BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 08:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW e46 - zakup kontrolowany
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 10:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: OleÂśnica
Witam wszystkich uzytkownikow wspanialych samochodow jakimi sa BMW ;) od jakiegos czasu szukam e46 316 , ostatnio przeszukujac internet natknalem sie na taki oto egzeplaz http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-316-1-9 ... f31ae9&s=1
co o nim sadzicie ? tak na pierwszy rzut oka widze ze ma zmienione lusterka i pomalowany grill na czarno.Moze macie jakis inne ciekawe propozycje ?? Kwote jaka moge przeznaczyc to do 30 tyś PLN , koniecznie musi to byc 316 :) pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 10:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Mam do sprzedania takie autko w idealnym stanie, 05.99, 1 wlasciciel i oryginalne 120 tys km ze wszystkimi dokumentami na przebieg, srebrny, bezwypadkowy. Cena ok. 22000 plus niskie oplaty. Jesli jestes zainteresowany, zapraszam na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 12:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa
Wygląda nie zle, ale wes sprawdz czy ma pelna dokumentacje chodzi tu o książkę serwisową.
Następnie weź poproś gościa o nr. vin. i pójdź do serwisu BMW żeby ci wydrukowali historię. W pierwszych latach musiał być serwisowany w ASO to oznacza że w wydruku będziesz miał poza pełną specyfikacją - ostatni przegląd z przebiegiem. Na jego podstawie będziesz mógł stwierdzić czy ma oryginalny przebieg. Jeżeli nie ma udokumentowanego przebiegu to wez sobie go daruj. Nikt od ciebie go pozniej nie kupi.
Po 2
Sprawdz czy nie był bity:

jezeli jestes laik w tym temacie to wez popros kogos z warsztatu zeby pojechal z toba go obejrzec. Jezeli nie masz nikogo takiego to zwroc uwagę na takie rzeczy jak:

oznaczenie szyb - każda szyba ma swoją datę produkcji Jeżeli któraś z szyb nie ma nazwy wu\irmy BMW znaczy ze byla wymieniana na nie oryginalna. (to może oznaczacz że był walony)

Zwróć uwagę na śruby które trzymają błotniki, maskę. Jeżeli samochód był nie bity będą bez żadnych zadrapań (śladów odkręcania)

Zobacz jak są spasowane elementy karoserii jeżeli szczeliny są takie same wszędzie to znaczy że jest ok. Jeżeli jednak widzisz że lewy płotnik ma inną szczeline niż prawy tzn. że jest źle spasowany (bity i po taniści naprawiany)

Ta atrapa malowana pod kolor nadwozia może oznaczać że coś się działo z samochodem.
Jak otworzysz drzwi - zobacz w zawiasach czy nie ma rdzy na śrubach leżeli jest to znaczy że były wymieniane drzwi, co za tym idzie bity!

Mógłbym pisać jeszcze godzinami na co zwrócić uwagę żeby stwierdzić czy samochód był bity ale mi sie juz nie chce pisać.

życzę sukcesów w poszukiwaniu dobrego BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 12:45 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
oznaczenie szyb - każda szyba ma swoją datę produkcji Jeżeli któraś z szyb nie ma nazwy wu\irmy BMW znaczy ze byla wymieniana na nie oryginalna. (to może oznaczacz że był walony)

nie zawsze oznacza ze byl walony :P

na pierwszy rzut oka widze ze ma zmienione lusterka i pomalowany grill na czarno

tonie jest w orginale :hyhy:

cos bylo robione przy nim :|

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 14:54 
solutions27 za dużo się bajek naoglądałeś.

samochód bez książki się nie sprzeda? no ciekawe.
jeżeli szyba nieoryginalna to auto bite? A może kamień uderzył albo było włamanie?



p.s. ta bmw z ogloszenia ma wygorowana cene, bierz od el presidenta- dobra cena.

i pamietaj, ze 316i jest ciezkie do odsprzedania.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 16:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: OleÂśnica
jaka jest roznica kosztow utrzymania pomiedzy 316 a 320 w benzynie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 18:00 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
solutions27 napisał(a):
Wygląda nie zle, ale wes sprawdz czy ma pelna dokumentacje chodzi tu o książkę serwisową.
Następnie weź poproś gościa o nr. vin. i pójdź do serwisu BMW żeby ci wydrukowali historię. W pierwszych latach musiał być serwisowany w ASO to oznacza że w wydruku będziesz miał poza pełną specyfikacją - ostatni przegląd z przebiegiem. Na jego podstawie będziesz mógł stwierdzić czy ma oryginalny przebieg. Jeżeli nie ma udokumentowanego przebiegu to wez sobie go daruj. Nikt od ciebie go pozniej nie kupi.
Po 2
Sprawdz czy nie był bity:

jezeli jestes laik w tym temacie to wez popros kogos z warsztatu zeby pojechal z toba go obejrzec. Jezeli nie masz nikogo takiego to zwroc uwagę na takie rzeczy jak:

oznaczenie szyb - każda szyba ma swoją datę produkcji Jeżeli któraś z szyb nie ma nazwy wu\irmy BMW znaczy ze byla wymieniana na nie oryginalna. (to może oznaczacz że był walony)

Zwróć uwagę na śruby które trzymają błotniki, maskę. Jeżeli samochód był nie bity będą bez żadnych zadrapań (śladów odkręcania)

Zobacz jak są spasowane elementy karoserii jeżeli szczeliny są takie same wszędzie to znaczy że jest ok. Jeżeli jednak widzisz że lewy płotnik ma inną szczeline niż prawy tzn. że jest źle spasowany (bity i po taniści naprawiany)

Ta atrapa malowana pod kolor nadwozia może oznaczać że coś się działo z samochodem.
Jak otworzysz drzwi - zobacz w zawiasach czy nie ma rdzy na śrubach leżeli jest to znaczy że były wymieniane drzwi, co za tym idzie bity!

Mógłbym pisać jeszcze godzinami na co zwrócić uwagę żeby stwierdzić czy samochód był bity ale mi sie juz nie chce pisać.

życzę sukcesów w poszukiwaniu dobrego BMW



za bardzo wszystko generalizujesz...posluchaj sprawa wyglada w ten sposob ze trzeba zwracac uwage na wszystkie zagadnienia o ktorych mowisz...lecz jesli jakis element byl malowany czy zdejmowany to nie oznacza ze samochod byl bity czy po powaznej kolizji...a co powiesz o sytuacji ze ktos wyjezdza z garazu furka za 200tys zloty i delikatnie przytarl dzwiami.....AUTO idz do ASO sa malownae jeszcze raz i zalozne...wg Ciebie to auto jest bite ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 19:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
bierz od el
masz pewne wszystko w 100% !!
rybik napisał(a):
i pamietaj, ze 316i jest ciezkie do odsprzedania.

skad te wnioski?
ja ostatnio mialem zamowienie na 3er e36 mial byc compact lub coupe tylko i wylacznie 1,6
wiec z tym sie zupelnie nie zgodze
nie ma reguly na rynku.Kolega sprowadzil 2 cougary -ja twierdzilem ze bedzie sie bujal miesiacami jednego sprzedal zaraz sprzeda drugiego
Prezo969 napisał(a):
jaka jest roznica kosztow utrzymania pomiedzy 316 a 320 w benzynie ?

są 1,6 pali 8 2,0 ponad 10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 19:49 
tomasz86staszic napisał(a):
ja ostatnio mialem zamowienie na 3er e36 mial byc compact lub coupe tylko i wylacznie 1,6
wiec z tym sie zupelnie nie zgodze
nie ma reguly na rynku.Kolega sprowadzil 2 cougary -ja twierdzilem ze bedzie sie bujal miesiacami jednego sprzedal zaraz sprzeda drugiego


bo mialem kilka 316i i cena jest duzo nizsza oraz ciezej sprzedac. to nie polo, ze im mniej tym lepiej, tylko odwrotnie.

a co do cougara- to sam sprzedalem tydzien temu.. kilka dni na allegro byl i spore zainteresowanie, wiec mnie nie dziwi. jaki kolega mial silnik?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 23:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
http://moto.allegro.pl/item339695193_fo ... ekny_.html
to ten drugi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2008, 07:27 
tomasz86staszic napisał(a):
http://moto.allegro.pl/item339695193_ford_cougar_full_opcja_b_skory_piekny_.html
to ten drugi


2,5 szyciej sie sprzedaje i jest drozszy, bo 2,0 do 1450kg jest stanowczo za slabe.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2008, 21:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: OleÂśnica
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4591390 a co powiecie o tym ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 00:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Odnośnie tego pierwszego, to jedna rzecz bardzo rzuca mi się w oczy. Obrotomierz na 1K rpm. Od kiedy wolne są na 1K?

Odnośnie drugiego, to ciemne szyby sugerują, że do wożenia zakupów nie był używany...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 11:45 
ULLISSES napisał(a):

Odnośnie drugiego, to ciemne szyby sugerują, że do wożenia zakupów nie był używany...


a o czym świadczy ciemna szyba? :niepewny:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 13:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Ciemna szyba świadczy o tym, że ktoś miał aspiracje sportowe/wyczynowe. A że ten silnik słabo się do tego nadaje, to może być nieźle wymęczony. Oczywiście są też wyjątki od tej reguły. ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 14:06 
ULLISSES napisał(a):
Ciemna szyba świadczy o tym, że ktoś miał aspiracje sportowe/wyczynowe. A że ten silnik słabo się do tego nadaje, to może być nieźle wymęczony. Oczywiście są też wyjątki od tej reguły. ;]


dobrze, że napisałeś ostatnie zdanie :). miałem e46 na ciemnej szybce i bardzo o nią dbałem. w obecnej e46 też będę ściemniał. auto ładniej wygląda i zawsze mniej niepotrzebnego słońca w środku. :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 14:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
No wiadomo, że nie jest to reguła. Wszystko zależy od kierowcy.
Ja kupiłem E30 z przyciemnionymi szybami bocznymi (wszystkimi), ale przed przeglądem musiałem zdjąć z przednich, bo nie chcieli podbić. W sumie nie byłem specjalnie smutny z tego powodu, bo jak się jeździ codziennie późnym wieczorem po wioskach, gdzie nie ma oświetlonych dróg/skrzyżowań, to ciemne szyby z przodu tylko przeszkadzają.

Wracając do tematu, to jedynym sensownym powodem zakupu 316 jest fakt, że znaleźliśmy auto w bardzo dobrym stanie, lepszym niż stojące obok niego 318, a potrzebujemy auta "na gwałt". W innym przypadku 316 jest na krótką metę, bo szybko nam zacznie brakować pod stopą.
Jak już brać 4 cylindry, to tylko 318. Natomiast jak ma auto nas dłużej cieszyć, to oglądanie trzeba rozpocząć od 320. W E46 ten silnik nie pali jak smok, a moc już jest słuszna. Natomiast przy rozsądnej i umiejętnej jeździe może być oszczędny. Do miasta średnio się nadaje, ale na trasy jest bardzo dobry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 19:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa
eminencja jones napisał(a):
solutions27 napisał(a):
Wygląda nie zle, ale wes sprawdz czy ma pelna dokumentacje chodzi tu o książkę serwisową.
Następnie weź poproś gościa o nr. vin. i pójdź do serwisu BMW żeby ci wydrukowali historię. W pierwszych latach musiał być serwisowany w ASO to oznacza że w wydruku będziesz miał poza pełną specyfikacją - ostatni przegląd z przebiegiem. Na jego podstawie będziesz mógł stwierdzić czy ma oryginalny przebieg. Jeżeli nie ma udokumentowanego przebiegu to wez sobie go daruj. Nikt od ciebie go pozniej nie kupi.
Po 2
Sprawdz czy nie był bity:

jezeli jestes laik w tym temacie to wez popros kogos z warsztatu zeby pojechal z toba go obejrzec. Jezeli nie masz nikogo takiego to zwroc uwagę na takie rzeczy jak:

oznaczenie szyb - każda szyba ma swoją datę produkcji Jeżeli któraś z szyb nie ma nazwy wu\irmy BMW znaczy ze byla wymieniana na nie oryginalna. (to może oznaczacz że był walony)

Zwróć uwagę na śruby które trzymają błotniki, maskę. Jeżeli samochód był nie bity będą bez żadnych zadrapań (śladów odkręcania)

Zobacz jak są spasowane elementy karoserii jeżeli szczeliny są takie same wszędzie to znaczy że jest ok. Jeżeli jednak widzisz że lewy płotnik ma inną szczeline niż prawy tzn. że jest źle spasowany (bity i po taniści naprawiany)

Ta atrapa malowana pod kolor nadwozia może oznaczać że coś się działo z samochodem.
Jak otworzysz drzwi - zobacz w zawiasach czy nie ma rdzy na śrubach leżeli jest to znaczy że były wymieniane drzwi, co za tym idzie bity!

Mógłbym pisać jeszcze godzinami na co zwrócić uwagę żeby stwierdzić czy samochód był bity ale mi sie juz nie chce pisać.

życzę sukcesów w poszukiwaniu dobrego BMW



za bardzo wszystko generalizujesz...posluchaj sprawa wyglada w ten sposob ze trzeba zwracac uwage na wszystkie zagadnienia o ktorych mowisz...lecz jesli jakis element byl malowany czy zdejmowany to nie oznacza ze samochod byl bity czy po powaznej kolizji...a co powiesz o sytuacji ze ktos wyjezdza z garazu furka za 200tys zloty i delikatnie przytarl dzwiami.....AUTO idz do ASO sa malownae jeszcze raz i zalozne...wg Ciebie to auto jest bite ?


...................................................................................................................................
Wszystko zależy od samochodu...
Napisałem ogólnie, oczywiście że jeżeli samochód wygląda dobrze i tylko szyba była wymieniona to nie ma się co stresować... ale jeżeli do tej szyby dojdzie np; zardzewiałe śruby pod maska na mocowaniu błotnika to już o czymś świadczy...

A jeżeli chodzi o książkę serwisową to coraz więcej ludzi którzy wydają większe pieniądze na samochód żądają książki. Minęły te czasy kiedy kupowało się kota w worku.

Gdy swoją bemkę kupowałem jednym z pierwszych pytań zadawanych właścicielowi była książka serwisowa.

Przykład z Krakowa i BMW 330d którego chciałem kupić...
Pytam się gościa o książkę - nie ma, ale kupiona w kraju. Ok. To poproszę o VIn i gdzie była serwisowana.

Na szafie miała 140 km z 2002 roku. Już miałem jechać ją oglądać gdy zadzwoniłem do serwisu żeby mi potwierdził przebieg. Jak się mocno zdziwiłem jak facet mi powiedział że ostatni przebieg był 5 miesięcy temu przy przebiegu 245000 km


Dziś mając potwierdzoną książkę możesz wziąć za samochód owiele więcej i szybciej ją sprzedać.





Odnośnie szyby -


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 20:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: OleÂśnica
znalazlem jeszcze cos takiego http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-318-1-9 ... 55f970&s=4
po przejechaniu sie 316 bardziej sklaniam sie ku 318 :hyhy: jezeli macie jakies ciekawe propozycje 318 to piszcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 22:11 
Prezo969 napisał(a):
znalazlem jeszcze cos takiego http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-318-1-9 ... 55f970&s=4
po przejechaniu sie 316 bardziej sklaniam sie ku 318 :hyhy: jezeli macie jakies ciekawe propozycje 318 to piszcie


wizualnie fajna. skoro już doszedłeś do 318i to może warto zastanowić się nad 320d?

pzdr.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL