BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 320 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 11:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
forest napisał(a):
kupiec_fkl, w tym linku co wrzucilem masz przelicznik opon wpisz te rozmiary i zobacz co pokazuje

Nie upokarzaj się już.

jiGsaw, Dzidzia24 daleko do siebie nie macie proponuje sprawdzić się na neutralnym gruncie w Kętrzynie :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No właśnie pokazuje jak byk, że realna prędkość zmniejsza się wraz ze zmniejszaniem rozmiaru, co przy tym samym pomiarze licznika, który zależy tylko od prędkości odczytywanej w niezmiennym dyferencjale zwiększa błąd na KORZYŚĆ. Litości...

http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 11:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
jiGsaw, ok masz racje - rzeczywiscie 150km na 50 profilu , na 55- 155km zle spojrzalem

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 11:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
forest napisał(a):
jiGsaw, ok masz racje - rzeczywiscie 150km na 50 profilu , na 55- 155km zle spojrzalem


:piwo: to teraz sobie porównaj z moimi 195/60/15... i zobacz jak duza roznica jest.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 12:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
jiGsaw, przejrzalemsobie Twoj wykres z hamowni i rzeczywiscie nie ma sensu krecic tego silnika powyzej 6 tys obrotow powyzej tej granicy moc i moment spada ostro w dol.
O ile na 2 pierwszych biegach warto przeciagnac wyzej to 3 4 i kazdy kolejny bieg powinienes ciagnac do 6 tys i zmiana wtedy bys mial zdecydowanie lepsze czasy

Jeszcze chcialem napisac cos o czepianiu sie moim do Twojego auta i mocy.
Poprostu ja nie lize dupy jak wiekszosc i nie zachwycam sie osiagami jak nie ma czym i widze ze cos jest nie tak i nie jedzie tak dobrze jak powinno przy danej mocy.
Ja jestem poprostu obiektywny i wyrazam swoja opinie czy innym sie to spodoba czy nie , i zachecam do wyciagniecia z tego wnioskow i zrobienie pomiarow w ten sposob jaki CI podpowiadam.
1 bieg -7200
2 - 7200
3 - 6100
4 - 6100
5 - 6100

Zobaczysz ze poprawisz tym sposobem czasy i mi jeszcze podziekujesz ;)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 13:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wszystko już mierzyłem Forest. Idąc tą drogą to seryjne b28, które ma Pmax przy 5300 rpm trzeba kręcić do ilu? Do 5500?

Na 4 i 5 biegu robię identyczne czasy stoperem 180 - 200, a to już są obroty rzędu 6500 - 7000 rpm na czwórce. :) Na trójce też mierzyłem i warto trójkę kręcić do końca. Pamiętaj, że moc spada, ale przełożenie się liczy i to na jakie obroty wskoczysz po zmianie biegu.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 20:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
jiGsaw napisał(a):
dzidzia24 - no cieszę się, że już speniałeś. mi wystarczy, że sam przed sobą udowodniłem, że warto kręcić robiąc pomiary ze stoperem w ręku, ale jak się założysz to i mogę publicznie to zrobić.
:wstyd:
jiGsaw napisał(a):
To jego coś drażniło od początku w moim aucie i to on zaczął pisać bzdury, które obaliłem faktami szybciej niż upadł Konstantynopol.
No obaliłeś,bez kitu swoją kompletną niewiedzą .Twoje auto mnie nie drażniło ale bzdury które pisałeś i piszesz nadal . Dlatego się odezwałem na temat tej twojej mocnej góry,w tak pomodzonym silniku,z tak mocno "zmienioną charakterystyką na wyższe obroty" (cokolwiek to znaczy :) ) oczywiście to wszystko dzięki super ostremu wałkowi 240".Odezwałem się bo zbrzydło "słuchać"-stary ty masz m52 z kolektorem m50 po programie a piszesz o tym jak o silniku z Nasa.Nie chcę już dolewać oliwy do ognia ale w takie przyrosty rzędu 50km w N/A także średnio wierzę i wiem ile mocy może mieć silnik po takich zabiegach i jak takie auto jedzie-tyle ode mnie.Bez odbioru.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 20:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wystarczyło napisać jedno zdanie "wiem wszystko najlepiej". Roger that.

Napisałeś kompletną bzdurę, pragnę przypomnieć "A jaki wałek wpadł bo nie doczytałem?M54 ssący? Jeśli tak to nie spodziewałbym się jakichś odczuwalnych efektów i nie jechał z tego powodu na strojenie bo szkoda kasy. Różnica w tych wałkach jest znikoma i pewnie auto adaptacja to ogarnie ;)"...

Późniejsza dyskusja wykazała, że różnica w wałkach nie jest znikoma, że warto było stroić i że efekty odczuwalne i absolutnie nie było szkoda kasy, a autoadaptacja nie ogarnęła dobrze. Czyli 5x bzdura z Twojej strony obalona faktami w postaci wykresu, filmu, pomiarów itd.

Modów też mam trochę więcej niż piszesz... ale nie łaska się wysilić i doczytać.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 21:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
Dzidzia24 sam robiłeś adapter pod itb.?

ja u siebie w b52b28 doszedłem do 255km i 310Nm przy strokerze 3.0, wałkach z alpiny, kolektorowi z m50b25, wydechowi(kolektory schmiedmann, końcowy bastuck) i kliku innym drobnym modom po strojeniu na det3... wałki spowodowały ze moc rosła do samej odcinki(7200obr) a moment nie spadał.

u kumpla ostatnio zrobiliśmy mocne m50b30nv na alubloku, z tłokami m52b28(tłoki planowane tak aby były równo z blokiem, do tego mocne podcięcia pod zawory, sprężanie tak poszło do góry ze aż ciężko zapala :D ) i wale m54b30, do tego wałki cat camsa, dolot bmc, wydech z baranami bez katów i wywaliło 260km i 290Nm na chipie od bagora, ale wykres dość brzydki wiec potrzebne będzie strojenie

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 22:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
Dzidzia24 sam robiłeś adapter pod itb.?

Flanszę robił mi Forti z RF .Do flanszy znajomy dospawał mi przepustnice.Ciężko jest zrobic przykręcane bo otwory się mijają ale wiem że da się ,trzeba jednak trochę pogłówkować.Ja postanowiłem jednak pospawać ale musi to robić doświadczona osoba aby nie potopić uszczelnień przepustnic oraz nie zwichrować flanszy.

Cytuj:
ja u siebie w b52b28 doszedłem do 255km i 310Nm przy strokerze 3.0, wałkach z alpiny, kolektorowi z m50b25, wydechowi(kolektory schmiedmann, końcowy bastuck) i kliku innym drobnym modom po strojeniu na det3... wałki spowodowały ze moc rosła do samej odcinki(7200obr) a moment nie spadał.

No i po co w takie koszta się pchałeś jak w 2,8 po kolektorze i strojeniu wychodzi 240km ?-sory nie mogłem się powstrzymać :P .

Z tego co pamiętam to twój silnik poszedł do Niemca więc raczej nie masz już tych wałków?Albo może macie jakieś dojście do tańszych wałków?
.Ja narazie szukam jakiejś alternatywy dla wałków Schricka czy Cat Camsa bo jednak jakbym miał wpakować 4kzł na same wałki to jednak wole sprzedać swój silnik dołożyć tą kasę i wsadzić choćby s50b30. Niby Świątek ma trochę taniej bo za 3kzł ale opinje są różne więc raczej bałbym się zaryzykować.Dzwoniłem jeszcze do firmy (chyba to był Rewar) zajmującą się szlifowaniem seryjnych wałków to z serii m52 potrafią zrobić bardzo ostry wałek coś bodajże 272" ale wówczas hydro odpada i konieczne jest przejście na mechanikę + twarde sprężyny itp. itd.Będę miał czas to podzwonię jeszcze do firm co zajmują się napawaniem wałków a jeśli nic nie znajdę to kupuję wałki od s52 bo to chyba jedyna opcja w dość niewielkiej kasie.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 22:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
To Ty brałeś od Aguirre sterownik z jego programem? :)
Dlaczego alpha-n nie wypaliło?

dzidzia24 napisał(a):
(chyba to był Rewar)

Chyba jednak nie rewar,bo oni nie chcą przerabiać tych wałków.
dzidzia24 napisał(a):
jeśli nic nie znajdę to kupuję wałki od s52

masz już coś nagrane?


Moc u Ciebie powinna być wyższa niż 240km :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 3 listopada 2015, 23:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
To Ty brałeś od Aguirre sterownik z jego programem? :)
Dlaczego alpha-n nie wypaliło?


Tak sterownik mam od niego za co wielkie dzięki a w szczególności za to że chce jeszcze odbierać moje telefony z głupimi pytaniami :D
AlphaN odpuściłem bo na wstępie nie mogłem sobie poradzić z jednym jak się okazało błachym problemem.Auto raz procowało dobrze raz kulawo a że tyle rzeczy było pozmieniane na raz to nie udało mi sie zdjagnozować że to była wina dwóch cewek :P .Doszedłem do ego za późno ,jak już miałem nową wiązkę i sterownik od Aguirre więc już odpuściłem temat.Trochę jestem ciekaw co by z tego wyszło i czy wogle bym sobie sam poradził.Przejechałem na nie do końca wystrojonym AlphaN około 1km i zapowiadało się fajnie choć może decyzja o przejściu na sterownik od Aguirre uchroniła mnie przed wysadzeniem tego silnika w kosmos z powodu nauki strojenia-kto wie :D

Cytuj:
Chyba jednak nie rewar,bo oni nie chcą przerabiać tych wałków.

No dawno było nie pamiętam ,może i to nie oni.

Cytuj:
masz już coś nagrane?


Narazie nie ale to nie problem bo na forach BMW USA to bardzo częsty przedmiot sprzedaży i chodzi w granicach 1000-1500zł+przesyłka.Od czasu do czasu na EBAYU sie pojawia.Nawet teraz chyba jest jedna licytacja ;)

Cytuj:
Moc u Ciebie powinna być wyższa niż 240km :)
Wiem :D ale sam siebie oszukuję aby nie załamać się jak na wykresie wyjdzie inaczej ha ha.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 4 listopada 2015, 10:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Moje BMW: 325i
Kod silnika: m50b25
Myślę że 250-260 się pojawi :) kiedy planujesz hamownie ? , jeżeli masz wałek z m54b30 to jest dobra opcja , na pewno o niebo lepsza niż seria m52 ( jeżeli potrafisz go odpowiednio ustawić ), ja nie miałem przypadku w swoich projektach na tych wałkach żeby moc spadała , Szkoda że zrezygnowałeś z trybu alpha-n przy itb daje duże możliwości , ostatni wykres , Seryjny słupek po przeglądzie wymianie panewek i portingu głowicy + itb + strojenie tryb alpha-n Obrazek
i prosze nie gadajcie głupot że nie ma odczuwalnych różnic pomiędzy seryjnym wałkiem m52 a m54b30 gdzie seryjny wałek m52 puchnie i moc spada na łeb , tam m54 ciągnie cały czas w górę a na pewno nie spada
Kibicuję i czekam na wykresik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 4 listopada 2015, 10:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Wałek ma 12" więcej od serii.Tobie to dużo? taka różnica nie zrobi cudów że nagle moc rośnie aż do 7000 i nie spada wogle.Czyżby przepływka tak blokowała.Nie wiem co dokładnie w silniku porobione ale dziwny ten wykres, czemu nie kręciliście wyżej w takim razie?Strojone na świni czy standalone?Jak ogarnę pożądne wałki to trzeba będzie chyba na Emu odkładać jak takie kreski wychodzą.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 4 listopada 2015, 10:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Z czego wtryski?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Ostatnio edytowano 4 listopada 2015, 11:16 przez dzidzia24, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 4 listopada 2015, 11:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wałek z m54b30 jest parametrami bliżej do s52 us niż do m52, na m52b28 ma Pmax przy 5300, a u mnie na wałku m54b30 Pmax 6200 i do 7200 rpm spada jakieś 15 koni raptem. Patrząc na stosunek cena/wynik to super sprawa.

Dla mnie osobiście inwestowanie kilku tysi w ostre wałki do tego silnika to strata kasy, bo zyskamy kilka koni więcej i ładny wykres do 7000 rpm, a i tak wyżej jak 7200 raczej go nie zakręcimy, bo się może rozlecieć. Lepiej już sprzedać, dołożyć i wsadzić S50 albo iść w dmuchanie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 4 listopada 2015, 19:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Kilka fotek od znajomego z Sobotniego wypadu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tutaj zdjęcia na których widać jak e30 przyciąga gapiów i wzbudza zainteresowanie wszędzie gdzie się pojawi :oczami: :)
Obrazek
Obrazek

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 09:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Zaniedbałem trochę temat więc odświerzam. :)
Ogólnie to bardzo mało czasu mam na to auto ale z każdą wolną chwilą coś tam popwoli się ulepsza.

Na razie skupiam się na tylnym zawieszeniu bo jest seryjne z wersji 1,6.Siedzą jeszcze wszystkie oryginalne tuleje gumowo metalowe,łączniki itd.Oczywiście wszystko jest sparciałe,przegnite itd.Auto prowadzi się jak złom.Do tego dyferencjał bez szpery z przełożeniem nadającym się do ciągnika ,zabiera całą przyjemność z jazdy.Hamulce bębnowe też nie rozpieszczają powoli kończę wszystko kompletować i niedługo zawita na aucie taki zestaw.

Obrazek

Wszystko co możliwe na poliuretanie,wypiaskowane,wymalowane.Nowe łożyska ,szczęki i linki ręcznego,zaciski po regeneracji,przewody hamulcowe w oplocie,najgrubszy seryjny stabilizator tylny,belka przerobiona pod regulację zbieżności i kątów,wzmocnione wahacze jak w modelu z3 ,do tego szpera duża głowa z przełożeniem 3,15.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W międzyczasie zmieniłem oliwe

Obrazek

Takie tam różne pierdoły

Obrazek

Wpadł short shifter

Obrazek

Trochę lansu też musi być-podświetlana gałka m-technik i tylna roleta ,włącznik świateł futerał na kluczyk.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Gałgany przełożone tutaj:

Obrazek
Obrazek

Nowy racingowy design zegarków ;)

Obrazek
Obrazek

+temperatura oliwy i shift light między obrotomierzem a temp. wody.

Obrazek
Obrazek
Obrazek



A tak się prezentuje na chwilę obecną moje m3 ;) z zewnątrz .

Obrazek
Obrazek

Środek

Obrazek

Komora

Obrazek
Obrazek

Po podpięciu pod kompa okazało się że jeździłem z niesprawnym vanosem (uszkodzony czujnik położenia wałka)
Po naprawie auto trochę odżyło.

Obrazek
Obrazek

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 14:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
Bardzo fajnie dbasz :ok: Zazdroszczę tylnego zawieszenia :zawstydzony: Też będę musiał swoje zrobić ale z hydro ;)(przy okazji kompleksowego robienia nie lepiej było pójść w tym kierunku?)

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dzidzia24 -->> BMW E30 330i by Dzidzia
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10b18
Jeździsz tą bestią po deszczu? bo ciekawi mnie jak się trzyma naprawiana blacha i co ile trzeba poprawiać. Robiłeś poprawki blachy i lakier na całej budzie 4 lata temu jeśli dobrze liczę patrząc po datach na zdjęciach? Sam chcę zmienić kolor budy i się waham bo nie dają gwarancji ani na lakier ani na naprawy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 320 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL