BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 21 września 2018, 16:11


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 377 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 30 marca 2013, 01:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 80
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Witam,

Chciałbym przedstawić wam mój projekt, który co prawda miał już swoje wzloty i upadki ale mimo tego twardo i uparcie dążę do celu.

Auto kupiłem w Październiku 2010 roku.
Pierwszy właściciel w Polsce, a drugi po wyjściu z fabryki.

Numer podwozia:
WBAAB510601231227


Kod typu 1251
Typ 325E (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.70
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor POLARIS/IMOLASILBER METALLIC (060)
Tapicerka ANTHRAZIT (0211)
Data prod. 1986-03-20

Wyposażenie:
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)


S308A HANDSCHUHKASTENSCHLOSS, GLEICH Obr. BMW, st. le. spr. krz. 42
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S464A SKIBAG Worek na narty

BMW 325Eta
Przebieg 146.000
15 Maj 1986


Kolor - BMW Polaris Metallic

Co do planów, było ich sporo. Jedne lepsze, drugie trochę gorszę.
Jednak po jakimś czasie wszystko zawisło na włosku... Ale o tym nieco później.

Trochę zdjęć:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Po jakimś czasie okazało się, że samochód ma kilka drobnych wad ale nie były one aż tak poważne, by zaniechać pracy przy nim. Huczący dyfer, czy wariująca przepływka...

Po prawie roku spotkała mnie dość nieprzyjemna sytuacja...
Pod maską szlag trafił jakiś z przewodów paliwowych... Komora poszła z dymem!


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Bywa niestety i tak...
Czy moja wina? Nie wiem...
Możliwe, że nie dopatrzyłem się jakiegoś sparciałego przewodu paliwowego. Cóż, to wystarczyło.
Po ochłonięciu padło mnóstwo pytań i odpowiedzi na temat odbudowy auta.
Oczywiście co ludzi, to opinii. Jednak każda coś wnosiła do tematu.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Po dosłownej burzy w głowie, auto zmieniło właściciela...


Jednak tydzień później nastąpił przełom!
Po kolejnej burzy mózgów samochód wrócił do mnie, więc postanowiłem podjąć rękawice i przywrócić mu stan... wyjścia z fabryki.

Tu na prawdę ogromne podziękowania dla osoby, która to kupiła ode mnie aby po jakimś czasie przywieźć mi je z powrotem :)

W takim stanie wyjechał do lakiernika.

Obrazek


Sprawy szły spokojnie, bez ciśnienia...
Na pierwszy ogień poszły nadkola z tyłu.
Reperaturki nie były jakimś złem koniecznym, jednak po kilku za i przeciw postanowiliśmy że zrobimy to właśnie tak...


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Po za tym lewa komora w bagażniku została oczyszczona z zewnątrz i jak widać ktoś już przy niej grzebał. Jednak dość nie udolnie... Więc od nowa i porządnie.

Dalej...
Auto w końcu trafiło na piaskowanie.
Piaskiem została potraktowana oczywiście komora i wszystko co miała styczność z ogniem. Również środek został nieco poprawiony w niektórych miejscach.
Ogólnie zero dziur, wszystkie blachy proste. Tak więc bardzo duży +!


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Walki z budą ciąg dalszy...


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Mimo że prace nie szły jakimś szalonym tempem... z dnia na dzień było widać postępy.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


D-day zbliżał się coraz to szybciej :)
Po tygodniach testowania mojej cierpliwości, telefon w końcu zadzwonił!!!
Auto gotowe i do odbioru.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Powiem tak...
Jako straszny pedant, w dodatku przy takim projekcie, jest kilka drobnostek do których się przyczepiłem.
Ogólnie rzecz biorąc byłem bardzo zadowolony.

Oczywiście czas przyszedł na największe puzzle życia. W dodatku 3D!
Zacząłem dość skromnie - od zakupienia nowego wygłuszenia komory.


Obrazek


Przyszedł czas na kolejne zakupy.
Starałem się jakoś wszystko uporządkować tak, aby każda część miała swoją kolejność.


Obrazek


Wszystkie części izolacji/wygłuszenia komory są nowe, kupione w ASO.
Dodatkowo dochodzą jeszcze 2 gumki na przewody hamulcowe oraz 3 spinki trzymające przewód hamulcowy.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Kontynuując...

Serwo i rury zostały oczyszczone i pomalowane.
Zbiorniczek płynu hamulcowego został rozebrany na części pierwsze, wrzucony do kąpieli na jakieś 30 minut i dokładnie wyczyszczony.


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Korzystając ze świetnej pogody ruszyłem dalej.
Graty, które przez ostatnich kilka dni leżały i czekały na swoją kolej... cóż, doczekały się :)


Obrazek

Obrazek


Nowy przewód pompy sprzęgła, oraz wysprzęglika.


Obrazek

Obrazek

Obrazek



Dalej... Oczywiście nowe i błyszczące.
Osłona kabla plusowego, śrubki mocowania izolatora (poprzednie po ogniu nie wyglądały zbyt ciekawie) oraz podkładki i osłony zamka.


Obrazek


In progress :)

Było tak:


Obrazek

Obrazek


A zapowiadało się...:


Obrazek

Obrazek


Podczas gdy czekałem na kolejną porcję gratów dla szyberdachu zabrałem się za wykładzinę...


Obrazek


Najważniejsze z elektryki udało mi się ogarnąć... Check działa, szyby, szyber działają, centralny działa, zegary działają... Tak więc powoli na przód.
Kilka zdjęć po odpowiednim ustawieniu szyberdachu, po lekkim porządku z kablami i ogólnym odkurzeniu ;-)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tył wsadzony.
Kanapa uzbrojona w "blachę" pod zagłówki, których niestety jeszcze nie mam pod wzór tapicerki.
Półka pomalowana na czarno, jak na razie bez rolety. Jakąś tam mam, ale w nie najlepszym stanie.
No i liczę że przy jakiejś tam okazji zdobędę Sound Systemy ;) Czarne oczywiście!


Obrazek

Obrazek


Uchylne szybki wyleciały... Niby szyby oke, ale chromy nie są za ładne. A nic na siłę.
Bardziej to one nadają się na shadow...

Kolejna już dostawa... Jak na razie w większości zbieram graty na tył.


Obrazek

Obrazek


Jakiś czas temu odebrałem kilka pierdół po ocynku. Chyba najważniejszymi są zaciski, które wyszły lepiej niż się spodziewałem!


Obrazek

Obrazek


Jak na razie robota troszkę stoi w miejscu. Zbieram i jeszcze raz zbieram graty. Trochę z ASO, trochę po ludziach, zależy co.
Jeśli mowa o tyle czekam już tylko na tłoczki, które trzeba było dorobić na zmówienie.
No i głównie przeszkadza zima.

Tymczasem kilka dni temu dojechał do mnie taki zestaw.
Długo nie mogłem się zdecydować co wybrać, jak ustawić/zestawić itp... Miałem już nawet zakupione tuleje i sprężyny na tył od Dzidziusia.
W końcu jednak trzeba było podjąć męską decyzję, bo robota stoi w miejscu, tak więc przystało na tym.

Najlepiej kupić gotowca, a co! ;)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Jako że wiosna nas troszkę olała, ja również muszę troszkę poczekać i wytrzymać ze składaniem wszystkiego w całość.

Tak więc, więcej wkrótce! :)

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Ostatnio edytowano 9 marca 2014, 13:28 przez kuerone, łącznie edytowano 10 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 03:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 6423
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Podziwiam Twoja wytrwalosc I cierpliwosc bo ja juz bym to wszystko dawno jeb :cenzura: nol ;)
Powodzenia w skladaniu. Jak bedzie silnik?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 10:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 770
Lokalizacja: WROCŁAW
Moje BMW: 3x850/Z3/2xZ4,M3
Kod silnika: M70B50
Odrodzona jak feniks z popiołów. Gratuluje wytrwałości.

_________________
850i 6b Manual Diamantschwarz
viewtopic.php?f=6&t=167668
850i 6b Manual Rosso Corsa
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166537
Z3 2.8 Roadster M Optik
viewtopic.php?f=6&t=152954&p=2012676#p2012676
Z4 3.0i G Power SK Plus RS
viewtopic.php?f=6&t=164216&p=2171698#p2171698
M3 E36 3.2l SMG
viewtopic.php?f=89&t=167590


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 10:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 163
Lokalizacja: Pływaczewo | Toruń
Moje BMW: E30 328i Touring
Kod silnika: M52B28
ojaaa ale tragedia z tym spaleniem :orany: :orany: komora i m20 bylo w swietnym stanie :)

ale teraz tez niezle działasz.. szacunek.. fajnie ze nic wiecej nie ucierpiało przy tym spaleniu.. folete super masz.. :hyhy: :hyhy: a jaki silnik zagości do auta??

_________________
Czerwona Strzała --> E30 328i Touring --> viewtopic.php?f=6&t=84405


www.BmwKlubToruń.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 11:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1271
Moje BMW: F32 420dA Coupe
Kod silnika: N47T
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167493
S Z A C U N E K :padam:

To się nazywa wytrwałość, gratulacje i powodzenia :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 11:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 30
Posty: 793
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
no no podziwiam Cię ale teraz to dopiero będzie lalka

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 11:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1657
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
viewtopic.php?f=6&t=148494
Wnętrze wspaniałe do tego mega plus za podejście do auta i galerię, szacunek! :padam: Może pomyślisz o V8 teraz ? :hyhy:

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 11:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 6394
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
baja :orany: ,szacun ze wytrwalosc,super sie czyta i oglada takie galerie,i tak jak przedmowcy,jaki silnik? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 11:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 23858
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 335i
Kod silnika: N54B30A
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166842

viewtopic.php?f=55&t=159106&start=0

było E39 530i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019
było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było E91 325d+ 6gang mpak
było E46 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było E46 330i polift
było E39 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było E34 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
:padam:

współczuje "przygody" i gratuluję wytrwałości i włożonej pracy, świetnie!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 12:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2738
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Fajne są takie projekty :ok:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 13:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
W końcu projekt E30, który będę mógł śledzić z przyjemnością :super:

Powodzenia w pracach :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 13:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2540
Kod silnika: 5.2 V10
Pięknie, lubie takie projekty i mam nadzieje, że kiedyś coś takiego zrealizuje na e28 ! Swoją drogą, równiez jestem strasznie pedantyczny pod względen czystości auta... :ok: :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 13:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2969
Lokalizacja: Warszawa/RAJ
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=63447&start=320
No szacun. Będzie piekna e30. :super:

_________________
Jadę nisko o progi trę miską !!
https://www.facebook.com/JadeNiskoOProgiTreMiska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 13:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 807
Lokalizacja: Wyszków
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B25
tak jak pisali koledzy gratuluję wytrzymałości :] napisz tylko jaki motor będzie. powodzenia w pracach :D

_________________
Oceń moje BMW

viewtopic.php?f=6&t=150015&start=0

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 14:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 80
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Dzięki wszystkim za miłe słowa!

Co do silnika...
Raczej chciałbym zostawić wszystko w oryginale. Po "awarii" pod maską, silnik poszedł w jakiś tam w zastaw. Na pewno prędzej czy później "stara eta" wróci pod maskę.
Tymczasem w domu mam m20b25. Połowa leży w pokoju, połowa gdzieś w garażu :)
Ale żeby nie było za łatwo, myślę że trochę pokombinuję i zrobię strokera na 2.8l, używając wału m52b28.

Ale do tego jeszcze troszkę zostało, więc wszystko wyjdzie z czasem.

Piątka,

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 14:30 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 7
Posty: 1238
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 E39
Kod silnika: M30B30 M52B25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=76025&start=100
Hasło z V8 mnie rozbroiło :rotfl: :rotfl:
Powodzenia, widać że będzie to prawdziwy rodzynek. Gratulacje!! :)
Silnik też poddasz remontowi? Oczywiście będzie Ori Eta?

_________________
Obrazek
523iA in progress
Moja była 7er ;(
5er Automatyczna Bieda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 14:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 4336
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d, F08 C
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
:przestraszony: Wiele przeszła ta E30, ale projekt jest konkretny. Podziwiam :) wąska lampa :serce:

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau, czyli czysto seryjny. Zapraszam!
ObrazekObrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~
#SupportKUBICA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 14:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46 320D
Kod silnika: M47TUD20
Pięęęęęknie, gratuluję i życzę osiągnięcia zamierzonego efektu!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 17:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 938
Moje BMW: Z3 Coupe M-Power
Kod silnika: S50B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=84460
gratuluje samozaparcia i cierpliwosci :ok:

_________________
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK<!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -> E30 325e '86, drobny remont
PostNapisane: 30 marca 2013, 18:00 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 10372
Piękne auto i dość zawiła historia. Fajne podejście do sprawy i podziwiam zapału. Powodzenia w dalszych pracach :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 377 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL