BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 13:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 20:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
j27, :ok: Przyznałem Ci raz racje bo fakt pomyliłem się, ale widze, że niektórzy lubią żale wylewac publicznie:)


Popatrz sobie na auto chociazby kacperio 281KM/611NM plus ze startu zamulony automat i robi 200km/h w niecałe 23 sek, dlatego myśle, że przy FMICU, dobrym sofcie i dobrym starcie w manualu troche jest do zbicia, mialem w domu e90 330dM LCI i sobie bardzo dobrze radziło nawet w serii :) ... Hipka tutaj przystawiali do e39 M5 a co dopiero.... Ciekaw jestem co takie na RaceLogicu by pokazały?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 21:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Piszesz pierdoły znowu, po pierwsze e90da 245 koni nie robi czasów do setki na poziomie 7-7,5s, tylko ok. 6,1-6,2s. Po drugie Kacpercia e92 robiło czasy do 200km/h w okolicach 20s ((jak miała okolice 280 koni).,a nie 23s.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 22:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
koniec z ot :cisza:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 13:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 920
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: E61 535d
Mój z dzisiaj:

Obrazek

Brak dymu, brak wibracji, płasko - założenia zostały spełnione ;)

_________________
Jest E61 535d 372PS

Była 330Cd 287PS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 14:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 658
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E92 330d
Kod silnika: M57N2+
Garaż: Był: Ford Mercury Monterey 1950, Browning M1911, Jati-Matic
Jest: BMW e92 330d ,proca na kasztany, dwa worki cebuli i metr kartofli na zimę
też nieźle :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 14:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
raczej bardzo fajnie 287KM jak 4,4 V8 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 15:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Wpadaj na jakies wyscigi nastepnym razem. Ladny wykres

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 15:40 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 7 maja 2013, 22:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 658
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E92 330d
Kod silnika: M57N2+
Garaż: Był: Ford Mercury Monterey 1950, Browning M1911, Jati-Matic
Jest: BMW e92 330d ,proca na kasztany, dwa worki cebuli i metr kartofli na zimę
W zeszłym roku został zrobiony taki program i była to baza do dalszych działań w tym roku
Obrazek
Niektórzy na wiosnę rozpoczęli wyścig zbrojen ja oczywiście nie byłem gorszy i coś tam się u mnie w aucie pozmieniało. Na początku roku został zainstalowany IC Wagnera dedykowany do e9x 330d/335d. Ponadto niecały miesiąc temu został zamontowany końcowy wydech od MG. Postanowiłem, że na ten sezon zostaje ze mną DPF więc po konsultacjach uznałem, że nie ma sensu bardziej rzeźbić w wydechu przy pozostawionym DPFie. Dzisiaj w końcu udało się zmierzyć auto po tych modach i ku mojemu zaskoczeniu jak i Witka z R Preformace IC +wydech dał spory przyrost w odniesieniu do serii z programem. Ugrane zostało +9KM i straty -15Nm na momencie. Za to przebieg momentu uległ spłaszczeniu.
Poniżej wykres z pierwszego hamowania dzisiaj bez dokonania żadnych dodatkowych zmian w zmodyfikowanym w zeszłym roku programie
Obrazek
Następnie okazało się przypadkiem, że mam wkładkę filtra powietrza K&N w bagażniku do mojej 330d. Skoro ona się tam przypadkiem tam znalazła grzechem by było nie spróbować czy coś daje. Zaznaczam od razu, że filtr powietrza który siedział w aucie miał 4000km przebiegu i nie był zasyfiony. Po rozebraniu połowy auta i podmienieniu standardowego filtra na wkładkę K&N i zmontowaniu wszystkiego do kupy dokonaliśmy ponownie pomiaru auta. Nic w sterowniku nie było grzebane. Śmieliśmy się, że pewnie ze 2KM może doda wkładka bo w 330d standardowo jest dosyć duży filtr. A tu miłe zaskoczenie po podmianie filtra moc auta wzrosła o 8KM a moment o prawie +30Nm. Byłem w małym szoku bo bez dobierania się do sterownika udało się uzyskać ponad 298KM i ponad 623Nm
Wykres poniżej
Obrazek
No ale skoro tak wszystko ładnie szło to grzechem było aby nie dobrać się ponownie do sterownika i torchę w nim nagrzebać. Witek jak zwykle spisał się. Przyrost co prawda niewieki ale tak miało być. Zresztą przy mocniejszych nastawach parametry strasznie szły do góry. Wynik poniżej
Obrazek

A poniżej wszystkie dzisiejsze zabawy na jedym wykresie
Obrazek

Na dzień dzisiejszy auto legitymuje się mocą 305km i 637Nm i ma DPF. Wszystko hula a auto jak nowe i całkiem nieźle zasuwa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 7 maja 2013, 22:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Gratulacje, ciekawa historia. Jak tak czytałem to szkoda mi było, że nie złamałeś 300 ps, a jak widać jednak udało się. :super:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 7 maja 2013, 22:55 
Graty końcowych kresek , bardzo fajny płaski wykres. :ok:

Wynik też fajny , no to z tymi 17kami przy takich osiągach ciężko będzie Cię zatrzymać. :hyhy:

P.S. Co skrzynia na ten moment , nie za ciężko jej? :|


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 7 maja 2013, 22:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 658
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E92 330d
Kod silnika: M57N2+
Garaż: Był: Ford Mercury Monterey 1950, Browning M1911, Jati-Matic
Jest: BMW e92 330d ,proca na kasztany, dwa worki cebuli i metr kartofli na zimę
sirek ja obecnie śmigam na ogumieniu mieszanym 18'' . Niedługo 19" wleci także trochę przyhamuje. Dzisiaj był mały test niestety nic nie nagrałem ale zbiera się wyraźniej lepiej niż wcześniej na 17" :)
skrzynia zniesie więcej. To jest taka sama skrzynia jak w 335d także spoko. U klagosza znosi prawie 700Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 7 maja 2013, 23:11 
kacpercio napisał(a):
sirek ja obecnie śmigam na ogumieniu mieszanym 18'' . Niedługo 19" wleci także trochę przyhamuje. Dzisiaj był mały test niestety nic nie nagrałem ale zbiera się wyraźniej lepiej niż wcześniej na 17" :)
skrzynia zniesie więcej. To jest taka sama skrzynia jak w 335d także spoko. U klagosza znosi prawie 700Nm


Piękny wynik i to bez grzebania we wtryskach. Nie wiedziałem ,że masz tą sama skrzynię co Karol. ;)

P.S. 3 lata temu przed pierwszą wizytą u Mastersów tez załozyłem wkładkę K&Na i ... owszem tez był przyrost nawet podobny ale przepływomierz 'nie polubił' tego filtra wiec go wywaliłem. / prawdopodobnie zbyt dużo olejku zapodali podczas produkcji/ zapodałem seryjny filtr i nowa przeływkę potem , ale to był lightowy program 250/500. :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 06:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
kacpercio no to witaj w lidze 300+ ;) ....kreski Witka oczywiście są piękne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 07:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 658
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E92 330d
Kod silnika: M57N2+
Garaż: Był: Ford Mercury Monterey 1950, Browning M1911, Jati-Matic
Jest: BMW e92 330d ,proca na kasztany, dwa worki cebuli i metr kartofli na zimę
Hipek napisał(a):
kacpercio no to witaj w lidze 300+ ;) ....kreski Witka oczywiście są piękne

Dzięki.
sirek napisał(a):
P.S. 3 lata temu przed pierwszą wizytą u Mastersów tez załozyłem wkładkę K&Na i ... owszem tez był przyrost nawet podobny ale przepływomierz 'nie polubił' tego filtra wiec go wywaliłem. / prawdopodobnie zbyt dużo olejku zapodali podczas produkcji/ zapodałem seryjny filtr i nowa przeływkę potem , ale to był lightowy program 250/500.

Jest takie ryzyko. Ja nie zamierzam go czyścić i smarować tym olejkiem. Zakładam, że co 10 tyś będę wymieniał ten filtr na nowy i powinno być ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 07:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
kacpercio, no no super wynik, gratki :ok:
Ciekawe czy po założeniu nowego ori filtra też by moc wzrosła ze względu na zabrudzenie starego czy może to ten K&N robi takie pro filtry :hyhy:
Jak widać dbanie o fitry się "opłaca" ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 08:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 658
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E92 330d
Kod silnika: M57N2+
Garaż: Był: Ford Mercury Monterey 1950, Browning M1911, Jati-Matic
Jest: BMW e92 330d ,proca na kasztany, dwa worki cebuli i metr kartofli na zimę
MaTiMa napisał(a):
kacpercio, no no super wynik, gratki :ok:
Ciekawe czy po założeniu nowego ori filtra też by moc wzrosła ze względu na zabrudzenie starego czy może to ten K&N robi takie pro filtry :hyhy:
Jak widać dbanie o fitry się "opłaca" ;)

Napisałem wcześniej, że oryginalny filtr jaki był założony miał przebieg ok 4tyś. i był w miarę czysty. Nie było to porównanie zasyfonego filtra do nowego o większej przepustowości. Tyle poprostu daje ten K&N. Sam byłem zaskoczony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 11:29 
K&N ma mniejszy wspolczynnik filtracji ale za to przepuszcza wiecej powietrza.
Czytaj: masz wiecej mocy ale przez to do silnika trafi wiecej syfu.

Czeka Cie czeste czyszczenie zaworow ukladu dolotowego.
Ale 8KM na samym filtrze to jest niezle:)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 11:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
3 lata latam na greenfilterze, co 10tys km czyszcze... O dziwo przeplywka żyje. Ogólnie mi to sie widzi cos innego u mnie ale nie mam miejsca na to... Słyszałem duzo dobrego o pipecrossach (gabkowe) ze lepsze od stozkow kn/green i itp

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 12:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
wujekwaldus napisał(a):
K&N ma mniejszy wspolczynnik filtracji ale za to przepuszcza wiecej powietrza.
Czytaj: masz wiecej mocy ale przez to do silnika trafi wiecej syfu.

Czeka Cie czeste czyszczenie zaworow ukladu dolotowego.
Ale 8KM na samym filtrze to jest niezle:)

Też tak coś podejrzewałem, więcej przepuszcza=więcej mocy, ale syf też leci, dzięki za info :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL