BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 września 2011, 10:29 
Nie no, to się zgadza, że czas się traci przy zmianie biegów.

Zwłaszcza, jak się ich nie umie wrzucać prawidłowo, ale zostawmy to.

Problem jest taki, że to nijak jest potrzebne, bo czas 0-100 to można wkleić na forum i się pochwalić, że jest 0,15s szybciej, niż kolega.

Aczkolwiek nie można tak jednoznacznie stwierdzić, że to zawsze jest okay.

Trzeba patrzeć na char. prędkościowe silników, co się dzieję i zrobić wykres czy to wskaźnika dynamicznego, czy siły napędowej- bez znaczenia. Tam widać, czy jest sens kręcenia i do ilu.

Bo to, że coś tam spada, to jeszcze nic nie znaczy. Na forum już nie jeden próbował się kłócić, że przy 100% serii i tak nie ma sensu kręcić powyżej moc max, bo przecież moc SPADA :rotfl:

PS. Zapomniałbym dodać:

Świetny wykres!

mam trochę wątpliwości, jeśli chodzi o prawidłowość pomiaru, ale i tak, całkiem ładnie i świetny przyrost :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 września 2011, 21:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
kedzior001 napisał(a):
Mam na myśli sytuacje, kiedy montujemy dyfer o krótszych przełożeniach gdzie będziemy liczyć czas 0-100.
Przy standardowj odcince auto uzyskiwać będzie prędkość na 2 biegu 90km (przykład), jeżeli przeniesiemy odcinkę i kilkaset obrotów niżej wyjdzie na 100km, wowczas z pewnością lepszy czas osiągniemy z przesuniętą odcinką niż wrzucaniem pod koniec 3 biegu aby dobić do tej 100, zmiana biegu jednak chwile trwa, a jeżeli liczymy każdy ułamek sekundy to to jest ważne. W tym wszystkim oczywiście ważne jest krzywa mocy, momentu czy spada opada delikatnie czy też leci całkowicie w dół.



Kedzior dobrze pisze :super: Pomyśl jeszcze nad lekkim jednomasem wtedy silnik bedzie Ci się wkręcał jak w Hondzie :szok:

Ja mam u siebie krótkie przełożenia i odcinka na poziomie 6500 jest problemem. Na torze czasami brakuje tych 500 obrotów więcej. Bywa, że trzeba jechać na odcince bo nie ma sensu wrzucać na krótko wyższego biegu. Dwójka kończy się przy 85km/h i mimo zdecydowanie lepszego przyśpieszenia poprzez dodatkową zmianę biegu czas do 100km/h jest symbolicznie lepszy niż przy seryjnym dyfrze.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 września 2011, 22:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 165
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0
Powiem tak, jak ktoś robi auto do jazdy na torze i prawdziwej rywalizacji to warto walczyć o każde ułamki sekund przyspieszenia zmieniając most, podnosząc próg odcięcia itp itd, ale do normalnej jazdy nie ma to sensu, chyba że dla lepszego samopoczucia, bo raczej niezbyt często kręci się silnik do odcinki.

Ciekawi mnie jak zachowywała by się moja 540iA z krótszym mostem, chodzi mi tu o to, żeby wcześnie wrzucała 5ty bieg, a nie żeby miała 0.2sek lepszy czas do setki.

Moim zdaniem pod maską tej 330CI jest zrobione wystarczająco, teraz należałoby poprawić jej wygląd i sprawić, żeby wyglądała groźnie i miała pazur, wtedy będzie miodzio.

_________________
Moja 540iA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 7 września 2011, 09:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Odbiegając od przyśpieszenia po zmianie dyfra, a idą bardziej w stronę elastyki. Dużym + jest to że poruszajac się autem 40km/h na 5 biegu, nie ma potrzeby redukowania nawet pod wzniesienia, auto ładnie się zbiera. - może być zbyt częsta zmiana biegów, chyba że z 1 wzucamy odrazu 5, osobiście nie jestem tego zwolennikiem, wolę po kolei uzywać wszystkich biegów.
Co do spalania gdyż kilka osób o to pytało, w cyklu miejskim spada, w trasie jadąc do 90km/h równiez spada, przy prędkościach dużo powyzej 100km/h delikatnie wzrasta. Prawdę mówiąc nie ma tutaj dużych odchylen, wzgledem standardowej 330. Każdy uzytkownik 330 ze zdrowym silnikiem w pełni sprawnym, wie ze sa to nawet dość ekonomiczne silniki, biorąc pod uwagę ich pojemność, moc.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 7 września 2011, 21:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 165
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0
kedzior001, Ja mam u siebie automat i dość często trochę mnie irytuje, że od 40 do 70km/h muszę jechać na 4tym biegu, dopiero przy 70, może 65km/h wrzucana jest 5tka, chciałbym żeby 5tkę wrzucało mi przy 60km/h może minimalnie poniżej bo zwykle w mieście wszyscy jadą z taką właśnie prędkością, a ja muszę się kulać na 4ce, gdybym jeździł na 5tce spalanie pewnie spadłoby mi z 1 jak nie 2l, bo różnica przełożeń między 4 i 5 jest duża.
No i jak będę chciał przycisnąć to będzie jeszcze lepsze odejście na krótszym moście ;)

_________________
Moja 540iA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 7 września 2011, 21:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
KamillO napisał(a):
kedzior001, Ja mam u siebie automat i dość często trochę mnie irytuje, że od 40 do 70km/h muszę jechać na 4tym biegu, dopiero przy 70, może 65km/h wrzucana jest 5tka, chciałbym żeby 5tkę wrzucało mi przy 60km/h może minimalnie poniżej bo zwykle w mieście wszyscy jadą z taką właśnie prędkością, a ja muszę się kulać na 4ce, gdybym jeździł na 5tce spalanie pewnie spadłoby mi z 1 jak nie 2l, bo różnica przełożeń między 4 i 5 jest duża.
No i jak będę chciał przycisnąć to będzie jeszcze lepsze odejście na krótszym moście ;)


Z pewnością, ale nie wiem ja ma sie to do V8, a dokladniej nie orientuje się w dyfrach w e39.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 8 września 2011, 16:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 165
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0
Ja też jeszcze się nie orientuję w dyfrach, jak będę miał chwilę wolnego to muszę poszukać jakichś opisów mojej skrzyni biegów i dokładne przełożenia każdego biegu mi są potrzebe, oraz przełożenie dyfra, wtedy obliczę sobie jaki mniej więcej bym potrzebował do moich celów i jakie byłyby prędkości na niższych biegach i o ile wzrosłyby obroty silnika np. na trasie jadąc 100km/h.

Ale mam na to całą jesień i zimę, bo takie mody to dopiero na wiosnę/lato sobie zostawiam.

_________________
Moja 540iA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 4 października 2011, 03:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 838
Lokalizacja: Killarney, Kerry, Irl
Moje BMW: 2xe36
Kod silnika: s50,m52
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 9#p1261989
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112163
Wykres mnie rozwalil :szok: Gratulacje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 1 listopada 2011, 19:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Barzini napisał(a):
Wykres mnie rozwalil :szok: Gratulacje

wręcz mało to prawdopodobne...pisałem na PW bo chciałem się doradzić w kilku sprawach związanych z m54b30 ale kedzior001 nie raczył odpowiedzieć :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 listopada 2011, 22:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
///david napisał(a):
Barzini napisał(a):
Wykres mnie rozwalil :szok: Gratulacje

wręcz mało to prawdopodobne...pisałem na PW bo chciałem się doradzić w kilku sprawach związanych z m54b30 ale kedzior001 nie raczył odpowiedzieć :wstyd:



Przepraszam ale nie zawsze siędze na forum, w miarę możliwości prubuję odpisywać.
Odpisałem CI na Twoją wiadomość, będziesz miał dodatkowe pytania to dzwoń, nr masz w stopce.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 listopada 2011, 22:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Kedzior dobrze pisze :super: Pomyśl jeszcze nad lekkim jednomasem wtedy silnik bedzie Ci się wkręcał jak w Hondzie :szok:

Ja mam u siebie krótkie przełożenia i odcinka na poziomie 6500 jest problemem. Na torze czasami brakuje tych 500 obrotów więcej. Bywa, że trzeba jechać na odcince bo nie ma sensu wrzucać na krótko wyższego biegu. Dwójka kończy się przy 85km/h i mimo zdecydowanie lepszego przyśpieszenia poprzez dodatkową zmianę biegu czas do 100km/h jest symbolicznie lepszy niż przy seryjnym dyfrze.[/quote]


Powiedz mi znasz kogoś kto zakładał jednomase do m54b30, dokładniej chodzi mi o żywotność, silnika czy też przeniesienia napędu. Nie powiem chodzi mi to po głowie, ale chciałbym zasięgnąć dodatkowy rad, sugesti osób co juz to maja za sobą.
Auto ma do jazdy na codzien a nie na tor, wiec wolałbym nie przydabrzac.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 listopada 2011, 22:38 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Prócz brewek, auto bardzo mi się podoba :-) Zwłaszcza wykres z hamowni, aczkolwiek pewnie nie będzie dla Ciebie zdziwieniem, że powątpiewam w prawdziwość tych wyników :-D Alpina ma porównywalny moment obrotowy, ale... Po 1: to Alpina, po 2: pojemność ma większą o trzy setki, a i tak po 3. max moment ma wyżej niż u Ciebie.
Niemniej jednak życzę, aby uzyskane przez Ciebie wyniki były jak najbardziej realne :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 listopada 2011, 22:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
dzięki za info.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 6 listopada 2011, 23:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
maaaad napisał(a):
Prócz brewek, auto bardzo mi się podoba :-) Zwłaszcza wykres z hamowni, aczkolwiek pewnie nie będzie dla Ciebie zdziwieniem, że powątpiewam w prawdziwość tych wyników :-D Alpina ma porównywalny moment obrotowy, ale... Po 1: to Alpina, po 2: pojemność ma większą o trzy setki, a i tak po 3. max moment ma wyżej niż u Ciebie.
Niemniej jednak życzę, aby uzyskane przez Ciebie wyniki były jak najbardziej realne :ok:



No tak nie jesteś jedyną osobą. Ale zazwyczaj pawątpują w to osoby, które coś kiedyś podobnego próbowali robić, z wynikiem końcowym bardziej ujemnym niż dodatnim. Zazwyczaj spowodowane jest to złym doborem części, pochodzących z innych modeli silnikowych, nieznanych producentów, jak również złym zestrojeniem elektroniki.

Osobiście największy problem miałem z doborem odpowiedniego kata oraz umiejscowieniem jego. Wymieniałem je, co chwile, czasami nawet nie jeżdżąc autem widać było ze jest do bani. Gdzie łącznie miałem ich 4 różne.

Co do wykresu, jest z hamowni obciążeniowej. Po samej modyfikacji softu, bez dolotu i wydechu wyszło mi coś około 240KM i 320NM wykres również jest gdzieś na forum. Po dodatkowych przeróbkach mechanicznych i ponownym zestrojeniu wyszło mi około 10NM więcej, ale w dolnym zakresie obrotów przy 1800 obrotów ma, około 220NM a wcześniej było prawie 290 NMa to już spora różnica. Ale tak to jest ja już ingerujemy w układ wydechowy. Ale może byc również pewnien margines błedu gdyż były wykonywane na dwoch różnych hamowniach podwoziowych.

A co do brewek to już usunięte jak również chromowane ramki rejestracji.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 7 listopada 2011, 17:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
kedzior001 napisał(a):
A co do brewek to już usunięte jak również chromowane ramki rejestracji.
No to teraz autko oprócz zapierd :cenzura: a będzie jeszcze wyglądać :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 8 listopada 2011, 17:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
kedzior001 napisał(a):
Powiedz mi znasz kogoś kto zakładał jednomase do m54b30, dokładniej chodzi mi o żywotność, silnika czy też przeniesienia napędu. Nie powiem chodzi mi to po głowie, ale chciałbym zasięgnąć dodatkowy rad, sugesti osób co juz to maja za sobą.
Auto ma do jazdy na codzien a nie na tor, wiec wolałbym nie przydabrzac.


W PL chyba jeszcze nikt nie wkładał. Więc mam szansę być pierwszym o ile do wiosny nikt mnie nie uprzedzi. W US montują Fidanze o wadze 5.9kg latają po torze i nic się nie dzieje, skrzynia, wał i dyfer wytrzymują.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 10 listopada 2011, 23:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
No właśnie, nik jeszcze w Pl nie montował, przynajmnie ja jeszcze nie słyszłem. Nie wiem ale chyba zaczekam aż będziesz pierwszy. Powiedz mi z ciekawości gdzie i w ajkiej cenie można je dostac?

EDIT:

Chyba znalazłem
http://www.streetperformance.com/SPEEDg ... _id=101343
Cena raczej ok, mniej wychodzi niz ori dwumas, z tym że gdzie dostac w PL?

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 20 listopada 2011, 13:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 929
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: Bmw e38
Garaż: viewtopic.php?f=102&t=173310
MOc jest!Ale jak dla mnie Bmw w nie moim stylu.

_________________
viewtopic.php?f=102&t=173310


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 20 listopada 2011, 13:17 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A takie coś widziałeś? http://re5pect.pl/kolo-zamachowe-bmw-m54b30.html Piszą, że "projekt i wykonanie: Wielka Brytania", ale jestem ciekaw, czy to nie jakiś chinol. Jesli nie - może być ciekawy grat za niewielkie pieniądze.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>BMW E46 330Ci
PostNapisane: 20 listopada 2011, 21:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
kedzior001 napisał(a):
No właśnie, nik jeszcze w Pl nie montował, przynajmnie ja jeszcze nie słyszłem. Nie wiem ale chyba zaczekam aż będziesz pierwszy. Powiedz mi z ciekawości gdzie i w ajkiej cenie można je dostac?

EDIT:

Chyba znalazłem
http://www.streetperformance.com/SPEEDg ... _id=101343
Cena raczej ok, mniej wychodzi niz ori dwumas, z tym że gdzie dostac w PL?


Dokładnie tak jak napisał maaaad u re5pecta w PL dostaniesz prawie od ręki. Wadą jednomasa jest głośna praca skrzyni biegów. Esteci cichej jazdy i pracy zespołu napędowego nie zamontują sobie takiego wynalazku :) Co do wyrobów tej firmy to mogę powiedzieć, że mam koło jednomasowe tego producenta w mocnym 1.8Turbo na sztywnym sprzęgle. Jak narazie daje rade, tylko słychać wszystkie luzy w skrzyni. Dla mnie to nie problem :) dla mnie liczy się, że silnik zajedwabiście wkręca sie na obroty. Pewną rzeczą będzie również korekta programu bo seryjny może nie poradzić sobie z wolnymi obrotami. W 1.8t musiałem podnieść wolne obroty o 100 obr/min bo nierówno pracował i przygasał.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL