BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Teraz jest 26 marca 2019, 02:53


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 395 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 01:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2894
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
_KL_ napisał(a):
To chyba najmocniejsze M20 N/A w kraju?
Gratulacje, całokształt po prostu kładzie na deski.


Zobaczymy co jeszcze wygrzebie adams z e30 która składał LEO, ale na tą chwilę nie spotkałem się z niczym mocniejszym :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 10 czerwca 2018, 20:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 83
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Cześć,

Nie chciałbym, aby brzmiało to jak jakieś podsumowanie całej operacji z EMU - tym bardziej, że mam jeszcze jeden pomysł do zrealizowania - może w przyszłym roku, ale czas w końcu opisać, co konkretnie zostało zrobione/przerobione z silnikiem i nie tylko.

Jak dobrze wiecie, zdecydowałem się przerobić motor M20 na pełną sekwencję. Pomogła mi w tym ekipa z KMS Engine, która wykonała kawał świetnej roboty.
Na początku wleciały aktywne cewki zapłonowe NGK U5013, które używane są głównie w samochodach grupy VW. Począwszy od Skody, Seata, Audi, kończąc nawet na Lambo. Jako że zależało mi na tym, aby cewki były bezpośrednio na świecach, zrobione zostało customowe mocowanie, które pewnie w przyszłości jeszcze trochę zmodyfikuję.

Obrazek

Obrazek

Kolektor wydechowy został już przeze mnie owinięty bandażem termicznym w domu, natomiast wcześniej, został on wyposażony w dwa czujniki EGT (exhaust gas temperature) - na pierwszym, oraz na szóstym cylindrze. Oczywiście żeby było profi, bandaż zabezpieczyłem od góry, oraz od dołu opaskami zaciskowymi ze stali nierdzewnej.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pod przepustnicę, która wcześniej została wyszkiełkowana mieszaniną drobinek szkła, oraz wody, dołożony został TPS (throttle position sensor) z silnika M50. Oryginalny czujnik położenia przepustnicy z silnika M20, wysyła jedynie sygnał o otwarciu, lub zamknięciu przepustnicy. W tym przypadku, potrzebny był czujnik posiadający potencjometr. Do tego oczywiście adapter żeby nie było druciarstwa.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Aby mieć kontrolę nad ciśnieniem paliwa, zdecydowaliśmy się użyć chińskiego (sam nie wiem czemu na samym początku uznałem, że chiński to będzie dobry wybór) regulowanego regulatora ciśnienia paliwa, którego po czasie, zdecydowałem się jednak zmienić na nieco lepszy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Czujnik położenia wałka rozrządu (oczywiście na odpowiednim adapterze), czujnik temperatury powietrza w dolocie, oraz nowy oryginalny silniczek krokowy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ponadto, wleciały nowe wysokoomowe wtryski paliwa Boscha, które na oryginalnych ustawieniach przy 3 barach leją ok 300cc/min, oraz sonda szerokopasmowa. Całość, mimo że trochę brudna, prezentuje się tak:

Obrazek

Obrazek


Zostając jeszcze chwilę przy temacie silnika, w planie mam pozbycie się oryginalnej przepustnicy i chciałbym zastąpić ją elektroniczną przepustnicą z silnika M30. Temat i części potrzebne do tego mam już ogarnięte, więc tak jak mówiłem... na spokojnie, może w przyszłym roku.

Przy okazji, przez zimę uzbroiłem się w nowe uchylne szyby (oraz wszystko co do nich potrzebne), nowe tylne lampy, oraz kila innych drobnostek, których nie mam zdjęć.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Udało mi się również ogarnąć lakier do końca, z którego w końcu jestem zadowolony!
Całość na końcu prezentuje się jak niżej:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdro!

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 10 czerwca 2018, 21:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35540
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Niesamowicie dopieszczone e30 :padam:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 07:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18827
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
gratulacje - autko jest po prostu świetne :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 21:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3960
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166789
Piękne auto :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 22:37 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2549
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
ojejeu ojejeju pięknie ogarnięte autko! Powiedz mi jak się zmienił ZAJEdwaBISTY dźwięk stockowego M20 vs obecnie pomodzony ?

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 07:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 525
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
viewtopic.php?f=6&t=124376
napisz więcej do czego wiążki cewek są poprowadzone i jak to dokładniej rozwiązane jak nie tajemnica :)
Pozdro, super robota.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 08:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13126
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
Sekwencja wleciała piszesz. STAGa, czy co tam wpakowałeś? Butla ile litrów w koło Ci weszła? :P

Samochód jest niesamowity... Jeżeli jesteś z Sopotu to może jakiś spocik ogarniemy?

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 08:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 2576
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 viewtopic.php?f=6&t=144075
aaaaaaaaaaaa tylko nie gazzzzz :wstyd: :wstyd: :wstyd:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
viewtopic.php?f=6&t=144075&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 11:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 525
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
viewtopic.php?f=6&t=124376
HansiO napisał(a):
aaaaaaaaaaaa tylko nie gazzzzz :wstyd: :wstyd: :wstyd:

Czemu się czepiasz że gaz, co w tym złego. Ty masz widzę śmierdziucha na ropę. Tak samo o tym można powiedzieć tylko nie diesel...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 13:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18827
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
To ileż to piękne autko kręci kilometrów że opłacało się zakładać gaz ? Szkoda tą sztukę tak dużo ujeżdżać :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 14:22 
Offline
Moderator

Wiek: 34
Posty: 10138
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jpd :mur:
chodzi o ustawienie sekwencji wtrysku w EMU a nie zalozenie instalacji lpg

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 17:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18827
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Santino napisał(a):
jpd :mur:
chodzi o ustawienie sekwencji wtrysku w EMU a nie zalozenie instalacji lpg



jiGsaw w błąd wprowadził :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 20:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2894
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
znaffcy :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 21:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1887
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: e46 320d 2003 I 328i
Kod silnika: M47N 210/433
Szczurek1986 napisał(a):
jiGsaw

:rotfl: Głodnemu chleb na myśli :rotfl:
Cudowne e30 :!: te nowe części to pornografia :przestraszony:

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 21:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 83
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Dzięki wszystkim!! :)

grabolek363 napisał(a):
ojejeu ojejeju pięknie ogarnięte autko! Powiedz mi jak się zmienił ZAJEdwaBISTY dźwięk stockowego M20 vs obecnie pomodzony ?


M20 dalej brzmi tak jak powinno, ale zmieniła się nieco jego charakterystyka. Silnik po odpaleniu na biegu jałowym ma ok 800 obrotów, natomiast po rozgrzaniu ok 1300-1400 i brzmi to rewelacyjnie. Silnik pracuję równo, a przez takie obroty jakie są ustawione, brzmi bardzo dynamicznie.

bombel535 napisał(a):
napisz więcej do czego wiążki cewek są poprowadzone i jak to dokładniej rozwiązane jak nie tajemnica :)
Pozdro, super robota.


Raczej nie opiszę tego tak dokładnie, tym bardziej że wszystko dostępne jest w internecie ;-) ale wszystkie kabelki lecą do sterownika i to tam dzieją się czary :cool:

jiGsaw napisał(a):
Sekwencja wleciała piszesz. STAGa, czy co tam wpakowałeś? Butla ile litrów w koło Ci weszła? :P

Samochód jest niesamowity... Jeżeli jesteś z Sopotu to może jakiś spocik ogarniemy?


Dzięki, coś można wymyślić w przyszłości ;)

Santino napisał(a):
jpd :mur:
chodzi o ustawienie sekwencji wtrysku w EMU a nie zalozenie instalacji lpg


Ja myślę że oni żartowali, a przynajmniej mam taką nadzieję :szok:

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 22:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 1076
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
Już chyba wcześniej pisałem ale gratuluję wozu jest bezbłędny . Najlepsze e30 w pl bez 2 zdań :hurra: Za same te tylne szyby musiałeś zapłacić fortunę bo nawet używane swoje kosztują z tego co widziałem .

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 16:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 83
Moje BMW: 325e
Kod silnika: M20B28
Timo 1 napisał(a):
Już chyba wcześniej pisałem ale gratuluję wozu jest bezbłędny . Najlepsze e30 w pl bez 2 zdań :hurra: Za same te tylne szyby musiałeś zapłacić fortunę bo nawet używane swoje kosztują z tego co widziałem .


Dzięki, ale znalazłbym jeszcze kilka ładniejszych :) co do samych szyb, nie jest to żadną tajemnicą - dałem za cały set 2800. Oczywiście po moich rabatach. Ludzie z używkami po prostu przesadzają i to nie tyczy się tylko szyb.

_________________
Rzuć okiem na mój projekt!
viewtopic.php?f=6&t=128088&p=1625231#p1625231

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 25 czerwca 2018, 23:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15791
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
kuerone napisał(a):

Santino napisał(a):
jpd :mur:
chodzi o ustawienie sekwencji wtrysku w EMU a nie zalozenie instalacji lpg


Ja myślę że oni żartowali, a przynajmniej mam taką nadzieję :szok:



Jak mówi Brzytwa Hanlona.- "Nie domniemywaj złej woli, jeśli rzecz daje się zadowalająco wyjaśnić głupotą." :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuerone -->> E30 325e '86, Do It Yourself
PostNapisane: 26 czerwca 2018, 09:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4972
Nie przepadam za e30, ale ze wzgledu na stan i najwazniejsze to co sie dzieje pod maską... Szacun :ok:
Ps..Z tą sekwencją fajnie wyszlo :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 395 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL