BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 30 lipca 2015, 21:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1082
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
Jest cudowna :super: Ale weź wyjedz teraz tak poskładanym autem na polskie drogi :( Ja chyba bym go wstawił do salonu i nie jeździł już nim nigdy :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 31 lipca 2015, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Dzięki Pany, w końcu się udało! :) Co prawda spokojniejszy będę jak wszystko zacznie działać tak jak powinno, ale na dobry start i to wystarczy.

Na razie przy aucie nie za bardzo mam kiedy grzebać, bo albo napierdziela deszcz, albo coś tam innego. Nagrałem dzisiaj jeszcze jeden filmik, który zaczyna się tuż po odpaleniu na zimnym silniku. Jakieś wasze sugestie?



No i kilka pytań do mądrzejszych ode mnie...
Zastanawiam się czy wina tak pracującego silnika leży po prostu przez brak przepływomierza i sondy? No i czy takie zasysanie powietrza przez gumę przepływomierza jest normalne? Na początku widać też jakie obroty trzyma silnik na zimno... Nie za niskie?
Nie pamiętam czy przy czyszczeniu przepustnicy nie przekręciłem troszkę tej śruby...

Obrazek

No a co z problemów?

Nie działa mi podświetlenie środkowego panelu deski i środkowej konsoli... tj. zapalniczka/popielniczka przód, tył, regulacja nawiewów itd... Nagrzewnica wydaje tylko jakieś dziwne dźwięki na 4tym biegu, ale doczytałem się że może to być po prostu opornik/rezystor dmuchawy - do wymiany. O dziwo przestały działać elektryczne szyby i szyber. Co ciekawe guzik szyberdachu się świeci i po jego naciśnięciu słychać jakby silnik pracował, ale nic się nie dziele. Próbowałem robić mostki na przekaźnikach w skrzynce bezpieczników, ale to nic nie pomogło. Wiecie, są to problemy których pewnie z czasem sie pozbędę, no ale piszę i pytam bo może ktoś ma jakiś pomysł.

Dzięki raz jeszcze! :)

Piona,

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 6 sierpnia 2015, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Oke, cały czas coś działam, więc idzie do przodu. Kombinuję jeszcze (może troszkę na siłę) z drugą żaróweczką, z drugiej strony popielniczki...
Ogólnie mistrzem aparatu nie jestem i wydaje mi się że strasznie jasno wszystko wyszło. Na żwyca wygląda to dużo lepiej ;-)

Obrazek

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 7 sierpnia 2015, 06:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Moje BMW: E46 318d, E39 528iA
Kod silnika: m47n, m52b28
To jest MAGIA!
:padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 7 sierpnia 2015, 07:04 
kuerone napisał(a):
wydaje mi się że strasznie jasno wszystko wyszło.

Dobrze jest :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 7 sierpnia 2015, 08:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
zdjęcie fatalne ale robota malina, zrób jakąś cyfrówką....

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 7 sierpnia 2015, 08:30 
HansiO napisał(a):
zrób jakąś cyfrówką....

a teraz analogiem zrobił? :) wywołał w ciemni, zeskanował i wrzucił na forum? :zdziwko: :P
Przecież nikt nie robi artystycznych zdjęć powyciąganych kabli, reklamówek i przekaźników :oczami:
Oświetlenie wg mnie wyszło ok, ale na lepsze foty czas będzie po ukończeniu projektu ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 29 grudnia 2015, 18:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
Haloo, jak sytacja? od kilki miesięcy cisza, a tu człowiek z utęskniemiem czeka na kolejne relacje z cudów jakie robisz przy wskrzeszaniu swojej e30 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 29 grudnia 2015, 22:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Lukaszenko napisał(a):
Haloo, jak sytacja? od kilki miesięcy cisza, a tu człowiek z utęskniemiem czeka na kolejne relacje z cudów jakie robisz przy wskrzeszaniu swojej e30 :)


Hej, na razie cisza. Nie mam ciepłego miejsca gdzie mógłbym grzebać przy aucie, więc stoi przykryte i czeka na cieplejsze dni.
Ale części cały czas przybywa, więc cierpliwości ;-)

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 29 grudnia 2015, 23:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Myślałem, że kolejna aktualizacja mojej ulubionej galerii na forum :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 30 grudnia 2015, 09:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Moje BMW: E46 318d, E39 528iA
Kod silnika: m47n, m52b28
Rafał napisał(a):
Myślałem, że kolejna aktualizacja mojej ulubionej galerii na forum :zdegustowany:


Ja też!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 30 grudnia 2015, 09:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Że ja nie widziałem tego tematu :-)

Przeczytałem cały... Powiem szczerze :padam: coś wspaniałego, dbałość o każdy szczegół :hurra: Nowe auto :-D
Ogromnie mi się podoba takie podejście do sprawy, będę śledził temat i tak jak resztę czekam na aktualizacje :piwo:

Pozdrawiam i powodzenia, zdjęcie podświetlenia super.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 30 grudnia 2015, 15:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e30
Kod silnika: M40B16
Panie, przeglądałem cały temat i opisy z wypiekami na twarzy :orany: pełen podziw dla Ciebie i Twojej roboty. Piona i zazdroszczę takiego okazu :padam: Pozdro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 30 grudnia 2015, 16:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
fred3003 napisał(a):
Rafał napisał(a):
Myślałem, że kolejna aktualizacja mojej ulubionej galerii na forum :zdegustowany:


Ja też!


Widzę, że nie tylko ja z niecierpliwością czekam na każdy up w tej galerii :D

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 30 grudnia 2015, 21:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
sorry, marwiłem sie :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 9 stycznia 2016, 18:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 52
Lokalizacja: rapdom
Moje BMW: e36 tourning 1999
Kod silnika: m52b20
koazak jest pamietam jak 23lata temu ojciec mial taka w 4 furtkach ale latala dramat byl :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 13 marca 2016, 16:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Pomijając to ile rzeczy chciałbym nowych, teraz raczej staram się zaopatrywać na bieżąco w części, które pozwolą mi normalnie poruszać się powiedzmy na co dzień. Mam sporo nowych części takich jak rygle, ograniczniki drzwi, rolki maski, z zakupem których mogłem w sumie poczekać, bo nie były jakoś pilne, no ale już za późno. Reszta może kiedyś przyjdzie z czasem, chyba że sprzedam auto ;-)
Tak więc, cały przód mam - wszystkie atrapy, listwy, lampy, kierunki no i zderzak. Nie mam tylko zderzaka tylnego.
Wał mam, dyfer na razie kupię bez szpery, nie huczący, nie cieknący - mam nadzieję, którego nie będę odnawiał.
Regulator ciśnienia i wtryski wróciły seryjne z m20b25 i nie ma problemu z zalewaniem świec. Spróbuję ewentualnie wrzucił z powrotem regulator 3,5 bara i wtryski z m50b25 - zielone. Ecu master już jest, brakuję jeszcze tylko przepływomierza MAF.
Pieniążki na wydech również są odłożone :)

I w sumie do jazdy na co dzień to chyba wszystko co jest potrzebne.
A no i felg nie mam żadnych... Chociaż tematy stylingów 5, 16" jest już chyba nagrany w 100% :)

Jak przypomni mi się coś ciekawego, to dopiszę :)

-- Dodano 13 mar 2016, o 16:28 --

Dobra, pewnie wspominałem już o tym nie raz, ale czas chyba to skończyć...
Zabrałem się finalnie za front auta. Przez ostatni czas zaopatrzyłem we wszystko, co pozwoliłoby mi normalnie jeździć po drogach. Brakuję jeszcze tylko przedniej dokładki i ramek/mocowań do halogenów. Przy zderzaku działam w miejscu pracy, a konkretnie po robocie, więc w tym lub w następnym tygodniu pokażę efekt.

Z reflektorami poniekąd powiązane są ramki i nerka, więc są i one :)

Obrazek

Nie było sensu robić zdjęć przy składaniu obu reflektorów, więc prawą stronę złożyłem już jakiś czas temu.
Początkowo nie planowałem aż takiej ingerencji w oświetlenie, ale że trafiła się prawa ramka i kilka drobnych pierdółek w dobrych pieniądzach, temat poleciał już sam.

Obrazek

Co jakiś czas na allegro trafiał się wkład reflektora. Lewy, prawy... światła mijania lub długie. Dla porównania kupiłem chyba 2, lub 3 takie sztuki i stawiając je obok tych z ASO, widać kilka różnic - oznaczenia na szkle, no i głównie w jakości wykonania.

Nowy - ASO

Obrazek

Stary - matowy tył

Obrazek

Co do samej jakości wykonania... Nowe wkłady wydają się lżejsze, a same ścianki w dotyku są chyba cieńsze.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No ale koniec marudzenia...

Obrazek

Silniczek wycieraczek reflektorów rozłożony na czynniki pierwsze wygląda tak

Obrazek

Z nowych elementów kupiłem tylko podkładki - śruba drążona i tulejka nie są dostępne osobno, a nakrętki są wycofane z produkcji.
Tak więc te elementy trafiły do cynkowania, a nowe tulejki wykonał mi kolega na wzór starych z mosiądzu.

Obrazek

Obrazek

Śrubę drążoną, z oringiem wkładamy w przygotowane miejsce. Ja pomogłem sobie również szczeliwem do gwintów.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolej na silniczek, który wsadzamy napisem w naszą stronę. Przy zębatkach nie oszczędzamy na smarze :)

Obrazek

Obrazek

Reszta zębatek...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I zamykamy.

Obrazek

Obrazek

Dalej zabieramy się już za właściwą robotę, czyli poprawne mocowanie wkładów

Obrazek

Powiem Wam, że wsadzenie jednego w drugie, w cale nie jest takie siup :P

Obrazek

Obrazek

To zdjęcie chyba wydrukuję, oprawię i powieszę na ścianie...
Tutaj duża wersja -> http://my325e.pl/images/mye30/my325e-933xxl.JPG

Obrazek

Obrazek

Tak jest zdecydowanie łatwiej :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Duże -> http://my325e.pl/images/mye30/my325e-943xxl.JPG

Obrazek

Duże - > http://my325e.pl/images/mye30/my325e-944xxl.JPG


Pozdro,

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 13 marca 2016, 17:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 511
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
Koniecznie zrób wycenę u kumatego rzeczoznawcy i pokombinuj z lepszym ubezpieczeniem auta przed wyjazdem na ulice, ten samochód będzie skarbem na kołach!;) Kibicuje:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 13 marca 2016, 21:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
Styling 5 w 16' calach chyba ciężko dostępny co nie ? :)
Miło się patrzy na te graty i na tą szczegółowość, czekam z niecierpliwością na te zdjęcia z drogi :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 14 marca 2016, 08:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
aż mi się gorąco robi i mam pot na czole wchodząc do tej galerii :zawstydzony:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL