BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2024, 04:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 21 maja 2015, 22:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7467
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
dawidd3 może w przyszłym tygodniu będzie już po docelowym strojeniu - pojawił mi się w ubiegłym tygodniu poważny kupiec na kompota i długo się zastanawiałem czy sprzedawać - wtedy strojenie miał już ogarnąć potencjalny, nowy właściciel...ale po głębszym zastanowieniu , stwierdziłem że autko jednak zostanie ze mną :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 21 maja 2015, 23:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
///david, słuszna decyzja... tyle w temacie

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 22 maja 2015, 06:30 
///david napisał(a):
dawidd3 może w przyszłym tygodniu będzie już po docelowym strojeniu - pojawił mi się w ubiegłym tygodniu poważny kupiec na kompota i długo się zastanawiałem czy sprzedawać - wtedy strojenie miał już ogarnąć potencjalny, nowy właściciel...ale po głębszym zastanowieniu , stwierdziłem że autko jednak zostanie ze mną


:szok: az sie dziwie, ze takie cos brales pod uwage! Jestes cos winny forumowiczom, tyle czekania na koncowe, to ostatnie strojenie! :P

Nie no, dobrze, ze sie nie dales namowic, wdrazac w zycie Taki projekt, tyle czasu poswiecic i na ukonczeniu skapitulowac, nie widzac efektu koncowego, to jak... a nie powiem co, bo mam brzydkie skojarzenia :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 22 maja 2015, 08:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 104
Moje BMW: E91/Compact e36
Kod silnika: S50B32
Garaż: BMW X1, Peugeot 208, BMW M3 COMPACT rally S50B32
///david napisał(a):
dawidd3 może w przyszłym tygodniu będzie już po docelowym strojeniu - pojawił mi się w ubiegłym tygodniu poważny kupiec na kompota i długo się zastanawiałem czy sprzedawać - wtedy strojenie miał już ogarnąć potencjalny, nowy właściciel...ale po głębszym zastanowieniu , stwierdziłem że autko jednak zostanie ze mną :)


Zostanie pewnie z max 4 miesiące :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 27 maja 2015, 09:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7467
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Jako, że od ostatniej wymiany oleju minęło już ponad 9000km postanowiłem przed strojeniem zafundować silnikowi nowe smarowanie i za namową pawkoga autko dostało takie dziwadło :
Obrazek

Eneos Sustina 5w30 - olej jest "mejd in dżapan" - podobno super hiper mega. Zobaczymy jak się będzie sprawował i czy w czymkolwiek jest lepszy od motula (bo droższy sporo :] )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 27 maja 2015, 10:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Nietypowe oleje maja jedna duża zaletę. Nie sa podrabiane, bo ich nie kupuje typowy Kowalski. Podróbki Motula juz od pewnego czasu sa na rynku. Ciekawe co to za olej, no i czy dobrze, ze 5w30 do modyfikowanego klekota. Ja jakoś jestem bardziej za 5w40 bo ma trochę wyżej górna granice temperatury. Tylko na ile te dane techniczne sa spójne z realnym swiatem? Heh.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 27 maja 2015, 11:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
5W30... do auta z turbo, jeszcze dość mocno wysilonego... :oczami: nie kumam...
Fizyki nie oszukasz, jak bardzo hipsterkiej nalepki byś nie miał na butelce od oleju ;)

Wystrój go w końcu, ciekawy jestem co finalnie wyjdzie z tego :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 27 maja 2015, 13:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7467
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
ANDREW E36, silnik wydaje się być w idealnym stanie - miałem wcześniej 2 razy motula 5w30 więc stwierdziłem ,że i tym razem nie zaszkodzi taki olej.
Choć teraz już sam nie wiem... :zakrecony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 27 maja 2015, 13:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Powinno być 5w40 lub 5w50 jak dla mnie 5w30 to kolejne ekologiczne gówno o nic innego nie chodzi jak o ekologię to samo jak bio dodatki w paliwach, dpfy i inne dziadostwo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 27 maja 2015, 14:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Obrazek


wg mnie stan silnika dobry, na zbyt szybko "płynącym" oleju moze sie pogorszyć. Tego nie wychwycisz na dystansie 30tys km. To tak jak z silnikami zabitymi interwalami wymiany co 35tys km :wstyd: 3-4 wymiany wytrzymują, potem jest zonk. Myślę, ze nizej niz 5w40 nie warto schodzic, zwłaszcza jak lubisz na niemieckich drogach 200+ testowac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 27 maja 2015, 21:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Przecież to żaden wymysł, u mnie tej firmy oliwa od prawie pół roku śmiga, z tym ze lepkość bardziej oryginalna 0w-50:-P
Zgodzę się z przedmówcami, 5w-40 to minimum, bezpiecznie 5w-50.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 31 maja 2015, 17:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
to tabelka klasyfikacji oleju wersja oczywiscie "blond" pod Kowalskiego

Co do lepkosci/klasyfikacji przed W slyszalem czytalem 2 wersje

Wersja1:
liczba przed W (klasyfikacja zimowa) to SEKUNDY potrzebne do wyplyniecia oleju w zerze przez okreslona dziurke z okreslonego naczynia... jezeli "wycieknie" szybciej niz 5s to jest to 0Wcos

Werjsa2:
rzeczywiscie lepkosc mierzy sie w okreslonych temp (ma byc nie wieksza niz X w -35 by byl to 0w, nie wieksza niz X w -30 dla 5W itp.)

Najciekawsze jest to, ze to, ze jak olej jest np 0Wcos nie oznacza, ze pozniej "straci plynnosc" (parametr: temp plyniecia) niz np 5W
Przyklad:
lotos 0W40 (wysoka klasa, norma prosiaka itp): temp plyniecia -45
vs
castrol rs 10W60: temp plyniecia -57

no i ktory jest "bardziej zimowy"? :)

Co do liczby po W (klasyfikacja letnia) to jest to lepkosc (mniej lepki - bardziej sikowaty) w 100st

Nie ma czegos takiego, ze lepiej wlewac np W50 niz W30 czy odrotnie... to zalezy od konstrukcji/stanu/charakteru eksploatacji ("szerokosc szczelin" gdzie ten olej ma "wlezc" i temp w ktorych silnik chodzi)

W auta np honda S2000 (ok. 240 koni z 2L pojemnosci BEZ TURBO - wiertarka/majstersztyk) ludziska wlewaja 5W20 a do aut typu "ursus" np 20W50

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 31 maja 2015, 18:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
przemek4net napisał(a):
Co do liczby po W (klasyfikacja letnia) to jest to lepkosc (mniej lepki - bardziej sikowaty) w 100st



No i o tym mówimy, bo jak widać nikt nie zakwestionował pierwszej liczby, tylko zdecydowanie drugą :oczami:


przemek4net napisał(a):
W auta np honda S2000 (ok. 240 koni z 2L pojemnosci BEZ TURBO - wiertarka/majstersztyk) ludziska wlewaja 5W20 a do aut typu "ursus" np 20W50


Znajomy w hundzie dolewał olej co w miasto jechaliśmy a silnik miał super kompresje i moc ponad normę. Hondy mają swój świat, i to oni sponsorują wakacje prezesom firm olejowych :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Spore znaczenie ma też fakt, że japońskie auta często mają wyższe ciśnienie oleju w serii.


Druga rzecz, że olej dobiera się też do stylu jazdy - ja mamusi zawsze 5w30 lałem z tego względu, że ona nie rozumiała, że zimny to nie pałować... :rotfl: A dla bardziej kumatego drivera, modzonego auta to można 10w60 zalać i tyle... Ale dla mnie optimum w aucie nie używanym torowo to dobry olej 5w40, i tyle...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 31 maja 2015, 19:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ekologia zabija motoryzacje a 5w30 to kolejny jej bzdurny wymysł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 8 czerwca 2015, 21:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Co tam z tym strojeniem? Na jaką firmę się zdecydowałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 9 czerwca 2015, 15:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7467
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
dawidd3, wszystko skrupulatnie opiszę po weekendzie - na razie mogę tylko powiedzieć ,że strojeniem zajmie się firma cp-tuning z Sędziszowa Małopolskiego. Współpracują z groupeaie więc mam do nich zaufanie, ponadto to nie teoretycy i trolle internetowi ale również mechanicy którzy w praktyce stosowali wiele różnych rozwiązań a już najlepsze jest ,że goście kochają samochody a nie tylko i wyłącznie kasę ;)

Ich stronka :
https://m.facebook.com/tuningCp?refsrc= ... 2FtuningCp

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 10 czerwca 2015, 08:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam .
Słyszałem wiele dobrego o firmie CP-Tuning , miałem przyjemności jeździć mocno modzonym przez nich golfem. Dali pięknie do pieca, jak ogarną na podobnym poziomie twoje auto , to będzie szaleństwo.
Trzymam kciuki i czekam na efekty :super:

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 14 czerwca 2015, 16:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
O widzisz, znalazles firme blisko Nas :) Bardzo ciekaw jestem podejscia do tematu i efektu koncowego, koniecznie daj znac co i jak!

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 14 czerwca 2015, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
bzdety tam jakies oleje ja chce cyferki wykresy z hamowni!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 15 czerwca 2015, 09:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
///david, jeszcze trochę czekania i DaaN szybciej założy nowe felgi niż Ty wystroisz to auto :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL