BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 14:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 08:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
KU84 napisał(a):
Nie no Kyo nie wierzę, że to piszesz. Podaj jakieś przykłady co takiego miało e46 czego nie miała e36, chodzi mi co miała takiego "przełomowego" a nie o lampkę sugerującą wymianę kierunkowskazu . . . Moim zdaniem NIC. Ba ! Nawet przyśpieszenie w tych samych jednostkach jest słabsze, bo większa masa e46 je zabija.


Tą argumentacją F32 nie ma nic nowego w stosunku do E30. 4 koła, jeździ, ma światła, no trochę więcej elektroniki.

Zawieszenie, wygląda współcześnie, ma nowocześniejszy silnik - z podwójnym vanosem, później M54 który ma wyraźnie lepsze osiągi, ma nowoczesną gamę silników diesla, niedostepną dla E36, ma lepsze skrzynie biegów, masz nawigację z ekranem LCD, masz kontrolę trakcji, ESP, auto jest w środku cichsze, dużo lepiej się prowadzi, ma lepszy komfort jazdy, czy chociażby xenon.

W sumie to samo co wóz drabiniasty z 1908, tyle że ma silnik.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 08:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
To jest taka sama przepasc jak miedzy E34 a E39.

Kyo ma racje, E36 to model unikatowy, w sumie jedyny w swoim rodzaju. Nie jest jak E30/E32/E34 ale tez nie jak E38/E39/E46. Idealna przejściówka, wprowadzajaca BMW w erę gadżetów i elektroniki.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 08:44 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5278
Moje BMW: Giulia Veloce
No ja się z Wami nie zgodzę ale to moje zdanie.

Kyokushin napisał(a):
Zawieszenie

Praktycznie takie samo tylko aluminiowe, nie prowadzi się lepiej od e36 przez masę auta. Wystarczy popatrzeć kto na torach wybiera do jazdy e36 a kto e46.

Kyokushin napisał(a):
później M54 który ma wyraźnie lepsze osiągi


m54b22 jedzie gorzej niż m52b25 w e36, tak samo m54b25 jedzie gorzej niż np staaare m50b25 w e36, m54b30 akurat jedzie trochę lepiej niż m52b28 w budzie e36- a mocy ma DUŻO więcej. Poza tym patrząc na te silniki jako nowe bo z czasem m54 w porównaniu do m52 to tylko szukanie spadku mocy i dolewanie oleju.

Co do diesla to się zgodzę, ma diesla pod maską. No i tą navi. Kontrolę trakcji mamy również w e36.

Wystarczy poczytać jakieś recenzję jak e36 wypuścili, każdy się tym zachwycał. Przy e46 nie było takiego wow.
Dla mnie np kupno e46 po e36 to nie było must have bo wiedziałem, że ten model nie zaoferuje mi nic nowego czego bym wymagał po e36. Natomiast e92- tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 08:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
KU84 napisał(a):
Praktycznie takie samo tylko aluminiowe, nie prowadzi się lepiej od e36 przez masę auta. Wystarczy popatrzeć kto na torach wybiera do jazdy e36 a kto e46.


Mam gdzieś kto jeździ tym na tor. Na tor bym sobie E46 zrobił. Na tor zupełnie inaczej się auto przygotowuje niż do normalnej jazdy.
E46 się lepiej prowadzi, ale to diametralnie lepiej, lepiej wybiera nierówności czy jest bardziej stabilne. Miałem dwie E36, jedna na M zawiasie, druga na seryjnym (compact) i E46 na Sport Settings, duża różnica jest między tymi autami.

E30 a E36 to wyjście z epoki kwadratu, też przepaść wizualna przede wszystkim, a i silnikowa, i wejście w jeszcze toporny początek lat 90. E46 oferuje współczesność, jak masz dziś E46 w dobrej opcji, to jedziesz jak współczesnym autem. E36 nie ma nawet podejścia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Kyokushin napisał(a):
Mam gdzieś kto jeździ tym na tor. Na tor bym sobie E46 zrobił. Na tor zupełnie inaczej się auto przygotowuje niż do normalnej jazdy.
E46 się lepiej prowadzi, ale to diametralnie lepiej, lepiej wybiera nierówności czy jest bardziej stabilne. Miałem dwie E36, jedna na M zawiasie, druga na seryjnym (compact) i E46 na Sport Settings, duża różnica jest między tymi autami.


Kyouku, nie moge sie z tym zgodzic zupelnie.
E46 ma praktycznie ten sam zawias co E36, a jest ciezsze o 150-200kg.
Jak widac z podpisu mialem 2 x e36, w tym Mka byla na D2 racing, a 328 na standardowym.
W E46 czuc ta mase, samochod jest ociezaly w zakretach, nie czuc takiej kontroli jak w e36, nie wiem jak z balansem masy ale sprawdze kiedys swojego touringa.
Reasumujac,prowadzenie E46 jest blizsze E39, lepiej tlumi, jest bardziej komfortowe, ale ociezale. Nie wiem jakbys sie zachowywalo E46 na torze, jakby je wypatroszyl ale w fabrycznej konfiguracji skreca gorzej jak e36

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 12:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Niech pomyślę. Ile czasu spędziłem na torze w czasie ostatnich 37 lat. Hm 0.

Więc takie to ma dla mnie znaczenie. Jakbym jeździł po torze, bym sobie E46 przygotował pod tor. Tak, prowadzenie E46 jest bliższe E39, i dlatego jest lepsze niż E36. Chyba bym na głowę upadł jakbym miał codziennie jeździć autem torowym.
Dla mnie była duża różnica na plus jeżeli chodzi o pewność prowadzenia, reakcję układu kierowniczego, przyczepność i przełożenie tego co ja chcę na to co robi auto, w E46.

Teraz zastanówmy się ilu użytkowników jeździ swoimi autami po torze i jeżeli nie to czy są prawdziwymi fanami BMW :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 12:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 380
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54B30
Kyokushin napisał(a):
Niech pomyślę. Ile czasu spędziłem na torze w czasie ostatnich 37 lat. Hm 0.

Więc takie to ma dla mnie znaczenie. Jakbym jeździł po torze, bym sobie E46 przygotował pod tor. Tak, prowadzenie E46 jest bliższe E39, i dlatego jest lepsze niż E36. Chyba bym na głowę upadł jakbym miał codziennie jeździć autem torowym.


ma kolega czerwony login i nadal nie wie, że na forum liczy się tylko e3X, reszta to zło, no jeszcze e46 ale warunkowo
na tym forum nie można jeździć niczym nowszym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 12:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
E36 compact ma zawieszenie tylne z E30, więc nic dziwnego, że prowadzi się inaczej od pozostałych modeli E36

btw: E30 na wąskiej, ew. coś z M30 - nic innego :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 12:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Ja nie pisalem, ze e36 bedzie lepsze na torze od e46.
Kyouku jesli nie zalezy ci na dobrym prowadzeniu, a wiec "czuciu" samochodu, swietnej kontroli, przyczepnosci, odpowiednim rozlozeniu mas, a co za tym idzie neutralnym zachowywaniu sie samochodu w zakrecie, to zastanawiam sie czemu nie jezdzisz np Jaguarem, albo reanult laguna, tam komfort jest o wiele lepszy zarowno od e46 jak i e39, nie czuc nierownosci, auta plyna :)

akapity o jezdzie torowej pojawiaja sie dlatego, ze to wlasnie tam najlepiej uzewnetrzniaja sie roznice, bo samochody jezdza na skraju swoich mozliwosci i to tam widac, ktory samochod sie lepiej prowadzi i nie mam na mysli samochodow przygotowanych do motorsportu.

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 12:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Norbi330 napisał(a):
Kyouku jesli nie zalezy ci na dobrym prowadzeniu, a wiec "czuciu" samochodu, swietnej kontroli, przyczepnosci, odpowiednim rozlozeniu mas, a co za tym idzie neutralnym zachowywaniu sie samochodu w zakrecie, to zastanawiam sie czemu nie jezdzisz np Jaguarem, albo reanult laguna, tam komfort jest o wiele lepszy zarowno od e46 jak i e39, nie czuc nierownosci, auta plyna :)


Właśnie mi zależy, dlatego siedzę teraz w kolejnych generacjach, nie E36 czy E30. Ani też w lagunie.
I właśnie to w E46 było lepsze w stosunku do E36.

Norbi330 napisał(a):
akapity o jezdzie torowej pojawiaja sie dlatego, ze to wlasnie tam najlepiej uzewnetrzniaja sie roznice, bo samochody jezdza na skraju swoich mozliwosci i to tam widac, ktory samochod sie lepiej prowadzi i nie mam na mysli samochodow przygotowanych do motorsportu.


Jazda torowa, nawet pozycja za kierownicą, jest tak skrajnie inna, że w ogóle nie stanowi to argumentu. Ekstrema pokazują słabe punkty, natomiast świat i prowadzenie nie jest zero jedynkowe, gdzie pomiędzy ekstremami również jest nieskończona ilość punktów podlegających ocenie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 12:39 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23095
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Każdy użytkownik ma swoją opinię i ma do tego prawo... po moich doświadczeniach jazdy e36 compact e36 sedan vs e46 coupe powiem że e46 jak dla Mnie prowadzi się pewniej i stabilniej (zawiasy w każdym aucie kompletna seria) ;) Za to do piątki e39 nie porównałbym bo jednak pięć er sporo bardziej odrywa izoluje kierowcę od jezdni i według mnie jest bardziej pontoniaste :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 12:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Kyokushin napisał(a):
Jazda torowa, nawet pozycja za kierownicą, jest tak skrajnie inna, że w ogóle nie stanowi to argumentu. Ekstrema pokazują słabe punkty, natomiast świat i prowadzenie nie jest zero jedynkowe.


Mylisz sie, pozycja za kierownica jest jedna poprawna, tylko my jestesmy przyzwyczajeni do dziadostostwa.
Jazda torowa seryjnym autem nie rozni sie niczym od normalnej drogowej, poza tym ze mniej sie boisz przegiac pałkę. Jesli jezdzisz na codzien do 50% mozliwsci samochodu to nie ma duzej roznicy czy jedziesz bmw czy renault, np pokonujac zakret z predkoscia 50km/h gdzie granica wypadniecia z niego dla BMW to 100km/h a dla renault powiedzmy 80km/h.

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 12:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Norbi330 napisał(a):
Mylisz sie, pozycja za kierownica jest jedna poprawna, tylko my jestesmy przyzwyczajeni do dziadostostwa.


Nie. Pozycja jest taka jak sobie ustawię :) Nikt mi nie powie czy jest słuszna czy nie. I tak będę siedział jak będę chciał.

Norbi330 napisał(a):
Jazda torowa seryjnym autem nie rozni sie niczym od normalnej drogowej,


Różni się. Nie jedziesz po ekstremach, ale po tym co umyka Twojej ocenie jadąc po torze. To o czym pisałem dwa posty wyżej.

Przełożę to na przykład silników, będzie mi wygodniej.
Masz dwa silniki, jeden mocniejszy, drugi trochę słabszy, auto z tym mocniejszym ma lepszy czas 0-100. Bez wątpienia zawsze wygra na 1/4 mili. To jest przykład ekstremum, w sporcie.
Natomiast, ten słabszy silnik, ma lepszy przebieg momentu, przez co w codziennej jeździe nie wymaga kręcenia do 7000, jednocześnie żwawo przyspieszając. Ten mocniejszy, na niższych obrotach w ogóle nie idzie, przez co ciągle trzeba redukować. To jest ten przykład który pomijasz.

Nie wiem jak Ci to na zawieszenie przełożyć. W E36 sedan miałem Mtech, w E46qp miałem Sport settings. Więc oba nieco sztywniejsze, i oba nieco niżej niż seria. W E46 lepiej czułem auto, było bardziej przewidywalne. Pewnie jakbym pojechał na tor, jedynie pogłębiły by się moje odczucia. Przy wyłączonej kontroli trakcji, E36 było mniej stabilne, bardziej poślizgowe od E46. E36 też mi się dobrze jeździło, też się dobrze prowadziło, ale E46 po prostu lepiej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 12:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Garaż: mondeo mk4
Wtrącę sie tylko odnośnie pozycji za kierownicą, o której pisaliście - moim zdaniem w e46 pozycja jest za wysoka jeśli chodzi o miejsce za kierownicą, nie wiem czy też tak macie, ale ja siedząc na fotelu pasażera czuje jakbym siedział niżej w najniższej pozycji fotela, niż w tej samej pozycji ale będąc kierowcą.

W f30 jestem w stanie obniżyć fotel kierowcy aby czuć że jest nisko, może nawet trochę za nisko, w e46 cały czas mam wrażenie, że jest ciut za wysoko.

P.S Mam 195cm wzrostu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 13:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
No e36 jest szczególnie w wersji 318is bardzo dobrze wyważone, e46 natomiast ma tendencje do płużenia przodem, dlatego dla niektórych jeżdżących normalnie sprawia wrażenie, że jest lepiej się prowadzącym.. Tak niestety nie jest, auto jest bardziej podsterowne od e36 któremu bliżej do nadsterowności - mowa o seryjnych ew mtechach, a nie autach pod tor z dłubanymi zawiasami i customowymi nastawami.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 13:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Laguna ma wyższy komfort jazdy niż e39 - :rotfl: :rotfl: :rotfl: Mylisz kolego twardość zawieszenia z komfortem na który składa się multum rzeczy, proszę odpuść.

Jeśli miałbym ponownie kupić starsze 3er to albo kultowe i surowe e30, albo przyjemne i dużo bezpieczniejsze e46. e36 nigdy do mnie nie przemawiało ani wizualnie ani technicznie i nigdy nie zyska statusu swojego poprzednika.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 14:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Lincoln - pełna zgoda.

Do tych, którzy twierdzą, że E36 się lepiej prowadzi od E46 - proszę porównać czasy na torze E36 M3 i E46 M3.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 15:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Lincoln napisał(a):
Laguna ma wyższy komfort jazdy niż e39 - Mylisz kolego twardość zawieszenia z komfortem na który składa się multum rzeczy, proszę odpuść.


No to slucham, na co sklada sie ten komfort i na ktorym miejscu wg ciebe jest sztywnosc zwieszenia? :)

Co do pozycji za kierownica, to Kyoku wykazales sie tutaj ignorancją faktów.
Jesli chodzi o indywidualne podejscie, to jak dla mnie to mozesz prowadzic z tylnego siedzenia i jezdzic na wstecznym zamiast do przodu :)

Zeby nie bylo, ja tez nie mam poprawnej do konca pozycji za kierownica z czym staram sie walczyc, bo jestem wlasnie przyzwyczajony do dziadostwa.

Jak ktoremus lezacemu na fotelu z glowa schowana za boczny slupek przyjdzie kiedys (czego nie zycze) wirowac po wpadnieciu w poslizg, albo omijac jakas przeszkode w naglej sytuacji, to wtedy bedziecie wiedziec o czym pisze.

Ja w E46 nie narzekam na wysokosc fotela, ustawilem na najnizsza i nie widze maski ani wycieraczek, mam 180cm.

Na pewno e46 jest bezpieczniejsze od e36 (DSC, strefy zgniotu, wiecej poduszek) i bardziej wygluszone, komfortowe i dlatego wlasnie jest ciezsze.

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 16:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Skoro nie wiesz co to jest komfort i nie odróżniasz go od wygody siedzenia lub komfortu wybierania nierówności to czemu sam nie jeździsz laguną?!

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 17:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Norbi330 napisał(a):
Co do pozycji za kierownica, to Kyoku wykazales sie tutaj ignorancją faktów.


Nie. Po prostu jeżdżąc na co dzień, siedzę tak żeby było mi między innymi wygodnie, i mam gdzieś to że ktoś mi powie że mam siedzieć wyżej, bliżej, jak będzie mi kompletnie niewygodnie. Tak samo jak nie jeżdżę w kakakasku i sportowym kombinezonie. Generalnie siedzę najdalej i najniżej jak się da, tak bym wszystko widział i swobodnie obracał kierownicą jedną ręką.

Norbi330 napisał(a):
Jak ktoremus lezacemu na fotelu z glowa schowana za boczny slupek przyjdzie kiedys (czego nie zycze) wirowac po wpadnieciu w poslizg, albo omijac jakas przeszkode w naglej sytuacji, to wtedy bedziecie wiedziec o czym pisze.

Jakbym miał mieć słupek obok głowy, musiałbym mieć chyba 2,30 wzrostu i jakieś wybitnie długie nogi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL