BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 21 listopada 2017, 06:58


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 287 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wady nękające model E46
PostNapisane: 14 maja 2009, 12:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Wszyscy wiemy, że BMW E46 jest świetnym autem. Jednak pokuszę się o stworzenie bazy typowych wad/usterek nękających ten model. Proszę o wpisanie wersji nadwoziowej oraz silnikowej. Spróbuję zacząć po ponad pół roku eksploatacji.

Sedan - 1.9 M43TU - 105KM

- trochę ospałe silniki M43TU 8V R4 (105KM to naprawdę mało na ponad 1200kg)
- częste problemy z układem chłodzenia
- zawieszenie nie wytrzymuje polskich dróg (wahacze, tuleje)
- często urywające się tylne sprężyny
- problem falowania obrotów
- padająca mata zajęcia fotela pasażera
- zawodny centralny zamek
- często zdarzające się ogniska korozji w dole maski, pod nerkami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady nękające model E46
PostNapisane: 14 maja 2009, 13:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 34503
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
ooo, taki temat mi pasuje :]

ja wypowiem się z pozycji E46 330dTA
- problemy z ukl. chłodzenia - jak w większości "śmigiełek" a co za tym idzie częste poważne naprawy (z wymianą głowicy łącznie :niepewny: )
- mata pasażera (tez nie tylko w E46)
- ogniska rdzy od spodu maski (przy reflektorach)


poza tym same +++ :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wady nękające model E46
PostNapisane: 15 maja 2009, 14:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 13305
Moje BMW: E46
Kod silnika: 330dA
rorafalki napisał(a):
ooo, taki temat mi pasuje :]

ja wypowiem się z pozycji E46 330dTA
- problemy z ukl. chłodzenia - jak w większości "śmigiełek" a co za tym idzie częste poważne naprawy (z wymianą głowicy łącznie :niepewny: )
- mata pasażera (tez nie tylko w E46)
- ogniska rdzy od spodu maski (przy reflektorach)


poza tym same +++ :hyhy:



w 100% potwierdzam :] [nie miałem ich (puk puk) ale z opinni innych też to słyszałem]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 22:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 56
Lokalizacja: Opole
noo, to teraz sie może zacząć... :hyhy:

e46 320dTA:

- problemy z ukladem chlodzenia (termostaty)
- trzeszczące listwy nad szybami bocznymi
- falowanie obrotów dmuchawy nawiewu (tzw. "jeż klimy")
- mechanizm elektrycznych szyb w drzwiach przednich (zużywają sie prowadnice i mocowania szyby, wpierw coś stuka podczas opuszczania/podnoszenia szyb, potem urywa sie zaczep i szyba przestaje chodzic. BMW nie sprzedaje osobno tych czesci, jedynie jako komplet :( )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2808
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
ja mialem dwie E46. jadna to 320Ci (170PS 2.2)

- Strasznie brała olej i podobno to normlane jesli chodzi o ten motor. Ogólnie nie polecam kompletnie tego motoru...spalanie w miescie 12L a nie wiem czy objedzie normalną 2.0 150PS.

- Kolejna sprawa dziwne ubytki jesli chodzi o płyn chłodniczy...a wszystko bylo szczelne.

- troszke jednak to wnętrze trzeszczało.

Jesli chodzi o E46 kolejne to 328Ci.

- Znów ubytki w płynie chlodniczym

- problem z zamkiem centralnym

- chyba dość szybko wybijające sie zawieszenie. (kiedy przywiązłęm ją z niemiec byla lalką po paru miesiącach juz coś jednak zaczelo być nie tak)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 06:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
W mocniejszych wersjach silnikowych, a zwłaszcza 2.8 padały mocowania dyferencjału, najbardziej narażone na usterki były auta z 2000 r. źródło: E46 Fanatics


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 12:58 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 12619
E46 320cd: wtryskiwacze, turbo, koło dwumasowe, drogie uszczelki w drzwiach przednich (uszczelka 1000 zł/szt). Ciesze się, ze zdążyłem ją sprzedać :super: .

_________________
Futbol: 09/12 - I, 10/12 - III, 11/12 - III, 12/12 - III, 2012r - II. 03/13 - I, 04/13 - III,
05/13 - I, 08/13 - I, 10/13 - I, 11/13 - III, 12/13 - II.
Łącznie za 2013r - brak wyników.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 15:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 56
Lokalizacja: Opole
a tak, jeszcze ten dwumas, potwierdzam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 20:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1722
Lokalizacja: Puszcza Biała
w silnikach m47 i m57 spadki mocy (przepływka, EGR)

_________________
---525e
---1802
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 08:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2541
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 530d
Sedan - 1.9 M43 - 118KM
Wahacze przednie nie wytrzymują
Falowanie obrotów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 08:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
- trzeszczące listwy nad szybami bocznymi
- ogniska rdzy od spodu maski (przy reflektorach)
- lusterka fotochromatyczne (ciezko opisac;p) które tracą warstwę odbijającą.

_________________
Oceń moje bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 09:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
-brak miejsca na kubek z napojem :hyhy:

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 21:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 56
Lokalizacja: Opole
Wuja napisał(a):
-brak miejsca na kubek z napojem :hyhy:


z tym sie nie zgodze: :)

Obrazek
Drink holder/cassette box/coinbox - BMW parts catalog


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 23:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
a jak to można było mieć w serii to pewnie poprzedni właściciel nie chciał mieć chlewu i chlania w aucie :hyhy:

Ma ktoś fotke jak to wygląda w Beemce?

Do wad: też nie miałem płynu chłodniczego, pozniej zalalem i narazie trzyma i trzyma juz z 7 tys km, ciekawe czemu go nie bylo :chytry:

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 06:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 34503
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
zbir napisał(a):
Wuja napisał(a):
-brak miejsca na kubek z napojem :hyhy:


z tym sie nie zgodze: :)

[url=http://static.bmwfans.info/images/epc/OTEyODJfcA==.png]Obrazek[/url]
Drink holder/cassette box/coinbox - BMW parts catalog


wszystko OK, tylko jest jedno "małe" ale: z tego się nie na korzystać :dobani:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2009, 14:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 15602
Moje BMW: jest
Mam pytanie, moje nie bierze oleju ani plynu chłodniczego a obroty nie faluja, czy to normalne czy powinienem pojechać z problemem do ASO? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 10:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
Tzn. że już go możesz zawieźć na szrot :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 19:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 237
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: M5 & 328i
Kod silnika: S85B50 & M52B28
Kyokushin napisał(a):
Mam pytanie, moje nie bierze oleju ani plynu chłodniczego a obroty nie faluja, czy to normalne czy powinienem pojechać z problemem do ASO? :D


pewnei kupiles chinska podrobe hehehe :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 10:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 8
Lokalizacja: KraÂśnik
ale chyba i tak kochamy tę markę??!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 08:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
Zauważylem ze kilka osob pisze o delikatnie ubywajacym plynie chlodniczym...

Sprawa jest taka, układ sprawdzalem kilka razy , u mnie wszystko szczelne .. natomista delikatne ubytki moge zaobserwowac ...przykladowo ... leje plynu chlodniczego tak ze plywak pokazyje 1-2mm przed max , mija 2 - 3 tygodnie jazdy po miescie - otwieram patrze na plywak a on prawie na minimum .... co z tym moze byc ?

Olej sprawdzam , jest ok , zadnych maselek , zadnych osadow , przebarwien nic.... to ten sprzet tak juz ma ?

e46 318i 118 km M43TU ( 11.1998r )


ps - co do skrzypienie szybek gdzies z przodu ... czasem mnie to lekko denerwuje ...idzie to jakos usztywnic czy radio podkrecic :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 287 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL