BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 21 września 2018, 00:32


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 167 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 13 lutego 2010, 00:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 729
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E65 & Megane III
Kod silnika: 735i
Thomas_HD napisał(a):
ale w De nie zarejestrujesz auta po przekladce !


czyli jadąc na przegląd przedrejestracyjny diagnosta w DE dzwoni do producenta samochodu i sprawdza po VINie czy auto nie było przekladane? Bo jak jest dobrze zrobiona przekładka to nie ma innego sposobu żeby sie dowiedział

_________________
nie regulaminowy podpis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 13 lutego 2010, 00:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1026
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e36 & e46 coupe
Sytuacja na rynku, prawo czy zakazy nie zmieniają faktu, że w przypadku e46 przekładka nie musi wcale oznaczać wałka i auto po takiej modyfikacji dorównuje oryginalnym LHD, a nawet skoro w Anglii aut po poważniejszych wypadkach nie można rejestrować to mniejsze jest ryzyko bolidu dociążonego w każdym możliwym miejscu, który zostawia cztery ślady na śniegu.

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 13 lutego 2010, 00:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
KaZi napisał(a):
czyli jadąc na przegląd przedrejestracyjny diagnosta w DE dzwoni do producenta samochodu i sprawdza po VINie czy auto nie było przekladane? Bo jak jest dobrze zrobiona przekładka to nie ma innego sposobu żeby sie dowiedział

diagnosci wiedza jak maja to sprawdzic-
a Ty narazilbys sie na wielkie nieprzyjemnosci i kary finansowe gdybys chcial cos takiego zrobic-
taka operacka jest po prostu niedozwolona.
wiesz jak jest w DE ?- przyciemnisz szyby(tylne), obnizysz zawieszenie, wstawisz xenony albo zalozysz spojler na kufrze-
najpierw kazda z tych czesci musi miec znaczek E1 (dopuszczenie na rynek EU) posiadac ABE - i
pozniej
kierujesz sie do stacjii Tüv albo Dekra i robisz przeglad auta pod wzgledem wymienionej rzeczy i
wtedy zostaje Ci juz tylko wizyta w Kfz-Zulassungstelle celem "eintragen" w dowod rejestracyjny gdzie jest to sprawdzane pod wzgledem prawnym.
Ba, w dowodzie rejestracyjnym masz nawet wpisane rozmiary felg i opon na ktorych mozesz jezdzic i jezeli chcialbys jezdzic na innych np "18 albo innym rozmiarze opon niz jest to przewidziane- musisz znowu odbyc w/wymieniona wycieczke- wiec JEZELI PRODUCENT CZEGOS NIE DOPUSZCZA TO NIE MOZESZ .
Takie dosc rygorystyczne podejscie ma tez swoje dobre strony bo przynajmniej nie jezdza po ulicach zadne dziwolagi czy przeroby, a jak ktos ma fantazje ... to musi miec pieniadze.
Zas przekladki kierownicy sa nielegalne i przez to niespotykane- zaden warstat tego nie zrobi i zaden diagnosta nie podbije
aha- i dowiem sie po weekendzie czy faktycznie przekladki w Anglii sa dozwolone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 13 lutego 2010, 01:19 
Thomas_HD napisał(a):
jakie straty ?- auto juz sprzedali i serwisowane bedzie ewentualnie w innym kraju- wiec jakies straty ?


Trzeba użyć trochę wyobraźni. Serwisowane- u pana kazia, na częściach z rozbitków.

Gorsza sytuacja na rynku wtórnym => dobre wieści dla rynku nowych aut.

Z tego samego powodu, dzisiejsze auta nie są tak trwałe, jak z czasów e32, mimo, iż z technologią nie byłoby problemu.


Co nie zmienia faktu, że i tak bym wolał Europejczyka ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 13 lutego 2010, 12:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15653
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
KaZi napisał(a):
I uwierz mi tak by było bo na niektórych autach z roczników 2008-2009 zysk po przekładce i ew naprawie malutkiego uszkodzenia to nawet 30.000zł.


I znajdują się tacy frajerzy? Czy mówisz o zatajeniu faktu przekładki?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 13 lutego 2010, 16:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 729
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E65 & Megane III
Kod silnika: 735i
Tomek napisał(a):
KaZi napisał(a):
I uwierz mi tak by było bo na niektórych autach z roczników 2008-2009 zysk po przekładce i ew naprawie malutkiego uszkodzenia to nawet 30.000zł.


I znajdują się tacy frajerzy? Czy mówisz o zatajeniu faktu przekładki?


niektórzy kupują świadomie, niektórzy nie.

_________________
nie regulaminowy podpis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 02:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Skoro i tak wyjdzie taniej, a pewniej i gościa stać na luksus gotowca bo tak wygodniej... to czemu nie? Nie każdemu chce sie chyba wszystko załatwiać... w takim przypadku za to że ktoś za niego zrobi płaci tą równowartość pandy :D

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 03:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
a ja mysle komletnie na odwrot-
stac mnie na auto za za 30-40 000 Euro to nie rozmieniam sie na drobne zeby miec pozniej klopoty z przegladami i z odsprzedaza...patrz forum diagnostow- http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/vie ... php?t=4159


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 03:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
No i co na tym forum diagnostów. Jedni swoje drudzy swoje, także bo ja wiem czy rzuca to jakieś światło na sprawę, bądź rozwija nowe wątki...

Wynika tu tylko że to, że nie chca dać przeglądu. A dlatego, że przepisy nie są jednoznaczne a ich interpretacji podejmują sie ludzie, którzy nie mają do tego uprawnień. Więc co niektórzy diagności sie boją, bo nie wiedzą, bo sią wachają, bo pierwszy raz na oczy zobaczyli stalowego konia plującego dymem...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 03:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8322
Lokalizacja: Toruń
Kod silnika: diesel na fakture
Dla mnie sprawa jest prosta, o ile mechanicznie jest to wykonalne to sprawa wiązki nie jest do dziś rozwiązana, pytałem jak --==mały==-- to robił i nie odpowiedział, dla mnie przedłużane kable czy lutowana wiązka dyskwalifikuje auto, wiecie pewnie że beemka jest na tyle głupia że nawet jak założysz żarówkę o innych parametrach niż ASO przewidziało i już wywala błąd a co dopiero po lutowanej połowie wiązki i przedłużanych kablach...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 03:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
jakies 90% diagnostow nie daje przegladow takim autom- po prostu- a reszta po znajomosci i za €...
Trzeba byc faktycznie "Polakiem" zeby kupic takie auto za 40 000 euro,- co wtedy z gwarancja ?-


Ostatnio edytowano 14 lutego 2010, 03:42 przez Thomas_HD, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 03:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Wszystko jest kwestią staranności. Najlepiej kupić europejską wiązkę i z głowy.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 03:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
Kubenzy napisał(a):
Wszystko jest kwestią staranności. Najlepiej kupić europejską wiązkę i z głowy.

znajdz mi JEDNEGO ktory to zrobil- koszta i czas-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 04:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Czas to zajmuje raczej przerobienie takiej wiązki.

Koszty... pierwsza lepsza z allegro http://www.allegro.pl/item889391817_ins ... _320d.html

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 04:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
myslalem o nowej- bo teraz pomysl- cos nie "halo"- i co zrobisz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 04:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8322
Lokalizacja: Toruń
Kod silnika: diesel na fakture
Widziałem na własne oczy jak się przekłada wiązkę, sam bym się w życiu za to nie zabrał robiąc komuś auto, chyba że dla siebie z pełną świadomością że będę tym jeździł kilka lat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 04:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Będę płakał :)

Zależy od sytuacji. To co w przypadku każdego zakupu - zwrot towaru bądź naprawa. Są ludzie, dla których takie kabelki to niemalże fetysz i potrafią zdziałać cuda.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 04:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Cytuj:
Widziałem na własne oczy jak się przekłada wiązkę, sam bym się w życiu za to nie zabrał


też widziałem - jak dla mnie - czarna magia i jeden wielki nic nie mówiący gąszcz

No, ale jak wkładasz M54 do E30, chyba tez jest trochę zabawy, czyż nie?

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 04:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 8322
Lokalizacja: Toruń
Kod silnika: diesel na fakture
M54 do e30 to jest zabawa przy flaszce w porównaniu do przekładania całej wiązki w e46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Przekładka anglik -> europa FOTKI :)
PostNapisane: 14 lutego 2010, 12:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 729
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E65 & Megane III
Kod silnika: 735i
Thomas_HD napisał(a):
jakies 90% diagnostow nie daje przegladow takim autom- po prostu- a reszta po znajomosci i za €...


to prawda ale to dotyczy tylko pierwszego przegladu w kraju!!! (A ten przegląd zawsze załatwia warsztat który przekłada samochód albo sprzedawca-handlarz)

Następne przeglądy to przecież diagnosta nawet nie ma pojęcia, że auto jest po przekładce i nie ma szans żeby to poznać!

Niestety zasmuce was, w BMW wiązek się raczej nie wymienia - dokupić drugą taką samą używaną to raczej niemożliwe (no chyba, że podstawowa wersja), do 328i z automatem, 6pp, 4el szybami, fotochromami, czujnikami deszczu nie ma szans dokupić drugiej takiej samej - u mnie będą kable przecinane, skręcane, lutowane a potem w termokurczki, sam przerobiłem tak wiele samochodów i problem z elektryką nigdy nie występuje.

Nikt wam nie każe jeździć angolami po przekładce jednakże jak tempo przekładek utrzyma się z tego poziomu na którym jest teraz to za 10 lat co 4te auto na ulicach będzie przekładańcem (dziennie podejrzewam, że z 400 sztuk aut w całej polsce jest gotowych po przekładce)

_________________
nie regulaminowy podpis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 167 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL