BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 10:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 17 sierpnia 2016, 09:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 167
Lokalizacja: Kielce/Warszawa
Moje BMW: 535d
Kod silnika: m57d30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=86674&start=0
Obrazek

e46 330d m57 + gt2260v

Gruszka do poprawy bo za pozno wstaje turbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 23 sierpnia 2016, 10:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
oj ciekawe to ekg..........

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 23 sierpnia 2016, 13:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 167
Lokalizacja: Kielce/Warszawa
Moje BMW: 535d
Kod silnika: m57d30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=86674&start=0
Tzn??? Ja nic przy wykresie nie kombinowalem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 3 września 2016, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 105
Moje BMW: E46 330CD
Kod silnika: M57 D30TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130982
Wykres z mojej E46 aktualnie do sprzedania:

Obrazek

_________________
Sprzedam: E46 330CD POLIFT 2003 grudzien. 275 KM @ 566NM viewtopic.php?f=6&t=130982


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 15 października 2016, 14:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Nowa zabawka e36 328

Obrazek

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 20:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 252
Lokalizacja: jarocin
Moje BMW: e36 323
Prawie 230km, jakieś konkretne mody?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 9 marca 2017, 19:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 26
Posty: 226
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: f13 640i
Obrazek


Ostatnio edytowano 9 marca 2017, 22:12 przez Misiek_97, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 9 marca 2017, 20:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 255
Moje BMW: brak
Za nisko moment wrzucony. Jeśli to przedlift to wkrótce pożegnasz konwerter. Max moment "dzięki" przeładowaniu turbo. Sprawdziłbym live data bo po takich overboostach turbina zagwiżdże wkrótce... a na końcu zabrakło pewnie powietrza żeby moc konkretną uzyskać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 10 marca 2017, 11:07 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Black, opisz co w tym 328 pomodzone bo ładna moc :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 12 marca 2017, 10:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Panowie, co jest nie tak?

Obrazek

Ponoć wydajność wtrysków - które w inpie mają praktycznie idealne korekty.
Na pokładzie DP, fmic.
Przed strojeniem brak jakiejkolwiek diagnostyki ze strony tunera - przynajmniej ja nic nie widziałem.

Wg GCSa wcześniej wrzucony był gotowiec, bo zbyt piękny wynik wyszedł. :rotfl:

Zdjęcie zrobione prawidłowo, nie wiem czemu fotosik obraca.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 12 marca 2017, 10:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 167
Lokalizacja: Kielce/Warszawa
Moje BMW: 535d
Kod silnika: m57d30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=86674&start=0
Ja bym zaczął od pompy progowej i w baku, na moje oko brakuje mu paliwa w gornych partiach. Ewentualnie zrob test przelewowy zeby wykluczyc wtryski, ale je bym obstawial jako ostatnie, sam mam juz niedomagajace wtryski a moc jak na wykresie wyzej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 12 marca 2017, 11:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 255
Moje BMW: brak
szwaglu napisał(a):
Panowie, co jest nie tak?
...
Przed strojeniem brak jakiejkolwiek diagnostyki ze strony tunera...

Reklamuj usługę u tunera. Gdybyś dołączył logi, to można byłoby coś powiedzieć... a tak niech magik się spowiada :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 17 marca 2017, 18:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 167
Lokalizacja: Kielce/Warszawa
Moje BMW: 535d
Kod silnika: m57d30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=86674&start=0
Wroc do tunera niech zejdzie z doladowania o 50. Mozliwe ze turbina nie jest juz pierwszej swiezosci i nie jest w stanie wyrobic zadanego cisnienia przez co go obcina w gornych partiach. Ja mialem podobna sytuacje przy probie wgrania softa na ~230km, z dolu jechal ladnie pozniej klapa. Dopiero wgranie slabszej mapy ~215-220km cisnienie trzymalo idealnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 18 marca 2017, 20:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Pompa kupiona, czekam na montaż. Zobaczymy co dalej.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 19 marca 2017, 13:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Obrazek

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 17 kwietnia 2017, 08:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Wykres poprawiony u innego tunera, z pełną diagnostyką:

Obrazek

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 20 października 2018, 07:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E39 touring
Kod silnika: M54b30
E39 touring 3.0i, wypluło 210km i 259nm
Niepokoi mnie aż taki spadek mocy co do serii, a może to normalne? Co zrobić, aby zbliżyć się do seryjnej mocy?

Obrazek

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 20 października 2018, 11:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Spadek mocy fabrycznej w Twoim silniku to standard :]

Poczytaj na forum jest wiele tematów jak sobie poradzić w odzyskaniu blisko wyniku względem serii ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 20 kwietnia 2019, 10:33 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Obrazek

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 6 czerwca 2019, 07:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 141
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46 Coupe Z3 3.0i
Kod silnika: m50b32,M54B30
Obrazek
M54b30 seria po remoncie.Plus podstawowy remap.

_________________
GG 9597379


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL