BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Ogłoszenia
Teraz jest 25 maja 2019, 04:05


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 6 września 2018, 12:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13175
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
KrisC napisał(a):
jesteście tak ograniczeni że aż przykro się to czyta. Hybrydy tego typu są rewelacyjne, nie musisz tego wcale ładować! Samo się ładuje w trakcie normalnej jazdy na benzyniaku, w dodatku mamy NATYCHMIASTOWE 150Nm i 68km dostępne dosłownie zawsze, które wspomaga silnik spalinowy. Nikt z was czymś takim nie jechać, bo wiedzielibyście że odczucia są lepsze niż w zwykłm 30i 252km.

Tak tylko jako ciekawostkę dodam, Stage1 w tym aucie to 375km i 600nm, a dalej w normalnej jeździe mamy niskie spalanie bo wspomaga nas elektryk :)


Ty tak na serio, czy żartujesz? W mieście hybryda owszem, ale na trasie to totalne nieporozumienie.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 6 września 2018, 14:01 
Offline
Specjalista

Posty: 4334
Kod silnika: 1.9 TDI
Hybryda i "szybsza jazda" :

Cytuj:
Mieliscie sytuacje, ze przy dynamicznej jezdzie autostradowej poziom naladowania baterii spadl do bardzo niskiego poziomu i trzeba bylo odczekac jakis czas do naladowania jej? Mowie o jednej kresce i przyspieszaniach dynamicznych na trasie.


Cytuj:
Odgrzewam temat, dzisiaj przy długotrwałej jeździe autostradowej z prędkościami 140-160 km/h (32 stopnie na zewnątrz), komplecie pasażerów i pełnym bagażniku doświadczyłem dokładnie tej samej rzeczy. Silnik elektryczny prawie nie wspierał spalinowego, a bateria bardzo powoli się ladowała. Silnik spalinowy musiał pracować na wyższych obrotach aby utrzymać zadaną prędkość.


Cytuj:
Miałem ostatnio podobną przygodę. Jechałem ostro A1 nad morze, 3 pasażerów, bagażnik full zapakowany, upał niemiłosierny. Częste przyśpieszanie przy dużych prędkościach + czasem kickdown. Po jakimś czasie odczułem spory spadek mocy. Poziom baterii na stałym niskim poziomie - wyglądało to jakby ani się nie rozładowywała do końca ani nie ładowała. Jakby była odcięta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 6 września 2018, 18:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 5042
MAJSU napisał(a):
Naród jest tak dobrze ogłupiany od lat że niema szans na zmianę.


>
Są i pierwsze ofiary.

KrisC napisał(a):
jesteście tak ograniczeni że aż przykro się to czyta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 6 września 2018, 19:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 30
Posty: 572
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i viewtopic.php?f=6&t=168768
jiGsaw napisał(a):
KrisC napisał(a):
jesteście tak ograniczeni że aż przykro się to czyta. Hybrydy tego typu są rewelacyjne, nie musisz tego wcale ładować! Samo się ładuje w trakcie normalnej jazdy na benzyniaku, w dodatku mamy NATYCHMIASTOWE 150Nm i 68km dostępne dosłownie zawsze, które wspomaga silnik spalinowy. Nikt z was czymś takim nie jechać, bo wiedzielibyście że odczucia są lepsze niż w zwykłm 30i 252km.

Tak tylko jako ciekawostkę dodam, Stage1 w tym aucie to 375km i 600nm, a dalej w normalnej jeździe mamy niskie spalanie bo wspomaga nas elektryk


Dwie strony rzeczowych argumentów vs info od Ciebie chyba z przeczytanej broszury reklamowej.

Zrozum - wytworzenie elektryka i baterii produkuje ogromne ilości co2. W Polsce prawie cały prąd pochodzi ze spalania węgla kamiennego, więc różnica jest taka, że smród nie leci Ci z rury wydechowej, tylko z komina elektrowni. Wydobycie litu niezbędnego do akumulatorów gwałtownie niszczy środowiska w którym on występuje (Kanada, ameryka południowa głównie). Dodajmy politykę + kapitalizm (nie chce mi się tego rozbijać dla Ciebie na części pierwsze, masz to we wcześniejszych postach) i masz niebezpieczną mieszankę, w której my jesteśmy ofiarami, ale dopóki napychamy odpowiednie kieszenie to wszystko jest w porządku.
Owszem - hybryda, ma miejsca, w których może się popisać, jak np. krótkie dojazdy do pracy i z powrotem, ale jeśli ogólnie chodzi o technologię, to wcale ona nie jest eko a jej ekspansja i rozwój wcale nie idzie w oczekiwanym kierunku.

15-20 lat temu cała europa zrobiła nagonke na diesle, ropa była tańsza, były ulgi itd bo emitowały mniej co2. Teraz olej napędowy jest w cenie pb bo został osiągnięty oczekiwany poziom aut on. Teraz kopciuch jest faux pas bo 'nagle' odkryto, że emituje rakotwórcze tlenki azotowe.

Inne technologie, z większym potencjałem są tłamszone w zarodku i często zostają tylko na deskach kreślarskich zanim wylądują w piecu.


Wybacz porównanie, ale jesteś jak beneficjent 500+ - przecież to super, państwo daje, wspiera. Nie widzisz, w ogóle tła politycznego. Faktu, że Państwo to robi na kredyt, zadłuża jeszcze nienarodzone dzieci! Że to z naszych kieszeni, że inflacja, że wspiera nieróbstwo, że masz 700-. Nie. 500+ widoczne i to jest super! Nie inaczej jest z wciskanymi wszędzie hybrydami. Z wierzchu niby wszystko super, rozbijasz skorupkę a to zwykły zbuk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 6 września 2018, 19:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16061
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci
Jest: E92 325Xi, F32 428i
Argumentu 500+ tutaj nikt nie łyka. Natomiast alternatywa jest jeszcze gorsza, w najlepszym przypadku nie w hybrydy, a na rowery was wsadzi.

A wracając do fur. Ja chętnie bym przygarnął 430e, to jest fajna fura, ja nie mam zastrzeżeń, można się przetoczyć na elektrycznym, a jak ktoś chce wcisnać, to i ma te sześć do paki (bazując na 330e). Producenci fur też nie upadną, ani szejkowie.
Będzie wybór - albo płać przy wjeździe lub kopsaj z buta, ewentualnie wyłóż dwie duże paki na nową trendy fure plug-in.

Nikt nie będzie w ogóle robił rozkmin takich jak Wy - że w trasie takie, tu inne. Położy dwie-trzy paki na blat, będzie miał gdzieś opłaty, naklejki czy zakazy, i 400KM wóz, z małym pierdem elektrycznym udającym ekologię, i 350KM spalinowym biturbo. (powiedzmy takie 540e)

Bieda rozbije świnkę skarbonkę na yarisy i zostanie tam gdzie jej miejsce, natomiast klasyczna spalinowa fura zwyczajnie wypadnie z rynku, straci na wartości, nie dlatego że jest zła, tylko dlatego że w istotne miejsca będzie mieć zakaz wjazdu.

Czas życia wozu jest zwyczajnie za długi. Średnio wiedzieli jak to rozwiązać, nawet obniżenie jakości za bardzo nie pomogło, bo źle to wyglądało. Natomiast eko propaganda i zakazy wjazdu - będą skutecznym rozwiązaniem by przymusić do zakupu nowego auta. Nie używanego. Używane, takie 5-6 letnie, nie będzie się nadawało pewnie.

Oczywiście nagle to nie nastąpi, to będzie postępować w ciągu myślę maks 10 lat. Co raz więcej i więcej stref, co raz szersza oferta hybryd plug-in, finalnie CNG/LNG również okaże się niekoszerne, a na wodór znowu ktoś wyciągnie Hindenburga z kapelusza i przez kolejne sto lat pozostanie w zapomnieniu. Tak, po to jest kilka naklejek, nie jedna.

Idą zmiany, to jest pewne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 6 września 2018, 20:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 30
Posty: 572
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i viewtopic.php?f=6&t=168768
Jay Leno powiedział, że kiedyś auta uratowały konie w stanach. Prawdziwe mustangi były zamęczane, po prostu eksploatowane do granic wytrzymałości. Auta, pozwoliły wyzwolić te ostatnie i uczynić je piękną wizytówką natury i piękna.
Niech się hybrydy rozwijają i niech jeżdżą. Ja kupię ///M lub AMG i będę niczym ostatniego mustanga trzymał niczym w rezerwacie a dzięki hybrydom to będą ostatnie ikony motoryzacji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 6 września 2018, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5875
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 AMG Coupe
Wg mnie sumowanie mocy w hybrydzie to oszustwo bo 300KM mamy na 40-50 kilometrów a potem 250 i w takiej formie powinno być to przedstawiane użytkownikowi 250+50.
Póki co ma to sens tylko w mieście tak jak już przedmówcy mówili wkurzał bym się w trasie mając auto z ograniczoną mocą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 7 września 2018, 13:35 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13276
Marketingowe parcie na hybrydy. Inny przykład. Czytam ostatnio o instalacji lpg do hybrydowego priusa. Spalanie w mieście ma być 5 litów gazu, co przy przebiegu 250 tys km ma dać 45 tys zł oszczędności.
Ale nie wspomną, bo cały misterny plan poszedłby w :rotfl: ,że wystarczy kupić podobnej klasy i wielkości corolle 1.6 i na starcie przy zakupie w salonie oszczędzić wspomniane 45 tys zł.

_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 9 września 2018, 23:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13175
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
Kyokushin napisał(a):
Argumentu 500+ tutaj nikt nie łyka. Natomiast alternatywa jest jeszcze gorsza, w najlepszym przypadku nie w hybrydy, a na rowery was wsadzi.

A wracając do fur. Ja chętnie bym przygarnął 430e, to jest fajna fura, ja nie mam zastrzeżeń, można się przetoczyć na elektrycznym, a jak ktoś chce wcisnać, to i ma te sześć do paki (bazując na 330e). Producenci fur też nie upadną, ani szejkowie.
Będzie wybór - albo płać przy wjeździe lub kopsaj z buta, ewentualnie wyłóż dwie duże paki na nową trendy fure plug-in.

Nikt nie będzie w ogóle robił rozkmin takich jak Wy - że w trasie takie, tu inne. Położy dwie-trzy paki na blat, będzie miał gdzieś opłaty, naklejki czy zakazy, i 400KM wóz, z małym pierdem elektrycznym udającym ekologię, i 350KM spalinowym biturbo. (powiedzmy takie 540e)

Bieda rozbije świnkę skarbonkę na yarisy i zostanie tam gdzie jej miejsce, natomiast klasyczna spalinowa fura zwyczajnie wypadnie z rynku, straci na wartości, nie dlatego że jest zła, tylko dlatego że w istotne miejsca będzie mieć zakaz wjazdu.

Czas życia wozu jest zwyczajnie za długi. Średnio wiedzieli jak to rozwiązać, nawet obniżenie jakości za bardzo nie pomogło, bo źle to wyglądało. Natomiast eko propaganda i zakazy wjazdu - będą skutecznym rozwiązaniem by przymusić do zakupu nowego auta. Nie używanego. Używane, takie 5-6 letnie, nie będzie się nadawało pewnie.

Oczywiście nagle to nie nastąpi, to będzie postępować w ciągu myślę maks 10 lat. Co raz więcej i więcej stref, co raz szersza oferta hybryd plug-in, finalnie CNG/LNG również okaże się niekoszerne, a na wodór znowu ktoś wyciągnie Hindenburga z kapelusza i przez kolejne sto lat pozostanie w zapomnieniu. Tak, po to jest kilka naklejek, nie jedna.

Idą zmiany, to jest pewne.


Która bieda kupi nowe Yarisy? Biedę w Polsce to stać na autobus, ew. 20 letniego rzęcha, a najlepiej 25 letniego, bo wtedy jest 70% zniżki na OC. :ok: I chwała im za to - magiczna ręka rynku działa.

Natomiast na nowe auta stać nielicznych, a nowa 330e to już max 1% najbogatszych. To są tylko i wyłącznie komunistyczne fanaberie i czas z tym skończyć, nie wracać do tego cośmy w tak ciężkiej krwawicy pokonali 30 lat temu. Jeśli tego nie chcemy czas najwyższy dać temu upust w wyborach i przestać głosować na jedną i tą samą bandę popisowców złodzieji i komunistów.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 10 września 2018, 06:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15831
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Jest i kolejna zaleta elektryków.

Cytuj:
Fotoradary nie potrafią wystawiać mandatów autom elektrycznym
Preferencje dla właścicieli aut elektrycznych mogą przyjmować różne oblicza – na Zachodzie to dopłaty do zakupu samochodu, w Polsce zwolnienie z otrzymywania mandatów z fotoradarów.


https://www.antyradio.pl/Technologia/Du ... znym-25359

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 530e iPerformance Luxury Line - 5 dni za kółkiem
PostNapisane: 11 września 2018, 13:16 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13276
Nowe znaki D-54 – „strefa czystego transportu” oraz D-55 – „koniec strefy czystego transportu”. http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/dwa ... ting_nitro

_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL