BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2024, 22:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1713 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 14:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Cytuj:
A co miałeś takiego i potwierdzisz?


https://www.google.de/search?q=e46+m3+d ... 66&bih=657
dokladnie pierwsze zdjecie klikasz i ladujesz w watku
Official Dyno Thread
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=365722


Cytuj:
Jak 335d zapuści się typu turbo śmieć, przepływka albo inne problemy to też będzie kuleć.

1) nie potrzebujesz przeplywki, mozesz ja wyciagnac i sprzedac ha ha
2) w budzecie porownywalnym z kosztem "felgi w modny na forum wzorek" uzwglednilem zrobienie hybrydy na duzej T, do tego IC, wywalenie DPF i takie tam.


Cytuj:
Tylko to 335d na 400koni jak wejdzie w końcu w życie karanie za wycinki w systemach oczyszczania spalin będzie można postawić pod płotem

o... swiadomy ekologicznie uzytkownik! Wreszcie! ... na chwile obecna jednak na przegladzie technicznym sprawdza sie poziom zadymienia i mozna to latwo obejsc (obrazowo: inny koks jak auto stoi a inny jak jedzie)


Cytuj:
Generalnie dość prosta zależoność jest patrząc po forach w przypadku wszelkie projekty na ~500hp są zrobione na gotowych setupach do kupienia przez "buy it now" wystarczy odpowiednia ilość gotówki i warsztat który to poskłada w kilka dni

czy Ty osobiscie znasz takie doturbione bmw ex-wolnossak, ktorym ktos robi te 20 tys rocznie? Ja nie mowie benzynie nie dla jasnosci... ale jak sa gotowe uturbione fabrycznie to po co sobie zycie komplikowac?
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
modzona E60 235ps jezdzilem przez wiele lat do Wiednia co tydzien a pozniej do Hannover (nie "na niby" ale ten w DE) - nigdy laweta nie wracalem, wczesniej modzonym seatem exeo 143@200ps (inna turbina i drugi IC) - podobnie... zero problemow a autem ogolnie (ja wczesniej a teraz zona) 160tys zrobilismy... da sie uzytkowac modzone mocno klekoty - to jest ich zaleta

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 14:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Pako zrobił 100tyś m3 e46 na kompresorze i używał auta na codzień przez kilka lat. Kompresor nie jest w żadnym stopniu minusem w codziennym użytkowaniu auto ani nie jest mega głośne ani nie szarpie nic się nie psuje (do 500KM) jedyna różnica to mega elastyczność względem serii no i spalanie średnio +2-3L na 100km.
Ja jeździłem kilkoma m3 e46 jako daili i teraz mając m3 ess zdecydowanie wolał bym jeździć z kompresorem niż bez bo auto zmienia się diametralnie i poza spalaniem nie ma żadnych minusów.
Diesel który będzie miał 400KM+ też ma wiele patentów homemade i potrafi sprawić psikusa.

Generalnie atakuje opienię o nie rozwojowości s54 a nie sens projektu bo wg mnie nie chodzi tu o możliwości silnika a koszty sam swap na s54 to 20tys+
Jak najbardziej rozumiem że zrobienie 400KM z 3.0D jest tańsze łatwiejsze i auto jest nadal mocno ekonomiczne ale mimo wszystko nudniejsze ;) .
Mimo wszystko pomysł uważam za bardzo fajny bo samo M3 nie jest przyjemnym daili a tu bedziemy mieli wygląd M3 a technicznie przyjemne zwykłe 3.0d do normalnej jazdy z osiągami lepszymi niż seryjna m3. Mega fajny pomysł na daili jestem bardzo ciekawy efektu końcowego. Za mną też znowu chodzi e92 335d bo nie ma łatwiejszych i tańszych w eksploatacji 400KM na codzień jak ktoś sporo jeździ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 15:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
deejeys napisał(a):
M3D to mimo wszystko fajny projekt i pomysł, dość logiczny budżetowo bo może akurat karoseria tanio wcale nie wyjdzie ale reszta modyfikacji portfela nie zje...


o ! i to jest "clue" sprawy. zależy mi na wyglądzie m3 bo wg mnie w budzie e46 to jedno z najładniejszych ///M kiedykolwiek wyprodukowanych ale chcę mieć relatywnie "tanie konie" zarówno w modyfikacji jak i w serwisowaniu :P

przemek4net napisał(a):
da sie uzytkowac modzone mocno klekoty - to jest ich zaleta


dlatego tak się przekonałem do dyszli :D

--==Mały==-- napisał(a):
Pako zrobił 100tyś m3 e46 na kompresorze i używał auta na codzień przez kilka lat.


Nie stac mnie na wydawanie takich pieniędzy na paliwo. Po prostu wolę je wydawać na coś innego. Gdyby to był prodżekt którym dużo nie jeżdżę to niech by sobie palił i 40l/100 ale jako daily oczekuję od auta czegoś innego.

--==Mały==-- napisał(a):
Jak najbardziej rozumiem że zrobienie 400KM z 3.0D jest tańsze łatwiejsze i auto jest nadal mocno ekonomiczne ale mimo wszystko nudniejsze ;) .
Mimo wszystko pomysł uważam za bardzo fajny bo samo M3 nie jest przyjemnym daili a tu bedziemy mieli wygląd M3 a technicznie przyjemne zwykłe 3.0d do normalnej jazdy z osiągami lepszymi niż seryjna m3. Mega fajny pomysł na daili jestem bardzo ciekawy efektu końcowego


co do nudy to nie do końca się zgodzę bo w kompocie przy dość lekkim tyle, ze szperą 40% i momencie ponad 700nm naprawdę nie da się nudzić ani przez chwilę :rotfl:

A co do efektu końcowego to mam do Was wszystkich pytanie. Co sądzicie o felgach styling M344 z F13 m6 ? Felgi kute w fajnym rozmiarze, nie bardzo ciężkie, bardzo wklęsłe. Jestem wstępnie umówiony na komplet z oponami :

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 16:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
przemek4net, po co pokazujesz mi amerykańskie wykresy? Sam podważasz po kolei polskie, a podajesz mi jako przykład pomiary z USA które są zupełnie inaczej robione w większości przypadków i moc jest podawana inaczej.


przemek4net napisał(a):
czy Ty osobiscie znasz takie doturbione bmw ex-wolnossak, ktorym ktos robi te 20 tys rocznie? Ja nie mowie benzynie nie dla jasnosci... ale jak sa gotowe uturbione fabrycznie to po co sobie zycie komplikowac?


Oczywiście, przykłady są nawet na tym forum. Co do kilometrów to nie wiem, ale auta używane jako daily. Zresztą za granicą m3+ kompresor (tak, to najpopularniejsza metoda doładowania BMW serii M) jest wiele i te auta normalnie są użytkowane.


Ja nigdzie nie napisałem, że diesle nie dojedzie do celu. To Ty na siłę próbujesz udowodnić...



///david, Ty no nie świruj, a gdzie BBS RK? Te koła mają super wklęsłość Ale podpierdalają mi felgą z chińskiego quada.

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 16:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
T. Benzyna - wiadomo, dźwięk odczucia - cos pięknego, natomiast chyba nikt nie musi Dawida, (deejeysa) przekonywać jak bardzo to nieopłacalny interes ponpierwsze przebudowywać diesla, na benzynę NA, a pózniej dodawać jeszcze T. Kupiłbyś 335i i przerobił na single turbo, ale to Twoja decyzja nic mi do tego, projekt M3D świetny pomysł, zrób kominy w dół, ekstra smaczek, kolor mnie nie przekonuje, wyglada sztucznie, poza tym buda e46 jest moim zdaniem za stara na ten kolor, poszedłbym w jakiś lemans blau, co do felgi ta z m6 jest do dupy, po prostu, bedzie to wyglądać źle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 17:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
BanDai napisał(a):
natomiast chyba nikt nie musi Dawida, (deejeysa) przekonywać jak bardzo to nieopłacalny interes ponpierwsze przebudowywać diesla, na benzynę NA,


Wyżej opisany projekt to przerabianie benzyny na turbodiesla. To to samo :rotfl:

Ja popełniłem sporo błędów z początku - które np. w tym projekcie nie wystąpią, ze względu na to, że Dawid kupił całego diesla na swapa. I robi to z E46 na E46. Wszystko p&p.

I wcale nie jest to takie bardzo tanie, mimo wszystko. Kupić dawcę 330d 204hp nie wiem jak teraz ale kiedyś przeglądałem to wcale nie są takie angole z tym silnikiem.

BanDai napisał(a):
Kupiłbyś 335i i przerobił na single turbo, ale to Twoja decyzja nic mi do tego


Ale z dużym uporem jednak starasz się to komentować ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 19:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
deejeys, rk leżą grzecznie ale kurde przy tych błotnikach to one są trochę małe - jak przymierzałem to wpadły i zginęły :kwasny:
BanDai, a te 344 w oryginalnej polerce i tym czarnym lakierze pomiędzy ramionami trochę wieją chinką ale już w jakimś graficie będą wyglądać dobrze. Tak sądzę.
Obrazek

ewentualnie zmiast tego czarnego na między ramionami i od strony bębna po prostu dać jasny srebrny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 21:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
///david, jakby te felgi pomalować w jednolity kolor, to może rzeczywiście będą wyglądać lepiej, ale sam wzór i ta wklęsłość jest jakaś taka niezgrabna... Tak jak deejeys pisze wygląda ta felga chińsko...

Temat jest super i kibicuję, cztery rury w dół jak w tej srebrnej emce wyglądają świetnie i tutaj przy "kopciuchu" to absolutny must have! :)

Kolor odważny, ale tak jak ktoś pisał- moim zdaniem zbyt świeży do budy e46, le mans blue byłoby idealne, a jak ma być grubo to w porsche jest taki po*ebany miętowy... Widziałem kiedyś 991 turbo s i wyglądało miażdżąco.. :D

Jedyne co mi się nie widzi to ta dziwna dyskusja nad wyższością diesla nad s54, bo dla mnie to trochę dziwne, w czym poza spalaniem 204 konny diesel jest lepszy od 343 konnej benzyny? Że łatwiej się modzi? Super, ale tak jak chłopaki pisali- s54 też można modzić, a że jest drożej... No jest, ale efekt też lepszy.
Poza tym nie wszyscy tłuką kilometry jak taksówka, czy tir i spalanie nie jest priorytetem, a kolega przemek4net, chyba trochę o tym zapomniał ;) Ja rozumiem, że jeden woli diesla, a drugi benzynę, ale pisanie, że s54 jest be, to trochę nie na miejscu... Bo moim zdaniem obydwie konstrukcje są świetne i mają mnóstwo do zaoferowania użytkownikowi.

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 21:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Te felgi mają bardzo fajne et nie są piękne ale wg mnie ok.
Fajnie też wygląda s95 w m3 e46 ale to ciężkie koło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Wrzuc S437 :hyhy:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 22:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
///david napisał(a):
--==Mały==-- napisał(a):
Pako zrobił 100tyś m3 e46 na kompresorze i używał auta na codzień przez kilka lat.


Nie stac mnie na wydawanie takich pieniędzy na paliwo. Po prostu wolę je wydawać na coś innego. Gdyby to był prodżekt którym dużo nie jeżdżę to niech by sobie palił i 40l/100 ale jako daily oczekuję od auta czegoś innego.



Od tego jest dobrze ogarnięte LPG i masz można powiedzieć rybki i akwarium. :ok:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 27 kwietnia 2017, 22:46 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 06:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
pisałem już to w ktoryms innym temacie. ... Zobaczycie nasz super rządzik wprowadzi wkońcu kiedyś normy emisji spalin dla diesli na poziomie priusa i doyebie podatki , np taki program "-500" dla wszystkich miłosnikow zatruwania srodowiska i sie skończy mitologia mocarnych kopciuchów.
ps. Oczywistym będzie, że fotel lidera wróci do uznanego/uwielbianego/pożądanego m52b28 :rotfl:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 08:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Krisu_K13TL, ja nie piszę , że s54 to zły silnik bo nie jest zły - niejednokrotnie jeździłem m3 e46 ale na moje potrzeby nie ma sensu taki motor i dla mnie m57n jest "lepszy" :)
A co do kół to wiem , że wzór jakoś doopy nie urywa (jak każde felgi z serii m) ale są kute, relatywnie lekkie, mają świetne rozmiary i po pomalowaniu znacznie się zmienią na plus a poza tym to jest jeszcze szansa , ze jednak kolor budy będzie ciut inny :rotfl:

Hakelbery, te dopiero chińskie są :D z resztą wszystkie felgi czarno-polerowane z nowych BMW śmierdzą chiną :rotfl:

jiGsaw, rozważałem kiedyś m3 + lpg ale nadal to jest tylko 343km (o ile w ogóle) i znacznie droższa eksploatacja od M3D (paliwo to nie jest najważniejszy koszt , aczkolwiek ma znaczenie)

kszyhu, dlatego sobie cały zestaw na swapa m52tuB28 z coupe schowam na trudniejsze czasy :rotfl:

Generalnie zapomniałem o robieniu fotek pudełkom ale w końcu to forum a dziś przyszła kolejna paczka to pokaże :rotfl:

Obrazek
Elementy w uzywce praktycznie nie do dostania (niestety)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 09:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
koło jak dla mnie git :ok:
ps. najlepiej ałdi se kup :wstyd:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 10:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
HansiO, koniecznie Ese TrójeczeGe

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 10:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Czy Wy jesteście po prostu debilami, że gdziekolwiek cokolwiek nie napiszę to wyskakujecie z tymi durnymi hasłami? Czy może po prostu wtryski Wam leją i macie nieszczelności w kolektorze wydechowym i wentylacji co Wam zaciąga to do kabiny i stąd te dysmózgowia?

///david napisał(a):
jiGsaw, rozważałem kiedyś m3 + lpg ale nadal to jest tylko 343km (o ile w ogóle) i znacznie droższa eksploatacja od M3D (paliwo to nie jest najważniejszy koszt , aczkolwiek ma znaczenie)


Przecież Mały pisał o M3 Z KOMPRESOREM, czyli około 500 koni, a nie 343. :) Co do kosztów to i racja, nieco taniej wyjdzie diesel, ale coś za coś. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 10:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jiGsaw, spokojnie po co ta napinka, idz do garazu, spojrz na S3 uspokoj te nerwy ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 10:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Santino napisał(a):
jiGsaw, spokojnie po co ta napinka, idz do garazu, spojrz na S3 uspokoj te nerwy ;)


Bajzel robią na forum, ale ja tam moderatorem nie jestem...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 15:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Dziś byłem w mieszalni lakierów. Mówiłem , że będzie Grigio scuro ale po tym jak u mnie po mieście zaczyna jeździć coraz więcej "Grigio" golfów , civiców i innych tego typu aut poprosiłem żeby znajomy zrobił mi po 100ml atlantis blue i long beach blue. Przywiozę mu jakiś stary błotnik i mi go pryśnie pół na pół. Te kolory chyba jednak do budy e46 lepiej będą pasować a poza tym "moda" na nie tak szybko nie minie jak na szary.

Porównanie atlantis vs long beach
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 21:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Santino, Jig zatankuje butlę LPG zrobi rundkę i mu ciśnienie przejdzie, spokojnie :D

Jig, czy na Forum czterech pierścieni także, zachwalasz m52 jakie to nie jest super?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1713 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 86  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL