BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 01:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 23:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
zakres obrotów użytecznych w dieslu jest śmieszny
dźwięk diesla nieakceptowalny dla mnie
niutonometry w dieslu to zjawisko przereklamowane

generalnie, Frank na prezydenta :P

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 23:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
Kucharz napisał(a):
zakres obrotów użytecznych w dieslu jest śmieszny
dźwięk diesla nieakceptowalny dla mnie
niutonometry w dieslu to zjawisko przereklamowane

generalnie, Frank na prezydenta :P


popieram w 100% ja w ducato 2.3 przy 1.5tys obrotow na IV biegu depne w deche i tez ladnie nabiera obrotow ale co mi z obrotow jak predkosc nie rosnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 01:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: szczecin
Kucharz napisał(a):
niutonometry w dieslu to zjawisko przereklamowane


to fakt ze tds'em 143km odjezdzam na trasie 320i 150km to tez dowod na przereklamowanie momentu?? pojecia nie masz o czym mowisz. moment jest nie do przebicia. :)

pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 02:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
wydaje mi sie że w tym wypadku nie jest lepsze to co lepsze ale to co sie komu podoba :) Frank to maniak V8 i chwała Bogu za to, a kto inny to fan diesli i też dobrze. Moim zdaniem jeśli moc i moment podobny to o wyborze decyduje SUBIEKTYWNA ocena!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 04:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Piotr_Ł napisał(a):
Nie chodzi mi o to:
"Zmierzyłem natomiast elastyczność i wynosi ona
4.2s na IV (60-100) oraz
5.3s na V (80-120) przy 3 osobach na pokładzie"
masz dane aut o których wspomniałem ? Jeśli tak to podaj będziemy mieli jakieś porównanie.


Po pierwsze to pomiary " ręczne" są dosc nieprecyzyjne.
540 manual ( E39) - 6.7 /8.3 ( dobrze,ze są jeszcze trojka i dwójka :) )
M5 V8 - 4.5s / 5.7 s ( pomiedzy biegami- 2,7s i 3,0s - i te dane są dla mnie wazniejsze )
550iA- no własnie, co znaczy pojecie elastycznosci na czwórce dla tego auta :)
w kazdym razie-
60-100- 2.7s
80-120- 3.4 s ( dane testowe -auto zeitung 25/05)

W ogole pojecie elastycznosci na IV i V biegu są dla mnie bezsensowne. Np moje auto ( mimo,ze automat ) ma 4 bieg do ok 262 km/h a piaty nadbieg do teoretycznych ok 330 km/h. wiec trudno, zeby w przedziale 60-100 czy 80-120 jakos szczegolnie błyszczało.I nie mozna porownywac tego z np octavią TDI, ktora ma czworke do 158 km/h a piatke do 200 km/h . Nawet 105 konne auto bedzie wowczas lepsze od 4.0 V8.Ale...JA te przedziały predkosci załatwiam drugim! biegiem ,jesli potrzebuję mocno przyspieszyc.
PO to wymyslono skrzynię biegów,zeby z niej korzystać.

Zeby nie byc gołosłownym- 130 konna OCtavia TDI ( jeszcze w poprzedniej kascie) ma wynik od 60-100 na czworce podobny do 540 E39 manual . :rotfl: :zdziwko:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 10:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Frank spoko, ale Ci powiem tak. Taki diesel w miescie jadąc normalnie jedźie o wiele szybciej, niż Ty czy ja normalnie. My musimy auto kręcić na obrotach, a on sobie poprostu spokojnie przyspiesza. Mi diesel się podoba. Miałem 124 300D i tamto auto miało tylko fajny sound (oczywiscie porównująć wszystkie diesle). Natomiast przyspieszenie kupiaste. Pożar morza pisze o Ducato, ale to auto słuzy do transportu, a nie do dobrego przyspieszania. Jak dla mnie to chciałbym mieć takiego diesla. Być może po 6 miesiacach bym go sprzedał,ale być może bym jeździł nim do końca :) Oczywiscie wiadomo jeden woli blondynki drugi brunetki, jeden diesle drugi benzyne.

Co do 130 TDI to przeczytaj tego Killa: http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... hlight=750
więc jak 170km diesel trzyma się w miare za 750 to chyba nie jest źle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 11:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Piotr_Ł napisał(a):
Frank spoko, ale Ci powiem tak. Taki diesel w miescie jadąc normalnie jedźie o wiele szybciej, niż Ty czy ja normalnie. My musimy auto kręcić na obrotach, a on sobie poprostu spokojnie przyspiesza.


JAk trzeba to musimy krecic , fakt, bo nie mamy doładowania. Mercedes W220 S 600 L osiagał 800 Nm przy 1800 obr i tam takze nie trzeba az tak kręcic - niskich obrotów lepszy ciąg. Wiadomo.

Piotr_Ł napisał(a):
Co do 130 TDI to przeczytaj tego Killa: http://www.streetracing.p...3&highlight=750
więc jak 170km diesel trzyma się w miare za 750 to chyba nie jest źle.


słuchaj , ja widziałem 735 co było wolniejsze od poloneza...
osobiscie zmasakrowałem A6 2.5 TDI 180 PS i nawet nie musiałem na tryb S wrzucac...
poza tym E32 750 ma słabszy start przez tą długasną jedynke do 90 km/h . GDyby miało krótsze biegi to sprawa by jeszcze lepiej wygladała. Alpina znalazła na to rade i wsadziła dyfer 3,45.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 11:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Piotr_Ł napisał(a):
Frank spoko, ale Ci powiem tak. Taki diesel w miescie jadąc normalnie jedźie o wiele szybciej, niż Ty czy ja normalnie. My musimy auto kręcić na obrotach, a on sobie poprostu spokojnie przyspiesza. Mi diesel się podoba.
Co do 130 TDI to przeczytaj tego Killa: http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... hlight=750
więc jak 170km diesel trzyma się w miare za 750 to chyba nie jest źle.



o czym mowa? Jaki diesel ? co trzeba krecic na obroty? M70 ? Smieszne. Ja jezdze na codzien "glaskajac" pedal gazu, nie czujac zmian biegow, nie slyszac silnika a reszta uzytkownikow drog jest gdzies daleko daleko u lusterkach wstecznych. 750iL E32 na A2 w polsce zmasakrowalem pana w e 320 cdi - do 200km/h pan wypuszczal ogromne ilosci smrodu dieslowego, nie reagowal na mruganie dlugimi i "pedzil" gdy przy 240km/h wciaz bylem za nim zrozumial ze pora zjechac bo uszkodze mu tylny zderzak.. Musialem co chwile odpuszczac gaz, a Ty mowisz o jakis malolitrozowych smietnikach, ja nie wiem, moze Twoje v12 jest chore?

Ty musisz krecic swoje v12 albo Frank swoje v8 by jechac tak sprawnie jak jakis diesel? To pokaz mi tego diesla....

naprawde nie wiem o czym tu jest mowa.. w124 300d.... nie no moze porownajmy w ogole 200d w automacie? kultowa jednostka...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 11:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Frank napisał(a):
Piotr_Ł napisał(a):
Nie chodzi mi o to:
"Zmierzyłem natomiast elastyczność i wynosi ona
4.2s na IV (60-100) oraz
5.3s na V (80-120) przy 3 osobach na pokładzie"
masz dane aut o których wspomniałem ? Jeśli tak to podaj będziemy mieli jakieś porównanie.


( dane testowe -auto zeitung 25/05)


Zeby nie byc gołosłownym- 130 konna OCtavia TDI ( jeszcze w poprzedniej kascie) ma wynik od 60-100 na czworce podobny do 540 E39 manual . :rotfl: :zdziwko:



tak tylko ze jak zrobi to na dwojce to z opono zostanie smietnik a pan od octavi tdi zanim zorientuje sie co sie stalo, 540i zniknie gdzies daleko

;)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 11:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Przemek napisał(a):
wydaje mi sie że w tym wypadku nie jest lepsze to co lepsze ale to co sie komu podoba :) Frank to maniak V8 i chwała Bogu za to, a kto inny to fan diesli i też dobrze. Moim zdaniem jeśli moc i moment podobny to o wyborze decyduje SUBIEKTYWNA ocena!



tak , porownujac podobne moce tak. Ale Piotr Ł porownuje malolitraozowe diesle do v ósemek...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 to chiptuningu
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 11:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Piotr_Ł napisał(a):
Ciekawe jak takie coś jeździ, bo dynamike ma jak wynika z danych fajną:) : http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=39562



MOC przez producenta nie jest ograniczana bez powodu.


ILE TEN DIESEL PO TUNINGU WYTRZYMA? 100 000km? moze 150 000..

a 740 / 750 / 760 / 550 / 540 przez ile lat zapewni niezwykle osiagi bez zadyszki?


CO ni zmienia faktu ze w e60 sa fajne i ciekawe diesle , nie ma co na nie bruzdzic ale panowie np. jaki diesel podskoczy 760 ? czy S 600 ? zaden.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 11:32 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
AAa nie doczytałem, w tym killu na streetracing brało udział E38 750 . WIec juz w ogole - 5.4 ma start bardzo dobry - 490 Nm + skrzynia 5 speed.
I ten opis" jak wczuciłem trojke przy 75 km/h.." nic dziwnego ,ze diesle mają elastycznosc, skoro mają tak krociutkie biegi.

A co do tej 535d - na wykresie ma moc na kołach 250 PS , Boogie nie tak dawno temu był na hamowni i pokazało mu 248 PS...taa, wielki stuningowany dieslowski cud techniki ma całe 2 konie wiecej niz seryjna 540 z 94 roku.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 to chiptuningu
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 12:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Piotr_Ł napisał(a):
Ciekawe jak takie coś jeździ, bo dynamike ma jak wynika z danych fajną:) : http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=39562



po pierwsze wykonczyli go. Chodzi mi o zywotnosc jednostki.
Po drugie czym imponuje? Mi niczym. Mam dwa zawory na cylinder, a wciaz moc wiekszą.... Pomijam charakterystyke.

Nie jestem wrogiem diesli. Nowoczesne silniki D w BMW sa swietne. ALe jestem wrogiem pisania bzdur.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 12:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Diesel dobry jest dla emerytów :27:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 13:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Słusznie ktoś zwrócił uwagę, że te opisy elstyczności diesli są ponaciągane, żeby ludzi mamić.

Jak diesel ma obroty maksymalne do 5000 tys, to oczywiście że elastyczność NA CZWÓRCE ( która wystarcza na jazde w zakresie 75-130km/h) , od 80-120 km/h
będzie lepsza niż w aucie które ma czwórke od 60 do 220 km/h.

Te testy są robione przy założeniach takich, żeby diesel miał sznase się pokazać.
Kit, że nikt tak nie jeździ i że nawet kodeks drogowy nakazuje redukować biegi.


Koledze który coś pisał o braku elastyczności V12 czy V8 w stosunku do czetrocylindrzaka w dieslu trzeba pomóc, się obudzić :hyhy:
No bez jaj, Przy V8 człowiek się oducza zmianiać biegi, kręcąc silnik ledwo co.
Przecież tu zmiana biegów przy 3000 obr. powoduje piszczenie opon z tyłu..
A o V12 to już nie wspomne..... :rotfl:


Jakby co, to e60 535d dostała jednak baty od e34 540i na trasie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
stones1 napisał(a):
o czym mowa? Jaki diesel ? co trzeba krecic na obroty? M70 ? Smieszne. Ja jezdze na codzien "glaskajac" pedal gazu, nie czujac zmian biegow, nie slyszac silnika a reszta uzytkownikow drog jest gdzies daleko daleko u lusterkach wstecznych................. a Ty mowisz o jakis malolitrozowych smietnikach, ja nie wiem, moze Twoje v12 jest chore?

Ty musisz krecic swoje v12 albo Frank swoje v8 by jechac tak sprawnie jak jakis diesel? To pokaz mi tego diesla....

Moje V12 ma się dobrze i nie mam kompleksów na drodze. Chodziło mi bardziej o to, że taki diesel ma przy 2000obr to co ja osiągam przy 4000 czy tam 5000 obr, czyli maxymalną moc.

stones1 napisał(a):
naprawde nie wiem o czym tu jest mowa.. w124 300d.... nie no moze porownajmy w ogole 200d w automacie? kultowa jednostka...

nie wiesz o czym mowa ? to przeczytaj jeszcze raz mój post. 124 podałem jako przykład słabego diesla którego nie mozna porównywać z nowymi dieslami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Frank napisał(a):
AAa nie doczytałem, w tym killu na streetracing brało udział E38 750 . WIec juz w ogole - 5.4 ma start bardzo dobry - 490 Nm + skrzynia 5 speed.


wiec ochłoń troche Frank. Ja pisze spokojnie, a widze, żę ty szybciej komentujesz niż zdążysz przeczytać. Looz Panowie, albo mamy pisać spokojnie bez nerów, albo jak mamy się czepiać to lepiej zamknąć ten temat. To się też tyczy Stonesa1 widze, że po dwa razy komentujesz, że wykończyli tego diesla, spoko nie twój problem, nie bulwersujcie się tak ludzie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Boogie napisał(a):
Jakby co, to e60 535d dostała jednak baty od e34 540i na trasie.


Od twojej ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Piotr_Ł napisał(a):
Chodziło mi bardziej o to, że taki diesel ma przy 2000obr to co ja osiągam przy 4000 czy tam 5000 obr, czyli maxymalną moc.


tak to na pewno nie jest ..535d seryjne, osiaga moc maksymalną przy 4400 obr, octavia tdi- przy 4000 obr- czyli oba pod koniec swojego kręcenia się

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Piotr_Ł napisał(a):
wiec ochłoń troche Frank. Ja pisze spokojnie, a widze, żę ty szybciej komentujesz niż zdążysz przeczytać. L


ty chyba nie czytasz tego co ja piszę- nie bede wertował 20 stron wątków na streetracing.pl bo ty dałes jakiegos linka. Przypadkiem drugi raz tam wszedłem i zobaczyłem,ze koles pisze o E38. To sprawia,ze jego relacja brzmi jeszcze bardziej komicznie. I sam ochłon bo na siłe chcesz tu wszystkich przekonac ,ze dieslami sie lepiej jezdzi w trasie niz duzymi benzynowcami .

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL