BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 05:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M3 na codzień czy od święta vs 330Ci vs GT3 vs ......
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 01:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
kostek_ja napisał(a):
vtec81 napisał(a):
Czyli wszyscy posiadacze BMW marzą o posiadaniu M3, kiedy marzenia się spełniają czar nagle pryska, bo spalanie, bo sprzęgło, bo kierownica, bo drogie części, bo dziwne dźwięki - trzeba przyznać cOOl stwierdzenie :hyhy:

Jakie to wady mają porsche, ferrari i lamborghini ? I o jakich modelach piszesz? Może jakiś redaktorzyna będzie czytał i coś się nauczy :luka:


Nie rozumiesz. M3 to naprawdę rewelacyjny samochód, ale nie jest idealny. Nie każdemu będzie pasować. To nie jest najlepsze BMW serii 3. To jest kompletnie inny samochód.
Mi się właśnie ta jego sztywność i twardość bardzo podoba. Jest to samochód dający najwięcej frajdy z jazdy jakim jeździłem. Pomijając Caterhama, ale to się nie nadaje na ulicę, a M3 jest wszędzie fajne.

Jak ktoś oczekuje szybszej i lepiej prowadzącej się 330 i do tego tak samo komfortowej to się srogo zawiedzie. Coś za coś. Biegi się rewelacyjnie zmienia pod odcinką i ogólnie podczas ostrej jazdy, ale już powolne, spokojne zmienianie nie należy do najlepszych. Biegi wchodzą ciężko, a co za tym idzie wolno. Układ kierowniczy ma wspomaganie pneumatyczne a nie elektryczne i do tego nie zbyt mocne. Dzięki temu kierownica chodzi precyzyjnie i pewnie, ale parkowanie jedną ręką... da się, ale lepiej używać dwóch. To samo z zawieszeniem, wysokością itd. Oczywiście w porównaniu do tego co dostajemy w zamian, te niedogodności są praktycznie nie istotne, ale jednak istnieją i jeżeli ktoś prawie nigdy nie używa zalet tego samochodu to wady będą go drażnić.

Dokładnie tak samo jest we wszelakich Ferrari i Porsche. Zalety tak mocno przyćmiewają wady że ich nie widzimy, o ile używamy samochodu zgodnie z przeznaczeniem. Jak kupimy Porsche GT3 RS do jazdy po Warszawie w godzinach szczytu, to po prostu szlag nas trafi. Zawieszenie twarde, za niskie na każdy krawężnik, chwila w korku i nie będziemy czuć lewej nogi, kubły twarde i niewygodne, będziemy mieli problem z sięgnięciem do radia przez pasy szelkowe itd. a nie będziemy mogli skorzystać z jego zalet. Ale jak polecimy na górskie serpentyny czy tor to będziemy czerpać z tego samochody czystą przyjemność i nie będzie on miał wówczas żadnych wad.

Dla mnie M3 e46 jest rewelacyjne zarówno na ulice jak i na tor, a mimo to nie jeżdżę nią na co dzień gdyż:
1. szkoda mi ją zużywać nie korzystając z jej zalet
2. 750iL jest lepsze na co dzień :D

Co do negatywu:
Fabrykę da się poprawić, o ile zmieniamy przeznaczenie samochodu. M3 e46 z założenia ma być samochodem na ulicę + okazjonalne Track Day'e. Dlatego geometria będzie bardziej agresywna niż w normalnych samochodach ulicznych. Świetna np. na górskie serpentyny, po których nie jeździmy bardzo ostro, ale jednak ostrzej niż normalnie. Jak ktoś częściej wpada na tor powinien podłubać przy geometrii.

Ja tak zrobiłem i w zakrętach przy negatywach ok. 3 stopnie jest zdecydowana poprawa w zakrętach. Wad właściwie nie zauważyłem jeżeli chodzi o prowadzenie. Pytanie jak zużycie opon do jazdy na co dzień.

trafiles w "10
mam na silowni Turka ktory jezdzi e46 M3 i ja jezdzac 330Ci wymienialismy sie czasami na samochody- na 1 dzien.
Do teraz myslalem ze On mial zajechana ta M3- bardzo topornie chodzila- bardzo twarde sprzeglo, wspomaganie cienko i jechala dopiero od 5000 obrotow... na prawde do 5000 obrotow mysle ze 330i jest szybsza.
Po tym co napisales wiem ze taka jest charakterystyka tego auta.
Mysle ze jezeli ktos nie jezdzi na tor a potrzebuje szybkiego auta na co dzien to M3 jest przerostem formy nad trescia-
mysle ze troche lepsze osiagi nie sa warte prawie 2 krotnej ceny 330i/ci.
Ps- ja nie wykorzystywalem mozliwosci 330Ci dlatego sprzedalem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 02:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
Thomas_HD napisał(a):
Mysle ze jezeli ktos nie jezdzi na tor a potrzebuje szybkiego auta na co dzien to M3 jest przerostem formy nad trescia-
mysle ze troche lepsze osiagi nie sa warte prawie 2 krotnej ceny 330i/ci.
Ps- ja nie wykorzystywalem mozliwosci 330Ci dlatego sprzedalem.


z całym szacunkiem do Ciebie ale :wstyd:

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 02:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 260
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: M3E46 SC
Kod silnika: S54B32
Thomas_HD napisał(a):
na prawde do 5000 obrotow mysle ze 330i jest szybsza.
:szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 02:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
a zaraz usłuszymy ze 330d objeżdza 330i bo ma wiekszy moment czyli wyjdzie na to ze m3 z 330d niema szans

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 07:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Thomas_HD napisał(a):
i jechala dopiero od 5000 obrotow... na prawde do 5000 obrotow mysle ze 330i jest szybsza.

To chyba jednak miał troszkę zajechaną tą M3 :) Pewnie jakaś głupota typu przepływka, rozregulowane zawory. M3 nawet przy tych samych osiągach powinno wydawać się szybsze, chociażby ze względu na to że jest głośniejsze. M3 od 2000 ma co najmniej taki moment jaki 330i ma maksymalny. Nie ma siły, zdrowe musi być szybsze (albo co najmniej podobne) na każdych obrotach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 10:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Thomas_HD napisał(a):
Do teraz myslalem ze On mial zajechana ta M3- bardzo topornie chodzila- bardzo twarde sprzeglo, wspomaganie cienko i jechala dopiero od 5000 obrotow... na prawde do 5000 obrotow mysle ze 330i jest szybsza.


Musiał mieć zajechaną tą M3. Zapewniam Cię, że 330CI w żadnym zakresie obrotów nie jest szybsza :)

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 10:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
byc moze przeplywka, byc moze moze moje zludzenie, nie mierzylem w zaden sposob tego-
ale mialem wrazenie ze 330Ci jest bardziej elastyczna i lepiej zbiera sie od dolu.
Wazniejsze natomiast wydaje sie "topornosc" tego auta o ktorej pisalismy i ktora utrudnia jazde na co dzien,-
Ja wiem ze to auto nie jest dla mnie- ale na pewno wielu ludziom wlasnie takie cos odpowiada.
Konczace sie silniki w tym modelu tez sa warte wzmianki-zaden inny model M3 nie mial tak awaryjnych silnikow.
W Poznaniu moj kolega ma 2 szt M3 E92- jedna biala Cabrio z 20 000 przebiegiem i czarna Coupe jako Drift-Car,-
jezdzilem ta biala ostatnio po Pniu i jest o niebo lepiej tzn- mimo ze jest bardzo szybka jest tez bardzo komfortowa-
praaaawie jak normalne auto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 10:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Thomas_HD, masz rację , E46 M3 jest toporne, ale właśnie ta toporność nadaje jej hardcore :) Dlatego właśnie bardziej podoba mi się specyfika E46 M3 niż E92 M3, bo jest tak jak piszesz, E92 M3 to prawie normalne auto a nie tego od M3 oczekuję i wielu właścicieli M3 się ze mną zgodzi.

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 11:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
Yacek napisał(a):
E92 M3 to prawie normalne auto a nie tego od M3 oczekuję i wielu właścicieli M3 się ze mną zgodzi.


nie mam M3 ale się zgadzam :ok:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 18:45 
Thomas_HD napisał(a):
Mysle ze jezeli ktos nie jezdzi na tor a potrzebuje szybkiego auta na co dzien to M3 jest przerostem formy nad trescia-
mysle ze troche lepsze osiagi nie sa warte prawie 2 krotnej ceny 330i/ci.
Ps- ja nie wykorzystywalem mozliwosci 330Ci dlatego sprzedalem.


Pffff trochę lepsze? :zdziwko: Kolego, te auta dzieli ponad 100 koni w prawie tej samej budzie... Sądzę, że to 330Ci nie jest warte swojej ceny.

Thomas_HD napisał(a):
ale mialem wrazenie ze 330Ci jest bardziej elastyczna i lepiej zbiera sie od dolu.


Tylko, że z kolei tam gdzie dla 330 kończy się skala na obrotomierzu, M3 dopiero zaczyna wchodzić na wysokie obroty :]


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2011, 18:55 przez Zakov, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 18:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Yacek napisał(a):
Thomas_HD, masz rację , E46 M3 jest toporne, ale właśnie ta toporność nadaje jej hardcore :) Dlatego właśnie bardziej podoba mi się specyfika E46 M3 niż E92 M3, bo jest tak jak piszesz, E92 M3 to prawie normalne auto a nie tego od M3 oczekuję i wielu właścicieli M3 się ze mną zgodzi.

Pewnie większość. Ja na pewno :)
Thomas_HD napisał(a):
Kończące się silniki w tym modelu tez sa warte wzmianki-zaden inny model M3 nie mial tak awaryjnych silnikow.

Trochę bym tu polemizował. Silnik z 2000r. w którym to dostał nagrodę za silnik roku i wygrywał przez sześć kolejnych lat w kategorii między 3 a 4 litry. Przestał wygrywać jak skończyli go produkować :hyhy:
107KM/L z NA 10 lat temu. Doładowane (na zwykłym paliwie, bez modyfikacji silnika) mają nawet pod 170KM/L, aczkolwiek przez to jest dosyć delikatny. Nie tyle na upalanie co na wszelakie problemy z olejem (np. stary olej), czy temperaturami. Może się posypać od drobnej usterki, a mało ludzi umie go dobrze poskładać. Wrażliwość na cokolwiek związanego z olejem wynika z jego maksymalnych obrotów (8000) i długiego skoku tłoka, przez co tłok rozpędza się do dużo większych prędkości niż w prawie każdym silniku i właśnie dlatego wymaga oleju 10w60.
A jeżeli chodzi o wrażliwość na temp. to sam zakres jego pracy dużo mówi. Wskazówka temp. wody stoi prosto w zakresie 85-95 stopni, przy innych się wychyla w którąś ze stron. 104 to już czerwone pole. A np. w mojej 750 wskazówka stoi prosto między 75 a 100 (wyższej temp. po prostu nie miałem, zobaczymy w lato).
Fakt, pierwsze egzemplarze miały wadliwe panewki, ale to zostało naprawione.

Moim zdaniem S54 pada głównie przez: brak dotarcia, zły serwis, zły, stary olej, pałowanie na zimnym. Oczywiście nie przeczę że tak wysilony silnik padnie wcześniej niż np. moje 5,4 V12 326KM :)
Thomas_HD napisał(a):
Mysle ze jezeli ktos nie jezdzi na tor a potrzebuje szybkiego auta na co dzien to M3 jest przerostem formy nad trescia-
mysle ze troche lepsze osiagi nie sa warte prawie 2 krotnej ceny 330i/ci.

Na prostej są sporo lepsze, a w zakrętach to już w ogóle inna bajka.
M3 jak każdy samochód można modyfikować i nie trzeba robić z niego bardziej sportowego samochodu można wręcz zrobić go bardziej komfortowym. Z tego co wiem to Bilstein B16 w najmiększym ustawieniu jest sporo miększy od serii. SMG + soft ESS'a podobno też chodzi bardzo kulturalnie w spokojnych trybach itd. zależy co kto, potrzebuje.
Dla mnie np. seria była za miękka :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 20:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
Kostek- Tobie zdaje sie tez silnik podziękował za współpracę, prawda ?
Nie staram sie nawet analizować tego zjawiska dlazego tak jest- a stwierdzam fakt-
wyjątkowo często padają silniki w e46 M3- na Mobile.de co 2 ma wymieniony silnik.
Nie było tego ani w e36 ani w kwadratach.
Zakov- pisałem o codziennej jeździe i nie odwiedzaniu toru wyścigowego(jak Kostek np)
jak scigalem sie z tym Turkiem po mieście,- taki streetracing to raz On był szybszy a raz Ja- tutaj dużo zależy od kierownika- a przewaga jest w osiagach ale nie jest to przepaść która byłaby warta 2krotnosci ceny zakupu, droższego serwisu, spalania itd.
Ja w codziennej jeździe nie jeżdżę na każdym biegu do odcinki wiec ta różnica sie zaciera, zdaje sobie jednak sprawę ze na torze dostalbym w dupę.
Na autobahnie w 330ci kończyło sie na 250 km/h a M3 ucinalo na 275km/h tylko...
ile razy masz mozliwosc/ochotę tak jechać ?
"Mały" miał 330ci i jak kupił M3 to sprzedał po 2-3 mies.
Yacek to samo- jeździł kilka lat 330ci a kilka mies po kupnie M3 wystawił ja na
sprzedaż... Jezeli te auta są takie dobre to co sie dzieje ?
Konkluzja na koniec- to bardzo dobre i szybkie auta, drogie w zakupie i
wymagające dobrego serwisu- ale niezbyt nadające sie "na do dzień".


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2011, 20:16 przez Thomas_HD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 20:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Konkluzja jest następująca - przestańcie pisać gdy ktoś sprzedał, lub snuje plany odnośnie sprzedaży "co następne? M3 ?" :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 20:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Thomas_HD napisał(a):
Kostek- Tobie zdaje sie tez silnik podziękował za współpracę, prawda ?

Długa historia. Ale problemem nie był silnik a serwis.
Thomas_HD napisał(a):
ale niezbyt nadające sie "na do dzień".

To raczej kwestia preferencji kierowcy. Ja swoją (przypominam że mam dużo sztywniejszy zawias i short shiftera) dłuższy czas jeździłem na co dzień i naprawdę mi to pasowało. Teraz jeżdżę e38 gdyż bez sensu jest zużywać M3 podczas stania w korkach i do do tego nie ma nic lepszego w korku jak automat (no, może aktywny tempomat :) ). Ale wieczorami, gdy drogi są luźniejsze, a już szczególnie w trasę biorę M3. Mi w niej wszystko pasuje, nic mi nie przeszkadza :)
Thomas_HD napisał(a):
taki streetracing to raz On był szybszy a raz Ja- tutaj dużo zależy od kierownika

Przy takiej różnicy w osiągach... Albo naprawdę nie ogarnia samochodu, albo kontrola trakcji fiksuje (np. złe ciśnienie w oponach), albo to M3 po prostu do zdrowych nie należy. Po prostu nie ma siły żeby M3 dostało kiedykolwiek w tyłek od 330i, zbyt duża różnica.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 21:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Thomas_HD napisał(a):
Yacek to samo- jeździł kilka lat 330ci a kilka mies po kupnie M3 wystawił ja na
sprzedaż... Jezeli te auta są takie dobre to co sie dzieje ?


To co zostało już napisane - hardcore, który na początku trochę odstrasza, ale z czasem można to pokochać :)
Poza tym miałem wtedy na oku M3 z kompresorem. W mojej jak na razie odpukać nic się nie dzieje, nawet oleju jakoś nie bierze, a spodziewałem się, że będzie brała więcej niż 330CI. Co do porównania osiągów 330CI vs M3 to jest duża różnica i nie ma o czym dyskutować.
http://www.zeperfs.com/duel504-108.htm

Thomas_HD napisał(a):
Konkluzja na koniec- to bardzo dobre i szybkie auta, drogie w zakupie i
wymagające dobrego serwisu- ale niezbyt nadające sie "na do dzień".


Zgadzam się z tym, ale dodam, że jak na auto o takich osiągach to mimo wszystko jest jednym z tańszych w utrzymaniu.

Proponuję założyć jakiś ogólny temat o M3 bo śmietnik się w galerii robi.

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 10:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
ja tylko dodam cos apropo osiagów 330ci vs M3, po miescie tak jak pisal Thomas nie rzadko nie ma az tyle miejsca zeby dokrecic auto do odcinki, bo trzeba czesciej patrzec zeby zdarzyc wyhamowac nie rozdupcajac przodu na jakims tico. A pamietam jak Dzikus pisal ze majac 330 ganial sie troche po miescie z bylym M3 Bombla i Emka nawet na chwile nie mogla uciec, wiadomo to tez kwestia drivera.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 10:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Wystarczy porównać elastyczność na danym biegu oraz wykresy z hamowni gdzie widać przebieg mocy i momentu i będzie wiadomo,że seryjne 330Ci nie ma szans z M3 w żadnym zakresie obrotów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 11:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
Pamietam jak byłem na nartach z Teodorem Myszkowskim i
ja jadąc za nim C-Klasa C3.2l benz nie byłem w stanie nadążyć za jego A-Klasa A160
Odszedł mi na kilka kilometrów a robiłem co mogłem.
Dodam jeszcze ze Teodor prowadził w butach narciarskich ;)
tyle ze jest kierowca wyscigowym.


Ostatnio edytowano 25 stycznia 2011, 12:04 przez Thomas_HD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 11:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Thomas_HD napisał(a):
Dodam jeszcze ze Teodor prowadził w butach narciarskich ;)

:rotfl:
Dobry koleś.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Yacek --> E46 M3
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 12:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Santino napisał(a):
A pamietam jak Dzikus pisal ze majac 330 ganial sie troche po miescie z bylym M3 Bombla i Emka nawet na chwile nie mogla uciec, wiadomo to tez kwestia drivera.


O ile pamiętam to Dzikus faktycznie nawet mi o tym mówił, ale to była E36 M3, ale tak jak napisał mógł być kiepski kierowca, bo nawet takie E36 M3 powinno być szybsze od 330CI.

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL