpowiednio dopasowane do silnika. Nie mówie, że nie wiesz, ale subiektywne odczucia potrafią zmylić i tak 99% osób da sobie rękę odciąć (ja zzresztą też), że diesel o tej samej mocy co benzyniak jedzie zdecydowanie lepiej, a często jadą tak samo. Jak ganiałem się z c63 to zauważalną przewagę zdobywał powyżej 200km/h, do tej prędkości nawet z 3b i 60km/h jechał podobnie jak Michałowe e92 DKG, rocznik 2010, albo 12 - nie pamiętam już.

maaaad, widać Saab był kolejny raz wizjonerem, dawwwno temu rozgraniczał modele tylko ciśnieniem doładowania, dziś jest to codziennością.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 21:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2205
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: BMW F30 328i
Kod silnika: N20
https://www.youtube.com/watch?v=gzmNr58cAZI Tutaj film gdzie M3 competition dostaje od C63amg i giuli QV.W segmencie C,D i E BMW sa wolniejsze w swoich topowych wersjach.Ja juz jestem po 30tce i pamietam czasy tak jak tutaj forumowicze wspominali (20,15 i 10lat temu )ze M byly najlepsze.Teraz to sredniaki.Nie bede wspominal ze oferta mercedesa w topowych wersjach niszczy beemki.Jestem zatwardzialym maniakiem BMW ale niemam klapek na oczach.Nowa 8 tez niewiadomo z czym ma konkurowac?Na S coupe bedzie za mala do tego jest na bazie 5tki robiona-silniki w najtanszych odmianach o nazwie 830i to 2litry turbo z seri 3 ,to gdzie to do krolewskiej S-klasy...z amg gt czy 911 niema szans bo bedzie za duza i ciezka.W wersjach grancoupe w M wtedy mozna bedzie ja porowywac do AMG GT sedan czy CLSa.O Mercedesie-AMG Project ONE nie wspominam bo akurat te auto jest poza zasiegiem 99,9 % naszej spolecznosci.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 22:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 12968
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
maaaad napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
W jego dźwięku

To już problem nie silnika, tylko osoby odpowiedzialnej za brzmienie wydechu.
jiGsaw napisał(a):
reakcji na gaz

jiGsaw napisał(a):
charakterystyce

A czym się różni reakcja na gaz w dwóch silnikach o praktycznie takiej samej konstrukcji? Ja rozumiem wolnossącą jednostkę, gdzie ITB zdecydowanie tę reakcję poprawia, ale n55 a s55?
jiGsaw napisał(a):
no i prestiżu przy okazji

No tak, faktycznie, zapomniałem. Ale założysz LPG i prestiżu od razu przybędzie ;)


Kup sobie M, pojeździj trochę to będziesz wiedział, że wyczynowy silnik i jego dźwięk to nie tylko kwestia wydechu, tak samo jak jego charakterystyka i reakcja na gaz nie ma porównania z cywilnymi motorami. W tym sęk właśnie, że BMW poniekąd zaorało to co wyróżniało serię M.

Bawara - mądrego i obiektywnego miło się czyta. :super:

Lincoln - jeżeli to była odpowiedź do mnie - po prostu uważam, że BMW celowo skróciło nieco przełożenia aby poprawić osiągi w E92. Przecież S54 było podobnie wysokoobrotowym silnikiem, a jednak ma dłuższe przełożenia mimo 20% mniejszej pojemności. :) Oczywiście nie bronię za wszelką cenę C63, które w serii nie ma nawet 100 niutków z litra, ale i tak wypada nieźle.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Ostatnio edytowano 27 marca 2018, 22:08 przez jiGsaw, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
Lincoln napisał(a):
No jeśli dobre osiagi "wynikają" z wysokich obrotów to dziwne nie jest, że przełożenia muszą być odpowiednio dopasowane do silnika. Nie mówie, że nie wiesz, ale subiektywne odczucia potrafią zmylić i tak 99% osób da sobie rękę odciąć (ja zzresztą też), że diesel o tej samej mocy co benzyniak jedzie zdecydowanie lepiej, a często jadą tak samo. Jak ganiałem się z c63 to zauważalną przewagę zdobywał powyżej 200km/h, do tej prędkości nawet z 3b i 60km/h jechał podobnie jak Michałowe e92 DKG, rocznik 2010, albo 12 - nie pamiętam już.

maaaad, widać Saab był kolejny raz wizjonerem, dawwwno temu rozgraniczał modele tylko ciśnieniem doładowania, dziś jest to codziennością.



Lincoln ale Michała m3 (DKG 2009) ma wydech akrapa za 25tyś netto, program evolve stage 2, decat evolve , dolot, soft skrzyni gts i inne mody z najwyższej półki więcej z M3 N/A nie da się zrobić w normalny sposób Michał ma top. Najlepszy czas 100-200 zrobił 8.6 w niskiej temperaturze i to chyba średnio powtarzalne a standardowo ok 8.9 przy 25stopniach 9.6 a porównujesz go z tylko odblokowanym C63 nie mylić z indyvidualnym programem który i tak 100-200 robi troche lepiej .
Czasy z tabeli Waldka
Auto Michała notabene najszybsze M3 N/A
BMW M3 E92 DKG Evolve Stage2 + Akrapovic (temp podczas pomiaru 2stC)
100-200: 8.6s (temp podczas pomiaru 2stC)
100-200: 9.5s (temp podczas pomiaru 25stC)
M3 E92 DKG Competition + Evolve + exhaust
0-100: 4.3s (bez LC)
100-200: 9.3s
E92 M3 DKG, temp. 4,5C ( auto Hipka )
100-200 - 9.6s
100-250 - 20.8s

C63 po wymianie kolektorów, decat i programie ma ok 560-580km i robi niskie 7s 100-200 średnio 7.2-7.5.
M3 dkg po sofcie i decatach robi 100-250 ok 21s a C63 po odblokowaniu tylko tak jak nasz ok 17s a po decat i kolektorach ok 15s a to już przepaść.

M3 jest mega trakcyjnie lata bokiem i jest przy tym tak precyzyjne że do 10cm wiem gdzie będzie tylne koło w poślizgu a amg ślizga się jak słoń jest kompletnie nie obliczajny i wiecznie nie ma trakcji ale i jedno i drugie ma swój urok na prostej AMG jest sporo szybsze na torze sporo wolniejsze i to mówi wszystko o tych samochodach.

M3 e46 bylo szybsze na prostej od c32 amg i nawet późniejszego c55 amg na torze była już katecheza.
M5 e39 bylo szybsze od e55 amg i audi rs6 pamiętam jak dziś jak koleś na warszawskich wyścigach nie mógł zrozumieć jakim cudem jego rs6 plus c5 505KM dostało 5 razy z rzędu od M5 z wykresem na 390KM ;)
Teraz emki są szybkie na torze ale na prostej coś nie bardzo brakuje im 10% mocy i było by idealnie.


Ostatnio edytowano 27 marca 2018, 22:22 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6443
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
--==Mały==--, czyli Michała m3 n/a w które wpakowana jest niezliczona ilość pieniędzy jest w stanie zrobić czas 100-200 lepszy o 0,4s lepszy niż auto bandaia po dekacie , programie i chińskich końcówkach wydechu :szok: :szok: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 22:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2000
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
jiGsaw, odniosłem się do --==Mały==--

--==Mały==--, z tego co podałeś to Hipka ma niecałe 21s, który nie miał serii? Za niewiele wyższa cenę jak modyfikacje C63, montujesz do M3 SKII i wtedy nie ma juz podejścia.
Z Michałem jeździłem jak miał serię, albo tylko soft, nie pamiętam dokładnie.

///david, jak postawisz oba auta obok siebie, to może się okazać, że 0.4s to przepaść, albo jak w moim przypadku z C63AMG, które było szybsze o 0.5s - nie było tego widać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 22:30 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
David nie do końca ale powiedzmy że mniej więcej. Przy spadku 5m zrobiłem amg czas 8.0 ale go nie umieszczałem wybrałem pomiary na prostej a Bandai 9.1 zrobił przy dużych mrozach i przy spadku 4m Michał miał +2 stopnie i płasko. Realnie stawiam na powtarzalne 9.5-9.6 (tak jeździło M3 Hipka) taki pojedyńczy best jest dla mnie nie ważny.
Jak pisałem wcześniej forumowa tabela nie jest obiektywna bo są tam najlepsze czasy uzyskane po stu pomiarach jednego auta (głównie BMW) a inne auta mają 1-2 pomiary na szybko w niewiadomych warunkach i też tam są.

Zresztą czas też do końca nie mówi co jest szybsze.
Jak miałem manuala m3 kolega już miał c63 przedlifta w serii i lekko dostawałem. Teraz mam m3 dkg seria i dwa c63 pod nosem lift i przedlift oba tylko odblokowane (czyli seria 487km niby) i obydwa zjadają M3 a powyżej 200km/h M3 nie istnieje C63 to liga M6 w zakresie 200-300.


Ostatnio edytowano 27 marca 2018, 22:37 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 6972
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
///david, kwestia jak i gdzie mierzył niech staną obok siebie to zobaczysz różnice napewno

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 22:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 914
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: 458 Italia 13'
Huracan Spyder 17'
G500 17'
m3 nie ma podejscia jesli chodzi o osiagi na prostej. jesli chodzi o tor to nikt tutaj z piszacych raczej nie potrafil by wykorzystac walorow m3 aby objechac c63 na torze. tyle jesli chodzi o osiagi na torze. tam to kierowca decyduje a nie auto :)mam gdzies filmy c63 amg 575 hp vs 680hp rs6 c7. z rolki amg jechalo porownywalnie. black series byl szybszy niz m5 e60 i tez mamy na to filmy gdzies :)

_________________
Zobacz na FB - https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic
Ranking przyspieszen BMW-SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 22:50 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
Wujek czekamy na filmy ;)
Black to normalny AMG w body silnik ten sam ani lżejszy ani nic i ma "tylko" 517KM więc z każdego C63 można łatwo zrobić więcej i to też daje jakiś obraz.

Żeby nie było tak kolorowo jak będę pamiętał nagram jutro filmiki co mi się w C63 nie podoba.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M vs AMG - luźna dyskusja.
PostNapisane: 27 marca 2018, 23:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 595
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e60 550i
Kod silnika: n62b48
Garaż: e60 550i
Spróbuj tylko nagrać to zamiescze film m3 vs amg :hyhy:

_________________
!!!!!!!Części BMW w najlepszych cenach!!!!!!!
BmwAutoLust@wp.pl LUB PW TEL: 726 664 448


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL