BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 15:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 25 lipca 2015, 22:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
przemek4net napisał(a):
Witam,
dokrecilem jeszcze mocniej "srubke" + polazlem na pomiar zeby zobaczyc co tam sie udalo wystrugac
Auto: E60 LCI 530XD 235ps, manual, z DPF, seryjna GT2260, wiekszym IC
To jest naprawde bardzo mocny czip ale mozna jeszcze dokoksic (lambda przy 4000 jest w okolicach 1.08.. w sumie mozna zejsc do 1 na sile)
Dodatkowe zmienne:
nowy f. powietrza, stary juz paliwa, ropa z przypadku, w pomiarze przelozenie bylo "lapane" programem do hamowni (powinno byc 4,57 /iloczyn 2.563*1.783/wykres dostane pozniej poprawiony do tego ratio), auto wazone: 1800 z polowa baku+grubosc kreski z dojazdowka, bez kiera (tak wazylem) ... do tego dwoch chlopa i dwa lapki+troche wiecej wachy w baku
Pomiary byly dwa z dwoch stron tej samej drogi /roznica 1km w pomiarach/)
Balem sie wielkiego momentu z dolu /mozna wiecej/ a polecialem ostro z wyzszymi obrotami zeby koni wiecej wyszlo
Wyszlo jak wyszlo

Obrazek

Teraz pytanie za 100 punktow: ile powinno uzyskac auto z lepsza turbina i z customowym przelotowym wydechem? - cos jest zle zrobine i tyle... obstwiam soft.
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Jezeli nie mozna wiecej mocy "bo cos" (np wibracje) to po jaki grzyb ta sciezka prawdy by osadzic w tym aucie GTB? Za jakis czas ktos dojdzie co jest nie halo i bedzie 300+ :D


przemek4net, masz seryjne gt2260 , seryjne wtryski i 355km / 690nm...hmm... :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Czy ta "hamownia" to jakaś aplikacja na ajfona ???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 26 lipca 2015, 09:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
///david napisał(a):
przemek4net, masz seryjne gt2260 , seryjne wtryski i 355km / 690nm...hmm... :rotfl: :rotfl: :rotfl:



zazwyczaj nie mieszam się w wątki gdzie ktoś może zarzucić mi ,że nie jestem bezstronny ale FAKT, parę wykresów na seryjnych gratach w 3.0d widziałem i ten wydaje mi się delikatnie mówiąc mało prawdopodobny wręcz nierealny :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 26 lipca 2015, 09:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
przemek4net, podoba mi się to co piszesz. Ogólnie jestem w szoku bo opisujesz dość spore obliczenia w bardzo ładnie i starannie - ze Ci się chce :rotfl:

Chociaż Ty rozumiesz, że wykres przesunięty jest zawyżony i dasz normalny. No po prostu idziemy na piwo !

Martwi mnie trochę EGT z tym dpf na takiej ilości paliwa?

PS. Ty chyba możesz już mieć gtb2260 ;) Bo one w e60/e90 również się pojawiały.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 26 lipca 2015, 09:19 przez deejeys, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 26 lipca 2015, 09:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Inny user robil mega hybryde i inne cudawianki zeby wykrzesac 375km a tu tylko 20km mniej na ori turbo. I po co te wszystkie tuningi? :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 26 lipca 2015, 09:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Seryjne wtryski w 530d lci sa wydajniejsze niz 535d 272ps :)+ bez zadnych cyrkow moga chodzic na rp 1800 a te pd 272ps producent wykalibrowal do 1600...ale to najmniej istotne. Co do egt... Temp przed kat przy bucie na 3ce do odcinki nie przekracza ok 450st. Pewnie przy bucie np test vmax wzroslaby ale ja tak nie jezdze...to niebezpieczne przeciez :)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 26 lipca 2015, 10:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Jak to jest polift to moze ma gtb2260vk

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 26 lipca 2015, 10:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
forest, nawet jak to jest f10 to 355km to ściema i bzdura... :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 26 lipca 2015, 11:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
A jeśli to e60/e61 to ŻADNE nie miało gtb2260 , nawet te z końca produkcji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 26 lipca 2015, 12:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Wyniki koks tylko ...ja sie pytam JAK ? Czy to tylko ladne cyfeki, wykres a jak to sie ma przy jezdzie tym autem ?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 26 lipca 2015, 22:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
wynik tego teoretyka to kompletna bzdura... albo auto jechało z górki albo przy pomiarze strat nie było wysprzęglenia.

nie z nami te numery Bruner [-X

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 28 lipca 2015, 11:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
Cytuj:
[przemek4net, podoba mi się to co piszesz. Ogólnie jestem w szoku bo opisujesz dość spore obliczenia w bardzo ładnie i starannie - ze Ci się chce

dokladny jestem jak mnie cos zainteresuje


Najpierw hamownia
To "dynomet" - polowa tunerow w tym kraju jej uzywa majac hamownie stacjonarna na jednoosiowce i jak przyjedzie klient z 4x4 to wyciaga "walizke z tarczka" i hamuje auto na drodze (poczatkujacy, niedoinwestowani, bez warsztatu tunerzy maja tylko taka)
Pomiar byl w 2 strony tej samej drogi - roznica pomiaru 1km wiec wynik jest powtarzalny

Przelozenie w aucie
Trzeba wklepac w auto przelozenie. Jezeli w momencie hamowania sie go nie zna to jadac na jednym biegu z obrotami 3 tys potwierdza sie w programie "te 3 tys" i tak mamy "na oko" przelozenie. W kazdej chwili dane zmierzone mozna przeliczyc z poprawionymi ustawieniami
(ponizej okno potwierdzania obrotow 3tys)
Obrazek
(uwaga: to z softu znalezionego na sieci... byc moze czipmacherzy uzywaja jakiegos innego/nowszego do tej hamowni)

Jezeli chodzi o jaranie sie rozbieznosciami pomiedzy danymi katalogowymi a wklepanymi to powiem, ze mam 2 komplety opon 245/40/18 letnich zachodznich firm (innych oczywiscie) i opony z lepszym bieznikiem!!! maja o 2cm mniejszy obwod!!! czyli okolo +-1% roznicy moga spokojnie dac opony (majac 300koni... zmieniasz opony teoretycnie majacy ten sam wymiar i moc skacze)

Generalnie u mnie to stage1... zwyczajnie chcialem sprawdzic ile sie da nie patrzac sie na to czy to bezpieczne czy nie.. w najblizszym czasie montuje hybryde i dlubie dalej

Cytuj:
Inny user robil mega hybryde i inne cudawianki zeby wykrzesac 375km a tu tylko 20km mniej na ori turbo. I po co te wszystkie tuningi?

to auto widzialem. Ma nieskonczony chyba soft (stan gdy je widzialem juz po pomiarze na 375???). Jak stoi na wolnych obrotach to sie tak grzeje, ze user wylacza je by sie nie przegrzalo
(jezeli nie ma dobrze dopasowango softu do wtryskow 535D /dlatego sie tak niby grzeje o ile pamietach/ to ciezko oczekiwac, ze bedzie nie wiadom co, prawda? - tam jest pewnie potencjal na wiecej)

Teraz wracam do bohatera watku....

Najpier wysle w kosmos "nie da sie w E46 bo beda drgania na wale"... masz moment ponad 600, prawda?
Wzor na moc to = moment*obroty / 7022
Przy 4tys i "glupich" 600nm mamy 400 koni... no to moze sie da wiecej niz masz, prawda?


Zanim przejde do sedna sprawy maly wstep by ten, kto moze nie rozumie jak taki silnik jest sterowany wiedzial o co biega
Ponizej uproszczona logika sterowania 530D starego z e39??? (bo taki soft znalazlem najszyciej)
Uwaga: to mapki z jakiegos wsadu byc moze po czipie nawet (ale dla wytlumaczenia logiki nie ma to znaczenia)

Zaczynamy od pedalu gazu...wciskasz nozke - stopien wcisniecia (w zaleznosci od obrotow) tlumaczony jest na zyczona dawke pliwa (w edc16/17 - zyczony moment)
Obrazek
(wartosc z mapy /100!)
Teraz ta zyczona dawka jest obcinana przez roznego rodzaju limitery (i tu trzeba wiedziec gdzie co ruszyc bo bedzie kicha a nie czip) i jednym z nich jest smoke limiter
(przeplyw w X obroty w Y a max dawka w srodku - przez 100 dzielisz)
Uwaga: przeplyw powietrza jest w mg na suw!!! (skala do 1300 /dzielisz przez 10/- moze rozszerzona wzgl serri) dawke tez dzielisz przez 100 przypomianm
Obrazek


Hip hip hura - mamy dawke paliwa do wtrysniecia...
Teraz musimy wyczaic jak dlugo wtryskiwac/watosci/ przy jakim cisnienie rail pr./Y/ dla jakiej dawki w mm3!!!/Y/
Dawke w mm3 przez 100 a cisnienie RP przez 10
Wazne: okolo 100mm3 to 86 mg paliwa - zaleznie do temp paliwa
Obrazek


To powyzej to tzw "duration"
To logika w pigulce: do znalezienia doslownie w tutorialach wiec to zadne top secret


Pytania + odpowiedzi pomagajace pare rzeczy zauwazyc:
1)
pyt: przy jakim cisnieniu maksymalnym seryjne wtryski pracuja
Odp: 1350 albo 1450 (nie wiem czy to nie jest po czipie juz przestawione na 1450)
2)
pyt: przy jakim cisnieniu pracuja wtryski silnika E60 LCI 530D 235ps (dla porownania)
Odp: 1600 ale producent przygotowal ich kalibracje do 1800!!!!. Wtyski 535D 272ps pracuja do 1600 i do takiej wartosci sa wyskalowane w duration
- czujnik cisnienia jest jednak chyba i tak do 1800 wiec mozna zmusic je do pracy na wyzszym rail pr.
3)
pyt: do jakiego cisnienia mierzy czujnik cisnienia rail pr seryjnie w e39
odp: do ok 1500 (tekst z forum czipmacherskiego "The rail sensor is a 1500-bar one so any pressure above it and the car will "die")
jezeli to prawda a ten sensor masz ori to wtryski od 535D w Twoim aucie nigdy!!! nie beda chodzily jak nalezy!!!
4)
pyt: czym ograniczane jest paliwo (miedzy innymi)?
odp: odczytami z MAF
5)
pyt: co mierzy MAF?
odp: przeplyw w kg/h... przeplyw w mg/suw jest przeliczany przez ecu (z mafu schodzi info o kg/h)
6)
pyt: co sie dzieje z dawka paliwa gdy moj maf konczy odczyt (bo np wydajne T gtb2260 dmucha jak szalone)
odp: widziany przeplyw w mg/cylinder jest zanizony i dawka paliwa jest obcinana i ni ma mocy

Jest pewnie jakis przelacznik MAF/MAP limitowania dawki - nie wiem gdzie zaznaczam - poszedl Twoj tuner w ten wariant czy jak rozwiazaliscie problem limitera?

Ciekawy (moze) tekst dla Ciebie
z forum czipmachrskiego napisał(a):
The injector duration on stock injectors and rail pressure is too high for anything past about 70mm3.

If you want to get closer to 280hp, you must increase rail pressure to at least 1600 bar from 3500 rpm onwards. The pump can't do much more than 1600 at 3500 rpm, but it can do over 1700 at 4k.
This of course means fitting E60 rail pressure sensor. Also, a better turbo is needed. GT2260V from E60 and a 3 or 4 bar MAP sensor from the same car solves the problem. None of the sensors are plug and play, some mangling of the connector is needed for the MAP sensor and a custom milled adapter is needed for the rail pressure sensor together with connector mangling for the electrical part.

That way you can run about 85mm3 with 1.7bar boost quite far into the rev range without smoke…

This is my tried and tested "Stage 2" upgrade for the M57D30 engine.



jak widzisz punktow, gdzie tuner mogl dac 4 litery jest kilka


Ciekawi mnie:
- do czego tuner ustala dawke paliwa?
- czy po czipie wykonal logi poprzez zlacze diagnostyczne?
- jakie logi wykonal?
- czy masz te logi?
- czy mierzyl AFR w tym aucie?
- czy masz pomiar tego AFRa?
- Jaki ten AFR jest przy 4 tys?

Wierz mi, ze nie ma co liczyc na to, ze tuner wykona wszystko 1wsza klasa bo dales mu np. "tysiac zlotych"... ja mialem np ruszony limiter momentu obrotowego nawet dla biegu wstecznego a np mimo, ze T w mapie bylo ustawione na 1.6 to w wyzszych obrotach tej wartosci nie osiagalo bo mapa(y) VNT nie byly ruszone (zapewniam Ciebie, ze ten soft byl genralnie dobry bo widzialem takie kaszany oparte o "dolozymy czasy wtryskow + 30% w duration i bedzie git", ze szok).
Np mimo, ze ogranicznyk lambdy (ty go nie masz - lecisz po smoke limiterze) mialem ustawiony na "1" to w logach lambda ponizej chyba 1.2 w wysokich obrotach nie schodzila bo jednej rzeczy tuner nie uwzglednil... jak czegos sam nie zrobisz/zwrocisz uwage to tak jest. Masz setup na 300+ pewnie (wierze)
Do tego co wiem dochodzilem dlugo... logowalem, analizowalem soft, zmienialem go i logowalem a wyniki omawialem z kilkoma tunerami chetnymi (najczesciej sa niechetni do dzielenia sie wiedza), pasjonatami z kilku krajow (nie ma ksiazki w empiku "cziptuning dla opornych"). Przy tym uwalilem kilka razy sterownik, spedzilem hektary godzin i wydalem troche grosza.

Cytuj:
Chociaż Ty rozumiesz, że wykres przesunięty jest zawyżony i dasz normalny. No po prostu idziemy na piwo

jak dostane wykres dopasowany do "przelozenia z katalogu" wtedy zaloze watek o swoim aucie... ale nie bedzie tam ani slowa o montazu mpakietowych listewek ozdobnych i tego typu rzeczach :)
Chwilowo mi to "wisi" bo to nie chodzi o to czy mam 355 czy moze 340*) a moze jedynie 330 ale chodzi o to, ze bohater waku ma kilkadziesiat koni mniej niz moze miec

zapraszam na kawe do mnie jakbys byl we Wro (w Poznaniu tez bywam)

Pozdrawiam,
Przemek
*)wg moich pomiarow roznymi metodami wychodzilo mi pomiedzy 330 a 350 (wiec ten wynik mnie zaskoczyl ale w tym watku nie chodzi o mnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v s.45
PostNapisane: 11 sierpnia 2015, 05:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: n57
przemek4net napisał(a):
to auto widzialem. Ma nieskonczony chyba soft (stan gdy je widzialem juz po pomiarze na 375???). Jak stoi na wolnych obrotach to sie tak grzeje, ze user wylacza je by sie nie przegrzalo
(jeżeli nie ma dobrze dopasowango softu do wtryskow 535D /dlatego sie tak niby grzeje o ile pamietach/ to ciezko oczekiwac, ze bedzie nie wiadom co, prawda? - tam jest pewnie potencjal na wiecej)





David dobra moc to głowa tunera żaden nie zdradzi co dlaczego i jak.

przemek4net myślałem że wyjaśniliśmy sobie.

Nieskończony soft ..... pokaz mi chociaż jedno auto w 530d które zbliżyło się do tych wartości.
Jest dużo pseudo tunerów i którzy robią mega hybrydy tylko pokaz wyniki.
Taki z Ciebie ekspert a czemu próbowałeś zgrać soft z mojego auta skoro nie był skończony.

Mój brudas zap......la codziennie i nie ma lekko ze mną.

Auto się grzało, a co miałem powiedzieć jak przez 20 min próbowałeś włączyć kompa. I cały czas ci się nie udawało. Jak doszedłeś w końcu to nie wiedziałeś co sprawdzać.

Obecny stage jest przejściowy docelowo i tak będzie więcej.

sorry za wtrącenie z mojej strony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v s.45
PostNapisane: 11 sierpnia 2015, 06:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
[qupte]Taki z Ciebie ekspert a czemu próbowałeś zgrać soft z mojego auta skoro nie był skończony.[/quote]
Najkrocej jak mozna: klamiesz Walus. programem testo + inpowym kablem nie zgrywa sie programow ale loguje - jest to "klient" z punktu widzenia edibasu (podobnie jak inpa) i nie sluzy do "zgrywania softow".
Auto, ktore na swiatlach stojac przegrzewa sie (rosne mu temperatura!) nie jest skonczone albo zrobione jest zle (przyjmijmy to drugie jezeli bardziej Ci odpowiada)
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v s.45
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 19:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Koniec projektu ///david? :(
Auto nie jedzie, czy jest jakiś inny powód sprzedaży?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v s.45
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 20:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Harvey, nie jedzie i się rozpada dlatego chcę go komuś wcisnąć żeby się potem martwił :]

A tak na serio to czeka mnie naprawdę długa rekonwalescencja po operacji kolana
i przez minimum pół roku tylko bym patrzył na kompota i się wcooorviał ,że nie mogę jeździć... :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v s.45
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 20:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
///david napisał(a):
Harvey, nie jedzie i się rozpada dlatego chcę go komuś wcisnąć żeby się potem martwił

Źle mnie zrozumiałeś :) Chodziło mi o to, czy nie spełnia do końca Twoich oczekiwań "mocowych" i będziesz szukał czegoś szybszego... Nie miało to zabrzmieć sarkastycznie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v s.45
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 20:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Za ta cene bedzie problem ze sprzedaza . Jak wystawialem swoja coupe za 40 tys pol roku to malo kto dzwonil.
Powodzenia w sprzedazy

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v s.45
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 20:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
O matko a na tym forum znowu debata na kilka stron :wstyd:

Co do auta :padam:
Kiedy sprzedajesz?

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v s.45
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
lukasbmw napisał(a):
Kiedy sprzedajesz?


Teraz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v s.45
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Harvey, fakt , oczekiwałem większej mocy ale to pewnie byłaby kwestia czasu i pojawiłyby się lepsze cyfry , natomiast co do osiągów jestem zadowolony z efektu.
forest, zdaję sobie sprawę ,że autko nie jest "dla każdego" i musi się znaleźć ktoś kto chce nietuzinkowego auta a przy okazji nie patrzy na rocznik i ceny z allegro.
lukasbmw, nawet dziś jeśli będzie chętny ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL