BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 11:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 19 listopada 2014, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
jnx napisał(a):
Wszystkie bezpieczniki od ABS/ESP wyciągnięte były podczas pomiaru?

Np większość VAGin po 2010r mają poblokowany moment obrotowy na hamowni gdy sie robi pomiar i należy wyciągnąć bezpiecznik. Na hamowni po zwykłym wyłączeniu ESP ABS etc pomiar wykonuje się całkowicie normalnie tyle że np po modyfikacji z bezpiecznikiem jest 360Nm bez bezpiecznika 400Nm :)


a no nic nie bylo wyciagane ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 19 listopada 2014, 12:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Chcesz to podjedź do mnie to sprawdzimy co i jak :D zrobimy pomiar na dynomecie i na obciążeniówce, tylko wcześniej zważ dokładnie auto :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 19 listopada 2014, 13:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Z tego co pamiętam to masz SK1? Widziałem kilka ogłoszeń M3 z SK1 z deklarowaną mocą w przedziale 500-520PS, np.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT

To dlaczego masz mieć 460PS?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 20 listopada 2014, 06:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
hehe a myslisz ze ktorys z niemcow to mierzyl :)?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 20 listopada 2014, 13:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Stawiam, że ten który napisał precyzyjnie 519 PS :luka: :D Ale nie, w opisie jest że ma 520 PS - to jednak nie mierzył, bo zbyt okrągła liczba :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 listopada 2014, 09:41 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
To teraz ciekawostka,
RL ma funkcje pomiaru mocy (zawsze o tym wiedzialem ale zawsze podczas jazdy o tym zapominalem - mase auta wprowadzilem 1675kg, - masa z dowodu to 1650kg ale odjalem mase paliwe (mialem 1/4 a nie 3/4) i dodalem mase kompresora)
i tak sprawdzilem sobie jaka jest moc i wyszlo mi 355 KW na kolach..... daje to 475 KM na kolach... co na silniku przy stratach srednio 15% daje 546 koni, to duzo za duzo gdyz zestaw ktory jeszcze mam obiecuje 520ps. Skad taka roznica miedzy hamownia stacjonarna a ta z RL?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 listopada 2014, 12:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
wujekwaldus, po pierwsze primo warto podjechać na prawdziwą wagę, bo te wagi z dowodu to są "uśrednione" zazwyczaj...


wujekwaldus napisał(a):
Skad taka roznica miedzy hamownia stacjonarna a ta z RL?



Ja tam nadal podtrzymuje swoją teorię od czasu pierwszego wykresu dawano temu - na rolkach jest to co pisali kiedyś w temacie mierzenia m3 e46 / m5 e39 - na rolkach komp blokował i ciął parametry... :)


wujekwaldus napisał(a):
To teraz ciekawostka,
RL ma funkcje pomiaru mocy (zawsze o tym wiedzialem ale zawsze podczas jazdy o tym zapominalem - mase auta wprowadzilem 1675kg, - masa z dowodu to 1650kg ale odjalem mase paliwe (mialem 1/4 a nie 3/4) i dodalem mase kompresora)
i tak sprawdzilem sobie jaka jest moc i wyszlo mi 355 KW na kolach..... daje to 475 KM na kolach... co na silniku przy stratach srednio 15% daje 546 koni, to duzo za duzo gdyz zestaw ktory jeszcze mam obiecuje 520ps. Skad taka roznica miedzy hamownia stacjonarna a ta z RL?



Mierzył ktoś kiedyś też moc tym RL? Nam G-techem wychodziły dziwne liczby ale tylko raz kiedyś przypadkiem się bawiliśmy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 listopada 2014, 13:09 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
niedlugo wlasnie bedziemy mierzyc wiecej aut tym gadzetem i zobaczymy jak to sie bedzie pokrywac... na wage tez bede musial pojechac :) - ale poki co musimy przyjac za wyznacznik ta mase z dowodu...

tez jestem ciekaw czy nic nie bokuje tej emki,
Masters mowil (bo go pytalem) ze:
- nie to nie mozliwe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 listopada 2014, 13:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Mówiłem Ci już dawno, najlepszy pomiar tego auta był by na dynomecie. Masz 100% warunków drogowych - nawiew oraz obciążenie.

Dziwi mnie tylko, że pisząc z tymi od G-Powera ich to nie dziwiło bo w sumie finalnie tylko obniżyli pułap osiąganej mocy w ofercie, tak?

Zresztą nie będę się powtarzał :P Mówiłem Ci co polecam :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 listopada 2014, 13:21 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
tak tylko wiesz.... ja to czasu nie mam tak o sobie pojezdzic... ciagle cos ;) wlasnie nie wiem czy RL nie dziala na zasadzie dynojetu. sprawdzimy to, porownamy z wynikami innych uzytkownikow z wykresami ze stacjonarnych hamowni...

Tak, Gpower po moim mailu obnizyl oferty mocy, w sensie w sk1 juz zamiast 520ps (w opcji) zostalo 500ps. przez chwile byl model SKPlus, bez intercoolera na 480 koni... ale juz go nie ma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 listopada 2014, 17:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
wujekwaldus, no nie... dynomet dziala na zasadzie NORMALNEJ hamowni. Tylko czujnik jest na kole a nie na rolce...

Suma sumarum... zależy Ci na tych liczbach, czy na czasach RL ? Olej te wyniki z kresek ;) Rób moc ;) Bo tam q tej Wwie to golfy są mocniejsze od Cb :p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 listopada 2014, 18:09 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
na czasach, ale wiesz, w internetach ludzie posługują się koniami mechanicznymi... im masz więcej tym prestiż większy... głupio to wygląda jak pisze że mam 460 koni... a że czasy RL na poziomie lamborghini lp 560.... kogo to tam interesowało... mocy mało :)

a i tutaj zaglądają ludzie co znają się na temacie to jestem ciekaw opinii...

Golfy są, Audi też.... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 listopada 2014, 19:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Mi tam jaranie się koniami trochę przeszło, zaraziłem się właśnie czasami... Konie juz dawno przesprzestały być logicznym wyznacznikiem... ostatnio parę aut mierzylem i trochę chory jestem juz na tym punkcie :) Są ludzie z mocnym autem, którzy nie potrafią wykręcić czasu mocnym autem a sa tacy co kręcą grube czasy i wciskają ostatnie soki z auta ;)


Co do mocy Twojego auta to ile masz z tego kompresora doladowania?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 listopada 2014, 19:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dokładnie same konie nie jada ja mam ich 316 a małe zwinne auto o mocy 230-240 mnie objedzie bo masa nie ta osiągi auta to suma mocy jej rozłożenia w obrotach przełożeń ilości biegów oporu cx, powierzchni czołowej masy auta opon ferlg itp itd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 1 grudnia 2014, 21:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 327
Moje BMW: 323ti+++
Kod silnika: M52B25
Witam, mam pytanko. Sprzedałem jakiś czas temu 323ti koledze, w aucie zamontowaliśmy kolektor z M50, w międzyczasie okazało się, że auto nie chce jechać i kat wywalony wstawiona rurka. Tak wygląda wykres :orany: Mityczne B25 jak widać. Sam w to nie wierzę. Możliwe coś takiego?

Wykres przeczy wszystkiemu, temu, że kat zabiera NM, że kolektor daje 10-15 koni itd.
Nie powinna dalej ciągnąć po kolektorze, aż do ponad 6k rpm ?
Możliwe takie bonusy serii ?

Obrazek

_________________
Hamownia Drogowa/Wypożyczalnia Racelogic Zapraszam - Warszawa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 15 grudnia 2014, 10:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
E46 320i M52TUB20 w trybie FIT na DET3, strojenie by ADAMO M. :rotfl:
Obrazek
Moc powinna być bliska prawdy bo hamownia skonfigurowana poprawnie, odcinek pomiarowy też raczej równy:)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 15 grudnia 2014, 10:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
short napisał(a):
Witam, mam pytanko. Sprzedałem jakiś czas temu 323ti koledze, w aucie zamontowaliśmy kolektor z M50, w międzyczasie okazało się, że auto nie chce jechać i kat wywalony wstawiona rurka. Tak wygląda wykres :orany: Mityczne B25 jak widać. Sam w to nie wierzę. Możliwe coś takiego?

Wykres przeczy wszystkiemu, temu, że kat zabiera NM, że kolektor daje 10-15 koni itd.
Nie powinna dalej ciągnąć po kolektorze, aż do ponad 6k rpm ?
Możliwe takie bonusy serii ?

Obrazek


Moc max zbyt optymistyczna ewidentnie jak na sam kolektor. RPM przy pmax w normie jeżeli seryjny wałek i bez strojenia.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 grudnia 2014, 16:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
dziwny ten wynik taki jakby ktoś z linijki to rysował...........

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 stycznia 2015, 22:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Zdrowa seria M52tub25 e46323

Obrazek

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 26 stycznia 2015, 20:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
dojrzały wykres ekg :hyhy: :hyhy:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL