BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 19:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 15 czerwca 2015, 09:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
woytek13, aktualnie jestem w Portugalii za kika dni wracam to się tym zajmę - na razie nie myślę o kompocie :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 15 czerwca 2015, 09:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
woytek13, :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 15 czerwca 2015, 15:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
woytek13 napisał(a):
///david, jeszcze trochę czekania i DaaN szybciej założy nowe felgi niż Ty wystroisz to auto :rotfl:


ale jeszcze u DaaN'a sporo stron ze świeżymi i dobrymi fotami będzie, a ///david musi nokię przewietrzyć :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 11:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
rorafalki, taaadaaaammmm

;)


Tak to wyszło finalnie :
Obrazek

Zero dymienia , zero wibracji , zero "puchnięcia" - auto ciągnie do odcięcia tak samo , cały czas trzymając zadane 1,7 bara :super:

Można było zrobić 300km ale na wtryskach "131" euro3 była już mocna zasłona dymna a teraz jest elegancko. :ok:

W CP-TUNING moje w sumie nienajsłabsze auto było śmieszną zabawką na zakupy w porównaniu z potworami jakie chłopaki budują. Praktycznie wszystkie auta na placu mają ponad 500km :szok:

Tutaj dla przykładu ponad 1000km a8 d2 a pod nim niemal 800km stwór z USA :przestraszony:
Obrazek
A tutaj to już nawet nie wiem jak nazwać : Supra do dragu z potencjałem na 1500km z turbo GT40xx :szok:
Obrazek

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 czerwca 2015, 12:18 przez ///david, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 12:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
289 tam jest tak ? bo slabo widze :) wynik niezly. Auto musi sie zbierac niesamowicie , do tego ta elastycznosc diesla , musi byc przeciag.
Zrob pomiary jak mozesz 100-200

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 12:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
///david, 2x to samo foto jest ;) wrzucaj jakiś filmik jak to jedzie :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 12:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
///david, i jego foty... ile tam w końcu wyszło? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 12:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
285 HP gratuluję, chociaż liczyłem na 300 +


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 13:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
///david, gratuluję :cwaniak:
pokaż jak to teraz jeździ :luka:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 14:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Jak dla mnie trochę mały progress mocy względem zainwestowanych pieniędzy. Wykres wygląda nawet fajnie, tak to nie ma się do czego doczepić czy coś - po prostu auto to był zwykły compact, w dziwnym kolorze. Wrzucone w niego zostało wiadro zielonych w swap, w modyfikacje turbo i tak dalej.


Wiem, zaraz będzie, że hejtuje albo coś - trudno. To forum i każdy przedstawia swoją opinię.


No ale też jestem tego zdania, że nie samym wykresem można ocenić auto. Warto zmierzyć mu osiągi na dobrym urządzeniu do tego stworzonym, być może nas to pozytywnie zaskoczy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 15:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
bylem ciekawy co z tego wyjdzie
powiem tak.... rzeczywiscie naklad pracy wielki a efekt...nie ma 3ki na przodzie-)
te wersje 231/235ps z e60 na gt2260 maja max moce podobne powiedzmy przy 3700-3800 ( tak wczesnie bo pozniej ladowanie leci gdyz im turbo puchnie szybko - 1.7 tak - zaden problem dla gt2260 przy 3 tys... ale przy over 4tys 1.6 nie daje rady/wg moich doswiadczen z autem z dpfem)

Natomiast na gt2260 z wirnikim 64mm trzyma 1.9 i auto z DPFem ma 320cos (auto Mniszka z bmw-klub, z IC od 535d, ori 231ps wtryski)
Tutaj mega IC, zadngo DPFa, nowoczesne i wydajne turbo... wiec pewnie oczekiwania troche wieksze byly

Gdzies tam (nie robie jeszcze reklamy - zobaczymy co wyjdzie z tego) - zamowilem GT2260 na wirniku 66 - a co tam, raz sie zyje :) - licze, ze tak jak u Ciebie jest przy 4000+ 1.7 u mnie bedzie 2.0

Pewnie otwarty jestes na dalsze prace... jezeli tak to moze da sie do gtb2260 wsadzic wiekszy wirnik?.. GTB2260 to do ibiz 1.9tdi wsadzaja i maja po 250ps :)
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
moze sie pogniewasza a moze nie.... ale naklad pracy by zamontowac gtb2260 wzgledem tego co oferuje plug&play (zakladam, ze tak u Ciebie jest?-ale nie wiem jak jest w Twojej odmianie 3 litrowki) gt2260 jest niewspolmierny do korzysci
nie masz wykresu ladowania? masz wykres AFRa? moze zwyczajnie takie "eco-dawki" sa i mozna dorzucic koksu i miec te 300?
Jezeli to T przy 4200 trzyma 1.7 zapewne z 1.8 moze spokojnie pociagnac do 4tys (tutaj tez pare koni wskoczy)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 16:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Przebieg mocy i momentu bardzo fajny, odnośnie wyniku to myślałem, że przed remapem wrzucasz 219tki i będzie ok 320KM. Zmierz auto 0-100, 0-200 0-402m jak masz gdzieś w okolicy RL, jestem ciekaw wyników.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 320td IMOLAROT=> 330td M57N turbo&kolektor s.38
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 19:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
forest napisał(a):
wynik niezly. Auto musi sie zbierac niesamowicie , do tego ta elastycznosc diesla , musi byc przeciag.
Zrob pomiary jak mozesz 100-200

nie omieszkam ...a jedzie po prostu dobrze ;)

DaaN napisał(a):
///david, i jego foty... ile tam w końcu wyszło? :D

DWA OSIEM PIĘĆ - nie mam lustrzanki zawsze "pod ręką" do robienia fotek śrubkom i gąbkom do mycia :rotfl:

PaTrYk009 napisał(a):
///david, 2x to samo foto jest ;) wrzucaj jakiś filmik jak to jedzie :cool:

poprawiłem. Będzie filmik , na pewno :)

rorafalki napisał(a):
///david, gratuluję :cwaniak:
pokaż jak to teraz jeździ :luka:

wszystko w swoim czasie :P

deejeys napisał(a):
Jak dla mnie trochę mały progress mocy względem zainwestowanych pieniędzy. Wykres wygląda nawet fajnie, tak to nie ma się do czego doczepić czy coś - po prostu auto to był zwykły compact, w dziwnym kolorze. Wrzucone w niego zostało wiadro zielonych w swap, w modyfikacje turbo i tak dalej.


Wiem, zaraz będzie, że hejtuje albo coś - trudno. To forum i każdy przedstawia swoją opinię.


No ale też jestem tego zdania, że nie samym wykresem można ocenić auto. Warto zmierzyć mu osiągi na dobrym urządzeniu do tego stworzonym, być może nas to pozytywnie zaskoczy :)


Bardzo się cieszę ,że dbasz moją kasę i stosunek wydatków do rezultatów :) Obecny setup jest w pełni bezpieczny dla silnika i układu napędowego - spokojnie można było dobić do 300 + i wkleić na forum ,żeby było fapowanie tylko nie o to tutaj chodzi. Jak sam mówisz auto ma być "zwykłym kompkatem", nie ma "urywać jaj" swoim wyglądem - ale za to z możliwie porządnymi gadżetami (jak zawias, hamulce i mody mechaniczne) które niekoniecznie widać (jak np dyfuzory, ringi i inne takie poczwórne wydechy które każdy z daleka zobaczy i powie WOOOW)
Osiągi będą na pewno zmierzone. Może nawet za pomocą RL.

przemek4net napisał(a):
bylem ciekawy co z tego wyjdzie
powiem tak.... rzeczywiscie naklad pracy wielki a efekt...nie ma 3ki na przodzie-)
te wersje 231/235ps z e60 na gt2260 maja max moce podobne powiedzmy przy 3700-3800 ( tak wczesnie bo pozniej ladowanie leci gdyz im turbo puchnie szybko - 1.7 tak - zaden problem dla gt2260 przy 3 tys... ale przy over 4tys 1.6 nie daje rady/wg moich doswiadczen z autem z dpfem)

Natomiast na gt2260 z wirnikim 64mm trzyma 1.9 i auto z DPFem ma 320cos (auto Mniszka z bmw-klub, z IC od 535d, ori 231ps wtryski)
Tutaj mega IC, zadngo DPFa, nowoczesne i wydajne turbo... wiec pewnie oczekiwania troche wieksze byly

Gdzies tam (nie robie jeszcze reklamy - zobaczymy co wyjdzie z tego) - zamowilem GT2260 na wirniku 66 - a co tam, raz sie zyje :) - licze, ze tak jak u Ciebie jest przy 4000+ 1.7 u mnie bedzie 2.0

Pewnie otwarty jestes na dalsze prace... jezeli tak to moze da sie do gtb2260 wsadzic wiekszy wirnik?.. GTB2260 to do ibiz 1.9tdi wsadzaja i maja po 250ps :)



Turbo jest w stanie utrzymać nawet 1.9 bara do końca , może 2.0 ale najsłabszym ogniwem są wtryskiwacze. Stąd wynik to pewien kompromis możliwie najwyższej mocy w jak najszerszym zakresie i jak najmniejszego dymu. Powietrza nie brakuje wcale , problemem jest tylko i wyłącznie paliwo - czas wtrysku i tak jest sporo wydłużony.
Tak jestem otwarty - kolejnym etapem będą wtryski 219 , wtedy będzie można wykorzystać potencjał turbiny , ic i luźnego wydechu.

dawidd3 napisał(a):
Przebieg mocy i momentu bardzo fajny, odnośnie wyniku to myślałem, że przed remapem wrzucasz 219tki i będzie ok 320KM. Zmierz auto 0-100, 0-200 0-402m jak masz gdzieś w okolicy RL, jestem ciekaw wyników.

Tak jak pisałem powyżej - wpadną wtryski z 535d 272 to pewnie kreski nieco się zmienią. Filmy będą na pewno ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 19:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
///david napisał(a):
DaaN napisał(a):
///david, i jego foty... ile tam w końcu wyszło? :D

DWA OSIEM PIĘĆ - nie mam lustrzanki zawsze "pod ręką" do robienia fotek śrubkom i gąbkom do mycia :rotfl:


oj David David, większość zdjęć robię telefonem

w takim razie gratuluje, że auto modzone z głową i czekam na filmy a potem wtryski ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 22:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Nie samymi kreskami,cyferkami i ułamkami setnych sekund człowiek żyje.Ważne,że Dawid jest zadowolony z efektu zmian i w sumie głęboko w poważaniu ma te wywody,że szkoda,że nie ma ponad 300 KM,że to,że tamto.
Mam nadzieje,że niedługo obadam jak kompot jedzie,zwłaszcza w porównaniu z coupetą morphiego o niewiele niższej mocy no i cyknę foto kolejnego Twojego czerwonego beem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 22:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
///david, a Ty jak zawsze ból dupy uskuteczniasz próbujesz mi do gryźć tylko nie wiem co tym chcesz osiągnąć, bo mnie to nie rusza :rotfl:

Jak chcesz to Ci polece goscia, co zrobi Ci dyfuzor czy tez zrobie wyjątek i zrobie Ci setup ringow mimo, ze z 20 osobom odmowilem :rotfl: Naprawdę spinasz jaja zamiast rzeczowo dyskutować, jak widać taki już Twój styl, trudno :rotfl:


Stay tuned

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 22:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
deejeys, jak ja mam ból dupy to jak nazwać Twoje dziwaczne uwagi odnośnie mojego auta :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 czerwca 2015, 22:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Aha i zapomniałem dopisać,że nie wiedziałem,że parę km ode mnie robią takie grube projekty :zdziwko:
Myślałem, że najbliżej rs serwis takimi mocami się zajmuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 00:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Gratulacje, jest moc. 285 grubych koni w kompocie musi robić niezłą robotę. Czekam z niecierpliwością na pomiary RaceLogic.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 10:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Pełna moc aż do odcinki pewnie w kompakcie tak robi super osiągi :ok:
zastanawia mnie tylko że na wtryskach 131 przy mocy rzędu 50km na cyl był już mocny dym
Przypuśćmy ze w 2.0d na wtryskach 131 robi się ponad 210km bez dymu czyli 52.5km na Cyl, więc w 3.0d powinny starczyć przynajmniej do 310-320km bez dymu,

Możliwe że głowica jest hamulcem a nie wtryski 131?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 53  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL