BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 06:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 287 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 10:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 353
Lokalizacja: Poznań / Konin
Moje BMW: E91 LCI Mpakiet
Kod silnika: N47
Problemy w moim E46 328Ci M52B28TU, 2000r

- problem z układem chłodzenia, pękł zbiornik wyrównawczy - podobno częsta przypadłosc
- problemy z centralnym zamkiem
- falowanie obrotów na na zimnym silniku
- odklejająca się uszczelka drzwi w coupe
- zawieszenie , wahacze, sworznie
- co do ubywającego płynu w chłodnicy to u mnie lekko ubywało przez przepuszczający korek
Dodałbym jeszcze problemy z czujnikiem poziomu oleju ( żółta kontrolka ) bo to chyba dosc czesta przypadłosc

_________________
R6 Fanatic
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 czerwca 2009, 20:56 przez tryall, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 19:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 388
Lokalizacja: Bielsko Biała
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54B32
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 1&start=40
Obecnie:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 23&start=0
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155901
Oto moja usterka
Mam 320 D 150km (M47N) ostatnio mialem taka awarie ze sprzepustnica( 2 cylinder) na kolektorze ssacym ułamała mi sie i wpadła do silnika. W wyniku czego uszkodziła tłok i porobiła wrzery na glowicy . Zawiozlem auto do mechanika ,kupiłem tłok i splanowalem głowice ( + do tego regenerowalem 2 wtryski bo podobno podczas odkrecania zawsze sie uszkadzaja ). Po odebraniu auta od mechanika przejechalem 20 km (jadac do domu ) i kolejna waria . Podobno obróciła sie panewka na 4 tłoku . To tyle za naprawe dałem 6000zł !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 20:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
8Manius6 napisał(a):
Oto moja usterka
Mam 320 D 150km (M47N) ostatnio mialem taka awarie ze sprzepustnica( 2 cylinder) na kolektorze ssacym ułamała mi sie i wpadła do silnika. W wyniku czego uszkodziła tłok i porobiła wrzery na glowicy . Zawiozlem auto do mechanika ,kupiłem tłok i splanowalem głowice ( + do tego regenerowalem 2 wtryski bo podobno podczas odkrecania zawsze sie uszkadzaja ). Po odebraniu auta od mechanika przejechalem 20 km (jadac do domu ) i kolejna waria . Podobno obróciła sie panewka na 4 tłoku . To tyle za naprawe dałem 6000zł !!


o kurcze :zdziwko:
a jaki masz przebieg :?: na ile realny :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Opole
to nie kwestia przebiegu, była seria kolektorów z felernymi klapkami, odpadały nawet przy przebiegu 40 000 mil. Swego czasu był to dośc głośny temat , bo BMW nie chcialo wziac na siebie odpowiedzialnosci.
np.

http://forum.bmwcarmagazine.com/viewtop ... wirl+flaps

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f74 ... his-t3413/

http://forum.bmw5.co.uk/viewtopic.php?f=11&t=34832


nie znam szczegółów ale jakbym miał M47N to bym sie zainteresował czy aby nie mam lewego kolektora (podobno można poznać po numerach czesci)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: E46 330ci 2002r
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 09:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: OÂświĂŞcim
Poprzedni właściciel delikatnie mówiąc zaniedbał bunie więc przystapiłem do napraw:
1) Przednie zawieszenie kpl - 2.5k części 1k robocizna
2) Mocowanie dyfra 250zł wszystkie poduszki - 400 robocizna
3) Termostat (wymienili razem z zawiasem)
4) Zawieszający się lewarek na 5-tym biegu + luz na gałce zmiany (mam wycene 700zł ale jeszcze się wstrzymam:-))
5) Bierze olej ok 1L na 2000km
6) uszczelki przy drzwiach odchodza - trochę kleju i będzie git
7) Stuki w tylnym moście - hmm (jezeli most do wymiany to 600zł + robocizna)
8) Jeżyk od dmuchawy przy niskich obrotach coś kombinuje (nierówna praca dmuchawy ale olewam to)
9) Stuki przy opuszczaniu szyby od strony pasażera
10) trzeszczący zaczep pasów (strasznei irytujące -260nowy na alledrogo)
11) Trzaski przy uchylonych tylnich szybach
12) Nie wszystkie diody działaja w 3-cim stopie (ustroństwo jest przyklejone wiec olewam temat)
12) uff.. Jak sobie przypomnę to dopiszę

Nie ma to jak dobra bunia (niebita)
Pozdrawiam

Pozwolę sobie na edycję i dopisanie jeszcze kilku usterek:-)
13) Padł alternator
14) Czujnik skrętu (DSC) stracił kalibrację i wywalił błąd
15) Pompa wody turkocze
16) Odma i jej kochane wężyki też do wymiany
17) maglownica ma jakieś luzy
18) Mankament 330ci - znikające w zastraszającym tempie opony
oby c.d. nie nastąpił


Ostatnio edytowano 6 kwietnia 2010, 12:59 przez Dresik.PL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 330ci 2002r
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: pomorze
2001 FL 318T (n42 2.0 143 KM)

- trzeszczy uszczelka szyby kierowcy
- padła pompa paliwa przy 200.000 km (podobno tyle wytrzymuje - tak mówili w ASO)
- dolali w ASO trochę płynu chłodniczego. Ile jest teraz nie wiem, bo długo nie sprawdzałem...

btw. sporo piszecie o układzie chłodzenia. w nowych modelach już jest chyba wszystko ok.
w e90 nie miałem nawet wskaźnika temperatury.

_________________
BMW Sauber F1 Team


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 16:30 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Wuja napisał(a):
a jak to można było mieć w serii to pewnie poprzedni właściciel nie chciał mieć chlewu i chlania w aucie :hyhy:

Ma ktoś fotke jak to wygląda w Beemce?



Mówisz i masz :)

Obrazek

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 13:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Slupsk
Moje BMW: E46
Witam mam E 46 zgodze sie z tym czeste falowanie silnika czeste padanie centyralnego amka noi chloldzenie silnika poizdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 01:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
renoraines, Dzięki ;)

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 16:46 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Wuja, :zdrowko:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 23:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Monachium/ Legionowo
Nie jeżdżę jeszcze BMW ale to sie zmieni za dwa tyg :) Co do płynu w układzie chłodzącym to powiem na przykładzie innego auta Honda.Zawsze miałem min stan w zbiorniczku wyrównawczym a czasem było tam wręcz sucho.Sprawdzałem poziom płunu chłodzącego przez odkręcenie korka chłodnicy i w mojej karierze 7 Hond i zawsze była ta sama sutuacja.Nie wiem od czego jest to zależne,ale czasem zbiorniczek był pusty a za np dwa dni było min.Myślę,że niema co panikować jeżeli jest mniej niż minimum.Mam nadzieję,że przesiadka na niemieckie auto będzie tak samo niezawodna jak jazda japońskim.Pozdrawiam Tomek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 18:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 265
Lokalizacja: mazowsze/Warszawa
Moje BMW: e46 320
Garaż: Było e46 320d teraz e46 320e
- trzeszczące listwy nad szybami bocznymi
- ogniska rdzy od spodu maski
- żółta kontrolka oleju
- centralny zacina się czasami

_________________
Zobacz to!!! Potrzebujesz oprogramowanie albo ulubioną grę kupisz taniej
قوة بي ام دبليو ------>>> nie wiesz co jest napisane to po arabsku
"Korzystajcie kobiety dopóki jesteście młode bo zabytków się nie rozbiera"
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 11:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 145
Lokalizacja: INTER'net
Moje BMW: Było E46
Garaż: F30 335i
-ogniska rdzy pod reflektorami (zrobiłem)
-2xwymieniana przepustnica
a tak to gitara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 23:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: PiÂła
Mam E46 od trzech lat i jedyne co wystapiło (z tego co wymieniacie) to tzreszczenie uszczelek nad drzwiami - a z tym szybko sobie poradziłem. Przykro mi że wasze cacka mają tyle różnych dolegliwości. Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 57
Lokalizacja: LUBLIN
Moje BMW: e60 530d
zgadzam sie z przedmówca ja miałem 9 sztuk e 46 poczynajac od 1990 -2002 teraz juz mam co prawda e 90 ale miałem tylko kłopoyu z uszczelkami ale sprawa prosta chrom pokiet i po kłopocie dodam ze niektóre sztuki miałynawet po 320 tys km i żadena ani oleju nie brała ani nie kopciła a kazda robiłem od 30 do 50 tys przez rok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 13:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57
Dodam od siebie na temat ubytków płynu chlodzacego.Jezdzilem wczesniej Volvo S40 2004 rok plyn chlodzacy na zimnym silniku FULL,po rozgrzaniu silnika plyn schodzil na minimum.Dodam jeszcze ze jak poziom plynu obnizyl sie na zimnym silniku do ok polowy skali to przy rozgrzanym silniku nie bylo go wogole widac w zbiorniku wyruwnawczym.Oczywiscie jak samochod "ostygl"poziom wracal na odpowiedni stan.Moze komus to pomoze :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 17:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: goÂłcza
320 d rozrusznk ... bendix dokladnie, padl przy 194 tyś.. trzeszczenie pod oknem z prawej strony i to chyba na tyle :)) :hyhy:

_________________
ja jestem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 21:23 
Ogólnie auto sobie chwale choć wystąpiło w nim kilka drobnych usterek ww. ale co mnie najbardziej wkurwiło to podnośniki szyb tylnych :wstyd: :wstyd: najpierw jedna strona a tydzień druga :wstyd: :wstyd: wiec jeśli nie musicie to nie otwierajcie ich :D taka moja rada zazdroszcze tym którzy mają szyby na korbki ...


pozdr


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E46 330ci 2002r
PostNapisane: 30 października 2009, 19:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1868
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N
Garaż: www.sjnet.pl
milosz napisał(a):
2001 FL 318T (n42 2.0 143 KM)

- trzeszczy uszczelka szyby kierowcy
- padła pompa paliwa przy 200.000 km (podobno tyle wytrzymuje - tak mówili w ASO)
- dolali w ASO trochę płynu chłodniczego. Ile jest teraz nie wiem, bo długo nie sprawdzałem...

btw. sporo piszecie o układzie chłodzenia. w nowych modelach już jest chyba wszystko ok.
w e90 nie miałem nawet wskaźnika temperatury.


woow zamieniles e90 na e46 jednak w polsce jest kryzys

_________________
Oceń :)
Obrazek
www.sjnet.pl usługi informatyczne dla sektora prywatnego i dla firm
www.sjbud.pl Remonty domów mieszkań od A do Z
www.ania.sjnet.pl Biżuteria na każdą okazję
Mapy 2017, Softy do nawi , programy,
hasło: bmw
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wady nękające model E46
PostNapisane: 21 listopada 2009, 15:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
Auto sobie bardzo chwalę, ale usterki, wady i niedociągnięcia są:

- korozja klapy bagażnika szczególnie w okolicach listwy nad rejestracją... to jest chyba wada wszystkich starszych BMW szczególnie torungów (tego jeszcze chyba nikt nie pisał) :zdegustowany:,
- brak uchwytu na napoje w okolicy radia - ten przy podłokietniku jest poprostu niewygodny i zajmuje miejsce,
- kontrolka poziomu oleju... mało w którym działa,
- mata zajętośći fotela pasażera (tutaj to bolączka nie tylko modelu e46) :rozpacz:,
- trzeszcące plastiki :mur:,
- jeż - rezystor dmuchawy,
- padające koła dwumasowe w autach z silnikami wysokopreżnymi,
- ciężko kupić egzemplarz z prawdziwym i niewysokim przebiegiem... :zalamany: .
i w/g mnie tyle chyba :oczami:

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Ostatnio edytowano 23 listopada 2009, 15:31 przez Vanduch, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 287 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL