BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 20:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rozbiorka silnika M70B50
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 12:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Witam
Powoli zbieram fundusze na wiosenne mody, i dlatego zdecydowalem sie ze rozbiore na czesci silnik M70B50 od e32 ktory lezy u mnie w garazu zblokowany automatem (automat to szmelc), slyszalem ze technologicznie sa to po prostu zlaczone dwa silniki M20B25 czy to prawda? i czy takie czesci jak glowice, i tloki i korbowody beda pasowac do tego silnika, oraz jakie inne czesci z tego silnika szybciej mi sie sprzedadza a jakie moga zostac. oczywiscie bede wystawial je na allegro.
nie byłem pewny gdzie zalozyc ten topic jesli jest nie tu gdzie trzeba to prosze o przeniesienie.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 15:52 
Santino napisał(a):
slyszalem ze technologicznie sa to po prostu zlaczone dwa silniki M20B25 czy to prawda?


M70 ma technicznie prawie identyczną głowicę jak M40 ( :oczami: ), a popychacze to nawet mają te same numerki katalogowe, więc bliżej im do M40, jak M20


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 16:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
jakie m20 co wy...i zawory na srubki regulowane? w v12? :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 17:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
nie znam sie az tak na silniku M70 dlatego pisze co slyszalem (ze to dwie zlaczone 2.5), silnik ten ma 2 zawory na cylinder, dlatego moje porownanie do M20, a jak jest naprawde mialem nadzieje dowiedziec sie tutaj

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 18:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
" stwierdzenie, ze silnik v12, to po prostu dwie jednostki 6vcyl polaczone ze soba to spore uproszczenie. obie jednostki maja zblizone rozwiaznia konstrukcyjne, ale na zamiennosc elemetow nie ma co liczyc. nawwt jesli czesci wygladaja podobnie, to zwykle maja inne parametry"

Auto Swiat

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 21:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
na mody zbierasz powiedasz ... może wrzuć V12 do siebie zepnij z manualem i masz mod jak sie patrzy ..... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 21:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
qbaA6, wiadomo ze wszystko nie bedzia pasowac do wszystkiego ale po cichu licze na tloki z korbami i glowice
Przemek, wolal bym kompresor dolozyc :D jesli juz ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 21:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Santino napisał(a):
wiadomo ze wszystko nie bedzia pasowac do wszystkiego ale po cichu licze na tloki z korbami i glowice


po cichu radze poszperac sobie w realoem :) za duzo wspolnego nie znajdziesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 22:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Santino, 12 tysi i masz kompresor ... założenie chyba plug&play ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 22:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
no wlasnie, dlatego wole kompresor :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL