BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 15 sierpnia 2018, 19:02


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1380 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 09:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4598
piękna, tylko splittery powinny byc czarne ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 29 kwietnia 2017, 08:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
kszyhu napisał(a):
piękna, tylko splittery powinny byc czarne ;)


Kiedyś owszem były, ale w kolorze bardziej do gustu mi przypadły

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 29 kwietnia 2017, 10:04 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 4178
Moje BMW: e92
Kod silnika: N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=165839
Śliczna jest, brakuje tylko shadowa !

_________________
e92 320D Spacegrau 199km i 395Nm -->> viewtopic.php?f=6&t=165839


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 3 maja 2017, 14:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Czy ja wiem, może tak może nie, każdy ma swój gust.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 5 maja 2017, 21:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 13
Moje BMW: x5
silnik m54b30 NA i obiecany przez Tomka tuning softu ms430066 , hamownia obciazeniowa
Obrazek
PS nie mam kodu aby zarejestrować się na hoscie iv.pl i znowu wygaśnie wykres 261,7 KM 330 Nm


Ostatnio edytowano 11 maja 2017, 06:25 przez rafuzik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 6 maja 2017, 01:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8498
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
Ładne to Twoje e46, do niczego nie idzie się doczepić :) Wręcz przeciwnie.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 6 maja 2017, 15:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 212
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: e92
Kod silnika: 335d
rafuzik napisał(a):
silnik m54b30 NA i obiecany przez Tomka tuning softu ms430066 , hamownia obciazeniowa
Obrazek


Wykres konkretny jak na NA powiedz jakie modyfikacje jeszcze zrobione sam soft na pewno takiego przyrostu nie da


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 6 maja 2017, 22:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 13
Moje BMW: x5
Projekt będzie opisany jak uruchomię z powodzeniem sekwencje n2o, ogólnie to slupek jest przygotowany na moc x2, kute tloki, korby, sruby, szpilki, nowy wal korbowy z panewkami, glowica po portingu, sprzeglo, dyfer od m3 e46, chlodnica oleju , wydech barany supersprinta końcowy z pakietu performance reszta seria, dolot seria bo stożki bez kompletnej dedykowanej z carbonu obudowy to lipa , bylo sporo konfiguracji wydechu, dolotu i wersji softu :szok: , auto ma być elastyczne i ciagnac z samego dolu do odcinki co narazie udalo sie osiagnac , w ciagu ostatniego roku auto bylo kręcone powyżej 7000 obr w sumie kilkaset razy na hamowni i drodze az olej trzeba zmieniać co 3 tys km i to wersje Racing, sporo mozna pisac ale jeszcze nie pora :hyhy:,,,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 8 maja 2017, 21:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Chyba jedno z najmocniejszych, udokumentowanych M54B30 NA w Pl
Ładny wynik 30km, 30nm na plusie względem zdrowej serii.
Moment ładnie rozłożony w całym zakresie, co do mocy chyba nie był jeszcze w pełni zaadaptowany. Wydaje mi się że jeszcze górą poszło by kilka koników. Wałki lub ITB dałyby najlepszy rezultat.
Najważniejsze jest w tym wszystkim to, że nie buja już tak zapłonem i n2o możesz juz odpalać.
Sporo czasu zajęło nam dopracowanie softu, gdyby nie stożki, dawno mielibyśmy to już za sobą.

Cóż teraz mnie tylko czeka hamownia, już niedługo.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 10 maja 2017, 16:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 412
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
Nie wyświetla mi się wykres powyżej.

Możesz wyjaśnić technicznie dlaczego stożek albo wkładka powoduje przekłamanie przepływki?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 10 maja 2017, 19:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Stożki, wkładki przepuszczają dużo wilgoci olejków, które osadzają się na ciepłym druciku, do tego dochodzi niska temp powietrza co w rezultacie wpływa na przekłamania z odczytu, a czasami nawet prowadzi do uszkodzenia przepływomierza.
Zbyt duży przepływ powietrza wpływa na zwiększenie dawki paliwa. Zbyt bogata mieszanka prowadzi do podlewania silnika a tym samym do spadku mocy.
Moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem było by zastosowanie puszki OE Performance, oryginalna wkładka również daje radę.
Nie zauważyłem negatywnego wpływu przy zastosowaniu wkładki Pipercross, ale z montażem jest problem gdyż idealnie one nie pasują a przepływ delikatnie poprawia.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 10 maja 2017, 21:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
No i mamy jedno z mocniejszych M54b30 NA w Pl
W porównaniu do serii moc moment w całym zakresie jest o kilkanaście, kilkadziesiąt procent większa. Reakcja na pedał gazu momentalna w odróżnieniu od silników doładowanych.

Moim zdaniem moc jeszcze jest do ugrania górą. z czasem wpadnie nowy wykres jeszcze mocniejszy.

Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci NA Powered by Tune-soft, 260KM 366NM
PostNapisane: 10 maja 2017, 21:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35196
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Świetne kreski :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci NA Powered by Tune-soft, 260KM 366NM
PostNapisane: 10 maja 2017, 23:01 
Offline
Moderator

Wiek: 33
Posty: 10032
Moje BMW: E46 | E46
Kod silnika: M54B30| M54B30
no i super :) najwazniejsze zeby kreski przekladaly sie na asfalt i jak auto jedzie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci NA Powered by Tune-soft, 260KM 366NM
PostNapisane: 11 maja 2017, 07:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Santino napisał(a):
no i super :) najwazniejsze zeby kreski przekladaly sie na asfalt i jak auto jedzie



Adam, na 3 biegu przyśpiesza porównywalnie jak seryjna 330i na 2 biegu, z tym ze ja mam jeszcze krótsze przełożenia.
Wyższy moment obrotowy, odczuwalny jest na wyższych biegach przy niższych obrotach.
Znacząco poprawiła się reakcja na gaz, na 2 biegu przy 2,5-3 tys obrotów nagłym wciśnięciu gazu w podłogę gubi trakcję , a opony mam z tyłu 255.

Teraz siedzę nad poprawieniem góry, aby wyciągnąć jeszcze delikatnie moc, a zarazem końcówkę wykresu bardziej wypłaszczyć, aby nie było spadku mocy.
Patrząc na zapłon i AFR jest to możliwe

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci NA Powered by Tune-soft, 260KM 366NM
PostNapisane: 11 maja 2017, 10:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4598
momentu fajnie ugrane, a to tylko wolnossak i 3 litry R6. Pięknie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, 0-160km/h s50
PostNapisane: 11 maja 2017, 15:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 412
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
kedzior001 napisał(a):
Stożki, wkładki przepuszczają dużo wilgoci olejków, które osadzają się na ciepłym druciku, do tego dochodzi niska temp powietrza co w rezultacie wpływa na przekłamania z odczytu, a czasami nawet prowadzi do uszkodzenia przepływomierza.
Zbyt duży przepływ powietrza wpływa na zwiększenie dawki paliwa. Zbyt bogata mieszanka prowadzi do podlewania silnika a tym samym do spadku mocy.
Moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem było by zastosowanie puszki OE Performance, oryginalna wkładka również daje radę.
Nie zauważyłem negatywnego wpływu przy zastosowaniu wkładki Pipercross, ale z montażem jest problem gdyż idealnie one nie pasują a przepływ delikatnie poprawia.

Więc problemem są za bardzo nasączone filtry? Szczególnie chyba m54b30 jest na to wrażliwe, spotkałem kilka uszkodzonych podejrzewam, że przez stożki. Starsze auta nie miały aż takich problemów.
Druga sprawa - zwiększenie dawki paliwa. Skoro jest więcej powietrza to chyba dobrze, że sterownik podaje więcej paliwa?
Co do twojego auta to dobre modyfikacje, ale chyba czas na walki rozrządu?
Krótszy dyfer dużo poprawia, wiem po swoim byłym M50B25NV

Pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci NA Powered by Tune-soft, 260KM 366NM
PostNapisane: 11 maja 2017, 19:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci viewtopic.php?f=6&t=102144&p=1226185#p1226185
Jezeli faktycznie jest wiecej powietrza to tak, a nie w przypadku jezeli ilość jest taka sama a przepływka pokazuje więcej.

Wałki już ma ostrzejsze.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci NA Powered by Tune-soft, 260KM 366NM
PostNapisane: 11 maja 2017, 20:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
kedzior001 napisał(a):
Jezeli faktycznie jest wiecej powietrza to tak, a nie w przypadku jezeli ilość jest taka sama a przepływka pokazuje więcej.

Wałki już ma ostrzejsze.


No to teraz tłoki doprężające i jeszcze ostrzejsze wałki :D Świetny wykres, ten dołek w okolicy 4000rpm wynika z działania VANOSu? W jaki sposób wzmacniałeś ośkę pompy oleju? Zaspawana nakrętka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci NA Powered by Tune-soft, 260KM 366NM
PostNapisane: 11 maja 2017, 22:17 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1986
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
366Nm z 3.0l silnika - mistrzostwo świata.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1380 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 69  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL