BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 09:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E31] 850 - jakie wersje?
PostNapisane: 13 października 2008, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: dolny slÂąsk
Witam mam pytanko Czy w bmw 8 z 92 r byla produkowana ze skrzynią manualną i mostem z
odcięciem dyferencjału ?

_________________
ChroĂą mnie BoÂże, przed DiabÂłami w mundurach o niebieskim kolorze...


Ostatnio edytowano 14 października 2008, 10:22 przez mafiozo1990, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
850i występowało w manualu. Nie wiem co to ma być most z odcięciem dyferencjału?

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
chodzi koledze o szpere jak myśle .... z tego co wiem to i manual i szpera występowały w 850i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: dolny slÂąsk
tzw szpera na moscie 25 %

_________________
ChroĂą mnie BoÂże, przed DiabÂłami w mundurach o niebieskim kolorze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
tak była szpera :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: dolny slÂąsk
A powiesz mi kolego czy jak wygląda utrzymanie takiej 850 ? czy jest awaryjne itp

_________________
ChroĂą mnie BoÂże, przed DiabÂłami w mundurach o niebieskim kolorze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Most jest to potoczna nazwa dyferencjału. Szpera występowała w 850csi.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: dolny slÂąsk
no ok ale kto mi powie jak wygląda spalanie ? jak wygląda awaryjność tego pojazdu ? i jaką ma szpere ?

_________________
ChroĂą mnie BoÂże, przed DiabÂłami w mundurach o niebieskim kolorze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
mafiozo1990 napisał(a):
A powiesz mi kolego czy jak wygląda utrzymanie takiej 850 ? czy jest awaryjne itp


Części zamienne drogie (mało zamienników), części karoserii bardzo drogie, spore spalanie.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
awaryjność ..M70 jest kapryśnym silnikiem, ale jeśli sie go traktuje z odpowiednią troską odwdzięcza sie niezawodnością, często ma problemy ze szczelnością .... ile pali? Ja miałem 750i i paliło około 22 w mieście i 13 w trasie więc e31 będzie palić podobnie w manualu być może 1-2l mniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: dolny slÂąsk
A miałeś taką fure ?? czy wiesz z opowieści ?

_________________
ChroĂą mnie BoÂże, przed DiabÂłami w mundurach o niebieskim kolorze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Awaryjność podobna jak w innych beemkach.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Miałem 850iA przez dwa lata

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
mafiozo1990 napisał(a):
no ok ale kto mi powie jak wygląda spalanie ?

Znajmy miał i wspominał coś o 30l. Ja mam ten sam silnik w 7emce i spalanie jest rzędu 15l w trybie mieszanym.
mafiozo1990 napisał(a):
jak wygląda awaryjność tego pojazdu ?

Jak każdego 16letniego samochodu. Zależy od tego jak był jeżdżony, jak zadbany i czy masz farta. W każdym razie jak coś się zepsuje to nie będzie to tanie ;)
mafiozo1990 napisał(a):
i jaką ma szpere ?

Jeżeli miało montowaną szperę to 25%, gdyż BMW montowało tylko takie. Dopiero od M3 e46 są adaptacyjne 100% szpery. Niestety nie jestem w stanie ci powiedzieć czy miało szperę czy nie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Sory. W 7emce mam silnik nowszej generacji. Mój błąd :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Z używek najłatwiej jest o części silnika ponieważ V12 występowało też w 750i. O inne części na rynku wtórnym jest bardzo ciężko.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
kostek_ja napisał(a):
mafiozo1990 napisał(a):
no ok ale kto mi powie jak wygląda spalanie ?

Znajmy miał i wspominał coś o 30l. Ja mam ten sam silnik w 7emce i spalanie jest rzędu 15l w trybie mieszanym.
mafiozo1990 napisał(a):
jak wygląda awaryjność tego pojazdu ?

Jak każdego 16letniego samochodu. Zależy od tego jak był jeżdżony, jak zadbany i czy masz farta. W każdym razie jak coś się zepsuje to nie będzie to tanie ;)
mafiozo1990 napisał(a):
i jaką ma szpere ?

Jeżeli miało montowaną szperę to 25%, gdyż BMW montowało tylko takie. Dopiero od M3 e46 są adaptacyjne 100% szpery. Niestety nie jestem w stanie ci powiedzieć czy miało szperę czy nie.


pomyliłeś silniki, napisałeś o procentach, nie każdy 16 letni samochód jest taki sam

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 21:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
kostek_ja napisał(a):
Sory. W 7emce mam silnik nowszej generacji. Mój błąd :wstyd:



Spalanie M73 ma niewiele wspólnego ze spalaniem M70.

M70 w niewielkim mieście pali minimum 22 L / 100 km (miasto 150 000 mieszkańców, kilka lat temu, ruch był jeszcze niewielki). Ciekawe czy manual w 850 da mniejsze czy wręcz odwrotnie wyższe spalanie. W końcu musi mocno prowokować do ciągania po obrotach tej v12tki.


Silniki M70 są trwałe pod jednym warunkiem - jeśli kupisz sprawne, zadbane auto. Sporo jest ruin niestety... sam gdy szukałem dla siebie drugiego e32 z M70 obejrzałem chyba 14 sztuk w Niemczech na przestrzeni 3-4 miesięcy. Każdy z nich miał problem z silnikiem. Moim zdaniem nie może to świadczyć o awaryjności czy wadliwości tego silnika, lecz o tym że sporo z tych samochodów trafiło już dawno w złe ręce i dlatego trzeba bardzo uważać przy kupnie kilkunastoletniej v12tki. Typowe kosztowne usterki M70 to uszczelki kolektorów ssacych, układ zapłonowy (bardzo drogie kable WN które po 15 latach trzeba po prostu wymienić, to samo dotyczy kopułek i palców) oraz spory apetyt na olej (różne hipotezy pojawiały się na forach BMW, podobno winne są jakieś zawory odmach). Warto też sprawdzić stan tłumików, ponieważ do M70 są dostępne wyłącznie oryginalne tłumiki BMW, każdy po 3-4 tysiące złotych.


Mnie M70 nie zawiodło nigdy. Tuż po kupnie musiałem wymienić mase rzeczy by chodziło idealnie, ale były to materiały eksploatacyjne, nie jakieś poważne usterki. Po doprowadzeniu wszystkiego do ładu i składu nigdy nie zdarzyły mi się żadne kaprysy ze strony M70. Nigdy mnie nie zawiódł ten silnik, nigdy nie pokazał żadnego błędu czy dziwnej do diagnozy usterki. Drugie e32 z M70 z którum miałem styczność (mojego brata) zachowywało się podobnie. Po odgruzowaniu po kupnie nigdy nie było kapryśne, choć w tamtym okresie mój brat wyciskał z niego wszystko co BMW tam włożyło.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 21:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
jackson napisał(a):
napisałeś o procentach

pytanie było jaką ma szperę, chyba po prostu szukasz dziury w całym
jackson napisał(a):
nie każdy 16 letni samochód jest taki sam

Czytaj ze zrozumieniem, bywa to bardzo pomocne ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
kostek_ja napisał(a):
jackson napisał(a):
napisałeś o procentach

pytanie było jaką ma szperę, chyba po prostu szukasz dziury w całym
jackson napisał(a):
nie każdy 16 letni samochód jest taki sam

Czytaj ze zrozumieniem, bywa to bardzo pomocne ;)


Jak byś pisał o 850i to bym się nie czepiał.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL