BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Teraz jest 21 maja 2019, 21:07


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 25 lutego 2019, 14:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 14
Moje BMW: e46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Chciałbym zobaczyć wykres na seryjnej przepustnicy po strojeniu i na tej większej po strojeniu. Będzie to możliwe?

Temat świetny, gratuluję wytrwałości i trzymam kciuki żeby wypluło jak najwięcej! :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 3 marca 2019, 19:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1168
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Podi93 napisał(a):
Chciałbym zobaczyć wykres na seryjnej przepustnicy po strojeniu i na tej większej po strojeniu. Będzie to możliwe?

Temat świetny, gratuluję wytrwałości i trzymam kciuki żeby wypluło jak najwięcej! :)



Nadal czekam na znajomego który ma podobne modyfikacje, chociaż nie tak do końca, ale ma wrzuconą większą przepustnice z V8.
Dla porównania chcemy hamowac w tym samym czasie na tej samej hamowni, aby zachowac te same warunki.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 marca 2019, 22:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 6
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54b30
Jak masz rozwiązany temat z dolotem ? Jest jakaś możliwość uzyskania kilku Nm modyfikując ori dolot w m54b30?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 12 marca 2019, 00:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1168
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Doprowadzona rura z kanału chłodzenia tarcz hamulcowych

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 28 kwietnia 2019, 20:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1168
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Jest i nowy dyfer 3.23,
Moim zdaniem 2.93 jest zdecydowanie z długi, 3.07 jest optymalnym jeżeli robimy trasy, 3.38 pomimo przeniesionej odcinki na 7200 jest zdecydowanie za krótkim. 3.23 powinien być najbardziej optymalnym, po założeniu okaże się.

Stary 3.07 w idealnym stanie, bez stuków, luzów wycieków, wycia itp. będzie na sprzedaż. Kolektor dolotowy z adapterem, przepustnicą 84mm (z N52) i wszystkimi potrzebnymi rurami (silikonowymi, kolankiem aluminiowym) gotowy do założenia również na sprzedaż.

Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 28 kwietnia 2019, 21:48 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2207
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
Nie myślałes o ITB zamiast dużej przepustnicy?
Jakie prędkości na końcu 4b miałeś na poszczególnych biegach?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 29 kwietnia 2019, 08:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1168
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Co do silnika już nic nie zmieniam, mam moc pracuje dobrze i tak juz pozostanie.
Jedynie przełożenie które pojdzie do zmiany.

Przy oponach 255/35/18 i odcince przeniesionej na 7200 na dyfrze 3.38
na 2 praktycznie łapełem 100km/h, jadac na cwiartkę przy końcu musiałem wrzucać już 4 bieg, i na tym była spora strata.
Na 4 biegu wychodziło delikatnie 200km/h a na 5 250km/h (to już była odcinka)

Co do 2.93 standardowego przełozenia to już nie pamiętam. A co do obecnego 3.07
2 bieg około 110km/h, 3 ponad 160km/h 4 ponad 220km/h

3.38 w porównaniu do 3.07 miał zdecydowanie mocniejszy 1 bieg, na ćwiartce ruszając z miejsca nowe m4 do 40-50km/h zostawało w tyle. Ale na przełożeniu 3.07 jadąc autostrada przy prędkosci 140km/h pali 8 litrów na 3.38 2-3 litry więcej.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 29 kwietnia 2019, 22:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2912
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
byłeś na hamowni?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 30 kwietnia 2019, 09:31 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2207
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
To powiem Ci, że u siebie mam podobne prędkości jak Ty na 3.38 i to jest optymalne według mnie di dynamicznej jazdy (Mam: 2b 101km/h, 3b 150km/h i tak dalej co mniej więcej 50km/h, czyli 6b kończy przy realnych 300km/h - nie sprawdzałem) Fakt, że odcinkę mam troszkę wyżej. Mi przeszkadza jedynie krótka "jedynka", za to 2b jest mocny z typowej rolki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 30 kwietnia 2019, 11:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1168
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Moim zdaniem 3.38 jest zdecydowanie za krótki. Na 1/4 muszę wrzucać 4 bieg, i tu jest ogromna strata, no 100 na 2 biegu i to problemowo pomijajać fakt że trzeba i tak kręcić do 7200 obrotów. No i zostaje się trasa gdzie auto jest zbyt mało ekonomiczne na tym przełozeniu a zarazem głośniejsze prze większe obroty silnika, przy skrzyni 6 biegowej jeszcze trasa by uszła.

Moim zdaniem najlepszym przełozeniem jest 3.15 lub 3.23 (ale o tym przełożeniu wypowiem się jak założe i pojezdzę).

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 5 maja 2019, 19:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1168
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Chycu napisał(a):
byłeś na hamowni?



Nie było jeszcze okazji, a specjalnie to się nie wybieram.

Dla zainteresowanych
Sprzedam dyfer o przełożeniu 3,07
Pochodzi z BMW e46 330i cabrio. moim zdaniem optymalny jeżeli ktoś chce poprawić osiągi w swoim e46 330i (sedan coupe ze skrzynią manualną).
Stan oceniam na idealny, bez wycieków, luzów, czy tez wycia. Z zewnątrz został wypiaskowany i pomalowany. Zalany olejem Millers Oils Motorsport CRX LS 75W90 NT.

Obrazek
Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Ostatnio edytowano 11 maja 2019, 07:40 przez kedzior001, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 8 maja 2019, 22:09 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2207
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
Aha, nie uwzględniłem, że masz 5b. Mimo wszystko pozostawił bym dyfer który daje osiagać 100/150/200km/h na 2/3/4b, ekonomia chyba nie ma takiego znaczenia przy takich nakładach pracy i pieniędzy na dynamikę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 maja 2019, 18:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 3917
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Co mi taki kolektor da w m54? Lepsza reakcja na gaz?
W tej chwili mam 243KM i 311Nm.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 maja 2019, 19:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2912
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Piotrek napisał(a):
Co mi taki kolektor da w m54? Lepsza reakcja na gaz?
W tej chwili mam 243KM i 311Nm.

Myślę że lepszym modem w Twoim wypadku jest kolektor m50 - m54 ma na nim lepszą górę a w tym e36 dołu chybaniezbyt używasz :)

RACEMODE na kolekotrze m50, baranach z Chin, większej przepustnicy na seryjnym sterowniku zrobili 266KM/340Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 maja 2019, 20:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 5037
Kod silnika: N52B30A
Chycu, tylko że Lesio ma m54b30 w czerwonej. Więc ma p@p. Ciekawe ile daje przepustnica/dolot z n52, i dlaczego kędzior z niej zrezygnował.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 maja 2019, 20:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2912
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
kszyhu napisał(a):
Chycu, tylko że Lesio ma m54b30 w czerwonej. Więc ma p@p. Ciekawe ile daje przepustnica/dolot z n52, i dlaczego kędzior z niej zrezygnował.

Wiem o tym i wiem że auto jest na tor, dlatego zaproponowałem kolektor m50 bo poprawia tylko górę względem ori m54, do tego po modzie w RACEMODE jest ugrane +/-20KM co w samochodzie torowym wydaje mi się jest warte zastanowienia bo koszta są rozsądne :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 10 maja 2019, 20:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 5037
Kod silnika: N52B30A
Taa, ale dalej to jest spore rzeźbienie w stosunku do gotowca. Różnica wielkości samych runnerow, co wiąże sie z rzeźbieniem w głowicy. Listwa wtryskowa do przerobienia, przewody na około, separator, podciśnień itd.
Pewnie, jak sie lubi grzebać to można


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 10 maja 2019, 21:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 14
Moje BMW: e46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Korci mnie ten zestaw do mojego m52tub28 po przejściu na ms43 i jego wiązkę. Przecież po strojeniu (razem z innymi większymi modami) to musi dać jakiś profit.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 11 maja 2019, 08:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1168
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Lincoln
Fakt ekonomia to druga sprawa, liczą się osiągi,ale.
Jadąc 140km/h na standardowym dyfrze obroty silnika wynosiły około 3400 na 3.07 było już prawie 3600 teraz na 3.23 jest ponad 3700 a na 3.38 było juz ponad 3900. Jak widzisz ten dyfer nie nadaje się do jazdy w trasie. Następna sprawa to na 1/4 mili musiałem przy końcu wrzucać 4 bieg pomimo przeniesionej odcinki na 7200, gdzie sporo na tym traciłem.

Chycu
Z wielką chęcią zobaczyłbym ten wynik, bo moim zdaniem jest nierealny.

kszyhu
Zrezygnowałem z uwagi na dużo słabszy dół, oraz zmienny afr, gdzie co przejazd wychodził inny.
Ale wydaje mi się że spowodowane było zmianą długości rury dolotowej oraz jej ułożeniem.
W tym momencie kolektor z większą przepustnicą wleciał ponownie, z zachowaniem oryginalnej długości oraz ułożenia rury dolotowej.
Auto stoi, nie jeździłem, nie testowałem więc nie będę jeszcze wypowiadał się czy jest lepiej czy tez gorzej.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 12 maja 2019, 00:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2912
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
kedzior001 napisał(a):
Chycu
Z wielką chęcią zobaczyłbym ten wynik, bo moim zdaniem jest nierealny.

Proszę:
https://network.perfexpert-app.com/resu ... nYPRBK1kkI


Przeglądnij relacje RACEMODE na FB, jest sporo filmów i opisów gdzie dość mocno podnoszą "forumowymi" modami moc w N/A BMW. Jest też m.in. ponad 200-konne 2.0 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL