BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 13 września 2016, 23:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
ADAMO M. napisał(a):
Ale bzdety... Na jednym i drugim sofcie da się zrobić jednakową moc. To, że na 671 wyszło więcej mocy to tylko kwestia afr, na sofcie 670 na wykresie z tego co widzę jest afr 11.5 i silnik jest zdrowo przelany więc mocy nie wygeneruje, na 671 afr 11.9, wciąż przelany ale już mniej to i więcej mocy. Zdejmij trochę paliwa w 670 i będzie dokładnie to samo co na 671. Nie twórzmy niepotrzebnych teorii.



Powiem krótko, tak i nie tak.

przy kolejnych hamowaniach wynik wychodził jeszcze wiekszy a AFR wynosił zaledwie 11.4. W sumie AFR nie mógł się ustabilizować zarówno na jednym i drugim sofcie - adaptacje długoterminowe.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 1 listopada 2016, 11:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Małe podsumowanie projektu
255 KM / 6445 rpm
315 Nm / 4625 rpm

Osiągi:
ogumienie - 18/255
przełożenie 3.38
odcinka - 7200 rpm
0 - 100 km/h - 5,7 s
0 - 200 km/h - 20,5 s
V-max - 250 km/h


Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 1 listopada 2016, 12:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Dobre kreski :ok:

Ciekawe jak często śmiejesz się z faktu że sporo silników M54B30 nie trzyma fabrycznych parametrów :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 1 listopada 2016, 13:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Mateusz118 napisał(a):
Dobre kreski :ok:

Ciekawe jak często śmiejesz się z faktu że sporo silników M54B30 nie trzyma fabrycznych parametrów :rotfl: :rotfl: :rotfl:



fakt, żadne m54b30 nie trzyma serii, zazwyczaj jest 220, 220 i kilka, a bywają nawet po 200 kilkanascie.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 1 listopada 2016, 14:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
kedzior001 napisał(a):
Mateusz118 napisał(a):
Dobre kreski :ok:

Ciekawe jak często śmiejesz się z faktu że sporo silników M54B30 nie trzyma fabrycznych parametrów :rotfl: :rotfl: :rotfl:



fakt, żadne m54b30 nie trzyma serii, zazwyczaj jest 220, 220 i kilka, a bywają nawet po 200 kilkanascie.




Osobiście widziałem nawet 170 konną :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 1 listopada 2016, 15:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
Szczurek1986 napisał(a):
kedzior001 napisał(a):
Mateusz118 napisał(a):
Dobre kreski :ok:

Ciekawe jak często śmiejesz się z faktu że sporo silników M54B30 nie trzyma fabrycznych parametrów :rotfl: :rotfl: :rotfl:



fakt, żadne m54b30 nie trzyma serii, zazwyczaj jest 220, 220 i kilka, a bywają nawet po 200 kilkanascie.




Osobiście widziałem nawet 170 konną :rotfl:

:szok: to chyba nieźle zajechana musiała być.

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 1 listopada 2016, 16:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
kedzior001 napisał(a):
Małe podsumowanie projektu
255 KM / 6445 rpm
315 Nm / 4625 rpm

Osiągi:
ogumienie - 18/255
przełożenie 3.38
odcinka - 7200 rpm
0 - 100 km/h - 5,7 s
0 - 200 km/h - 20,5 s
V-max - 250 km/h




fajne osiągi jak na 330ci n/a - wychodzi 100-200 14,8s :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 1 listopada 2016, 17:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
kedzior001 napisał(a):
Małe podsumowanie projektu
255 KM / 6445 rpm
315 Nm / 4625 rpm

Osiągi:
ogumienie - 18/255
przełożenie 3.38
odcinka - 7200 rpm
0 - 100 km/h - 5,7 s
0 - 200 km/h - 20,5 s
V-max - 250 km/h


Obrazek


Czym mierzone osiagi? Bo jak na kreski to sa mocno optymistyczne...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 1 listopada 2016, 19:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
WojtekSzychta napisał(a):
kedzior001 napisał(a):
Małe podsumowanie projektu
255 KM / 6445 rpm
315 Nm / 4625 rpm

Osiągi:
ogumienie - 18/255
przełożenie 3.38
odcinka - 7200 rpm
0 - 100 km/h - 5,7 s
0 - 200 km/h - 20,5 s
V-max - 250 km/h


Obrazek


Czym mierzone osiagi? Bo jak na kreski to sa mocno optymistyczne...


x2 Trudno uwierzyć w te osiągi przy tej mocy, szczególnie 0-200.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 1 listopada 2016, 23:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Spójrz na liczbę sampli, masz ich 2006. Podpowiem, jest to baaardzo mało, a to oznacza że pomiar był w trybie inercyjnym lub z minimalnym obciążeniem a to przekłamuje wynik, najczęściej na plus, ale niektóre silniki lubią być dociążane i wtedy taki pomiar jest na minus. Generalnie można z tego zrobić dywanik a na hamownie musisz jechać jeszcze raz jeżeli interesuje Cię prawda. Nawet patrząc na kreski to przebieg jest "bananowy". Sampli powinieneś mieć od 3300 do ponad 4tyś.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 2 listopada 2016, 06:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
KrisC napisał(a):
Spójrz na liczbę sampli, masz ich 2006. Podpowiem, jest to baaardzo mało, a to oznacza że pomiar był w trybie inercyjnym lub z minimalnym obciążeniem a to przekłamuje wynik, najczęściej na plus, ale niektóre silniki lubią być dociążane i wtedy taki pomiar jest na minus. Generalnie można z tego zrobić dywanik a na hamownie musisz jechać jeszcze raz jeżeli interesuje Cię prawda. Nawet patrząc na kreski to przebieg jest "bananowy". Sampli powinieneś mieć od 3300 do ponad 4tyś.



Z informacji jakie uzyskałem od Marcina z proturbo, jego hamownia nie przekłamuje, a nawet delikatnie zaniża.
Wg niego hamując auto w mastersie miałbym około 10% więcej.
W tej kwestii najlepiej jak by wypowiedział się rafuzik , on zna dobrze ta hamownie.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, up soft s47
PostNapisane: 2 listopada 2016, 08:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
WojtekSzychta napisał(a):
kedzior001 napisał(a):
Małe podsumowanie projektu
255 KM / 6445 rpm
315 Nm / 4625 rpm

Osiągi:
ogumienie - 18/255
przełożenie 3.38
odcinka - 7200 rpm
0 - 100 km/h - 5,7 s
0 - 200 km/h - 20,5 s
V-max - 250 km/h


Obrazek


Czym mierzone osiagi? Bo jak na kreski to sa mocno optymistyczne...


car performance aplikacja na smartfona, nie jest to może aż tak dokładne, ale dokładniejsze niż stoper i zegary.
Przy przełożeniu standardowy 2.93 to tak , ale przy 3.38 robią się już różnice.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 2 listopada 2016, 09:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Mnie znaczek na wykresie nie interesuje, wypowiedziałem się tylko na temat techniki pomiaru, który jest zrobiony źle. Jeżeli ktoś się upiera że jest inaczej to nie umie obsługować sie własnym sprzętem. Pozdrawiam

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 2 listopada 2016, 19:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Jest mało próbek i duże wygładzenie wykresu. To jasne i widoczne. Osiągi zaskakująco dobre wręcz abstrakcyjne wg mnie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 4 listopada 2016, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: WS
Moje BMW: 3xxi
Szkoda ze tylko teoretycy wypowiadają się nt poprawnosci pomiaru na hamowni obciazeniowej DP, niech się wypowiedzą użytkownicy DP od czego zależy wartość sample podczas pomiaru, jaki maja przebieg krzywe z hamowni DP i od czego to zalezy, czy rolki maja uslizg moce powyżej 500KM, jakie są korekcje, powyzsza hamownia nie miala problemu z poprawnym hamowaniem aut z turbo z moca powyżej 600KM a nawet 800,co potwierdza prawidlowe obciążenie na tej hamowni
PS inercja to można bawić się w seryjnych silnikach n/a


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 4 listopada 2016, 21:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Pracuje na dp codziennie, wiem co napisalem, obciazenie jest regulowane.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 5 listopada 2016, 19:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Do tematu, ponownego hamowania, pomierzenia osiągów (możliwe ze uda mi się załatwić racelogic) powróce ale raczej dopiero wiosną, w tej chwili zimówki już założone. Jedyne co mogę powiedzieć, to auto lepiej jezdzi niz pokazuje hamownia.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 5 listopada 2016, 19:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
I to najwazniejsze. U mnie tez w 330ci pokazywalo 255hp nawet nie raz 242hp a jezdzila znacznie lepiej niz by wskazywalo na pomiar na hamowni.
Jak bedziesz mial mozliwosc to sprawdz 0-200 na racelogicu lub na aplikacji racechrono - dokladnie w miare pokazuje

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 11 listopada 2016, 14:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
przepływy powietrza na drodzę wychodza mi dużo ponad 700kg/h. raz uzyskałem prawie 750kg/h.
Na hamowni wychodza juz kilkadziesiąt kg/h mniej.

W tej chwili nanoszę korekty na softa, gdyz parametry wychodzą poza skalę.
Z pomiarami na innej hamowni czy też pomiarami czasów będzie ciężko.
Raz ze zimówki założone, dwa to pogoda, ale mam nadzieję że w najbliższym czasie uda się to ogarnąć.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, wykresik s48
PostNapisane: 12 listopada 2016, 16:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Vapor napisał(a):
5,7 do setki i 14,8 100-200 to czasy zdrowej 335d 286KM a ty masz 255
możliwe więc choć mało prawdopodobne tym bardziej że nie mierzyłeś RL czy chociaż Racechrono i wyniki mogą być przekłamane sporo


powoli wszystko w swoim czasie, pogoda nie sprzyja, przynajmniej jest czas na małe korekty softu.

335d nie miałem okazji spotkać się na drodze, ale 330i 258km czy też 330d 231km i zostały daleko w tyle.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL