BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 15:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Plusy i minusy 740d e38
PostNapisane: 20 marca 2007, 14:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Czy ktos może miał do czynienia z wyżej wymienionym autem. Jakie są jeo plusy i minusy, jakie są jego koszty utrzymania, no i w końcu jakie są mniej więcej ceny modeli. Nie ukrywam że jestem takim modelem poważnie zainteresowany. Używałbym jako drugi samochód w trasy, a po mieście śmigałbym e60. Skłaniam sie ku e38 bo uważam ją za najpiękniejsze BMW ostatnich czasów, takie dopracowane stylistycznie e32 :) Chciałbym je kupić z możliwie jak najbogatszym wyposażeniem bo zamierzam pokonywać w niej baaaaardzo długie tracy Kielce - Frankfurt dość częstoo a to w końcu 1200km w jedną strone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 10:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Myszków
ten sam mialem problem-4,0d z tego co sie dowiedzialem jest jednoska dosc wadliwa i kosztowna w utrzymaniu
jezeli juz chcesz disla e38 to 3,0d
ja juz postanowilem jezeli juz nadejdzie czas na kupno to jade po 4,0 benzyna
to chyba jest najbardziej stosowny silnik do tego auta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 18:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
M_benz napisał(a):
ten sam mialem problem-4,0d z tego co sie dowiedzialem jest jednoska dosc wadliwa i kosztowna w utrzymaniu
jezeli juz chcesz disla e38 to 3,0d
ja juz postanowilem jezeli juz nadejdzie czas na kupno to jade po 4,0 benzyna
to chyba jest najbardziej stosowny silnik do tego auta



akurat 4,0 M60 to chyba najmniej stosowny silnik w e38.

4,0d chyba jednak za slabe osiagi daje, by moc sie godzic na ryzkyko padniecia turbin, 8 wtryskow... a niestety nownoczesny diesel w polsce na wtryskach raczej nie zrobi wiecej niz 100 000km.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 19:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Przemek napisał(a):
Czy ktos może miał do czynienia z wyżej wymienionym autem. Jakie są jeo plusy i minusy, jakie są jego koszty utrzymania, no i w końcu jakie są mniej więcej ceny modeli. Nie ukrywam że jestem takim modelem poważnie zainteresowany. Używałbym


uwazam,ze jak trafisz zadbaną 740d to pojezdzisz ,ale wez i znajdz taką...koszty serwisowania 740d na pewno są duzo wyzsze niz 740i, wiec to przemysl Przemku ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 19:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Przemku ja uwazam tak, do tras stworzono 750i. WIerz mi M70 to nic w porownaniu do M73. Jezeli przy jezdzie autostradami okolo 180 - 250 km/h spalanie rzedu 14 - 16 L CI odpowiada (do 180 km/h okolo 12L) bierz 750i / iL . JEchalem e38 M60... niestety sport znany z e32 m60 w nim gdzies ginie pewnie za sprawa masy.

740d za to ma osiagi gorsze od 735i a koszty ekslpoatacji przerazajace.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 20:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
stones1 napisał(a):
. JEchalem e38 M60... niestety sport znany z e32 m60 w nim gdzies ginie pewnie za sprawa masy.



dokładnie. E38 740iA 4.0 jest wyraznie wolniejsze od E32 740iA. Znajomy w swojej E32 740iA objechał niedawno E38 740iA '95 bez zadnych problemów. Ani AGS ani dyfer 3,15 nie pomagają :D

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
no więc własne w tym problem że wolałbym chyba mieć diesla, mniej sie ich boje (a chyba powinno być na odwrót) to chyba za sprawą mojej 750 która nie schodziła mi poniżej 24 litrów w mieście :) więc jeśli e38 to albo 730d albo 740d, nie potrzebuje wyścigówki, a wygodnego środku transportu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 22:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Przemek napisał(a):
no więc własne w tym problem że wolałbym chyba mieć diesla, mniej sie ich boje (a chyba powinno być na odwrót) to chyba za sprawą mojej 750 która nie schodziła mi poniżej 24 litrów w mieście więc jeśli e38 to albo 730d albo 740d, nie potrzebuje wyścigówki, a wygodnego środku transportu
proponował bym autosana... diesel i kanape możn wsadzić więc wygodnie.....
a tak na powarznie to dziwne te Twoje lęki.... ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 22:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Ukasz napisał(a):
proponował bym autosana... diesel i kanape możn wsadzić więc wygodnie.....


chyba Cie posłucham


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 22:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
a co powiecie na ten model 730d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 23:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Myszków
Frank napisał(a):


dokładnie. E38 740iA 4.0 jest wyraznie wolniejsze od E32 740iA. Znajomy w swojej E32 740iA objechał niedawno E38 740iA '95 bez zadnych problemów. Ani AGS ani dyfer 3,15 nie pomagają :D


ale ponac 4,0 po lifcie ma lepsze osiagi okolo 0,5 sek
normalnie ma 7,4 a po lifcie 7 sek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 23:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ale to juz jest 740i 4,4 i tamto jest szybkie, ale M60 4,0 w e38 odradzam.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 23:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Przemek napisał(a):
a co powiecie na ten model 730d


Hmm... a co tutaj można powiedzieć? bo chyba złego słowa nie... jeśli 750 nie leży w twoim kręgu zainteresowań to zapewne z takiej zadbanej 730d będziesz zadowolony...

...swoją drogą ciekawe, czy E38 daje więcej komfortu od E60 ?

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 23:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Myszków
no ja caly czas mailem na mysli 4,4
przemek szukajac 4,0d ktory jest od 99 roku napewno benzyne patrzal by z tych samych rocznikow :)
wiec wszystko jest jasne :)


Ostatnio edytowano 21 marca 2007, 23:32 przez M_benz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 23:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
pamo napisał(a):
swoją drogą ciekawe, czy E38 daje więcej komfortu od E60 ?


nie wiem .... szczerze to porostu bardziej mi sie podoba i dlatego te wszystkie mecyje ... :wstyd: i poważnie zastanawiam sie nad kupnem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 23:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Myszków
dla mnie e38 to idelany samochod gustowny,klasyczny i reprezenatcyjny (szczególnie opcja po lifcie)

ma w sobie nowoczensc ale zachowuje ladna linie

rownie jak MB S w220


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 13:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
Przemek napisał(a):
a co powiecie na ten model 730d


piekna ! ! ! bierz ja ! ! !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 16:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Przemek napisał(a):
a co powiecie na ten model 730d



ubogie wyposazenie i czemu ma z tylu pomaranczowe kierunki a z przodu biale?? chyba z powodu dzwonu..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 16:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
stones1 napisał(a):
Przemek napisał(a):
a co powiecie na ten model 730d



ubogie wyposazenie i czemu ma z tylu pomaranczowe kierunki a z przodu biale?? chyba z powodu dzwonu..


panowie bez popadania w paranoje...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 17:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
stones1 napisał(a):
Przemek napisał(a):
a co powiecie na ten model 730d



ubogie wyposazenie i czemu ma z tylu pomaranczowe kierunki a z przodu biale?? chyba z powodu dzwonu..


panowie bez popadania w paranoje...



a kto popadł? TO z jakiego powodu pierwszy wlasciciel auta za 350 000zl oddal je do komisu z innymi lampami z tylu i innymi reflektorami?? Moze dlatego ze po prostu oddal je do teego komisu rozbite??? Bo inaczej nie rozumiem dlaczego auto klasy e38 z PIERWSZYCH RĄK (z komisu co prawda...) ma przod od innego auta a tyl tez od innego... WIEM! TO Idnyvidual ;) . Ile ja widzialem e38 w komisach w D w żalosnym stanie... cos strasznego, na pewno widzac na zdjeciach lampy i reflerktory nie z 1 kompletu, nie fatygowalbym sie nawet by obejrzec to auto.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL