BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 09:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 30 sierpnia 2011, 20:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1424
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39 535i 2002r.
Kod silnika: M62B35
Mechanicznie miodzio :) A z zewnątrz to powiem tak że bardzo fajnie że jest taka wycyckana :) Widać że dbasz o auto.

_________________
BMW E39 535i 2002r. M-PAKIET TITAN SILBER ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130515

FIAT 126p 89r. SWAP 1.2 MPI SZARY OSLO ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=117258&p=1443592#p1443592

viewtopic.php?f=6&t=130515


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 30 sierpnia 2011, 20:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 165
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0
Ja do listy zmian dorzucę jeszcze rozpórkę przednich kielichów, tzn o ile sama rozpórka nie jest zła to owinięcie taśmą izolacyjną nie wygląda zbyt profesionalnie, warto byłoby ją pomalować na czarno żeby ta izolacja nie raziła po oczach, chociażby zwykłym czarnym sprayem,

_________________
Moja 540iA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 1 września 2011, 22:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
przyśpieszenie 0-100
[/quote]

W niedługim czasie 100 - 200

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Ostatnio edytowano 4 września 2011, 01:53 przez kedzior001, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 1 września 2011, 22:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1424
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39 535i 2002r.
Kod silnika: M62B35
Jest OGIEŃ :) Ładnie się kręci obrotomierz :)

_________________
BMW E39 535i 2002r. M-PAKIET TITAN SILBER ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130515

FIAT 126p 89r. SWAP 1.2 MPI SZARY OSLO ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=117258&p=1443592#p1443592

viewtopic.php?f=6&t=130515


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 2 września 2011, 11:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 165
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0
Potwierdzam, jest ogień z d...y :)
0-100 jakieś 6sek, to o 0.5sek lepiej od mojej 540stki w automacie :P
Tylko czy kręcenie silnika do takich obrotów nie jest dla niego szkodliwe?
W ogóle nie masz odcięcia czy podniesione do 7tys rpm?

Pokaż Nam jeszcze filmik jak twoja bunia jedzie od 0 do 200:P i jaki jest V max.

_________________
Moja 540iA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 2 września 2011, 11:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
KamillO napisał(a):
Tylko czy kręcenie silnika do takich obrotów nie jest dla niego szkodliwe?

nic mu nie bedzie
KamillO napisał(a):
Pokaż Nam jeszcze filmik jak twoja bunia jedzie od 0 do 200:P i jaki jest V max.

o to to albo jakies 100-200 :) to bedzie bardziej miarodajne

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 2 września 2011, 14:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 393
Lokalizacja: POLSKA
faktycznie ogien!
Skad jestes jesli mozna wiedziec? jesli LTM to zapraszam do lublina czasami na spoty:]
wiem juz do kogo sie udam na zaognienie przyszlej 330;]hah

przepraszam za brak znakow PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 3 września 2011, 11:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Filmik byłby do większej prędkości, ale w momencie nagrywania zabrakło wolnej pamięci, zapomniałem pousuwać stare rzeczy, a dugi raz to juz nie chciało mi sie nagrywać.

Tak zgadza sie jestem z LTM, w sumie jest jakies 120-130 km do Lublina, ale jak by było sporo osób to mógłbym się wybrać.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 3 września 2011, 20:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 331
Lokalizacja: RADOM
Moje BMW: ///M3 SEDAN
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=104791
wizualnie kompletnie mi nie leży :dobani: :dobani:

_________________
Moja była e46 325Ci
Moja obecna ///M3 E36 SEDAN
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 3 września 2011, 22:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Gratki :super: ładnie się kręci, seryjnie odcinka powinna być na 7000-7200obr/min Czekam na kolejne filmiki i wyniki z G-Techa

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 4 września 2011, 01:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Coś chyba z odcinką naplątałeś, seryjnie jest na 6500

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 4 września 2011, 08:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Oj nie naplątałem :) Napisałem "powinna być" bo nawet seryjny silnik ładnie się kręci.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 4 września 2011, 13:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E30 316i
Kod silnika: m54
Ładne e46, jeszcze ładniej się zbiera, na tym filmie co dziś wrzuciłeś, pomiar prawdopodobnie jest do 90-95km/h widać że jedzie lepiej niż seria, może uda Ci się zmierzyć czas od 0-200 niekoniecznie na filmie, ciekaw jestem bardzo rezultatu.

Czy jest możliwość przesunięcia odcięcia na seryjnym programie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 5 września 2011, 21:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
A jaki jest sens przesuwać odcinkę niżej, skoro maksymalną moc będziesz miał w przedziale 5800-5900 a póżniej znacząco będzie spadac?

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 5 września 2011, 21:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
respect napisał(a):
Oj nie naplątałem :) Napisałem "powinna być" bo nawet seryjny silnik ładnie się kręci.


Zgodze się z tym stwierdzenien, konstruktorzy mogliby jednak przenieść odcinkę do tych 7000, a zarazem ze wzrostem mocy, i byłaby gitara.
Kiedyś widzialem jakieś filmiki to kręcą nawet te silniki do 7500, ale to juz moim zdaniem zdecydowanie za dużo, chyba że dogłebnie poingerujemy w część mechaniczną.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 5 września 2011, 22:06 
Auto jedzie ale ....... nie wyglada jak dla mnie. :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 5 września 2011, 23:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E30 316i
Kod silnika: m54
kedzior001 napisał(a):
A jaki jest sens przesuwać odcinkę niżej, skoro maksymalną moc będziesz miał w przedziale 5800-5900 a póżniej znacząco będzie spadac?


Fakt nie ma to sensu patrząc na seryjny wykres, może na dwóch pierwszych biegach z krótszym mostem, a jeszcze bardziej w lżejszej budzie zdałoby to egzamin.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 września 2011, 08:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
z tym mogę się zgodzić 1,2 ale jak wymienimy dyfer na krótszy

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 września 2011, 09:02 
Kłapuch napisał(a):
kedzior001 napisał(a):
A jaki jest sens przesuwać odcinkę niżej, skoro maksymalną moc będziesz miał w przedziale 5800-5900 a póżniej znacząco będzie spadac?


Fakt nie ma to sensu patrząc na seryjny wykres, może na dwóch pierwszych biegach z krótszym mostem, a jeszcze bardziej w lżejszej budzie zdałoby to egzamin.


Możecie wytłumaczyć mi swoje teorie?

Bo nie bardzo kumam, jaki ma wpływ masa auta, mosty z poloneza i skrzynki biegów?

No i skoro moc max. jest przy 5900 to znaczy, że potem spada. Dlaczego zatem odcinka jest przy 6500? Może zatem warto kręcić tylko do 5900, bo potem samochód zwalnia? A może, zważywszy na 2. zasadę dynamiki Newtona, przyjmując w ruchu obrotowym, przyspieszenie kątowe=moment bezwładności * moment obrotowy - to może warto kręcić do momentu obrotowego max. ? no bo potem słabnie? i pewnie do tyłu zaczyna jeździć?

:-k


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 września 2011, 10:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Mam na myśli sytuacje, kiedy montujemy dyfer o krótszych przełożeniach gdzie będziemy liczyć czas 0-100.
Przy standardowj odcince auto uzyskiwać będzie prędkość na 2 biegu 90km (przykład), jeżeli przeniesiemy odcinkę i kilkaset obrotów niżej wyjdzie na 100km, wowczas z pewnością lepszy czas osiągniemy z przesuniętą odcinką niż wrzucaniem pod koniec 3 biegu aby dobić do tej 100, zmiana biegu jednak chwile trwa, a jeżeli liczymy każdy ułamek sekundy to to jest ważne. W tym wszystkim oczywiście ważne jest krzywa mocy, momentu czy spada opada delikatnie czy też leci całkowicie w dół.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL