BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 17:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic str. 102
PostNapisane: 22 maja 2014, 21:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Zważyłem dzisiaj E36 przy okazji przeglądu technicznego na stacji diagnostycznej i wyszło około 1200kg z 1/3 baku, bez kierowcy

czyli 100kg mniej niż w zeszłym roku na tej samej stacji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic str. 102
PostNapisane: 22 maja 2014, 21:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
a gdyby co roku mniej ważyła, to było by jej mniej coraz :D
za każdy brakujący kilogram płacisz piątaka ;)

waga dobra, dzięki czemu tak jeździ :ok:



_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic str. 102
PostNapisane: 22 maja 2014, 21:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Jak tak dalej pojdzie to za 5 lat bedziesz mial osiagi na poziomie 911 Turbo ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic str. 102
PostNapisane: 23 maja 2014, 10:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
ANDREW E36 napisał(a):
Kywak napisał(a):
Andrew E36, przepraszam, jeśli takie info jest gdzieś w temacie, ale niestety nie mam czasu przeglądać ponad 100 stron tematu ;) . Czy możesz napisać jakie dokładnie masz zrobione mody w silniku? Jestem ciekawy, co tam dokładnie siedzi. Gratuluję świetnych czasów - robią wrażenie! Na jakim dyfrze jeździsz?



Na pierwszej stronie tematu masz te informacje :)



Po 1. gratuluję wyników, chociaż prawdę powiedziawszy TEGO SIĘ SPODZIEWAŁEM :luka:

Po 2. Niby masz napisane mody.. ale nurtuje mnie temat głowicy, co to znaczy dłubnięta? masz powiększone kanały wydechowe? Ostrzejsze wałki? Bo tu chyba jest pies pogrzebany tego Rewelacyjnego 240konnego wyniku... Pomijając dolot i wydech...
Jak nie chcesz zdradzić co tam namodziłeś, to może powiedz ile kosztuje taka usługa u Ciebie, to nazbieram, nakradnę i się zgłoszę NIE :rotfl:

3cia i ostatnia sprawa... Jak się zapatrujesz na wyniki przy skróconym przełożeniu? dajmy na to 3,45 myślisz, że mógłbyś coś urwać jeszcze? Czy raczej to strata czasu i majtanie biegami? vmax z tego co wiem, to około 220-225 na seryjnym silniku przy tym przełożeniu, ty masz sporo ponad serię więc obstawiałbym okolice 235km/h vmax i nieco większe prędkości na każdym z biegów, pewnie nie byłoby to bez znaczenia przy sprincie do 100km/h gdzie na 3.45 w 328i seryjnym trzeba wbić 3jkę, żeby to osiągnąć...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 23 maja 2014, 11:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
wałki seria

przełożenie założę krótsze w przyszłości i do tego pewnie 1,5way zrobie szpere,
nie wiem jak przełożenie dyfra zmieni czasy w moim wypadku w praktyce, pewnie 0-100 gorzej będzie bo na tym już bardzo trudno o jakiś sensowny start, a 100-200 pewnie coś lepiej bo i tak na 5ce kończyłem ostatnie pomiary

Nie do latania 0-200 mi auto służy więc naprawdę nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia czy urwe coś w dół czy będzie gorzej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 23 maja 2014, 13:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
grabolek363 napisał(a):
vmax z tego co wiem, to około 220-225 na seryjnym silniku przy tym przełożeniu, ty masz sporo ponad serię więc obstawiałbym okolice 235km/h vmax i nieco większe prędkości na każdym z biegów, pewnie nie byłoby to bez znaczenia przy sprincie do 100km/h gdzie na 3.45 w 328i seryjnym trzeba wbić 3jkę, żeby to osiągnąć...

ale co ma tutaj moc do vmax?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 23 maja 2014, 13:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
lukasz_61 napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
vmax z tego co wiem, to około 220-225 na seryjnym silniku przy tym przełożeniu, ty masz sporo ponad serię więc obstawiałbym okolice 235km/h vmax i nieco większe prędkości na każdym z biegów, pewnie nie byłoby to bez znaczenia przy sprincie do 100km/h gdzie na 3.45 w 328i seryjnym trzeba wbić 3jkę, żeby to osiągnąć...

ale co ma tutaj moc do vmax?

Zapewne chodziło o przesuniętą "odcinkę".

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 23 maja 2014, 15:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Pawel! napisał(a):
lukasz_61 napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
vmax z tego co wiem, to około 220-225 na seryjnym silniku przy tym przełożeniu, ty masz sporo ponad serię więc obstawiałbym okolice 235km/h vmax i nieco większe prędkości na każdym z biegów, pewnie nie byłoby to bez znaczenia przy sprincie do 100km/h gdzie na 3.45 w 328i seryjnym trzeba wbić 3jkę, żeby to osiągnąć...

ale co ma tutaj moc do vmax?

Zapewne chodziło o przesuniętą "odcinkę".


No wyższa moc i przesunięta odcinka = większe prędkości na danym biegu, niektórzy mając 2,5 + dyfer 3,45 robią program z przesunięciem odcinki i mają większą prędkość przy ataku na zakręt i czasem ponoć 3jkę da się wbić - ja osobiście znam to z opowieści sam nie latam bokami 2 do odcinki z przepięciem na 3jkę bo szkoda mi auta :rotfl: No ale powiem szczerze, że skróciłbym przelożenie na min 3.15 a jak będzie hajs to i na customowe 3,45...
Do tego jakiś kolektor m50 barany na wylot i strojenie...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 24 maja 2014, 12:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
przesunięta odcinka tak (nie doczytałem czy auto ma to zrobione). natomiast seryjna moc m52b28 spokojnie wystarczy żeby zakręcić ten silnik do odcięcia na 5-tym biegu przy przełożeniu 3.45. na 3.15 pewnie raczej też da radę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 24 maja 2014, 17:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Ale to nie chodzi o to ze na 5 do odciny, tylko o niwelowanie strat do 100 przy przelozeniu 3.45 gdzie na serii b28 trzeba wbic 3jke czyli stracic zeby osiagnac pierwsza setke...
Ps nawet na 2.93 b28 kreci na 5tce do odciny ;)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 27 maja 2014, 14:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
To koledzy o Twoim czasie Andrew mówili jak chcieli mierzyć moje ;)
Zarówno wynik jak i masa rewelacyjne, szacuneczek.
Jaki masz aktualnie dyfer, że Cię odcina na czwórce przy 205 ?

grabolek363 napisał(a):
Ps nawet na 2.93 b28 kreci na 5tce do odciny ;)

Gdzie znalazłeś tak stromą górkę z której leciałeś ? :P

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 27 maja 2014, 14:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
jackolus napisał(a):
To koledzy o Twoim czasie Andrew mówili jak chcieli mierzyć moje ;)
Zarówno wynik jak i masa rewelacyjne, szacuneczek.
Jaki masz aktualnie dyfer, że Cię odcina na czwórce przy 205 ?

grabolek363 napisał(a):
Ps nawet na 2.93 b28 kreci na 5tce do odciny ;)

Gdzie znalazłeś tak stromą górkę z której leciałeś ? :P


Dobra, może odpłynąłem z tym 2,93, ale na 3,15 na 100% jak zdrowy to odetnie :P

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 28 maja 2014, 00:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
na 3.15 to ja swoim m50b25 prawie odcinałem 5 :P a na 3.45 to bez żadnego problemu dochodzi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 28 maja 2014, 09:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
jackolus napisał(a):
To koledzy o Twoim czasie Andrew mówili jak chcieli mierzyć moje ;)
Zarówno wynik jak i masa rewelacyjne, szacuneczek.
Jaki masz aktualnie dyfer, że Cię odcina na czwórce przy 205 ?


thx :)

3,15 odcięcie 7100obr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 30 maja 2014, 09:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
1200kg to dobra waga, aż za dobra... mi udało sie zejść na 1160kg bez kierowcy z 1/3 baku na alu 17", a mam zbite 3 wiadra mat wygłuszających(tej smoły), powywalane wszystko co sie dało, głośniki,radio,poduszki,blaszki,śrubki,boczki,wszystkie plastiki,lampki,wykładziny itd. do tego maska i klapa laminat,bardzo lekkie kubełki,odchudzone tylne drzwi(wycięte blachy,usunięte podnośniki,szyby z poliwęglanu).do tego sedan jest w dodatku lżejszy od coupe. jak widać jest mocno odchudzone a jest tylko o 40kg lżejsze od twojego... teraz robi się klatka wiec trochę przybędzie ale zniweluje to przednimi i tylnymi drzwiami z laminatu :)

co do przełożeń to jak kupiłem swoje 328i to na seryjnym 2.93 bez najmniejszego problemu dochodziła do odcinki na 5 biegu, obecnie na 4.10 i odcince 7200obr v-max t0 198-200km/h

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 30 maja 2014, 10:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
reza napisał(a):
1200kg to dobra waga, aż za dobra... mi udało sie zejść na 1160kg bez kierowcy z 1/3 baku na alu 17", a mam zbite 3 wiadra mat wygłuszających(tej smoły), powywalane wszystko co sie dało, głośniki,radio,poduszki,blaszki,śrubki,boczki,wszystkie plastiki,lampki,wykładziny itd. do tego maska i klapa laminat,bardzo lekkie kubełki,odchudzone tylne drzwi(wycięte blachy,usunięte podnośniki,szyby z poliwęglanu).do tego sedan jest w dodatku lżejszy od coupe. jak widać jest mocno odchudzone a jest tylko o 40kg lżejsze od twojego... teraz robi się klatka wiec trochę przybędzie ale zniweluje to przednimi i tylnymi drzwiami z laminatu :)


Też mam przypuszczenia, że za optymistyczna wyszła ta masa, jak będzie gdzieś okazja to zweryfikuje na jakimś złomie, bo tak jak piszesz 1150kg to jest masa na mocno już odelżonego sedana...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 22 lipca 2014, 17:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Troche odgruzowałem ostatnio E36 na które brak czasu, parę groszy pękło, ale jeździ się wkońcu przyjemnie


- Przód zaciski od E46 330i po pełnej regeneracji, odmalowane proszkowo, nowe tłoczki, gumki, odpowietrzniki.
Tylnych zacisków nie zmieniałem, przy obecnym rozłożeniu mas w E36 taki balans hamulców jest odpowiedni
- Tarcze jak poprzednio Zimmermann Sport, klocki Textar
- Płyn hamulcowy Motul RBF 660
- Podpora wału, stara zaczęła napierdalać od ostatniego wypadu na Tor Jastrząb
- Łącznik elastyczny wału Lemforder , w sumie zmieniony do kompletu z podporą wału bo był żywy, przy SWAPie X lat temu zostawiłem używany, przeżył do dziś i w sumie nadal jest OK, jeden z niewielu elementów który zaskoczył mnie trwałością przy moim użytkowaniu samochodu
- W przeciwieństwie do tylnych poduszek Meyle HD które się "wyeksploatowały" u mnie po jakichś 25 tyś. km. Rozpier*doliły się całkowicie, wsadziłem home made wycięty z aluminium CNC + podkładki z poliuretanu bo przy twardości tylnego zawiasu chyba żadne poduszki za długo nie pociągną...
- Poduszki silnika i skrzyni zmienione na poliuretanowe odpowiedniki bo kolektor dolotowy zaczął mi ocierać delikatnie o maskę przy niektórych "manewrach"
- Do skrzyni wleciał mały MIX olejów 75W140 i ATF, Motul Gear Competition i Ravenol którym wyciszyłem trochę typowe dźwięki które wydaje skrzynia po montażu lekkiego jednomasu
- uszczelniacz skrzyni biegów na wybierak Elring (stary przeżył 60 tyś. km)
- Kit serwisowy wodzików skrzyni biegów (stary przeżył 60 tyś km.)
- Pasek klinowy Bosch
- Rolki i napinacze osprzętu INA


Do pełni szczęścia muszę zmienić jeszcze tylne półosie jak tylko znajdę w jakimś sensownym stanie.
E36 znowu doprowadzony technicznie do odpowiedniego stanu :)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l RaceLogic 102, waga str.103
PostNapisane: 22 lipca 2014, 17:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
DObry patent z tymi poduszkami amorów, sam robiłeś ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l Odgruzowanie str.103
PostNapisane: 22 lipca 2014, 17:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Na szczęście udało się kupić coś nie na uniballach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l Odgruzowanie str.103
PostNapisane: 31 lipca 2014, 14:44 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5293
Moje BMW: Giulia Veloce
Dobry serwis, z tyłu masz heble po 2.0 ? Nie wentylowane ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 113  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL