BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 09:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1546 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 09:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Moje BMW: 325i
Kod silnika: m50b25
Też nie raz miałem taką sytuację z pompą jeżeli będziesz kręcił powyżej 7tyś to na 90% znowu cię to spotka sprawdzone parę razy :) nowa pompa czy wirniki nic nie pomogą ( również sprawdzałem ) , poza tym po spawaniu jest jeszcze gorzej ponieważ osłabiasz materiał . Materiał wykorzystywany do budowy ori ośki jest hartowany tylko po wierzchu dlatego nagrzanie go zewnątrz przez spawanie nie da dobrego rezultatu . Jeżeli chcesz to mam już customowe ośki i zębatki o wiele mocniejsze od seryjnych hartowane na wskroś na zupełnie inne mocowanie koła zębatego które na pewno nie obetną sie jak seryjne :)
plus minus tak to wygląda :
jeżeli byś chciał jakieś dokładniejsze foto to mogę zrobić
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 12:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
dzidzia24 napisał(a):
Sprawdzałeś stan panewek po tej sytuacji ?

Nie było takiej potrzeby, autko pochodziło zbyt krótko aby moglo cos się przytrafić.
Łącznie z 20 sekund w tym 15-17 na wolnych obrotach, do momentu zjechania na pobocze.
Po złożeniu zalałem świeżym olejem Milers po kilku km zlałem i ponownie zalałem nowym, w celu przepłukania.
Silnik pracuje równo, nic nie puka, stuka, tak jak przed całą sytuacją.

deejeys napisał(a):
kedzior001 napisał(a):
Co do przyczyny byłem blisko, ale musze przyznac że Ty bliżej. Zerwało wirnik przy samej zębatce.


Widzisz, chciałbym się mylić ale niestety - BMW są dość mocno przewidywalne... Parę taki zdjęć pomp widziałem. Wszystkie po zwiększeniu odcięcia na 7xxx właśnie.
Ogólnie gratuluję refleksu,ze zdążyłeś zgasić i uratować silnik. Widać, że kierowca patrzy na licznik. No i naprawa na nowych częściach, a nie na trupach. Dobrze ma u Ciebie to M54 :)

Zawsze staram się ładować najlepsze, dostępne części, na używkach nie bazuje.

czaqqr napisał(a):
Też nie raz miałem taką sytuację z pompą jeżeli będziesz kręcił powyżej 7tyś to na 90% znowu cię to spotka sprawdzone parę razy :) nowa pompa czy wirniki nic nie pomogą ( również sprawdzałem ) , poza tym po spawaniu jest jeszcze gorzej ponieważ osłabiasz materiał . Materiał wykorzystywany do budowy ori ośki jest hartowany tylko po wierzchu dlatego nagrzanie go zewnątrz przez spawanie nie da dobrego rezultatu . Jeżeli chcesz to mam już customowe ośki i zębatki o wiele mocniejsze od seryjnych hartowane na wskroś na zupełnie inne mocowanie koła zębatego które na pewno nie obetną sie jak seryjne :)
plus minus tak to wygląda :
jeżeli byś chciał jakieś dokładniejsze foto to mogę zrobić
Obrazek

Spaw jest delikatny w jednym punkcie. Prawdę mówiąc wolę dać punktowy spaw niż kelej, aby póżniej myśleć podczas jazdy czy przypadkiek śruba nie odkręci się pod wbływem drgań.
W tym momencie to juz nie, gdyż wszystko mam już poskładane i autko do jazdy.
Zastanawia mnie tylko mocowanie ośki do wirnika. Z tego co pamiętam w ori pompie wirnik jest na stałe sespolony z ośką...
W poniedziałek zajrzę do starej pompy ostatnio wymieniałem w niej wirniki, jeśli ośka byłaby w jakiś sposób demontowana to moze bym zakupił, poskładał i położył moze kiedyś się przyda, może komyś się sprzeda. Ile sobie za to cenisz? Wielkość zębatki jest taka sama?

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 12:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Póki co odcinka zredukowana do równo 7k

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 1 września 2015, 17:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Moje BMW: 325i
Kod silnika: m50b25
kedzior001 napisał(a):
dzidzia24 napisał(a):
Sprawdzałeś stan panewek po tej sytuacji ?

Nie było takiej potrzeby, autko pochodziło zbyt krótko aby moglo cos się przytrafić.
Łącznie z 20 sekund w tym 15-17 na wolnych obrotach, do momentu zjechania na pobocze.
Po złożeniu zalałem świeżym olejem Milers po kilku km zlałem i ponownie zalałem nowym, w celu przepłukania.
Silnik pracuje równo, nic nie puka, stuka, tak jak przed całą sytuacją.

deejeys napisał(a):
kedzior001 napisał(a):
Co do przyczyny byłem blisko, ale musze przyznac że Ty bliżej. Zerwało wirnik przy samej zębatce.


Widzisz, chciałbym się mylić ale niestety - BMW są dość mocno przewidywalne... Parę taki zdjęć pomp widziałem. Wszystkie po zwiększeniu odcięcia na 7xxx właśnie.
Ogólnie gratuluję refleksu,ze zdążyłeś zgasić i uratować silnik. Widać, że kierowca patrzy na licznik. No i naprawa na nowych częściach, a nie na trupach. Dobrze ma u Ciebie to M54 :)

Zawsze staram się ładować najlepsze, dostępne części, na używkach nie bazuje.

czaqqr napisał(a):
Też nie raz miałem taką sytuację z pompą jeżeli będziesz kręcił powyżej 7tyś to na 90% znowu cię to spotka sprawdzone parę razy :) nowa pompa czy wirniki nic nie pomogą ( również sprawdzałem ) , poza tym po spawaniu jest jeszcze gorzej ponieważ osłabiasz materiał . Materiał wykorzystywany do budowy ori ośki jest hartowany tylko po wierzchu dlatego nagrzanie go zewnątrz przez spawanie nie da dobrego rezultatu . Jeżeli chcesz to mam już customowe ośki i zębatki o wiele mocniejsze od seryjnych hartowane na wskroś na zupełnie inne mocowanie koła zębatego które na pewno nie obetną sie jak seryjne :)
plus minus tak to wygląda :
jeżeli byś chciał jakieś dokładniejsze foto to mogę zrobić
Obrazek

Spaw jest delikatny w jednym punkcie. Prawdę mówiąc wolę dać punktowy spaw niż kelej, aby póżniej myśleć podczas jazdy czy przypadkiek śruba nie odkręci się pod wbływem drgań.
W tym momencie to juz nie, gdyż wszystko mam już poskładane i autko do jazdy.
Zastanawia mnie tylko mocowanie ośki do wirnika. Z tego co pamiętam w ori pompie wirnik jest na stałe sespolony z ośką...
W poniedziałek zajrzę do starej pompy ostatnio wymieniałem w niej wirniki, jeśli ośka byłaby w jakiś sposób demontowana to moze bym zakupił, poskładał i położył moze kiedyś się przyda, może komyś się sprzeda. Ile sobie za to cenisz? Wielkość zębatki jest taka sama?

Ośka wirnika jest wprasowywana wiec nie ma problemu z montażem mogę również wprasować jeżeli będzie taka potrzeba , koło zębate jest identycznej wielkości jak oryginalne jezeli bedziesz zainteresowany to proszę pw a tutaj parę fotek obrazujących jak dokładnie wygląda na silniku :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 6 września 2015, 16:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Na dana chwilę wszystko chodzi dobrze, odcinka przesunięta na równo 7000.
Jeżeli problem w przyszłości powróci odezwę się z pewnością do Ciebie.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 8 listopada 2015, 21:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
baby on board - wygłuszanie auta
Kg przybędzie, ale będzie dużo ciszej, a zarazem dzwięk audio dużo ładniejszy.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 9 listopada 2015, 23:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Tak sie zastanawiam, rozkręcacie wszystkie plastiki wnętrza do takiego wygłuszenia. Przy ponownym skręceniu wszystkich plastików wnętrza nie zaczynają skrzypieć?


Dwa razy rozkręcałem wnętrze w różnych autach i za każdym razem po ponownym skręceniu go coś zaczynało trzeszczeć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 10 listopada 2015, 00:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
No cóż, e46 w porównaniu do e36 ma lepsze materiały.
Druga sprawa, za każdym razem stosuj spinki oryginalne.
A najważniejsze, nie wiem czy zauważyłeś, ale stosuje maty wygłuszajace takie jak profesjonalne firmy specjalizujące sie w Car Audio.
Czyli maty butulowe + pianki akustyczne, wiec jak ma to trzeszcezć?

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 10 listopada 2015, 21:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
jestem ciekaw o ile będzie ciężejsza ta twoja szafa muzykalna po tej kuracji.......... ;) ;)

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 11 listopada 2015, 20:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
patrząc na materiały ile tego idzie, myślę że coś około 50kg.
Co do wygłuszania, priorytetem jest aby było jak najciszej wewnątrz, a dźwięk audio to już druga sprawa która wyjdzie przy okazji.
Mam układ wydechowy praktycznie w przelocie i dziecko kilkumiesięczne, któro podróżuje tym autem czasami.
Jestem ciekaw efektu końcowego, prace idą powoli, juz drugi tydzień przy tym siedzę.

Tył już ogarnięty, przód jedne dżwi praktycznie ogarnięte jeszcze tylko pianka.
Przy okazji zmieniam coś jeszcze co wpłynie zdecydowanie na wygląd, ale to już w późniejszym czasie.

Obrazek
Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 11 listopada 2015, 20:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
sporo materiału Ci idzie, ale efekt na pewno będzie zadowalający :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 12 listopada 2015, 12:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
kedzior001 napisał(a):
patrząc na materiały ile tego idzie, myślę że coś około 50kg.

No nie przeżyłbym takiego dociążenia :rotfl:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 12 listopada 2015, 17:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
ADAMO M. napisał(a):
kedzior001 napisał(a):
patrząc na materiały ile tego idzie, myślę że coś około 50kg.

No nie przeżyłbym takiego dociążenia :rotfl:


Ja też. Tym bardziej, że wydech w pełnym przelocie technicznie nie ma tu żadnego uzasadnienia i służy do fun carów, a nie wożenia kilkumiesięcznego dziecka. O wiele lepszy efekt i lższejszy przede wszystkim da zamontowanie po prostu tłumika. Taki sam sens jak jeżdżenie bez wydechu i wpakowanie pół tony wygłuszenia, żeby wyrównać poziom natężenia dźwięku.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 12 listopada 2015, 19:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
jiGsaw napisał(a):
ADAMO M. napisał(a):
kedzior001 napisał(a):
patrząc na materiały ile tego idzie, myślę że coś około 50kg.

No nie przeżyłbym takiego dociążenia :rotfl:


Ja też. Tym bardziej, że wydech w pełnym przelocie technicznie nie ma tu żadnego uzasadnienia i służy do fun carów, a nie wożenia kilkumiesięcznego dziecka. O wiele lepszy efekt i lższejszy przede wszystkim da zamontowanie po prostu tłumika. Taki sam sens jak jeżdżenie bez wydechu i wpakowanie pół tony wygłuszenia, żeby wyrównać poziom natężenia dźwięku.



Nie przesadzaj 50 kg to nie jest dużo, ostatni tłumik mam przelotowy ale z komororą doprężająca. w weekend będę widział- słyszał efekty.
A dziecko jest wozone ale czasami.

na poczekaniu - nowe stołki

Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 12 listopada 2015, 21:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
bardzo ladne fotele :ok:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 12 listopada 2015, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nareszcie sporty :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 13 listopada 2015, 01:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
rorafalki napisał(a):
nareszcie sporty :super:


Tak, z M3. Stan praktycznie igła.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 13 listopada 2015, 10:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4258
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Dobry zakup :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 13 listopada 2015, 13:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Fotele z M3 to identyczne sporty jak w zwykłych E46? :znudzony:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-Soft, wydech s.42
PostNapisane: 13 listopada 2015, 13:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
super stan fotela :)

jiGsaw napisał(a):
Fotele z M3 to identyczne sporty jak w zwykłych E46? :znudzony:


nie, chyba dłuższa jest ta wysuwana część, oparcie ma inne szycie, jest inaczej wyprofilowana ta górna część i zagłówek jest z ///M


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1546 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL