BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 20 kwietnia 2013, 08:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
O stary !
Współczuje przygody i gratuluje samozaparcia,
fajnie się ogląda odbudowę klasycznego BMW,
Mam nadzieje że na jakimś zlocie będzie okazja zobaczyć i po dotykać... ;)

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 15:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Prace w toku, wszystko ma swoje miejsce i czas ;-)
Podczas gdy tylne zawieszenie już złożone i czekam tylko na szperę, oraz zestawy naprawcze półosi, zabrałem się dzisiaj za klin tylnej szyby.
Wolne, ładna pogoda, więc czemu nie...
Prawdę mówiąc poszło łatwiej niż sądziłem. Woda, ludwik, łyżeczka i jazda ;-) trzymając się twardo powiedzenia "kto nie smaruje, ten nie jedzie".

Btw... Nie zwracajcie uwagi na syf na aucie ;-) Jutro, lub w niedzielę pobawię się z przodem i w końcu będę mógł umyć samochód.

Sorry za zdjęcia, ale lepsze wrzucę jak w końcu znajdę aparat, który prawdopodobnie zaczął żyć własnym życiem i się gdzieś ulotnił.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po za tym, kilka dni temu odebrałem to, co większość boli najbardziej... Kostki i konektorki drzwi :)

Obrazek

Obrazek

Piątka,

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Ostatnio edytowano 5 stycznia 2014, 15:41 przez kuerone, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 13 października 2013, 14:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Dobra, jako że ostatnio bardzo zaniedbałem wrzucanie zdjęć, troszkę nadrobimy.

Ostatnio skończyliśmy na temacie kostek i konektorków w drzwiach.
Z doświadczenia wiem że jest to jeden z kilku problemów w e30tce. Jeśli coś w drzwiach nie działa, zaczyna się od sprawdzenia kostek.
Dmuchamy, czyścimy, dociskamy itd itd... Tak więc... wymieniamy :)

Obrazek

Obrazek

Przy okazji małe mycie i próba szczelności. Jest OK!

    http://my325e.pl/images/bmwsport/my325e-161.jpg

Ale dalej...

Jako że zabrałem się za dyferencjał, którego defakto jeszcze nie mam ;) , wypadało zamówić i wymienić to i owo.
A więc wpadły uszczelniacze od strony flansz, od strony wału, nowe osłony przeciwpyłowe - od góry i po bokach, oringi pod pokrywę flansz i nowe śruby.
Plus podkładka zabezpieczająca śrubę od góry.
Do tego w końcu zamówiłem śruby mimośrodowe z podkładkami i nakrętkami, których brak bardzo mnie ograniczał.
Teraz w końcu mogę skręcić wahacze z belką i pobawić się regulując zbieżność i kąt pochylenia :)

Obrazek

Kontynuując...

Obrazek

Obrazek

Aha... Brakuję jeszcze camberów.

Ale przechodząc do konkretów

Zaczynamy od nabicie osłony przeciwpyłowej (p/n 31211126790)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dalej przykręcamy osłonę tarczy (p/n 34111154241)

Obrazek

Jako że śrubki pokazane na realoem, itp. są wycofane z produkcji, możemy zastąpić je tymi (p/n 34111123072).
Co ciekawe, 4 z 6 gwintów musiałem przejechać gwintownikami... Jakiś słaby odlew, czy coś...

Obrazek

Następnie zaopatrujemy się w piastę, nakrętkę piasty (p/n 31211125826),

Obrazek

długi, dobry klucz dynamometryczny

Obrazek

i nasadkę o numerze 36.

Obrazek

Piastę oczywiście wciskamy przy pomocy jakiegoś smaru.
Według BMW, przednia nakrętka powinna być dokręcona z siłą 200NM.
Tak więc ustawiamy sobie odpowiednią wartość na kluczu

Obrazek

i kręcimy.

Obrazek

Po dokręceniu, musimy pamiętać aby zabezpieczyć nakrętkę.
Jest ona zrobiona tak, aby po odpowiednim dokręceniu, kawałek jej ścianki wbić w odpowiednio przygotowanie wcięcie.

Obrazek

Po tym przygotowujemy sobie kolejne osłony przeciwpyłowe, wcześniej posmarowane np. smarem miedzianym, a żeby nam się za bardzo nie zapiekły

Obrazek

i wbijamy... Polecam jakiś gumowy młotek, czy coś w tym stylu.

Obrazek

Teraz możemy spokojnie założyć tarczę i zaciski.

Obrazek

Zakładamy tarczę i dokręcamy śrubką (p/n 34111123072).

Obrazek

Obrazek

W tym momencie nadszedł czas na zaciski... które trzeba mieć najpierw gotowe.
A więc...

Obrazek

Obrazek

Kiedyś kolega Żaba pytał, jak wyglądają ścianki cylinderków w zaciskach po cynkowaniu.
Po za kolorem nic się nie zmieniło :)

Obrazek

Wracając do składania zacisków, zaczynamy od umieszczenia w cylinderku uszczelki,

Obrazek

Obrazek

która później razem z całym środkiem smarujemy pastą do cylinderków hamulcowych.
Btw. Coś ostrość zepsułem. Sorry,

Obrazek

Dalej kierując się zasadą "kto nie smaruje, ten nie jedzie", robimy dokładnie to samo z tłoczkiem hamulcowym.
Tłoczki zrobione na zamówienie na wzór starych :)

Obrazek

Na gotowy tłoczek, nakładamy osłonę przeciwpyłową (p/n 34111157043),

Obrazek

Zaczynając od dołu tłoczka, tak aby część idące do cylinderka, wystawała po za tłoczek z mozliwością umieszczenia jej w środku, w specjalnie przygotowanym wcięciu.

Obrazek

Obrazek

Po tej czynności zostanie nam wciśnięcie osłony tulei prowadzących zacisk

Obrazek

Obrazek

i założenie zaślepek.

Obrazek

Obrazek

Gotowe zaciski zakładamy na lagę...
Najpierw przykręcamy jarzma,

Obrazek

a dalej już całą resztę

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nie zwracajcie proszę uwagi na śruby trzymające jarzma ;)
Jakimś cudem zapomniałem zamówić nowe...

No i to byłoby na tyle jeśli chodzi o przednie amorki.
Jeszcze dojdą oczywiście cambery, czujniki ABS'u, odpowietrzniki i przewody hamulcowe, ale to później.

Jeśli mowa o tyle... zaczynamy z takim zestawem

Obrazek

Oczywiście żeby było porządnie, wszystko rozkładamy, piaskujemy i dajemy do malowania proszkowego. Czekając na wahacze, belkę i stabilizator, bierzemy się za zaciski.

Ja swoje koniecznie chciałem dać do cynkowania, więc pierwsze co, to rozebranie wszystkiego do zera...


A więc zdejmujemy okrągłą zawleczkę trzymająca osłonę przeciwpyłową

Obrazek

i ściągamy.

Obrazek

Obrazek

Następnie trzeba wycisnąć tłoczek, który czasami może sprawić trochę problemów, szczególnie przy takim wyglądzie zacisków.
Co ludzi, to pomysłów, ja polecam sprężone powietrze :) Później pokażę dlaczego nie powinno się podważać tłoczków.

Obrazek

Usuwamy również uszczelkę tłoczka.

Obrazek

Przed oddaniem zacisków do cynkowania, trzeba było oczyścić je z rdzy. Tym razem pomogło mi w tym śrutowanie.
Przed tą operacją, żeby nie zniszczyć wewnętrznej ścianki cylinderka, wkładamy starą uszczelkę i wciskamy tłoczek do samego końca.
Oczywiście jest to rozwiązanie, które sprawdza się jeśli wymieniacie tłoczki, bo górna ich część dostaje strasznie po dupie. Jeśli używacie tych samych, trzeba kombinować.

Efekt końcowy jest wart włożonej pracy :)

Obrazek

W tym momencie można już sobie przygotować wszystkie elementy zacisków i zacząć składanie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zaczynamy od uszczelki tłoczka (p/n 34211155716), którą wciskamy w przygotowane wcięcie.

Obrazek

Całą powierzchnie cylinderka, smarujemy pastą.

Obrazek

Obrazek

W tym momencie przygotowujemy sobie tłoczki.
Wcześniej mówiłem o wyciąganiu tłoczka z cylinderka... Tutaj dobry przykład jak nie powinno się tego robić.
Zwracamy uwagę ta większą powierzchnie tłoczka, która posiada mnóstwo uszczerbień. Widać ktoś próbował sobie pomagać jakmiś śrubokrętem...
Oczywiście w takim wypadku, tłoczek będzie puszczał płyn bokami i raczej odradzam używania go ponownie.
Dlatego ja wysyłając swoje stare tłoczki jako wzór, zamówiłem sobie nowe, zrobienie na zamówienie.

Obrazek

Wracając do składania... dołem wsuwamy osłonę przeciwpyłową,

Obrazek

odciągamy ją do góry i smarujemy pastą poślizgową.

Obrazek

Po tej operacji bez problemu możemy wsunąć tłoczek do środka,

Obrazek

zwracając uwagę, by na końcu założyć osłonę na zacisk,

Obrazek

zaciskając ją zawleczką.

Obrazek

Obrazek

Dalej łapiemy nowy odpowietrznik (p/n 34111153197) (zamawiając nowy odpowietrznik z ASO, dostajemy go z nową zatyczką) :)

Obrazek

i wkręcamy.

Obrazek

Na końcu wciskamy osłony tulei prowadzących zacisk.

Obrazek

Po tym wszystkim łapiemy się za wahacze.

Obrazek

Obrazek

Zaczynamy z nowym łożyskiem Meyle.

Obrazek

Jako że fabryka przewidziała wciskanie, nie wbijanie łożyska, lekceważąc tą zasadę przy montażu, podczas jazdy może się okazać że nowe łożysko od razu nadaje się do ponownej wymiany.
Wbijanie powoduje luzy, co za tym idzie łożysko zaczyna huczeć.
Tak więc kierując się zasadą wciskanie, zrobiłem sobie coś w stylu małej prasy.

Obrazek

Obrazek

Taki zestaw można kupić na allegro... i pewnie w każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym.

Obrazek

Obrazek

Po wciśnięciu łożyska na swoje miejsce, łapiemy pierścień segera (p/n 33411138648) i wciskamy w wyżłobione miejsce, zabezpieczając łożysko.

Obrazek

Obrazek

Kolej przyszła na osłonę tarczy (p/n 34211162061) i nowe śrubki (p/n 34111156427).

Obrazek

Obrazek

Następnie dokręcamy podporę linki ręcznego nowymi śrubami (p/n 34411121511).

Obrazek

W tym momencie przygotowujemy sobie cały zestaw potrzebny do montażu hamulca ręcznego.

Obrazek

Nowe śruby regulacji ręcznego (p/n 34411100550) i zestaw naprawczy sprężynek (p/n 34419064266).

Obrazek

Na sucho wszystko powinno być zamontowane w taki sposób.

Obrazek

o skompletowaniu sobie wszystkiego w jednym miejscu, w wahacz wsadzamy linkę ręcznego

Obrazek

i mocujemy ją w zatrzasku.

Obrazek

Obrazek

W tym momencie możemy już założyć całą resztę.

Obrazek

Czas na piastę, troszkę przesmarowaną smarem miedzianym

Obrazek

i tarczę ze śrubką (p/n 34111123072).

Obrazek

Kolej przyszła na montaż zacisków. Na pierwszy ogień łapiemy się jarzma.
Trochę kleju do gwintów na śruby (p/n 34211153937) i wkręcamy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po przymocowaniu jarzma, zakładamy zacisk z klockami.
Na jarzmo zakładamy zewnętrzny klocek,

Obrazek

a w tłoczek wciskamy wewnętrzny.

Obrazek

Wszystko składamy do kupy,

Obrazek

Obrazek

przykręcając zacisk tulejami prowadzącymi z niewielką ilością kleju do gwintów.

Obrazek

Obrazek

Pamiętamy także o czujniku zużycia okładzin hamulcowych :)

Obrazek

Wkręcone tuleje szczelnie zamykamy zatyczkami,

Obrazek

z czego w jedną z nich wkładamy przewód czujnika.

Obrazek

Na koniec wszystko ściskamy "sprężynką".

Obrazek

Mając zaciski na swoim miejscu, kończymy sprawę z wahaczami.

Obrazek

Ciekawe jest to, że każda część lemfordera, kupiona w prywatnym sklepie, ma zdarty numer, która prawdopodobnie oznacza daną część w autoryzowanym serwisie, w tym przypadku w BMW,
gdzie lemfordery montuje sie na pierwszy ogień.
Nie inaczej jest tutaj...

Obrazek

Ale kontynuując...

Obrazek

Zwracamy uwagę, aby grubsza część tulei wahacza, znajdowała się po jego zewnętrznej stronie.

Obrazek

Pamiętamy jeszcze o łączniku stabilizatora, uchwyt (p/n 33321127717), nakrętka uchwytu (p/n 07119904295), wspornik (p/n 34411153880), uchwyt przewodu (p/n 34411154158)

Obrazek

Obrazek

No i na koniec czujnik ABS'u z nową śrubką (p/n 07119919913).
Czujniki prawdopodobnie będę musiał załatwić sobie nowe... Wcześniej działały, ale są bardzo zmęczone, tak więc z czasem zobaczymy.

Obrazek

Do wahaczy doszły jeszcze wszystkie nowe przewody hamulcowe.
Zwykłe, gumowe... Jak na razie na pewno wystarczą. Zmieniłem także łączniki stabilizatora na krótsze, z compacta.

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 13 października 2013, 14:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Również kolej przyszła na półosie...

Zestaw naprawczy przegubów wygląda tak

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Moim zdaniem regeneracja półosi ma jedną wielką wadę.
Nie da się tego zrobić aż tak dokładnie jakbyśmy tego chcieli. A przynajmniej jak ja bym chciał.
BMW oferuje tylko to co widać na zdjęciach. Dla przykładu, zewnętrznej części przegubu, bez jego destrukcji nie da rady rozebrać. Co prawda aż takiego zmęczenia materiału tu nie widać (kilka zdjęć niżej), ale kierując się myślą regeneracji... jest tu jej niewiele.
Może kiedyś uda mi się kupić nowe :)

Zresztą zobaczcie sami.

Półosie pochodzą z kombiaka 325i, czyli mamy do czynienia z tymi najgrubszymi dostępnymi dla e30tek.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Stan nie powala...
Ktoś coś działał, ale trytytkami to sobie kable za telewizorem można pozaciągać.
Zdejmujemy wewnętrzną część przegubu.

Obrazek

Odgarniamy smar i dokopujemy się do pierścienia segera.

Obrazek

Obrazek

Zdejmujemy i rozkładamy wszystko jak się tylko da.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak już wcześniej wspominałem, dużo tego nie ma, ale z biegiem czasu nie wiadomo co może się przydarzyć.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wszystko staramy się w miarę wyczyścić.
Dokładnie Oczyszczamy miejsca do których przylegają kulki. Ja użyłem jakiegoś zmywacza do silikonu Novol :) ze smarem radził sobie również dobrze.

Obrazek

Układ powinien wyglądać jak na zdjęciu poniżej.
Do szerokiej szczęści, musi przylegać wąska. Nie wiem jak to opisać konkretniej ;)

Obrazek

smarujemy

Obrazek

(jeśli chodzi o tę środkową część, nie zauważyłem aby była ułożona jakąś konkretną stroną w górę, czy w dół)

Obrazek

i składamy.

Obrazek

Zwracamy uwagę aby podwójna linia była skierowana w dół.
To samo tyczy się uwypuklenia na części środkowej.

Obrazek

Zakładamy wewnętrzną osłonę

Obrazek

półoś smarujemy smarem

Obrazek

i zakładamy.

Obrazek

Pamiętając oczywiście o pierścieniu segera :)

Obrazek

Całość z obu stron smarujemy silikonem dołączonym do zestawów naprawczych.

Obrazek

Obrazek

Wszystko ściskamy, czyścimy... Zostawiamy w spokoju na 2-3 dni i voila :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Piątka,

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Ostatnio edytowano 13 października 2013, 21:27 przez kuerone, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 13 października 2013, 14:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Smaczne foty! Fajnie sie ogląda i czyta. :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 13 października 2013, 15:03 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Twoje posty powinny wylądować w "zrób to sam" :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 13 października 2013, 15:45 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
świetny opis i wzorowe podejście do tematu :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 13 października 2013, 15:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: podlasie
Moje BMW: E61 525d LCI
ładne auto ...spoko podejście do tematu :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 22 października 2013, 18:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Yo, dzięki :) Jeszcze trochę roboty zostało... Na pewno pochwale się na żywo :)

Tymczasem miałem troszkę czasu w weekend, więc wykorzystałem go tak

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zmieniłem ori łączniki stabilizatora na krótsze, compactowe...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na 14kach z jakimś balonem wygląda tak. Spodziewałem się czegoś lepszego, ale poczekam trochę, może wszystko się ułoży tak jak powinno.

Obrazek

Obrazek

:)

Obrazek

Ogólnie różnica jest ogromna... Wcześniej po dociśnięciu tyłu, dupa jakoś tam wracała do góry, ale bardziej przypominało to kanapę niż zawieszenie :)
Teraz idzie ciężko kawałek w dół, po czym natychmiast wraca.
Przejechałbym się... ale cóż.

Piątka,

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 22 października 2013, 18:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dobrze i świeżo wygląda od spodu :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 22 października 2013, 18:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 718
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: e46 320D
Kod silnika: m47
Garaż: murowany
kurcze, genialne podejście 2 życie dla tego auta !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 22 października 2013, 18:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
WOW :przestraszony: :szok:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 22 października 2013, 18:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 145
Lokalizacja: Świętochłowice
Moje BMW: E90
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=126718
jestem pod wrażeniem :super:

_________________
Obrazek
MOJA GALERIA http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=126718


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 22 października 2013, 18:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 191
Lokalizacja: Węgrów
Moje BMW: e36 cabrio
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137577
i to lubię! dbaj o nią ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 22 października 2013, 19:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
perfekcja :padam:

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 22 października 2013, 19:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
szok, z jaką pieczołowitością dbasz o szczegóły :)

Ta e30 dostaje drugie życie :super:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 22 października 2013, 20:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
gubo roboto :ok: :ok: :ok: kiedy koniec przewidujesz?

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 22 października 2013, 22:17 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
:szok: no nie powiem, gruba robota :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 22 października 2013, 23:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
:szok: :25:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 23 października 2013, 08:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:szok:

nówka sztuka :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL