BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 07:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 13:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
deejeys napisał(a):
3 lata latam na greenfilterze, co 10tys km czyszcze... O dziwo przeplywka żyje. Ogólnie mi to sie widzi cos innego u mnie ale nie mam miejsca na to... Słyszałem duzo dobrego o pipecrossach (gabkowe) ze lepsze od stozkow kn/green i itp

mi sie pipecross rozwarswił i ta dolna siatka od strony świeżego powietrza targała sie w skrzynce, a cały filtr był taki klapnięty po jakimś czasie - wywaliłem dziadowsto i założyłem Simote, która jakościowo jest jak K&N a kosztuje połowę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 15:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
To ja nie wiem Hipek moze go zle czysciles? Moj pipercross jest jak nowy.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 16:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ja mam K&N czyszczę go często bo taką mam manię co 3-4 tysiące kilometrów jak nie częściej i nic złego przepływce sie nie stało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 17:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wy macie jakiś dedykowany dolot? Czy macie zwykły dolot seryjny i tylko sam filtr jest K&N? Pytam, bo robię wnętrze powoli, ale myślami już jestem przy dolocie. :rotfl:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 18:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
forest napisał(a):
To ja nie wiem Hipek moze go zle czysciles? Moj pipercross jest jak nowy.

nie czyściłem..zrobiłem jakieś 3-4tyś km i wywaliłem. być może na jakąś podróbkę trafiłem albo sam nie wiem co bo tez dobre opinie o pipercross'ie słyszałem :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ja mam dolot względem swojego pomysłu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 19:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Ja mam w ori miejscu, ale marzy mi sie zimny dolot w osobnym airboxie... Bo seria jest słabo przemyslana, dolot nad kolektorem wydechowym...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 20:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Ja mam u siebie wkladke sama . Przerabialem rozne doloty i stwierdzam ze nie ma to jak sama wkladka w seryjnej puszce

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Ostatnio edytowano 8 maja 2013, 21:29 przez forest, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 21:26 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ja stożkiem w obudowie zabiłem prawdopodobnie przepływkę :)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
forest, bo w n/a ważny jest rozmiar tej puszki, ani za luźny ani za ciasny... Seria jest policzona, reszta w 99% nie...


W turbo sprawy mają się zawsze trochę lepiej :rotfl: bo prawie zawsze im luźniej tym lepiej :D


Może jakiś mod wydzieli z tego tematu tą dyskusję i zrobi temat w Tuning & Styling " stożkowe układy dolotowe i inne eksperymenty"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 maja 2013, 22:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no to fakt rozmiar ma znaczenie :rotfl: :rotfl:

ja przerobiłem 3 puszki aż zrobiłem jak ma być


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 9 maja 2013, 12:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
deejeys napisał(a):
forest, bo w n/a ważny jest rozmiar tej puszki, ani za luźny ani za ciasny... Seria jest policzona, reszta w 99% nie...

Ogólnie to nie prawda. Serie są tak super policzone, że w s54 w usa wymieniają na inne i każdemu przynajmniej +10KM. Już nie mówiąc o m52 gdzie ludzie robili przeróżne cuda z puszkami i większość miała podobną moc.
Wg mnie najlepsza puszka filtra to takie coś http://pics.tinypic.pl/i/00381/1d53f2ohe96a.jpg :rotfl: Wielkiej filozofii jak widać nie ma, maksymalnie uproszczony przepływ powietrza do tego jak najlepsze doprowadzenie powietrza wkładka zamiast stożka i efekty będą. U mnie niestety nie ma miejsca na taką i mam przerobioną seryjną, do tego doprowadzenie powietrza rurą wentylacyjna 10cm i 0-200 w 2s szybciej :D Teraz mam dwie rurki 11cm ale jeszcze nie testowałem :rotfl:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 9 maja 2013, 14:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ja mam podobnie puszka duza wieksza nawet ciut od oryginalnej duży stożek i dolot 1 rurą 10cm ze zderzaka mysle o drugiej rurze z drugiego wlotu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 maja 2013, 21:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Tutaj akurat z dzisiaj E60 525D 177KM z DPF :

Obrazek

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 29 maja 2013, 17:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Nic się nie dzieje w temacie... to może coś wrzucę.

Pacjent akurat z dzisiaj 320D 150KM Euro 4, ciśnienie doładowania 2.5b (z atm.) :hyhy: :

Obrazek

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 11 czerwca 2013, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 53
Lokalizacja: Biała Podlaska
Moje BMW: 320ci
Kod silnika: M52B20TU
BMW E36 Compact M42B18 seria

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 5 sierpnia 2013, 05:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
W ostatni weekend odbył się Trójmieście "grupowy chiptuning"
korzystając z okazji sprawdziłem mojego ulepa na hamowni o to wynik :
Obrazek





Miło było poznać, fajnie spędzona niedziela, do zobaczenia w Toronto. ;)

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Ostatnio edytowano 11 października 2013, 17:13 przez Pawel!, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 13 września 2013, 11:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 105
Moje BMW: E46 330CD
Kod silnika: M57 D30TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130982
Witam, kacpercio graty fajny wykres, jakie to ma osiagi na tym setupie i jaka masa wlasna auta? Silnik ten sam co w e46 co tam pozmieniali? bo widze potencjal podobny.
Sirek da rade w lepszej jakosci twoj wykres? chcialem przeanalizowac ale na tej focie delikatnie mowiac gowno widac.

Jak juz tu mnie przywialo to tez 'pochwale' sie swoim chocia zwynik troche skromniejszy niz u kolegow i w sumie nie wiem z racji czego, czysciliscie dolot, elektrozawory? jakie macie filtry powietrza, sa katy?

u mnie to wyglada tak:
downpipe,fmic,filtr k&n reszta seria auto bylo hamowane na walnietej przeplywce ale udalo sie ja ogarnac 'programowo' moze jeszcze troche podziala ale docelowo bedzie wymieniana, aha no i dziurawy kolektor wydechowy moglo to miec jakis wplyw na pomiar?

Obrazek

Calkowity brak wibracji na ori sprzegle i dwumasie.

_________________
Sprzedam: E46 330CD POLIFT 2003 grudzien. 275 KM @ 566NM viewtopic.php?f=6&t=130982


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 11 października 2013, 17:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 141
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46 Coupe Z3 3.0i
Kod silnika: m50b32,M54B30
W końcu schamowałem swoje auto po strojeniu.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
GG 9597379


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 11 października 2013, 18:50 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Widziałem już na racingforum, wykres elegancki :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL