BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 12:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] Pytanie. 0-200 km/h BMW 750
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 08:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
Słuchajcie.
Mam pytanie o czas przyspieszenia E32 od 0 do 200 km/h z silnikiem M70B50

Znalazłem informacje od 26 sek do 28 sek.
Jaka wartość jest prawidłowa?

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 10:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
Według testu Auto Motor und Sport 750i 0d 0 do 200km/h przyśpiesza w 28,9 sekundy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 11:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
Ostatnio na lotnisku udało mi się pojeździć troszeczkę szybciej.
Na dole mam linka do filmiku. Jest juz przeedytowany. Idelnie
wykroiłem go w momencie startu i do momentu włączenia kierunkowskazów.
Kierunki włączałęm przy około 210 km/h. Sprawdzone na GPS, że przy 210
to 200 realne.

Z długości filmiku wynika, że od 0 do 200 moje autko ma ciut powyżej 27 sek
i to na mokrej nawierzchni...

Filmik

Takich przejazdów było kilka. Najlepszy miał nawet 25 sek... ale go pomijam.
Większość od 26,5 do 27,2 sek.

Co jest nie tak w moim autku, że wg filmu jedzie lepiej niż podają dane producenta
i to w dodatku na mokrej nawierzchni?

Dodam jeszcze, iż w autku 2 dorosłe osoby i cały bagażnik załadowany (powrót z
kilu dniowej wycieczki).

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Twoje auto po prostu chodzi bardzo dobrze. Najlepszy czas w tescie dla 750i jaki widziałem od 0 do 200 km/h to 28,5 sekundy.
Byc moze masz wzmocniony silnik...MAsz moze zmienione oprogramowanie DME ?

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
2xECU Bosch nr: 0 261 200 352
M1.7 z BMW 850... ale czy to coś daje?

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
marekp750 napisał(a):
2xECU Bosch nr: 0 261 200 352
M1.7 z BMW 850... ale czy to coś daje?


raczej nie, musiałbys rozkrecic puszke komputera i sprawdzic czy chip sterujacy jest oryginalny czy nie. Poza tym z tego co wiem, jesli jest zamontowany chip ( choc nie zawsze ) moze przy diagnostyce komuterowej wywalac bład sterownika silnika.
A masz ograniczenie vmax ?

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
Nie miałem okazji pociągnąć do ogranicznika... nie mam gdzie
a jak kilka razy próbowałem to ruch na drodze się "zagęszczał" i kiszka.

Na tym lotnisku na odcinku ~2 km dochodziłem do 225 km/h. 3 bieg
i hamowanko (coby w pole nie wjechać) nawet nie wrzucił 4-tego...


ps. jak diagnozuję elektornike silnika jakimś tam interfejsem (z allegro)
nie wywala błędu ECU

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
marekp750 napisał(a):
Nie miałem okazji pociągnąć do ogranicznika... nie mam gdzie
a jak kilka razy próbowałem to ruch na drodze się "zagęszczał" i kiszka.

Na tym lotnisku na odcinku ~2 km dochodziłem do 225 km/h. 3 bieg
i hamowanko (coby w pole nie wjechać) nawet nie wrzucił 4-tego...


ps. jak diagnozuję elektornike silnika jakimś tam interfejsem (z allegro)
nie wywala błędu ECU


czworke jak jedziesz z pelnym gazem, wrzuci przy 230kmh, po wkroczeniu dosc daleko na czerwone pole.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
MArku a myslałes o wizycie na hamowni ? JA tez sie nad tym ostatnio zastanawiałem, ale nie wiem czy do automatycznej nie musi byc jakas specjalna.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
Ano myślełem o hamowni. Specjalna nie musi być.

Planuję na wiosnę (letnie kapcie i sucho) wyskoczyć. W Gdyni mamy zaprzyjaźnioną
hamownię.

Warto mieć możliwość zblokownia przełożenia 1:1 w skrzyni (ma nie zmieniać w dół).
Niechętnie liczą opory toczenia (ponąć mogą się skrzynie uszkadzać, brak smarownia).

Suma oporów toczenia + moc na kołach daje = moc silnika.

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
stones1 napisał(a):
marekp750 napisał(a):
Nie miałem okazji pociągnąć do ogranicznika... nie mam gdzie
a jak kilka razy próbowałem to ruch na drodze się "zagęszczał" i kiszka.

Na tym lotnisku na odcinku ~2 km dochodziłem do 225 km/h. 3 bieg
i hamowanko (coby w pole nie wjechać) nawet nie wrzucił 4-tego...


ps. jak diagnozuję elektornike silnika jakimś tam interfejsem (z allegro)
nie wywala błędu ECU


czworke jak jedziesz z pelnym gazem, wrzuci przy 230kmh, po wkroczeniu dosc daleko na czerwone pole.


225 km/h na 3 biegu = 6000 obr/min

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 14:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
no i tak robi, ale nie jest to normalna zmiana biegu, kilka sekund trzyma trojke na czerwonym i dopeiro wrzuca dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuga czworke.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 14:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
odczytałem nalepkę na EPROMIE w ECU

1 267 xxx 028

xxx nieczytelne - postawiona jakaś pieczątka

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 14:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
marekp750 napisał(a):
Warto mieć możliwość zblokownia przełożenia 1:1 w skrzyni (ma nie zmieniać w dół).


moge w swojej skrzyni zablokowac 2 , 3 i 4 bieg.
1 i 5 niestety sie nie da.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 14:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
Frank napisał(a):
marekp750 napisał(a):
Warto mieć możliwość zblokownia przełożenia 1:1 w skrzyni (ma nie zmieniać w dół).


moge w swojej skrzyni zablokowac 2 , 3 i 4 bieg.
1 i 5 niestety sie nie da.


no to dobrze, 4 bieg u Ciebie ma przełożenie 1:1

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 15:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
marekp750 napisał(a):
xxx nieczytelne - postawiona jakaś pieczątka


moze wiec to jednak jakis chip tuningowy..niestety zawsze to tak wyglada,ze do konca wiadomo co tam siedzu. JA mam Eproma posprayowanego na srebrno i w dodatku całego zalakowanego jakąs masą.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 16:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: Dolny Slask
Witam, a jak wypada e32 740i do 200km/h i ewentualnie e38 740i (w 6 biegowym manualu) ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 16:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Frank napisał(a):
moge w swojej skrzyni zablokowac 2 , 3 i 4 bieg.
1 i 5 niestety sie nie da.

Frank, czy w 740 jak blokujesz 4 (rozumiem drążek zmiany biegów jest na 4), to na wolnych obrotach nie będzie ruszał (1),2,3,4 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 18:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
jack325e napisał(a):
Witam, a jak wypada e32 740i do 200km/h i ewentualnie e38 740i (w 6 biegowym manualu) ??

E32 740 pododbnie jak 750
E38 740 manual podobnie jak E38 750.
Wszystkie kręcą sie w przedziale 28-29 sekund wg testów.

Piotr_Ł napisał(a):
Frank, czy w 740 jak blokujesz 4 (rozumiem drążek zmiany biegów jest na 4), to na wolnych obrotach nie będzie ruszał (1),2,3,4 ?


najpierw musze wcisnąc " * " i w trybie zimowym jak ustawie 2 to ruszam i jade tylko na 2 , analogicznie 3 i 4.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: Dolny Slask
Frank napisał(a):
jack325e napisał(a):
Witam, a jak wypada e32 740i do 200km/h i ewentualnie e38 740i (w 6 biegowym manualu) ??

E32 740 pododbnie jak 750
E38 740 manual podobnie jak E38 750.
Wszystkie kręcą sie w przedziale 28-29 sekund wg testów.


Frank w takim ukladzie gdzie mozna zobaczec wyzszosc V12-tki nad V8 ?? Do 100km/h ida praktycznie tak samo, myslalem ze powyzej tej predkosci roznica bedzie spora na korzysc V12....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL