BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 08:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
widać jest tu moc............

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 13:39 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Black, a stroił na oryginalnym komputerze czy na jakimś DET?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 26 grudnia 2015, 05:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
maaaad napisał(a):
Black, a stroił na oryginalnym komputerze czy na jakimś DET?

det-em

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 19:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 664
Obrazek
Bmw e39 3.0d 184km
Korekta korekty programu na bezdymie.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 21:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Łepek napisał(a):
Obrazek
Bmw e39 3.0d 184km
Korekta korekty programu na bezdymie.

jakie modyfikacje poczyniłeś oprócz programu :chytry:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 21:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 664
Sam soft. Pol roku temu byla hamowana po pierwszych modach 232km 481nm wykres jest na forum wyzej.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 21:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie mówię nie, ale wg mnie zbyt optymistyczne parametry

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 21:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 664
Mówie jak jest.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 13:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
No pewnie, gt2256 trzymające 250 koni górą i rev limiter na 4900 :) Yeah :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 17:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
To dymnie pewno ze 280KM było hue hue hue :mad:
Kombi i ze 3 osoby na pokładzie podczas pomiaru ?! 2t wagi, sporawo wpisane :-)

Ładnie :ok: :ok: :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 17:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 664
1760kg masa wlasna + 2 osoby i jest 1980kg.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 664
deejeys , Nie mam odcinki , turbo buduje tyle ile trzeba ,nie odczułem jakiegoś spadku.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 18 stycznia 2016, 17:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: Seat
Kod silnika: Ibiza
Jako że ja Grzebałem w samochodzie "łepek" to sie wypowiem - nie tylko dla mnie jest to zaszkoczenie ile wyszło mocy ( jestem świadom ile wychodzi normalnie w 184KM ) ale już na wakacje kiedy był na hamowni w V-tech było spore zaskoczenie jeżeli chodzi o moc , BMW troche przykapcało także zostało podniesione doładowanie o 0,1Bar i jak dla mnie zakopcenie było naprawde przyzwoite biorąc pod uwage Aure ( +20-25stopni) stawiałem przy okazji że może dojść około 10KM i sie nie myliłem - na drodze wychodziło 244-246KM - pomiary były 4 . potem nastąpiła delikatna korekta ciśnienia na listwe i wyszło to co teraz - dla porównania wrzucam dwa inne pomiary :

Obrazek

Biorąc pod uwage Aure na dworze ( pomimo że hamownia bierze pod uwage warunki atmosferyczne ) można sie spodziewać w okolicach 245KM w ciepłe dni . Odnośnie wagi Auto było ważone w dniu pomiaru ( waga nawet niższa niż w dowodzie ) kierowca również sie również ważył w dniu pomiaru, ja ze sprzętem wiem dokładnie ile waże także waga prawidłowa i było wiele prób żeby wykluczyć pomyłke. Także tyle wyszło i tyle. Dla niedowiarków to na takim setupie ( -4KM z racji ciśnienia na Railu) Właściciel jeździ od Czerwca i od poprzedniej wizyty na hamowni w V-tech nie było nic robione przy Aucie jeżeli chodzi o Modyfikacje/Moc . Dla bardziej zainteresowanych 1.38Bara doładowanie "u góry" kąt wtrysku wtrysku nie ruszany.

_________________
był :
Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 405/720NM+NX- ET@ 11.91
Seat ibiza 6k 4x4 1.9TDI 420KM/750nm ET@ 11.40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 25 stycznia 2016, 22:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: X5
Nie no konkretny ten wykres. Twoja maszyna musi mieć odejście na drogach, a i spalanie kosmiczne :hyhy: ale tak to już jest jak się wkłada serce w samochód i podkręca się staty.

_________________
Dobre BMW nie jest złe :>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 26 stycznia 2016, 14:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
barthezz2, fajnie, że robiłeś to Ty - w końcu trochę w kategorii diesel pokazałeś ;) I absolutnie nic do tego nie mam, ale serio - 240koni za 4500rpm w tym silniku jeżeli jest tam seryjne turbo po prostu mnie szokuje i pozostawia pewną dozę powątpiewania i tyle :) Może macie baaaardzo zdrowy egzemplarz albo ktoś tam zapakował turbo z m57n :) Absolutnie nie mam zamiaru negować wyniku. Waga się zgadza, dane na wykresie potwierdzasz - więc tak musiało być. Gratulacje :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 11 lutego 2016, 19:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Tradycyjnie Tc Performance i Mityczny +

Obrazek

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 11 lutego 2016, 20:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 327
Moje BMW: 323ti+++
Kod silnika: M52B25
I co było przyczyną braku 17 koni i tylu niutonów ?

_________________
Hamownia Drogowa/Wypożyczalnia Racelogic Zapraszam - Warszawa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 11 lutego 2016, 20:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Black napisał(a):
Tradycyjnie Tc Performance i Mityczny +

Obrazek


Tamta 328 miała prawdopodobnie słupek 323 - poszła for sale i upala się w EWE

Tą 328 odkupiłem od znajomego :D

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 17 kwietnia 2016, 17:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
nieźle BLACK, u mnie 226 i czekam na nowy filtr, jak będzie lepiej sprzedam ITG :mad:
aktualnie :
Obrazek

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 16:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Obrazek

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL