Witam wszystkich i dziękuję za wszystkie opinie miłe i nie miłe, do których odniosę się poniżej. Uznałem, że jest bardzo mało interesujących kanałów motoryzacyjnych, dlatego pomimo braku czasu zdecydowałem się na coś w swoim stylu. Cieszę się, że trafiam do jakieś grupy ludzi, którym kanał się podoba. Rzeczywiście bywa w warsztacie bałagan ten wizualny i czasem chaos z terminami. Staram się to poprawiać z różnymi skutkami, pomimo tego mam bardzo duże grono stałych klientów, którzy przyjeżdżają od lat. Są tacy, którzy na przestrzeni lat się obrazili ale po jakimś czasie wrócili z różnych powodów, co świadczy o tym, że posmakowali różnych opcji na rynku i po prostu wrócili. Miło też, że widujecie mnie w Raszynie na jazdach testowych. Jeśli chodzi o M4 i skrzynię DKG? Nie było potrzeby robić aktualizacji softu, ponieważ aktualizacja w tym aucie była najnowsza, ale tego można się dowiedzieć z komentarzy – nie zawsze zdążę wszystko powiedzieć do kamery, ponieważ między innymi nie prowadzę kanału edukacyjnego. Tekst o amortyzatorach wyniesiony jest ze szkoleń w których regularnie biorę udział. Mowa o automatycznych światłach? Szybka odpowiedź starszemu człowiekowi, któremu lepiej nie tłumaczyć zawiłości, że w takim aucie było tak a w takim tak itd… Hamowanie mocne również było w ocenie starszego człowieka, który na co dzień jeździ mało dynamicznie. Na tarczach zrobił już 20tkm i tarcze mają się dobrze. Teoria a praktyka o panewkach i robieniu pomiaru wału – instrukcja mówi dokładnie w jakich przypadkach należy zrobić pomiar – kiedyś jak się takie auto trafi zrobię o tym odcinek. Natomiast panewki układają się w procesie dociągania podpór wału korbowego i stopek korowodów. Panewka pełni funkcję łożyska ślizgowego, więc podczas pracy silnika nie ma co się układać. Panewki wału pracują hydrodynamicznie czop - łożysko i nie mają tarcia między sobą. Warstwa adaptacyjna jest po to, żeby przy demontażu można było ocenić kondycję wału korbowego. Jeśli wystąpi tarcie, wówczas zatrze się wał korbowy wraz z panewkami. MAJSU – jakiś czas temu myślałem czy robisz jeszcze te swoje projekty…? Śmiesznie jest czytać, że jadę na fejmie, napisane przez osobę, która była u mnie ostatni raz jakieś 13 lat temu... Odnośnie usterki w S85B50? Usterka nie była jednoznaczna, dlatego postanowiłem skorzystać z usług fachowca, żeby nie wymieniać po omacku niepotrzebnie części. Pan Jacek przeleciał wszystko oscyloskopem i dopiero wyszło co jest na 100% do wymiany, przy okazji w gratisie zmienił scalaki w DME, które ze starości siadają. Do Pana CoX – z bezpłatnego usunięcia zerwanego gwintu Pan nie skorzystał a vanosy rozwalił poprzedni właściciel nie wymieniając oleju o czym Pan doskonale wiedział. Krótko mówiąc dla niewtajemniczonych: przeprowadziliśmy przedzakupową kontrolę auta w którym na dzień kontroli wszystko działało jak w zegarku. Po dwóch dniach zaczęło się coś dziać z vanosami. Nowy właściciel nie skorzystał z rękojmi tylko postanowił obarczyć winą mój warsztat. Dla dobra sprawy podałem nr polisy OC warsztatu. Po rozpoznaniu sprawy ubezpieczyciel uznał roszczenie za bezzasadne i odrzucił sprawę. Następnie Pan CoX zwrócił się do mnie z pytaniem jak widzę tą sprawę? Oświadczyłem, że zostaje nam droga sądowa. Po czym usłyszałem, że otrzymam pismo z kancelarii od pełnomocnika, którego do dziś nie otrzymałem. Mimo wszystko cieszę się, że znalazł Pan swój warsztat i ludzi, którzy w Pana ocenie się znają. Śmiesznie jest czytać, że nie spodziewajcie się, że celebryta z TVN będzie wam grzebał w autach, że warsztat ma reputację starej ekipy mechaników.... cóż? Taki jest świat, że znany jest inwestor a nie bob budowniczy. Za to fajnie, że każdy na YouTube znajduje coś dla siebie, że każdy ma swojego mechanika, warsztat, fryzjera czy ulubiony sklep... Dziękuję za uwagę pozdrawiając wszystkich serdecznie.
|