BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 17 października 2018, 23:01


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3678 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 180, 181, 182, 183, 184
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 25 lipca 2017, 01:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 71
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
W koncu, szkoda, że pod machą czarna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 25 lipca 2017, 16:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8580
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
Santino napisał(a):
jesli tak to jakie srodki uzyc?

Do konserwacji to całkiem pozytywnie wypowiadają się ludzie o produktach Teroson.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 15 marca 2018, 21:12 
Offline
Moderator

Wiek: 33
Posty: 10069
Moje BMW: E46 | E46
Kod silnika: M54B30| S54B32
OK czas na odkop, buda jest u blacharza :)
zrzucony wozek i bak paliwa
obspawane wzmocnienia wozka i wachaczy, z gory otwarty panel zeby wspawac sie z zastrzalami, dla potomnych wyciete wieksza ilosc i foto jak wyglada mocowanie sruby wozka.
Kupilem rozpórkę od szwagrow zeby ulatwic proces spawania i do niej zostala dospawane ruray z stali bezszwowej odpowiedniego stopu.
Na foto z bagaznika jeszcze nie skonczone spawanie, bo bedzie dospawane do kielichow i zamkniety spowrotem profil podlogi
wszystkie przewody paliwowe i hamulcowe wylatuja tak samo bak paliwa, raczej bedzie opcja na grubo z sportowym bakiem w bagazniku.
Co mnie cieszy buda jest jak dzwon, zero dziur, pognitej blachy, czy pekniec, na laczeniach blachy w naroznikach widac gdzie niegdzie nalot rudej, oczyszczone do golego, na to podklad reaktywny z app R stop.
na to pojdzie podklad epoksydowy po calosci. i na gore konserwacja U-pol raptor tak wiec spokoj na nastepnych kilkanascie lat :ok:
stay tuned for more
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 15 marca 2018, 22:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1893
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28 x2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Because race car :ok:

Jest grubo a bedzie jeszcze lepiej

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 15 marca 2018, 22:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35306
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
a taka była ładna...

ale nic - oby tylko wnękę od zapasu obniżyć :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 15 marca 2018, 23:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2854
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Santino napisał(a):
... widac gdzie niegdzie nalot rudej, oczyszczone do golego, na to podklad reaktywny z app R stop.
na to pojdzie podklad epoksydowy po calosci. i na gore konserwacja U-pol raptor tak wiec spokoj na nastepnych kilkanascie lat...

ktoś Ci polecił takie rozwiązanie? Ja dawałem u siebie reaktywny novol, epoksyd novol i na to baran, i odchodzi mi do gołej blachy. Ktoś mi mówił że przez zbyt grubą warstwę reaktywnego.
Chcę to poprawić, i myślałem żeby dać fertan, zmyć go, na to epoksyd i pouliretan albo właśnie raptor


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 15 marca 2018, 23:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6490
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
ale będzie można dryfty robić teraz :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 15 marca 2018, 23:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18016
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Czy ta operacja mówi nam o tym iż autko ma u Ciebie dożywocie ? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 15 marca 2018, 23:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 224
Lokalizacja: Mikołów
Moje BMW: e46
Garaż: e46 coupe - Estorilblau
viewtopic.php?f=6&t=136245
e36 coupe - Daytona violet
viewtopic.php?f=6&t=155550
Chycu napisał(a):
Santino napisał(a):
... widac gdzie niegdzie nalot rudej, oczyszczone do golego, na to podklad reaktywny z app R stop.
na to pojdzie podklad epoksydowy po calosci. i na gore konserwacja U-pol raptor tak wiec spokoj na nastepnych kilkanascie lat...

ktoś Ci polecił takie rozwiązanie? Ja dawałem u siebie reaktywny novol, epoksyd novol i na to baran, i odchodzi mi do gołej blachy. Ktoś mi mówił że przez zbyt grubą warstwę reaktywnego.
Chcę to poprawić, i myślałem żeby dać fertan, zmyć go, na to epoksyd i pouliretan albo właśnie raptor


To jest jak z doborem oleju do silnika, co osoba to inna opinia :super:
Ja dałem APP r stop, epoksyd, wurth dichtfix, baranek wurtha, lakier i klar.
I jeśli mam być szczery nie jestem zadowolony z tego rozwiązania.
Ale kto by to wiedział zanim się to nie przetestowało?

Myślę, że santi idzie w dobrą stronę i sam jestem ciekaw tego raptora ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 16 marca 2018, 10:01 
Offline
Moderator

Wiek: 33
Posty: 10069
Moje BMW: E46 | E46
Kod silnika: M54B30| S54B32
Mateusz118 napisał(a):
Because race car

Jest grubo a bedzie jeszcze lepiej

taki jest plan :) co prawda zlapalem 3 lata poslizgu zeby zdarzyc za modą :rotfl: no ale coz poradzic trzeba robic swoje :D
rorafalki napisał(a):
a taka była ładna...

ale nic - oby tylko wnękę od zapasu obniżyć

No kiedys była, złote auto nic sie nie dzialo absolutnie, jak by tak zachowac w seri to z takim przebiegiem mogl bym cenic z 70k patrzac po tym co sie dzieje na gieldaklasykow.pl :rotfl:
Chycu napisał(a):
ktoś Ci polecił takie rozwiązanie? Ja dawałem u siebie reaktywny novol, epoksyd novol i na to baran, i odchodzi mi do gołej blachy. Ktoś mi mówił że przez zbyt grubą warstwę reaktywnego.
Chcę to poprawić, i myślałem żeby dać fertan, zmyć go, na to epoksyd i pouliretan albo właśnie raptor

Producent Raptora poleca taka kolejnosc, a to deczko co innego niz popularny baranek, wydaje mi sie ze klucz to zachowac czas pomiedzy schnieciem warstw odpowiedni
///david napisał(a):
ale będzie można dryfty robić teraz

bez silnika bedzie latac bokiem :D
Szczurek1986 napisał(a):
Czy ta operacja mówi nam o tym iż autko ma u Ciebie dożywocie ?

wiele osob tak mowi, a zycie weryfikuje ze 90% z tych aut laduje na gieldzie, niebiska stoi u mnie juz 11lat w garazu tak wiec ma staż jak dobra żona :hyhy:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330CiT in progress | Odkop gruza 184
PostNapisane: 17 marca 2018, 08:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 5542
fajnie że bierzesz się za niebieską bestię........

_________________
Obrazek

Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 17 marca 2018, 09:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 383
Lokalizacja: Głosków
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=147055&start=0
Chycu napisał(a):
Santino napisał(a):
... widac gdzie niegdzie nalot rudej, oczyszczone do golego, na to podklad reaktywny z app R stop.
na to pojdzie podklad epoksydowy po calosci. i na gore konserwacja U-pol raptor tak wiec spokoj na nastepnych kilkanascie lat...

ktoś Ci polecił takie rozwiązanie? Ja dawałem u siebie reaktywny novol, epoksyd novol i na to baran, i odchodzi mi do gołej blachy. Ktoś mi mówił że przez zbyt grubą warstwę reaktywnego.
Chcę to poprawić, i myślałem żeby dać fertan, zmyć go, na to epoksyd i pouliretan albo właśnie raptor


Panowie zabezpieczenie w ten sposób nie jest zgodne z technologią, kartami produktów.

Albo reaktywny albo R-stop
Albo reaktywny albo epoksyd.

Nie stosuje się epoksydu na reaktywny.

Jeśli stosujemy podkład reaktywny to dalej idzie podkład akrylowy i dalsze zabezpieczenie wg uznania.
Reaktywny wylewamy cieniutko. Blacha ma prześwitywać (to nie minia, okrętówka, śnieżka itp).
Jeśli na reaktywny pójdzie epoksyd to po jakimś czasie odpadnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330CiT in progress | Odkop gruza 184
PostNapisane: 17 marca 2018, 14:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 2045
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E92 335is DKG
Kod silnika: N54
Garaż: byłe Z3: viewtopic.php?t=28369
Dokładnie, ja bym nie dawał wogóle reaktywnego bo bywa problematyczny.

forch korroplex na rdze i na to epoksyd 2 warstwy + dobry baranek lub lepiej - wurth dichtifx. wtedy będzie jak orginał.

raptor jest wg mnie za mało elastyczny, podwozie pracuje, to będzie pękać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330CiT in progress | Odkop gruza 184
PostNapisane: 17 marca 2018, 19:22 
Offline
Moderator

Wiek: 33
Posty: 10069
Moje BMW: E46 | E46
Kod silnika: M54B30| S54B32
teraz wszyscy mądrzy a jak pytalem jakich srodkow uzyc w zeszlym roku to cisza :) no tak ale lepiej krytykowac niz poradzic :rotfl:
spokojnie reaktywny czyli ten r-stop to tam 25ml poszlo tylko na gola blache tam gdzie byl rudy nalot, w profile zamkniete wosk, na to dwie warstwy epoksydu i na to raptor.
Jest dobrze i bedzie dobrze, biorac pod uwage jak podloga wyglada po 17 latach bedzie spokoj na drugie tyle, bo blacha jak dzwon
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330CiT in progress | Odkop gruza 184
PostNapisane: 18 marca 2018, 20:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 6453
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Mocno kibicuje :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 19 marca 2018, 23:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2854
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
dar00 napisał(a):
Panowie zabezpieczenie w ten sposób nie jest zgodne z technologią, kartami produktów.

Albo reaktywny albo R-stop
Albo reaktywny albo epoksyd.

Nie stosuje się epoksydu na reaktywny.

Jeśli stosujemy podkład reaktywny to dalej idzie podkład akrylowy i dalsze zabezpieczenie wg uznania.
Reaktywny wylewamy cieniutko. Blacha ma prześwitywać (to nie minia, okrętówka, śnieżka itp).
Jeśli na reaktywny pójdzie epoksyd to po jakimś czasie odpadnie.

No właśnie zrobiłem dokładnie tak jak nie powinienem :wstyd:
Ostatnio nie miałem do użytku piaskarki i nie chciałem na pozostałości rudej których nie mogłem usunąć mechanicznie kłaść epoksydu od razu.
Który sposób bardziej polecasz? Reaktywny i akryl? Czy R-stop lub fertan? I co kłaść na R-stop lub fertan? Słyszałem opinię żeby fertan po tym jak się "wgryzie" zmyć wodą i gąbką :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" pełna sesja 175
PostNapisane: 19 marca 2018, 23:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2540
Kod silnika: 5.2 V10
Chycu napisał(a):
dar00 napisał(a):
Panowie zabezpieczenie w ten sposób nie jest zgodne z technologią, kartami produktów.

Albo reaktywny albo R-stop
Albo reaktywny albo epoksyd.

Nie stosuje się epoksydu na reaktywny.

Jeśli stosujemy podkład reaktywny to dalej idzie podkład akrylowy i dalsze zabezpieczenie wg uznania.
Reaktywny wylewamy cieniutko. Blacha ma prześwitywać (to nie minia, okrętówka, śnieżka itp).
Jeśli na reaktywny pójdzie epoksyd to po jakimś czasie odpadnie.

Słyszałem opinię żeby fertan po tym jak się "wgryzie" zmyć wodą i gąbką :niepewny:

Koniecznie miętowym ludwikiem, a gabka z viledy :D



Santino auto chyba i tak większosc czasu stało w garażu to po co zabezpieczać :rotfl: A tak całkiem poważnie to bardzo dobrze, nawet najlepsze projekty ruda szmata moze zniszczyć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>330CiT in progress | Odkop gruza 184
PostNapisane: 21 marca 2018, 20:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 383
Lokalizacja: Głosków
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=147055&start=0
Chycu napisał(a):
No właśnie zrobiłem dokładnie tak jak nie powinienem :wstyd:
Ostatnio nie miałem do użytku piaskarki i nie chciałem na pozostałości rudej których nie mogłem usunąć mechanicznie kłaść epoksydu od razu.
Który sposób bardziej polecasz? Reaktywny i akryl? Czy R-stop lub fertan? I co kłaść na R-stop lub fertan? Słyszałem opinię żeby fertan po tym jak się "wgryzie" zmyć wodą i gąbką :niepewny:



Wyczyścić rdzę jak się da najlepiej. Później użyć odrdzewiacza na bazie kwasu fosforowego (kupisz nawet w leroy'u 0,5l za kilka zł "odrdzewiacz do stali i żeliwa"*), znowu wyczyścić. Następnie podkład reaktywny cieniutko (blacha ma prześwitywać) i zalewasz akrylowym.
Na akrylowy np wurth-masa uszczelniająca, baranek tak jak napisał Piotres.

Jeśli podłoga byłaby po piaskowaniu wtedy epoksyd oraz masa,baranek...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3678 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 180, 181, 182, 183, 184


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL