BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 12:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 13 października 2017, 11:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Obrazek

moje maleństwa, troszkę większe od puszki piwa :chytry:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 13 października 2017, 15:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Chyba znudziła Ci sie Twoja głowa i przednia szyba w aucie :rotfl:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 13 października 2017, 15:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Saper1008, akurat będzie pretekst zmienić szybę na nowa bo ma odpryski a ja sobie kask ubiorę :rotfl:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 13 października 2017, 16:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Grubaśnie ;) Ciekawe jaka jest roznica w wadze kompletnego zestawu seryjnego vs takich mutantów.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 13 października 2017, 18:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
morphi, eee lipa , że tak zacytuję klasyków tego forum - przecież to nie będzie rozwiązanie fabryczne trzeba będzie jakieś adaptery i w ogóle to takie hamulce nie maja homologacji to nie ma prawa dobrze działać przecież bo inżynierowie z bmw poświęcili mnóstwo godzin na dopracowanie seryjnych hamulców :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 13 października 2017, 19:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
kszyhu, te mutanty są ameliniowe pewnie tyle samo co seria żeliwna

///david, zdjąłem tego starego 4 tłoka z tarcza ebc 330x32 i założyłem serie na chwilkę. To kolega chciał żeby go „przewieźć” kilka przygazowek i hamowań po wioskach i hamulec seryjny spuchł. Siła hamowania spadła do 30% T R A G E D I A!!! Na tym zestawie cztero tłok + te 330x32 ebc + klocki ebc yellow nie straciłem nigdy siły hamowania nie było mowy o żadnym puchnieciu.

Dlatego teraz również wleci zestaw identyczny Ebc tarcza i żółty ebc klocek z tym, że tarcza 365x36 i 6 tłoków zamiast 4.

Klocek: https://ebcbrakes.pl/klocki-hamulcowe-y ... 59161,7781

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 15 października 2017, 22:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Zimny napisał(a):
obliczane jest na większe przeciążenia/predkości/ to powinno wytrzymać,jak z montażem to jeszcze trzeba obczaić :kwasny:
Chycu napisał(a):
LESIO ma z e60 pompe i serwo, obsluguje zacisk chyba 8tłok?
z jakiej to wersji silnikowej?

nie wiem, ale ostatnio szukałem trochę info iwychodzi ze e36 ma srednice tłoczka ok. 23mm, e36 m3 - ok. 25mm a e60 - ok. 27 mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 17 października 2017, 14:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46 330cd
Kod silnika: m57n
morphi napisał(a):
kszyhu, te mutanty są ameliniowe pewnie tyle samo co seria żeliwna

///david, zdjąłem tego starego 4 tłoka z tarcza ebc 330x32 i założyłem serie na chwilkę. To kolega chciał żeby go „przewieźć” kilka przygazowek i hamowań po wioskach i hamulec seryjny spuchł. Siła hamowania spadła do 30% T R A G E D I A!!! Na tym zestawie cztero tłok + te 330x32 ebc + klocki ebc yellow nie straciłem nigdy siły hamowania nie było mowy o żadnym puchnieciu.

Dlatego teraz również wleci zestaw identyczny Ebc tarcza i żółty ebc klocek z tym, że tarcza 365x36 i 6 tłoków zamiast 4.

Klocek: https://ebcbrakes.pl/klocki-hamulcowe-y ... 59161,7781



Jak one hamują na zimno ? Jak z hałasem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 17 października 2017, 16:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
rombi, Zajebiscie hamują. Jak byś tarł papierem ściernym a nie czymś gładkim. Szum lekki jest przy hamowaniu.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 17 października 2017, 19:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
///david napisał(a):
morphi, eee lipa , że tak zacytuję klasyków tego forum - przecież to nie będzie rozwiązanie fabryczne trzeba będzie jakieś adaptery i w ogóle to takie hamulce nie maja homologacji to nie ma prawa dobrze działać przecież bo inżynierowie z bmw poświęcili mnóstwo godzin na dopracowanie seryjnych hamulców :D


Problem jest taki, że nikt nie robi żadnych porównań tylko pisze, że jest dużo lepiej, jak po chipie z alibaby. Jeśli już ktoś na forum ma wielotłoczkowe hamulce zakłada je raczej dla efektu wizualnego, niż użytkowego.
Co do inzynierów to muszą zbudować tak układ (nie tylko mowa o hamulcowym) żeby sprawdzał się przy -40C jak i +50, w upale jak i w śniegu, nie ważne czy jeździ miłośnik, czy rzeźnik. Widać, że o pracy inżyniera nie masz za bardzo pojęcia.
A teraz pytanie - które z tych aut ma 6tłoczkowe zaciski (pomiary znajdziecie w dolnej cześci)?
http://www.zeperfs.com/en/duel1599-2989.htm

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 17 października 2017, 23:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Lincoln, Ok. Ale co się stanie w m3 kiedy zahamujemy pod rząd kilka razy lub po prostu będziemy się ścigać „na torze :rotfl:

Hebel z m3 wymięknie.

Jedno hamowanie o niczym nie świadczy. Dla jednego hamowania to seria z 330d mi wystarczy. Gorzej jak trzeba zahamować kilka razy pod rząd z dużych prędkości.

M3 e92 ma super tarcze, lecz zacisk to zwykły jednotlok.

BMW zawsze dawało jakieś skromne zaciski czy to m3 e46 czy m3 e92.

W Fkach już w 335i masz 4 tłoki, przypadek?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 18 października 2017, 07:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ilość tłoczków ma znaczenie, choć i są wyjątki
np. 4-tłoczek montowany w E38 730d/728i - wygląda fajnie, dosyć lekki (aluminium) ale skuteczność marna :/
za to 2-tłoczek z 750i/740d jest znaaacznie skuteczniejszy - odlew żeliwny

więc oprócz ilości tłoczków dobrze, jak konstrukcja zacisku jest dobrze opracowana (m.in. średnica tłoczka)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 18 października 2017, 08:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
rorafalki, pisałem posta właśnie o tym ale przepadł :(

750i ma jeszcze wieksza grubsza tarcze 332x32mm vs 316x28mm

morphi napisał(a):
Gorzej jak trzeba zahamować kilka razy pod rząd z dużych prędkości.


wtedy grubość tarczy i średnica mają znaczenie. Wieksza pojemność cieplna. ///M3 E46 ma grubsza tarcze niz 330i a srednica identyczna, dopiero CSL ma 20mm średnicy więcej.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 18 października 2017, 08:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Lincoln, tak ,jka zawsze masz rację :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 18 października 2017, 08:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Mateusz118 napisał(a):
rorafalki, pisałem posta właśnie o tym ale przepadł :(

750i ma jeszcze wieksza grubsza tarcze 332x32mm vs 316x28mm

zgadza się, ale to ma wpływ po nagrzaniu, a przy pierwszym hamowaniu nie aż tak, choć również

a ktoś by mógł powiedzieć, że 2-tloczek będzie gorszy od 4-tłoczka

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 18 października 2017, 08:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
rorafalki napisał(a):
a ktoś by mógł powiedzieć, że 2-tloczek będzie gorszy od 4-tłoczka


zaskakujace ale prawdziwe. 750i może mieć tez wydajniejszą pompe hamulcową, tego już na 100% nie jestem pewny.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 18 października 2017, 09:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Mateusz118 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
a ktoś by mógł powiedzieć, że 2-tloczek będzie gorszy od 4-tłoczka


zaskakujace ale prawdziwe. 750i może mieć tez wydajniejszą pompe hamulcową, tego już na 100% nie jestem pewny.

możliwe, dlatego podczas podmiany zamieniłem swoją na taką z 750i (choć wg ETK są takie same)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 18 października 2017, 10:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
morphi, Procedura pomiaru nawet w brukowcu AŚ wymaga 10 hamowań w obu kierunkach i jest wyciągana średnia, nie jedno hamowanie.
Dalej na stronie masz czasy na torze i co M3 "popłynęło" na pierwszym łuku :rotfl:

Mówisz w F masz 4 tłoczki, więc zobaczmy co dają:
http://www.zeperfs.com/duel4277-2989.htm

///david, zawsze stawiałem, że Ty masz rację, tym bardziej dziękuję :D

rorafalki, bo wielotłoczkowy zacisk nie spowoduje, że auto nagle będzie stawać w miejscu, zwłaszcza jak zamontujemy na tej samej tarczy i na podobnej jakości klocku.
U mnie np sam klocek sportowy dał ze 100km/h blisko 1.5m względem seryjnego (na tej samej oponie i feldze), ale ma minusy, jest "tepy" na zimno, a zimą trzeba jeszcze bardziej uważać no i popiskuje. Tak samo z zaciskiem wielotłoczkowym, choć ma więcej zalet niż jednotłok (największa to szybkość reakcji przy pierwszej fazie hamowania, co daje efekt ostrego brania, oraz brak tendencji do ciągnięcia tarczy, a więc nie powoduje w takim stopniu krzywienia), to cena jeszcze troszkę blokuje ich zastosowanie masowe, a szkoda.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 19 października 2017, 22:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Lincoln napisał(a):
///david napisał(a):
morphi, eee lipa , że tak zacytuję klasyków tego forum - przecież to nie będzie rozwiązanie fabryczne trzeba będzie jakieś adaptery i w ogóle to takie hamulce nie maja homologacji to nie ma prawa dobrze działać przecież bo inżynierowie z bmw poświęcili mnóstwo godzin na dopracowanie seryjnych hamulców :D


Problem jest taki, że nikt nie robi żadnych porównań tylko pisze, że jest dużo lepiej, jak po chipie z alibaby. Jeśli już ktoś na forum ma wielotłoczkowe hamulce zakłada je raczej dla efektu wizualnego, niż użytkowego.
Co do inzynierów to muszą zbudować tak układ (nie tylko mowa o hamulcowym) żeby sprawdzał się przy -40C jak i +50, w upale jak i w śniegu, nie ważne czy jeździ miłośnik, czy rzeźnik. Widać, że o pracy inżyniera nie masz za bardzo pojęcia.
A teraz pytanie - które z tych aut ma 6tłoczkowe zaciski (pomiary znajdziecie w dolnej cześci)?
http://www.zeperfs.com/en/duel1599-2989.htm



Nie skreślałbym tak kilkutłoczkowych zacisków. Nie jestem pewien co do tego co teraz napiszę (w 3 punkcie), ale może któryś z Panów Inżynierów potwierdzi.

"Siła hamowania" bierze się 3 zasadniczych wielkości układu hamulcowego i będzie momentem hamowania. Jest iloczynem trzech rzeczy:

- współczynnik tarcia pomiędzy klockiem i tarczą, wiadomo - lepszy klocek i tarcza - lepsze hamowanie. Tutaj też spore znaczenie ma temperatura dla jakiej dany klocek i tarcza najlepiej pracuje

- średnica tarczy - im dalej od środka obrotu klocek "łapie" tarcze tym moment hamowania będzie większy

- siła hamowania - wywołana przez pompę hamulcową. Nie mogłem znaleźć w internecie wzoru i nie mam pod ręką żadnej literatury.

ALE - pompa hamulcowa podaje do zacisku ciśnienie załóżmy 10N/mm^2.
Załóżmy
1 tłoczek 60mm średnicy
4 tłoczki 40mm średnicy
4 tłoczki 50mm średnicy
Z fizyki wiemy, że Siła = Ciśnienie * Powierzchnia

Powierzchnia naszych tłoczków:
Zacisk 1 tłoczek ale do obliczeń przyjmuje 2 z racji zacisku pływającego: 2*pi*30*30 = 5652mm^2
Zacisk 4 tłoczek I: 4*pi*20*20 = 5024mm^2
Zacisk 4 tłoczek II: 4*pi*25*25 - 7850mm^2

Siły hamowania:
1 tłoczek: 10*5652 = 56520 N
4 tłoczek I: 50240 N
4 tłoczek II: 7850 N


Na podstawie tych obliczeń, przy takiej samej średnicy tarczy i współczynniku tarcia pomiędzy klockiem i tarczą, "ubogi" 4-tłok nie zahamuje lepiej od 1 tłoka. Wychodzi na to że potrzeba dużych średnic tłoczków, i np. pływający zacisk 2-tłoczkowy może być dobrym rozwiązaniem.


Jak pisałem wyżej, nie jestem pewien czy tak właśnie się oblicza siłę hamowania :)
Dane zupełnie przypadkowe, nie mam pojęcia jakie ciśnienie powinna podawać pompa hamulcowa :zabawa:

rorafalki napisał(a):
a ktoś by mógł powiedzieć, że 2-tloczek będzie gorszy od 4-tłoczka

zakładając że tok obliczeniowy powyżej jest poprawny, 2 tłoczki w zacisku pływającym tej srednicy co 4 tłoczki, będą dawać taką samą siłę hamowania :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm BIG BRAKE KIT str.118
PostNapisane: 19 października 2017, 23:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Lincoln dobrze opisuje różnice pomiędzy ilością tłoczków. Rzeczywista sila i droga hamowania zalezy najbardziej od współczynnika tarcia miedzy opona i podłożem. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL