BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 07:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 07:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Witam. Nie chciałem wrzucać auta w dział PROŚBA O SPRAWDZENIE AUTA, bo znalazłem sporo info na 5er łącznie ze zdjęciami.


E34 540i 6b to już nie mały rarytasik. Fajnie byłoby mieć takiego potworka u siebie pod domem. Teraz pytanie czy mnie nie wydoi finansowo... :/

Wady:
-rdza (to mnie najbardziej przeraża, bo boję się, że kupię klapę, drzwi, zrobię, a za chwilę ruda wpieprzy mi drugie pół samochodu)
-słabe wyposażenie
-świeci kontrolka poduchy

zalety:
-ceny części do zaakceptowania
-rzadko spotykane auto
-mały przebieg, wnętrze wygląda jak nowe
-jak już włożę kasę to nie będzie tak traciło na wartości jak nowsze auta

do wymiany/zrobienia:
-ruda-pewnie z częściami koło 2tys
-amortyzatory tył (wg mnie nie ma sensu kupować czegoś zwykłego, bo za jakiś czas chciałbym gwint, więc po co wydawać bez sensu kasę): gwint znalazłem w różnych cenach TA-Technix od 1500 do 2500zł (nie znam się, nie wiem jaki bym brał, ale liczmy tą droższą opcję)
-tarcze, klocki-dla mnie standard przy zakupie auta. Całość z 1500zł
-szyba przednia 500-1000zł
-opony do wymiany na już, no ale to w końcu V8...

do wymian muszę doliczyć zamontowanie lpg, czyli 5tys i tzw pierwszy serwis. Oleje, filtry, odma, świece, uszczelki itd itd. wszystko pewnie 1500-2000zł

Reasumując koszty:

myślę, że doprowadzenie auta jako tako do używalności to pi razy drzwi 8000-12000zł. + lpg i mamy 17tys. Na auto mam 26tys na dzień dzisiejszy i zastanawiam się czy się w to ładować. e39 540i 6b też będzie sporo kosztować, też trzeba będzie doprowadzać do stanu używalności

Dużo czy nie dużo? z którymi kosztami przesadziłem? Pod spodem zdjęcia i cytat z 5er forum


Dane pojazdu
Art.

Wartość
Numer podwozia WBAHE51070BJ12084
Kod typu HE51
Typ 540I (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M60/2
Pojemność skokowa 4.00
Moc 210
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor OXFORDGRUEN METALLIC (324)
Tapicerka (0203)
Data prod. 1994-02-18

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)
S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S291A BMW LM SCHMIEDERAD/KREUZSPEICH Obr. BMW ze st. le. spr. krz. 2-cz.
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S458A SITZVERSTELLUNG ELEKTR.FAHRER/BEIF. Regulacja fotela przedn. elektryczna
S464A SKISACK Worek na narty
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S528A AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) Autom. kontrola obiegu powietrza
S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja
S662* BMW BAVARIA C PROFESSIONAL RDS
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN Lampa kierunkowskazu dodatkowego
S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

Cytuj:
Obejrzalem na prosbe forumowicza z innego forum ten egzemplarz, dostalem info od niego ze jednak nie bedzie sie decydowal, wiec przekazuje wrazenia z ogledzin i fotki dalej - a noz widelec ktos takie cus chcialby przygarnac dla siebie.

Wklejam tresc ogloszenia:

Do sprzedania mało spotykany na naszych pięknych drogach egzemplarz BMW 540i bez gazu, manual 6-cio biegowy wszystko oryginał w kraju dwa lata. Ostatnio wymieniono - olej w silniku (mobil 5w40),świece,termostat+płyn chłodniczy,,nowe sprzęgło(15tyś km). Do wymiany - szyba czołowa,opony,amortyzatory tył,przy wym.klocków hamulcowych przód tarcze.Jeden właściciel za granicą pierwszy w kraju .Więcej info. na telefon 889-472-429. Nie interesuje mnie zamiana.VIN-BJ12084.

Samochod wystawiony byl za 15500, koles powiedzial ze za 15tys pusci. Ale rowniez wspominal, ze od dwoch tygodni, mial raptem jeden czy dwa telefony, wiec mysle ze jezeli ktos mu przyjedzie i polozy na stol 14tys, bardzo mozliwe ze by sie skusil.

Wrazenia z ogledzin. Szczerze, spodziewalem sie czegos znacznie gorszego. Ogolnie samochod jest do drobnych poprawek, ejst brudny i co dziwne, przyjezdzajac na ogledziny, samochod byl po prostu zasyfiony (mozna byloby tlumaczyc mrozem, jednak zrobiolo to srednie wrazenie samochodu ktory ogolnie jest zaniedbany conieco).

Niemniej mechanicznie w calkiem dobrym stanie. Przednia szyba ma pekniecie (poszlo od kamienia. Widac slad od kamienia i tak zaczelo isc). Nie wymienial wlasnie po to aby ludzi enie mysleli ze samochod jest po jakims dzwonie. Wszystkie szyby sa ori BMW. Powiem szczerze, ze spod nie jest w takim zlym stanie. Podloga zdrowa, progi w calkiem dobrym stanie (chyba lekko rdza bierze w okolicach wzmocnien na lewarek, czyli standard). Ogolnie rdza jest tylko na tylnej klapie i standardowo na spodach od drzwi, tam gdzie zawsze w e34 moze wystepowac. W okolicy baku jest ok, nic nie wyzera. Podloga w bagazniku zdrowa. Elektryka dziala, szyber rowniez, klima dziala. Silnik chodzi ok, biegi bez problemu. Silnik na jalowym chodzi bez problemu. Przod zawieszenie nic nie stuka, jedynie z tylu amory raczej do wymiany. Mysle ze samochod ma potencjal, bo za taka cene 540 6gang wyrwac to nie tak latwo. Doinwestuje sie pare tysiecy i powinno wszystko dzialac bez wiekszego problemu.

Przeglad do wrzesnia jakos, OC do pazdiernika. Jezeli ktos bylby zainteresowany to wszystkie ponizsze fotki mam w wiekszej rozdzielczosci.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Ostatnio edytowano 7 kwietnia 2013, 08:28 przez Wojt4S90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 08:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Nie szkoda Ci kasy na starego paździerza? Nie ubliżając nikomu ale w takim samochodzie zawsze bedzie coś do zrobienia i według mnie będzie to skarbonka bez dna. :) Tym bardziej , że to V8 więc koszty eksploatacji są wysokie.

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 08:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
W każdym bmw, na które mnie stać będzie zawsze coś do zrobienia. Za 30tys to ja nie wyrwę nowego auta. A poniżej 200KM nic nie zamierzam kupować. Znajomy kupił teraz 528i i już na wejściu wsadził 5tys ;) plus lpg i mamy 9 ;) mój dylemat pt brać-nie brać bierze się z prostej kwestii. Nigdy nie byłem fanem e34. W e39 kochałem się od lat. W e34 540i działa chemia, bo ma V8, 6b i jest niezwykłym autem. Przeciw jest fakt, że zastanawiam się czy nie lepiej kupić coś młodszego, bo może się okazać, że rzeczywiście trochę szkoda pieniędzy

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 08:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Osobiście nie zdecydowałbym sie na takie auto. Również mam e39 528i i jakbym zmieniał to jednak coś nowszego e46 330i polift bądz e60 :) Oczywiście to Twoja decyzja i Twoje pieniądze:) pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 08:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2371
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: e32
Kod silnika: m60b40
wszystko zależy o podejścia , wiekszość Ci napisze że stary itd. Ja osobiście bardzo lubie e34 i myślę że jak byś odpowiednio wynegociował cene to warto poważnie rozważyć zakup :] Pamiętaj że jak doinwestujesz ten samochod on Ci nie bedzie spadał na wartości tym bardziej ze e34 6 gang juz jest rarytasem. To taka trochę inwestycja

_________________
Obrazek

Bo najważniejsza jest Pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 09:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Znalazłem kiedyś E34 540i 6-Gang Touring w Individualu ale jak podjechałem go zobaczyć to nawet nie chciałem tym jeździć... był tak przegnity, że aż dziwiłem się, że jeszcze stoi w całości... :niepewny:

Co do tego egzemplarza to sprawdzić trzeba dokładnie co jest przeginte i jeśli da się to wymieć bez wycinania połowy auta to może warto się zastanowić... 540 6-gang to tak jak mówiłeś nie byle rayrytas bo takich kombinacji jest tylko 797 sztuk :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 09:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
z rudą nigdy nie wygrasz,zawsze wróci ;jak Lessi... ;)

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 09:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Łukasz_P napisał(a):
Znalazłem kiedyś E34 540i 6-Gang Touring w Individualu ale jak podjechałem go zobaczyć to nawet nie chciałem tym jeździć... był tak przegnity, że aż dziwiłem się, że jeszcze stoi w całości... :niepewny:
tutaj w rudej nie ma aż tak dużo
killer23 napisał(a):
jak byś odpowiednio wynegociował cene to warto poważnie rozważyć zakup :]
cena ceną. Martwią mnie raczej wydatki zaraz po zakupie. Czy 12tys wystarczy na to, żeby jeździło na co dzień, a po wstępnym serwisie ruszyć z działaniami prewencyjnymi itd itd

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 09:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Czyli wstepnie 15 tys zakup + 12 tys serwis na poczatek + gaz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 09:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Ja mysle ze 540i 6 gang to dobra inwestycja. Te auta juz wymieraja. I cena ich z dnia na dzien drozeje. Pytanie jest tylko czy ten egzemplarz ktory chcesz kupic jest zdatny do odratowania. Najlepiej jakbys nim chociaz na hamownie wjechal zeby zobaczyc czy silnik w miare zdrowy , bo jesli nie to nie warto wten egzemplarz inwestowac.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 10:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
forest napisał(a):
Najlepiej jakbys nim chociaz na hamownie wjechal zeby zobaczyc czy silnik w miare zdrowy
nie wyobrażam sobie kupna v8 bez wjazdu na rolki ;) jaki gwint pasowałby do e34 540
czym się na przykład różnie te dwa:
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 30408.html
i
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 87389.html
ded napisał(a):
Czyli wstepnie 15 tys zakup + 12 tys serwis na poczatek + gaz?
dokładnie. Ogólnie ryje Sybirowi o jego 540i, ale nie bardzo chce sprzedać


dwie rzeczy na pewno TRZEBA zrobić na wstępie. Inaczej sobie tego nie wyobrażam:
serwis czyli: oleje, filtry, tarcze, klocki, uszczelki pod ssący , uszczelka pod odmę , odma , uszczelki na wtryskiwacze pb, świece, wymiana uszczelek pod deklami, termostat i montaż instalacji lpg. Dopiero później mogę działać dalej.

po zakupie zostaje mi 12tys. 5tys lpg. Zostaje 7 na serwis. Starczy? a może coś jeszcze z tego zostanie?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 10:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ja bym brał na twoim miejscu a pisanie, że w tej kasie coś nowszego to dla mnie brak orygnialności i własnego gustu czyli co najlepiej kupic najbardziej obecnie oklepane e-39/e-46 które lecą z ceny jak cholera????

W to auto sporo włożysz ale taki budżet co piszesz myślę starczy na początek a potem będziesz sobie działać powoli z nim i różnica jest taka e-60 kupisz za 40k a za 2 lata będzie warte 30 tracisz na dzień dobry kupe siana na utracie wartości kupisz e-34 6gang i jak o nie zadbasz za rok będzie warte 20-25k :)

Sprawdź silnik ale to czy ma moc wyjdzie już w trakcie jazdy hamowni do tego nie potrzeba

Sprawdź wycieki spod silnika sprawdź kompresję co do rudej idzie wygrać ale nie jest łatwo ja bym wymienił pordzewiałe elelemnty i pomalował całą furę zamiast kupować gwint to Ci da lepszą satysfakcję na przyszłość zobaczysz bo jak będziesz walczył z rudą po trochu to zawsze będzie wracać niestety :(

Aha ona chyba stoi we wrocku czy coś tak????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
No właśnie stoi we wrocku. Niby mam tylko 130km, ale nie mam kiedy podjechać. Najszybciej w sobotę 13.04. Zdzira powiedz mi czy 7tys starczy mi na pierwszy serwis, jeśli nie wyjdą jakieś kwiatki? mówie o tym co pisałem wcześniej:
Wojt4S90 napisał(a):
oleje, filtry, tarcze, klocki, uszczelki pod ssący , uszczelka pod odmę , odma , uszczelki na wtryskiwacze pb, świece, wymiana uszczelek pod deklami, termostat
nie wszystko oczywiście do wymiany, bo np pisał w aukcji, że termostat jest nowy

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 10:51 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
7koła na pierwszy serwis starczy spokojnie, ale tutaj przydałby się serwis 'excended' Powiem tak: gdybym dziś sprzedał swoją, jutro bym jechał właśnie po to. Myślę, że w trybie 15k + 15k i może tap modl by wleciał... :hyhy:
Zdzirek dobrze prawi z budą i gwintem.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 10:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
nie lubię się nakręcać, a właśnie zaczynam to robić. Zdzira widziałem kiedyś w kosztach utrzymania wklejałeś tarcze+klocki=850zł. Ja nic poniżej 1000 nie mogę znaleźć

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 10:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Szczerze to wolal bym kupic jakas lalke za 30tys niz inwestowac w ta co pokazales

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 11:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Moim zdaniem takie auto to genialna baza do odbudowy i inwestycji. Jak je ładnie zrobisz to nie stracisz na nim. A radość z jazdy 540 6G - bezcenna. Do tego świadomość posiadania rarytasu, Łukasz juz przypomniał ile sztuk wyszło E34 w tej wersji :)
Budzet moim zdaniem tez masz ok. Nie zastanawiaj się tylko jedz, ogladaj i negocjuj cene. A pozniej do dzieła :)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 11:24 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Ja też bym w to wchodził. E34 do tego V8 i manual :padam: warte każdych pieniędzy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 11:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
nie ukrywam, że wolałbym 540i od sybira, ale ta jeśli mechanicznie byłaby w miarę ok mogłaby dać więcej radości z budowania czegoś z niczego

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Serce vs rozum, czyli ratowanie e34 540i 6b
PostNapisane: 7 kwietnia 2013, 11:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Brac i odbudować. Przeciez nis musisz od razu wywalić 20k w auto, tylko stopniowo, powolutuku wraz z płynnością finansową je odbudowywać. Takie auto bedzie na pewno lepszą inwestycją niż e60 etc. Dziś kupisz e60 za 60k, po 4 latach będzie warta 20k, a takie 540i dziś kupisz za 20k, a za 5-6 będzie warta 40k. Chociaz nie wiem czy bym sprzedał takie auto.. :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL