BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 01:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silniki BMW
PostNapisane: 30 grudnia 2006, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Jaki silnik w długiej historii BMW jest Waszym zdaniem najbardziej udanym silnikiem?

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2006, 22:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
m10 - megatrwaly i mocny,uratowal marke od upadku...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2006, 22:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
M30 - bardzo mocny motor

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2006, 23:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
M30 najlepszy silnik BMW baardzo dlugo goscil pod maskami Beemek a to o czyms swiadczy i w sumie nie ma z nim zadnych problemow ;)

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 00:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Najlepszy silnik BMW wszechczasów do tej pory ?

S38

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 01:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
M10, ale krótko go robili ;)
Production: 1961–1987
Successor: BMW M40
Class: SOHC Straight-4
Engine: 1.5 L (1499 cc)
1.6 L (1573 cc)
1.8 L (1766 cc)
1.8 L (1773 cc)
2.0 L (1990 cc)
Related: BMW S14

The M10 block went on to Formula 1, winning the 1983 championship for Nelson Piquet and Brabham - something which very few 20 year old road car engine designs accomplish. The same applies for the rise in power, twenty-fold from 75 hp to about 1500 hp.

Od skromnego e21 z 75km, potem e30, M3 E30 (2300ccm - 200km) i Formuła 1. :hyhy:


M30

Production: 1968–1994
Successor: BMW M60 V8
Class: Straight-6
Engine: 2.4 L (2494 cc)
2.7 L (2788 cc)
2.9 L (2986 cc)
3.2 L (3210 cc)
3.5 L (3430 cc)


To z wikipedii mogą być błędy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 01:15 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Moj ranking -
1.s38
2.S70
3.S62
4.M62
5.M30
6.M73
7.M60-wazelinka musi byc
8.M70
9.M50
10.S52

SIlniczków z E46 M3 oraz V10 nie wymieniam,zobacze co czas pokaze i ewentualnie je umieszcze

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 10:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
A czemu, Frank, pominąłeś M10, silnik, który odniósł tyle sukcesów (M3, Formuła 1) i jest tak trwały?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 11:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Frank napisał(a):
Moj ranking -
1.s38
2.S70
3.S62
4.M62
5.M30
6.M73
7.M60-wazelinka musi byc
8.M70
9.M50
10.S52

SIlniczków z E46 M3 oraz V10 nie wymieniam,zobacze co czas pokaze i ewentualnie je umieszcze


kurde..duzo tych oznaczen ale czy ktos moglby oswiecic mnie jakie to byly silniki.. :zalamany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 12:24 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Frank napisał(a):
1.s38
2.S70
3.S62
4.M62
5.M30
6.M73
7.M60-wazelinka musi byc
8.M70
9.M50
10.S52


Cieżko jest porównywać silniki o róznej pojemności,myśle ze połowa z nich powina stać egzekfo jeden koło drugiego.Bo np silnik M50 jest bardzo udanym,mało awaryjnym silnikiem który jezdzi w połowie 3jek i 5 tek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 12:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 243
Lokalizacja: WPR
hmm...
ja wraz z rodzinką użytkujemy aktualnie m20, m50 i m30...
Wnioski? to są doskonałe silniki... :hurra: wszystkie niezawodne... :ok: użytkowane w "normalny" sposob zapewniają radość z jazdy i bezawaryjność.
ale...
m20b20 jest slaby... tak czuje po jazdach b25... ale ja na co dzień nie narzekam.
m50b20 jest slaby... w e34 i temu nie da się zaprzeczyć... natomiast jako wół jest OKi
m30b35 jest bajką :super: i juz nie mogę się doczekać az znowu nim się przejadę...

ale jak posłuchałem m60 to moje zauroczenie ustało właśnie na V8, co nie znaczy, że miłość do "mniejszego" rodzeństwa zaniknęła... :hyhy:

podsumowując: kocham te silnik, korzystanie z nich to czysta przyjemność... :cwaniak:

_________________
pozdrawiam
Prezes

Moja flota:• Lalka & • Gwiazdeczka
Obrazek
BMW AutoKlub Polska >> http://forum.bmwautoklub.pl <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 14:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
KotSylwester napisał(a):
A czemu, Frank, pominąłeś M10, silnik, który odniósł tyle sukcesów (M3, Formuła 1) i jest tak trwały?


po prostu nie jest w moim TOP TEN ! ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 15:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Sam chyba wolałbym mieć M10 w swojej padlinie niż M40 - największa wtopa firmy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 15:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kyo ., juz niedługo nie bedziesz miał tego problemu...za to naklejki bedziesz miał nowe :hyhy: :D

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 16:36 
Arkus napisał(a):
M30 - bardzo mocny motor


Zgadzam sie :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 19:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
Mogę sie tylko wypowiedzieć o tych silnikach z którymi miałem do czynienia. A mianowicie z M50,M52,M70,M73,M57 i wszystkie te silniki to porządna robota ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 04:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Ja nie mam doświadczenia, ale z tego co czytam i obserwuję to chyba M30.


A M52?

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 08:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
miałem do tej pory doświadczenie z m30 2,5i oraz m50 2,5 24v
ten pierwszy to mocny nieskomplikowany i zarazem trwały motor z prostymi peryferiami,i umiarkowanym apetytem na paliwo i prawie żadnym apetytem na olej wada którą zauważyłem to dość częsta potrzeba regulacji zaworów, po 320000 km sprzedałem go w bardzo dobrym stanie
jednak m50 jako nowsza konstrukcja przewyższa poprzednika pod względem osiągów ustępuje jednak poprzednikowi w rasowym brzmieniu motoru
takie są moje spostrzeżenia :super:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL