BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 14:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 23 września 2017, 00:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Mani78, mam taką nadzieje, nie ma z wtryskami żadnego problemu, wszystko bez problemu. Max temp. oleju miałem 110* przy upale z gazem w podłodze 250 na blacie. Przy ścigankach zazwyczaj 100 to max

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 24 września 2017, 21:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
A gdzie masz czujnik temp. oleju??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 25 września 2017, 03:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Dani0, patrz strona 97

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 25 września 2017, 20:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Ja mam w misce ,110 stopni mam dość często


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 25 września 2017, 21:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Dani0, w misce nie koniecznie może być prawidłowy odczyt z tego co mi doradzali specjaliści. Jaki max udało Ci się osiągnąć?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 26 września 2017, 08:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 25
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 330D E46
Kod silnika: M57N
Mani78 napisał(a):
Max temp. oleju miałem 110* przy upale z gazem w podłodze 250 na blacie. Przy ścigankach zazwyczaj 100 to max


W sumie to zbliżyłeś się do tej górnej granicy temp dla oleju, podobno jest to właśnie 110st tak mi też mówił ten gościu ze zmienolej.pl Powyżej tej temp olej zaczyna tracić swoje parametry, z drugiej strony nie można dać się zwariować bo jakbyś chwilę pojechał z temp 120st to chyba by się nic nie stało ale tego nie wiem i chyba bym tak nie robił. Również ważną temp oleju jest ta niższa od której możemy zacząć sportową jazdę, jest to 80st. Pamietajcie że olej przewaznie jest trochę chłodniejszy od wody, jak mamy wodę 80st to olej raczej takiej temp nie ma. Według mnie czujnik temp oleju najlepiej zamontować tam gdzie olej może osiągnąć najwyższą temp. Będzie bezpiecznie bo możemy na to zareagować. ;)

_________________
Sprzedam BMW E46 330D 2004r. Stahlblau metalic,delikatny chip 250/530. Kontakt 504 266 694


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 26 września 2017, 08:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
zawsze można iść w oleje do motorsportu, ale wówczas wszelkiej maści "ekologiczne gadżety" nie mają racji bytu - bo to full saps są

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 28 września 2017, 20:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Miałem juz 120 stopni, olej Penrite 10 tenths czyli niby do silników bardziej wysilonych.Dzisiaj własnie silnik wyzionoł ducha ..amen


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 28 września 2017, 20:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Co się stało?

Egt w kolektorze wydechowym znałeś?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 28 września 2017, 21:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Nie mam wskaznika egt.
Przy 270 wg GPS zaczął przerywac, puścił iskry z wydechu ,nie pali jeden cylinder(na 4-tym korekta wtrysku ponad 5), cały tył silnika jest w oleju turbo nie pompuje. Narazie tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 00:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Dani0, gaz w podłodze na ostatnim biegu przez dłuższy czas bez czujnika Egt w aucie po tuningu = głupota :) i wybuch na żądanie.

Tłok Ci pękł prawdopodobnie.

Szukaj słupka. Naprawa na 95% bez sensu.

Musisz zdjąć głowice, ale na moje to 4 tłok masz zniszczony

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 07:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
silniki sprzedawane na allegro poza autem (takie stojace na palecie i czekajace na klienta z opisem "wyciagniete z auta powypadkowego z przebiegiem 120tys", "z auta demonstracyjnego") sa to silniki naprawiane (ewentualnie kradzione) dlatego chetnie ich sprzedawcy biora silnik po fuckupie w rozliczeniu
Tak to wyglada od kuchni :D
Obrazek
(z tego powstanie wiele silnikow "wyciaganych z aut powypadkowych" zdrowych i nigdy nierozbieranych)

(nie moge powiedziec gdzie te zdjecia porobilem - obiecalem :D... ale wlasnie sa sprzedawane tak na paletach z opisem "z auta powypadkowego")

a to proces narodzin kolejnego nienaprawianego silnika wyciaganego z auta powypadkowego z przebiegiem 120tys
Obrazek

to tak aby nie miec zludzen przy podejmowaniu decyzji "naprawiam czy kupuje drugi" (nie namawiam ale raczej "przecieram Ci oczy")
Zaleznie od strat... moze warto zrobic rebuild na biturbo?


Olej nie traci wlasciwosci od jakiejs magicznej temperatury... one sie zmieniaja zaleznie od temperatury... im wyzsza tym olej bardziej plynny (sikowaty) i tyle (druga liczba po W odzwierciedla lepkosc w 100st)... przy pewnej temperaturze mozna przetestowac za to inny ciekawy parametr olejow silnikowych pt "temperatura zaplonu" :D - jak to nastapi, w nocy mozna jechac bez swiatel, bedzie widno :rotfl:
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 10:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1099
Moje BMW: 335i
Garaż: ex: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 51&start=0
przemek4net, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka ! ja handluje częściami od prawie 10 lat i takiej rzeźby nie odpier##lam ! I u mnie silnik z auta powypadkowego takowym jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 10:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
kuba_rz napisał(a):
przemek4net, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka ! ja handluje częściami od prawie 10 lat i..

ty handlujesz czesciami a oni silnikami... to sa rozne worki - handel silnikami "z aut powypdkowych z przebiegiem 120tys" to bardzo waska specjalizacja (widzialem silnik z M5 naprawiany, z Lambo, jakies Vki z audi - goscie maja wiedze o silnikach OLBRZYMIA, baze czesci jak hurtownia motoryzacyjna i wiedze jak z niej skorzystac - pelikany maja to do siebie, ze chetnie "łykają" a jakby im powiedziec prawde poszliby kupic motor "z auta po wypadku" u kogos innego
Jakbym byl mlodym mechanikiem z ambicjami to bym tam za darmo poszedl na praktyki
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
znakiem rozpoznawczym takim handlarzy jest deklaracja, ze motor zostal umyty, sprawdzony i wymieniono w nim rozrzad na nowy - motor ma byc w aucie i naturalnie uje...ny

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 19:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Obrazek

Autko dostanie nowy hebel

Zdj poglądowe zacisków:

Przód:

Obrazek

Obrazek

Tył:

Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 19:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
dalej modzisz ? ;p A gdzie 335is ? :hyhy:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 19:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Saper1008, jedno nie wyklucza drugiego :rotfl:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 19:55 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
folia z tylu do wywalenia, lusterka z Mki a w srodku deska albo dekory w alcantare, a nie jakis OKLEPANY KARBON xd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 19:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
morphi, świetnie :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm ZEGARY kontrolne str.113
PostNapisane: 29 września 2017, 20:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
morphi napisał(a):
Dani0, gaz w podłodze na ostatnim biegu przez dłuższy czas bez czujnika Egt w aucie po tuningu = głupota :) i wybuch na żądanie.

Tłok Ci pękł prawdopodobnie.

Szukaj słupka. Naprawa na 95% bez sensu.

Musisz zdjąć głowice, ale na moje to 4 tłok masz zniszczony

ie
Jak pozwolisz zasmiecic twój temat to jak cos rozbiorę to napiszę co sie stało.
Moze i głupota ale nie mam takich modów zeby z EGT stopiły sie tłoki, A widok motyklisty który jedzie obok mnie a na licznikach wszystko mi miga bo dochodzi do odciniki ....bezcenny :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL