BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 20 października 2018, 09:27


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1386 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 70  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, budowa silnika s. 57
PostNapisane: 9 listopada 2017, 22:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Tłoki doszły, pomiary , pasowanie zrobione wyszło 0,06 czyli 0,015 luźniej niż w serii.
Przy okazji zostały również pomierzone luzy klamer na bloku i korbach. W korbach są seryjne, w bloku na dwóch są o 0,01 większe. Przy pasowaniu panewek powinno wszystko wyjść idealnie.
Obrazek
Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, budowa silnika s. 57
PostNapisane: 10 listopada 2017, 09:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 223
Lokalizacja: Krosno/Kraków
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B30
Garaż: BMW 530i E39
Honda CR 250 :)
W rowkach pierścieni masz jeszcze mnóstwo nagaru. Usuń go jeśli nie chcesz na starcie mieć dużej konsumpcji oleju.
Skoro masz już na wierzchu wał i resztę to polecam wykonać wyważanie dynamiczne wału oraz sprowadzenie korbowodów i tłoków do jednakowej masy. Firma Dziak powinna mieć w ofercie takie usługi.

_________________
Zabawa z moim egzemplarzem E39:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159828


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, budowa silnika s. 57
PostNapisane: 10 listopada 2017, 13:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Zdjecia robione przed czysczeniem, rowki są idealnie czyste.
Wyważanie układu korbowo tłokowego równiez będzie (kolo pasowe, wał, tłoki, korby, dwumasa, docisk), czyli wszystko co jest na wale.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, budowa silnika s. 57
PostNapisane: 11 listopada 2017, 11:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Jest i większa, wydajniejsza przepustnica.

Obrazek

Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, budowa silnika s. 57
PostNapisane: 11 listopada 2017, 12:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4688
o ile większa srednica od seryjnej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, budowa silnika s. 57
PostNapisane: 11 listopada 2017, 12:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
kszyhu napisał(a):
o ile większa srednica od seryjnej?



Prawie 30% większa powierzchnia

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, budowa silnika s. 57
PostNapisane: 14 listopada 2017, 22:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Z ukrycia. Dalsze prace idą powoli do przodu.

Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, budowa silnika s. 57
PostNapisane: 15 listopada 2017, 12:07 
Offline
Moderator

Wiek: 33
Posty: 10072
Moje BMW: E46 | E46
Kod silnika: M54B30| S54B32
moje byle tloki po wyczyszceniu jak noweczki ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, budowa silnika s. 57
PostNapisane: 19 listopada 2017, 21:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
nawet prawie trzymają ori wymiary.


Adapter umiejscowiony, przepustnica pasuje idealnie.
Obrazek
Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 25 listopada 2017, 20:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Porting głowicy CNC Dziak motorsport

Udało się również poprawić kanały dolotowe, biorąc pod uwagę ograniczenia jakie stawia kolektor dolotowy.
Nie ma z czego zeprać aby poszerzyć kanały.
Patrząc na przepływy seryjne, m54b30 ma lepsze niż 2jz
Ogólnie efekt jest zadowalający.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 25 listopada 2017, 20:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 2367
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 330Cd 400+++
Kod silnika: M57N EU4
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=98535
kedzior001, porting zawsze spoko :D

_________________
Obrazek

Chiptuning (strojenie również z hybrydami / mocniejszymi wtryskami itp.) | Hamownia

Diagnostyka komputerowa BMW | Usuwanie DPF, EGR, sond lambda (benzynowe) | Usuwanie klapek kolektora (mechaniczne i programowe)

XHP Flash Tool - Dealer


Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 26 listopada 2017, 16:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
morphi napisał(a):
kedzior001, porting zawsze spoko :D


kawał dobrej roboty

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 26 listopada 2017, 19:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3250
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wygląda elegancko :)

Sam dogaduje szczegóły co do mojego dzej dzeja ;)

_________________
e46 330CI + 2jz + rocket bunny

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 26 listopada 2017, 20:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Leo napisał(a):
Wygląda elegancko :)

Sam dogaduje szczegóły co do mojego dzej dzeja ;)


Na dolotowym zbytnio duzo nie ugrali, ale było zbytnio z czego ściągać. Ograniczenia stawiał kolektor dolotowy.

Widziałem u nich głowice po obróbce 2jz, pełen profesjonalizm.
W sumie takiego sprzętu to nikt w pl nie posiada.

Z tego co się dowiedziałem przepływy w serii lepiej wychodzą w m54b30 niz w 2jz.
Warto zastanowić się nad odlezeniem wału korbowego i ponownym wyważeniu układu korbowo tłokowego.
Również mieli kilka wałów z 2jz odlezonych.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 26 listopada 2017, 21:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8581
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
kedzior001 napisał(a):
Warto zastanowić się nad odlezeniem wału korbowego

A na czym to polega? Albo inaczej - w którym miejscu zbierają materiał? :D Przeciwwagi?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 26 listopada 2017, 22:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1141
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
tak

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 27 listopada 2017, 23:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 148
Moje BMW: A3
Kod silnika: 1.9 TDI
Nie wydaje Ci się, że kolektor ssący będzie wąskim gardłem? Porównaj sobie z kolektorem N52/N53. Pierwsze co się rzuca w oczy, to krótsze i szersze kanały od strony głowicy. Jakiś custom na jego wzór mógłby podnieść przepływy w górnej partii obrotów bez dużej straty na "dole".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 28 listopada 2017, 00:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3250
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Mialem przyjemność składać m20b28 z odelżonymi przeciwwagami na wale korbowym i powiem jedno: motor wkręca się jak wiertarka ;)

_________________
e46 330CI + 2jz + rocket bunny

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 29 listopada 2017, 00:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 51
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
Kawasaki ZX10R
Yamaha YZF 450
Nie było konieczne podniesienie wolnych obrotów po odelżeniu wału?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft, porting głowicy s. 58
PostNapisane: 29 listopada 2017, 00:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3250
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
to m20 o którym pisałem ma jeszcze ostry wałek schricka, założyliśmy ostatnio ITB i zapiąłem do tego emu :) Wolne mamy na 800 obr?

_________________
e46 330CI + 2jz + rocket bunny

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1386 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 70  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL