BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 10:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 18:49 
Online
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5278
Moje BMW: Giulia Veloce
jigi m3 to m3- w ogóle inne auto niż seryjne e46. To złe porównanie. Lepiej porównać czas na na torze np e36 328 coupe vs e46 328 coupe. Nie znam takiego przypadku ale wątpię w lepszy czas e46.

Kyokushin, nie musisz pisać, że nigdy nie byłeś na torze, widać to czytając Twoje posty. Jeżeli Tobie to prowadzenie e36 vs e46 jest takie DIAMETRALNE- jak sam to nazwałeś to ciekawe jak porównasz e46 vs e90 ? BMW chyba jakieś technologie NASA zastosowało bo tam dopiero jest różnica.

Każdy ma swoje zdanie, mi się nie chce dalej dyskutować, pisałeś o super zayebistym m54 a jak odniosłem się co do osiągów to nawet nie odpowiedziałeś bo wiesz, że mam racje. M54 to KIBEL. Tak samo jak Twoje porównanie zawieszenia z Compakta e36, domyślam się, że nie wiedziałeś, że siedzi tam tył taki jak w e30. A w e36 i e46 zawieszenie jest praktycznie takie same z tym, że e46 jest dużo cięższe. Możesz sobie dalej odpowiadać swoim dziwnym sposobem pisania, ja kończę dyskusję bo mi się . . .nie chce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 19:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Bo jest, i tej różnicy, tak widocznej, między e46 a e90 nie ma.
I nie musze jechać na tor żeby to wiedzieć. Każdy gołym okiem to zobaczy.

Wiem jedno, nie rozumiesz co czytasz i masz urojenia. Nie odnosiłem się do zawieszenia compacta, tylko pisałem że żona miala compacta, więc mam porównanie do obu. Odnosiłem się do sedana na mtechu. Użyj wyszukiwarki, dowiesz się czy wiem czy nie, jaki zawias jest w compact, i notabene z tego względu cała rzesza ludzi pałujących się e30 jakieś 15 lat temu, hejtowala zawias w e36 sedan, że to nie to samo co compact, czy e30 :rotfl: Faktycznie, compact też fajnie się prowadził, ale ani sedan, ani compact, tak jak e46. Z kolei E92 fajniej od e46, a f32 od e92 i całej tej reszty. Póki co, uważam że każda nowsza trójka/czwórka prowadzi się lepiej, i jest lepsza, mi mo że poprzednie też były OK.

Sam jesteś kibel, a nie moje porównanie.

P.S.
Do czego tu się odnosić w kwestii osiągów? Oczywiste że E46 M54 330 jest szybsze do E36 328 M52. Każdy to wie. Czy M54 był zły? Nie był, miał swoje różne wady i zalety w stosunku do M52. Na pewno ani M52, ani M50, nie są szczytem techniki. To stare silniki. Dobre ale stare. To samo 15 lat temu mówiło się o M20, gdzie M52 był uważany za samo zło, bo vanosy, bo uszczelki, bo nikasil. Zawsze jest coś, i zawsze będzie coś, nie ma rzeczy idelanych, natomiast faktem jest że technika się posuwa na przód. Silniki mają lepsze osiągi, mniej spalają, i powoli okaże się czy są mniej żywotne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 20:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Nie wiem skąd ta mania się wzieła, ze zeby cokolwiek wiedziec o aucie to trzeba " jechac na torze " . Mi akurat więcej o aucie mówi trasa 1800 km w jedną stronę, niz piszczenie gumami jezdząc w kółko po zawijasach. Kazdy lubi co innego.

Podobnie teraz jak jest jakas sprzeczka w necie, to zaraz pada argument MMA = " Bys nie byl taki cwany w RINGU" . Zapominaja jednak niektorzy ,ze zycie to nie MMA i mozna butelką w łeb dostac i game over. :rotfl:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 20:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
jiGsaw napisał(a):
Skoro nie wiesz co to jest komfort i nie odróżniasz go od wygody siedzenia lub komfortu wybierania nierówności to czemu sam nie jeździsz laguną?!


Zawsze się pojawisz i pierdygniesz jak łysy grzywą o kant kuli ( :rotfl: )... Gdzie u porównywać e36m do e46m, kiedy porównujemy auta seryjne/cywilne, a nie M3 e36 prawie takie same jak e36 328i z grubszym stabem i może innym maglem (może) do e46m które w stosunku do zwykłej e46 328i jest w każdym calu inne, nawet szerszy rozstaw osi ma... Piszesz te bzdury chyba specjalnie, żeby prowokować czasem mam wrażenie, bo znam Cię osobiście i nie wydajesz się być takim ignorantem :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Ostatnio edytowano 17 października 2018, 09:53 przez grabolek363, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 21:00 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
jiGsaw napisał(a):
Skoro nie wiesz co to jest komfort i nie odróżniasz go od wygody siedzenia lub komfortu wybierania nierówności to czemu sam nie jeździsz laguną?!
to ty nie wymieniles zadnych innych cech komfortu, a jest przynajniej jeszcze jedna. To ty cenisz bardziej komfort od 'czucia' drogi i zachowania saochodu. Serio, w lagunie czulbys sie dobrze :)Edit: Jak tu czytam niektore wpisy to zastanawiam sie czy wy w ogole macie pojecie co tak na prawde wyroznialo i czasami jeszcze wyroznia bmw.

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 21:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Norbi330 napisał(a):
Jak tu czytam niektore wpisy to zastanawiam sie czy wy w ogole macie pojecie co tak na prawde wyroznialo i czasami jeszcze wyroznia bmw.


Pewnie nie, wszyscy czekamy aż nas oświecisz :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 21:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
grabolek363 napisał(a):
łysy grzywą o kant stołu.

kuli, kant kuli...

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 21:38 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kyokushin napisał(a):
Norbi330 napisał(a):
Jak tu czytam niektore wpisy to zastanawiam sie czy wy w ogole macie pojecie co tak na prawde wyroznialo i czasami jeszcze wyroznia bmw.


Pewnie nie, wszyscy czekamy aż nas oświecisz :D



Lagunę wyróżnia laweta podobno...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 23:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Tomek napisał(a):
kuli, kant kuli...
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 16 października 2018, 23:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Kyokushin napisał(a):
Faktycznie, compact też fajnie się prowadził, ale ani sedan, ani compact, tak jak e46. Z kolei E92 fajniej od e46, a f32 od e92 i całej tej reszty. Póki co, uważam że każda nowsza trójka/czwórka prowadzi się lepiej, i jest lepsza, mi mo że poprzednie też były OK.

Najlepiej prowadzi się ta co jest obniżona na dobrych komponentach. W BMW odkąd pojawiła się maglownica nie bardzo jest co poprawiać w kwestii prowadzenia bo każde BMW z maglem prowadzi się bardzo precyzyjnie.
Kyokushin napisał(a):
Na pewno ani M52, ani M50, nie są szczytem techniki. To stare silniki. Dobre ale stare. To samo 15 lat temu mówiło się o M20, gdzie M52 był uważany za samo zło, bo vanosy, bo uszczelki, bo nikasil.

M50TU może nie jest szczytem techniki ale budowę ma współczesną. N42b20 który ma podobną moc i spalanie jest gównem. Te silniki dzieli 20 lat. Czy się coś zmieniło? Tak, nie ma 6 cylindrów w pojemności 1,6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 17 października 2018, 05:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
N42b20 ma 2L i jest z 2001r. To też stary silnik. M50TU to 1992. Czy gównem? Nie miałem go. Jedyny nieudany jaki miałem to m40, ale też, przyczyną jego słabości był źle prowadzony serwis olejowy.
Natomiast m43 był niezatapialny.
Czy konstrukcja R4 to wada? Dla mnie nie. Po prostu mniejszy silnik o mniejszej mocy. Jak technika pozwala skonstruować coś co będzie mniejsze, lżejsze, i bardziej ekonomiczne, a tak samo wydajne, to czemu tak nie robić?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 17 października 2018, 07:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Kyokushin napisał(a):
Pewnie nie, wszyscy czekamy aż nas oświecisz


Nie ma to sensu, cokolwiek bym nie napisal to i tak bedzie kontra, poza tym to nie chodzi o oswiecenie, a odczucia.

Moze dyskusja odbiegla znacznie od merytoryki i zrobila sie nieco emocjonalna ale dla mnie ciekawe doswiadczene poznac takich fanow BMW jak wy :)
Pozdro

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 17 października 2018, 08:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
My jesteśmy jak zwierzyniec, takich cyganów w dobie pejsbukowej poprawnośc politycznej już nie ma.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 17 października 2018, 09:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kyokushin napisał(a):
takich cyganów w dobie pejsbukowej poprawnośc politycznej już nie ma.


Tu nie pejsbuk a my nie jestesmy poprawni.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 17 października 2018, 09:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Kyokushin napisał(a):
Bo jest, i tej różnicy, tak widocznej, między e46 a e90 nie ma.
I nie musze jechać na tor żeby to wiedzieć. Każdy gołym okiem to zobaczy.



Różnica w prowadzeniu e46 i e90 jest ogromna. Moim zdaniem te auta prowadzą się zupełnie inaczej. Na pewno e46 bliżej do e36 niż e46 do e90 które ma całkiem inną konstrukcję zawieszenia - bliżej mu do e39.
Osobiście najbardziej lubię jeździć e46 które jest wg mnie rewelacyjnie zestrojone i w nim można odczuć tą frajdę z jazdy bmw w cywilizowanych warunkach. Wg mnie ani e90 ani f30 nie mają już w sobie tego "czegoś" co było wyróżnikiem serii 3 spośród innych marek aut tej klasy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 17 października 2018, 09:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Frank napisał(a):
Tomek napisał(a):
kuli, kant kuli...
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

a jak jest? Przecież tak :rotfl: :wstyd:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 17 października 2018, 13:04 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
grabolek363 napisał(a):
Frank napisał(a):
Tomek napisał(a):
kuli, kant kuli...
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

a jak jest? Przecież tak :rotfl: :wstyd:



Chyba trzeba wrócić do czasów braku możliwości edycji postów :hyhy: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 17 października 2018, 17:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Norbi330 napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Skoro nie wiesz co to jest komfort i nie odróżniasz go od wygody siedzenia lub komfortu wybierania nierówności to czemu sam nie jeździsz laguną?!
to ty nie wymieniles zadnych innych cech komfortu, a jest przynajniej jeszcze jedna. To ty cenisz bardziej komfort od 'czucia' drogi i zachowania saochodu. Serio, w lagunie czulbys sie dobrze :)Edit: Jak tu czytam niektore wpisy to zastanawiam sie czy wy w ogole macie pojecie co tak na prawde wyroznialo i czasami jeszcze wyroznia bmw.


Serio mam Ci wymieniać cechy komfortu na forum motoryzacyjnym...? Proszę bardzo, czasem warto wyłożyć abecadło po 12 latach na forum komuś nowemu:

- Komfort resorowania czyli to co kochasz w marce ze znaczkiem lewarka
- Komfort wygłuszenia i ciszy w kabinie
- Komfort foteli (możliwości i stopnie regulacji, stelaż, kształt, trzymanie boczne, dodatkowe pierdy typu łamanie, regulacja lędźwi, grzanie, pompowanie, wentylowanie, elektryczne napędy poszczególnych umilaczy i regulacji itd.)
- Komfort wynikający z charakterystyki i kultury pracy silnika (przyspieszenie, drgania i wibracje, reakcja na gaz, dźwięk itp., elastyczność)
- Komfort z optymalnego doboru przełożeń co jest powiązane z silnikiem
- Pozycja za kierownicą
- Ergonomia
- Komfort jazdy w zakrętach (zestrojenie zawieszenia, wyważenia pojazdu, kół itd.)
- Wreszcie wyposażenie dodatkowe - począwszy od centralnego zamka i wspomagania poprzez klimatyzację, nawigację, czujnikach pdc i martwego pola skończywszy na aktywnym tempomacie, autopilocie itd.


Starczy...? Bo pewnie sporo pominąłem.


Grabolek - trochę masz rację. No ale jak porównywać to porównywać, biorę topowy model i porównuję, widocznie za czasów E46 poszło jednak trochę do przodu, że emkę tak dopieścili.

Prawdą jest jednak, że cywilne E46 nie odbiega znacząco od cywilnej E36 gdyż są podobnych wymiarów, podobnej konstrukcji zawieszenia itp.

Prawdą też jest, że cywilne E90 jest lepsze w zakresie prowadzenia i komfortu jak E46/E36, bo ma już znaczący krok do przodu w postaci wielowahaczowego zawieszenia z przodu.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 17 października 2018, 17:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Kyokushin napisał(a):
Czy konstrukcja R4 to wada? Dla mnie nie. Po prostu mniejszy silnik o mniejszej mocy. Jak technika pozwala skonstruować coś co będzie mniejsze, lżejsze, i bardziej ekonomiczne, a tak samo wydajne, to czemu tak nie robić?

Mniejszy silnik o tej samej mocy. Jest mniejsze, lżejsze ale na pewno nie jest bardziej ekonomiczne a do tego traci coś z czego było BMW znane - 6 cylindrów z pojemności 2 litrów co dawało jakąś tam namiastkę luksusu. 6 cylindrów zawsze będzie lepsze od 4 w silniku benzynowym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL