BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 15:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 3 lipca 2018, 07:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
kedzior001 napisał(a):
morcine napisał(a):
zrób strojenie po przepustnicy i po temacie :ok: zobacz na projekty Racemode gdzie stroi to wszystko w alphaN i wyniki rewelacyjne.
Sam mam od jakiegoś czasu wystrojone w tym trybie ale z kompresorem i nic się już nie rozjeżdża :D



Fakt można, ale auto głownie służy do jazdy na co dzien, a nie tylko po torze.
Nie wiem czy widziałeś projekty aut wystrojonych na alphan. Przy spokojnej jeżdzie auto wiecej pali, bywa nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak równiez problem z z samym jego uruchomieniem.
Przy pełnym obciążeniu można w ten sposób wystroić, ale przy cześciowym są już problemy.


Ja mam wystrojone po przepustnicy i jest GIT :ok: . Żadnych problemów. Żadnych szarpań, checków i opóźnień jak to było przy nowej oryginalnej przepływce. Nawet jak wgram mapę i odłączę kompresor jest ka-pi-tal-nie. No fakt pali więcej ale leje na to, ma zapiepszać.

Oczywiście mogą być spore różnice miedzy softami i wykonanymi modami więc trzeba do tego indywidualnie podchodzić.

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 3 lipca 2018, 08:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
W Twoim przypadku, auto z kompresorem łatwiejszym rozwiazaniem jest zrobienie alphan,niż po przepływce.

Co do wywalenia przepływki w aucie NA które ma być uzytkowane na co dzien mam swoje zdanie.
Ale mniejsza o to, gdyż nie tylko w tym jest problem. Problem leży również w samym kolektorze, który ma zbyt małą przepustowość względem przepustnicy. W przypadku przepustnicy z v8 to jest aż 50% większa powierzchnia. Podobno z M50 byłby lepszym rozwiązaniem, ale seryjna przepustnica siedzi juz.Auto praktycznie wystrojone, no i jezdzi dużo lepiej niż na większej przepustnicy.

Na dniach wleci nowy dyfer z przełożeniem 3.07

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 3 lipca 2018, 09:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
https://www.facebook.com/racemode.info/posts/1427852707314773

m54b30 + kolektor m50 + przepustnica 89mm = do jazdy na codzień

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 3 lipca 2018, 15:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
To do M52B28Tu w końcu co lepiej kolektor z M54B30 czy z M50B25?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 3 lipca 2018, 17:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Panie, tylko M50 :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 3 lipca 2018, 21:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
tylko żeby wsadzić kolektor M50 do silnika m52tu/m54 zapewne trzeba zrobić modyfikacje mocowania :niepewny:

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 4 lipca 2018, 09:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Patrzac na wykresy z hamowni po załozenia kolektora z m50 jest nawet spadek momentu, ale znaczacy przyrost mocy, w przypadku kolektora z m54 b30 jest już przyrost momentu i przyrost mocy.
Wychodzi na to, jak ktoś chce mieć poprawę w całym zakresie to kolektor m54b30, a jak tylko górą to z m50b25

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 4 lipca 2018, 09:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
no ładnie ładnie :) ile teraz ma km/nm? na tym setupie i programie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 6 lipca 2018, 07:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
jeszcze nic nie mierzone, dyfer jeszcze nie wleciał.
No i szukam dobrego filtra powietrza panelowego, gąbkowego.
pipercross odpada, jakieś dziadostwo, niby dedykowany a jednak nie pasuje.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 6 lipca 2018, 13:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Pisałeś kiedyś że najlepszy filtr to tylko OEM. Zmiana strategii?
Pipercrossa sprawdziles wydajność? Ewentualne przyrosty, przepływy? Ja u siebie mam, ale kupiłem parę dni temu dodatkowo OEM żeby porównać, mam wrażenie że przy wszelkich aftermarketowych filtrach konieczna jest korekta mapy, inaczej to bez sensu

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 6 lipca 2018, 13:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
https://www.youtube.com/watch?v=GK329_MhMuM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 6 lipca 2018, 21:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Filtr pozostaje panelowy, na próbę chciałem podstawć coś dobrego ale gąbkowego, suchego.
K&n panelowe równiez odpadają, mają metalową siatkę która przy tep, zwe. około 30stopni mocno nagrzewa się i do tego jeszcze ten olejek który z czasem dobija przepływki.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 7 lipca 2018, 06:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
kedzior001, czasami odpowiadasz na pytania jak w tym filmie...

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 7 lipca 2018, 16:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
Chycu napisał(a):
forest napisał(a):
Jak piszecie o tych wyścigach kto by kogo nie objechał to przypomina mi się zlot forumowy w Toruniu podczas 1/4 mili gdy było mokro.
Ci którzy najbardziej krzyczeli dostali największe smary.
To później było że opony słabe brak szpery itp.
A prawda taka że umiejętności zerowe. Gaz nie pracuje w trybie zero jedynkowym o czym większość killerów zapomniała.
E36 z kolektorem ? Sorry ale to nie jedzie w porównaniu do zmodzonej 330ci.
Jak dla mnie świetne mody i auto.

328i Andrzeja 16.3s 100-200
328i Wojtasa 16.9s 100-200
Ile mają "zmodzone 330ci"?


15.7 ! :D heheh

Ogólnie fajny projekt :) powodzonka w modzeniu !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 29 lipca 2018, 15:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Zbyt krótka prosta

Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 29 lipca 2018, 16:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
Jaka moc teraz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 29 lipca 2018, 16:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
wygląda na screenshot z filmu, pokaż całość :luka:
czy znowu była górka i wór z pyrami w bagażniku :P

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 29 lipca 2018, 19:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Fakt jest to screenshot z filmu, nagrana była tylko sama końcówka.
Przy tej prędkości robić zdjęcia to jest nieporozumienie.

Nie nie było górki, ani z górki.

Jeśli zaczynasz coś krytykować, pokaż wcześniej jak Twoje auto jeżdzi. :P

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 29 lipca 2018, 21:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
kedzior001 napisał(a):
Jeśli zaczynasz coś krytykować, pokaż wcześniej jak Twoje auto jeżdzi.

Nie krytykuje tylko ciągnę za język. Po co moje auto pokazywać jak to twój temat, twoja historia, nie mała z resztą. Porządne zmiany, czesto nie po utartej ścieżce. Mnie ciekawią efekty, a tu tak jak sie coś pokaże to na pół gwizdka. Podobno jezdzisz po zawodach, Mowiles ze beda poprawki, adaptacje, itp itd. Pochwal sie ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 100-200 km/h s.65
PostNapisane: 30 lipca 2018, 08:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Były poprawki, auto ukończone, ale w danym momencie cały czas stoi. Nie mam czasu na jazdę. Jak wyjadę raz w tygodniu i zrobię kilka km to dobrze.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL