BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 16:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 10:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
marcin92, nie wiem czy wydajność jednego wtrysku przekłada się tylko i wyłącznie na liczbę cylindrów - gdyby tak było to biorąc pod uwagę wydajne turbo ic i wydech powinienem mieć przynajmniej 310-320km...no chyba że wtryski niedomagają :zdziwko: Choć z drugiej strony jakieś pół roku temu były sprawdzane na stole i wszystko z nimi było ok...ale z drugiej strony nie przeginajmy 285km i ponad 600nm bez dymu to po prostu bardzo dobry wynik - ja bynajmniej jestem bardzo zadowolony :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 10:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
marcin92, Masz rację, ale musisz wziąć też pod uwagę, że te wtryskiwacze nie są nowe. W jednym aucie wyjdzie 300KM bez dymu, a w innym 275KM i już smuży.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 13:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Uwaga dotycząca mocy z cylindra nie jest taka zła tylko trzeb wziąć pod uwagę że opory wewnętrzne silnika 2l i 3 litry są nieco inne.
Zatem aby uzyskać te 50 koni z tłoka w 3 litrówce trzeba więcej wachy niż w 2 litrówce.
Do tego po głębszej analizie stukam się w pierś i zapraszam Dawida na poprawki mechaniczne do Nysy.
Podczas logowania nie podobała mi się przepustowość ślinika, masa powietrza na wysokich obrotach przy sporym doładowaniu drastycznie spadała. Najpierw myślałem że przepławka siada lub najzwyczajniej jest słaba. Jednak wydaje mi się że sam kolektor wydechowy jest tu najsłabszym ogniwem a średnica na połączeniu kolektora z "V ban" powinna być nieco większa jak już wcześniej zauważył jeden z kolegów.
Mam ogromna chęć przerobić ten kolektor tak aby jedynym ogranicznikiem w tej układance była przepustowość już na samej turbinie.
Ponadto zauważyłem z czasem małą niedoskonałość w wykonanym prze zemnie sterowaniu tą turbiną którą również chciałbym wyeliminować.
Takiego moda robiłem pierwszy raz a człowiek uczy się na błędach , ważne żeby umieć się do nich przyznać i je poprawiać.

Proponuję kolejną wizytę w Nysie ,przebudowę kolektora , sterownia turbiną , zmianę wtrysków , strojenie , nowy program i hamowanie na stacjonarce co prawda bez obciążenia ale jakiś pogląd przyrostu będzie. Zabawę Twoim autem potraktujemy bardziej hobbistycznie niż zarobkowo .
Może warto wybrać się na 2 dniowa wycieczkę w Kotlinę Kłodzką z małżonkom lub przyjaciółką ( nie wnikam) i przy okazji zostawić na ten okres swojego bolida w moim skromnym garażu.
Niestety nie mam na stanie 6 sztuk wtrysków 219 od bi turbo ale jestem przekonany że 216 z e90 zdecydowanie poprawią sytuacje jeśli chodzi o dawkowanie paliwa.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 16:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Roger-Nysa, Krzychu, sterowanie poprawione , zmienna geometria ustawiona na odpowiedniej do tego maszynie. Można powiedzieć ,że to były delikatne poprawki po całej tej skomplikowanej operacji którą wykonałeś. Kolejnym etapem będą "219" i wtedy się okaże czy trzeba coś jeszcze przerabiać w kolektorze i wydechu czy niekoniecznie.
Tak czy siak jestem Ci bardzo wdzięczny za ogromną pracę jaką włożyłeś w zaadaptowanie tego ustrojstwa do mojego auta i policzyłeś za to kwotę za którą " profesjonalnej firmie tuningowej" nie chciałoby się nawet wgrać gotowca ;)

Bardzo się cieszę, że jakoś tak się mi układa , że trafiam na dużo życzliwych ludzi przy modyfikowaniu tego autka :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 21:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Kurde liczyłem na grubo ponad 300KM szczerze mówiąc. Przecież tyle to robi się na seryjnych gratach. Plus taki że nie puchnie. No ale że wtryski zostawiłeś stare to już wg mnie faux pas. Nie opadł Ci zapał troche? ;) Tyle roboty a wynik, jakby nie było, dupy nie urywa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Kunio, nie wiem ile znasz 330d euro 3 które na seryjnych gratach maja 285km ale skoro takie znasz to istotnie gra nie była warta świeczki...jeśli da się uzyskać taki przebieg mocy i momentu, bez dymu z seryjnego m57n na wtryskach "131" to zamykam się w sobie :niepewny:

A tutaj wklejam jeszcze raz wykres , tyle że bardziej widoczny :

Obrazek

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 21 czerwca 2015, 23:13 przez ///david, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 23:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Ile krzyczą za strojenie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 21 czerwca 2015, 23:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Zimny, to zależy od rodzaju sterownika, stopnia zaawansowania modyfikacji itp - generalnie ceny mają BARDZO konkurencyjne :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 07:43 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
kolega Czerwony 330d z innego forum , miał e46 330d jedyne zmiany w aucie to duży IC + wydech Eisenmann + strojenie Dynosft :) wynik 297 KM i 614 Nm ( nie jestem pewny nm ale ponad 600 ) i auto było bezdymne ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 08:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
TC-PERFORMANCE, u niego wyjściowo było zmierzone 228km na serii ( nie wiem na ile to wiarygodny wynik ale tak mu wyszło w DYNOSOFT) ponadto ma euro4 i wydajniejsze wtryski niż moje czyli "216" - gdyby u mnie był taki "gift" od fabryki jak u niego , w postaci dodatkowych 23km to miałbym 308km (ja miałem zmierzone 205km wyjściowo) :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 08:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Jak wiemy różnie jest z tymi hamowniami, cyferki nie jadą, pomierz auto na RL to będzie można się odnieść do innych pomierzonych aut w tym zakresie mocowym.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 09:22 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
///david napisał(a):
TC-PERFORMANCE, u niego wyjściowo było zmierzone 228km na serii ( nie wiem na ile to wiarygodny wynik ale tak mu wyszło w DYNOSOFT) ponadto ma euro4 i wydajniejsze wtryski niż moje czyli "216" - gdyby u mnie był taki "gift" od fabryki jak u niego , w postaci dodatkowych 23km to miałbym 308km (ja miałem zmierzone 205km wyjściowo) :rotfl:

tak ale weź pod uwage iż przyjechał z zamontowanym IC oraz wydechem i dopiero wtedy miał robiony pomiar " serii " .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 09:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
///david, dlaczego obecnie z dołu jest znacznie słabiej jak wcześniej? Tak chciałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 09:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
david, Ty od razu atakujesz, a chodzi o to że gra niewarta świeczki była. Bo tyle modzenia, a efekt mizerny. Trzeba było od razu wrzucac wtryski wydajniejsze. Dziwię się że tego nie zrobiłeś skoro szedłeś "grubo" z tematem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 09:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Pawel!, dokładnie - to jest najlepszy wyznacznik.
Dla przykładu auto które CP-TUNING zostało zmierzone na 205km przyjechało od innego tunera z wykresem na 219km...tak więc różnie to jest.

TC-PERFORMANCE, u mnie też po wywaleniu kata i założeniu IC wypluło 205km i 422nm...tak więc czerwony330d miał lepszą "bazę" na wstępie ;)

kuruś, tak chciałem bo wcześniej były wibracje i do tego sprzęgło strasznie dostawało po dupie wraz z dwumasem.

Kunio, ja absolutnie nie atakuję - tyle tylko,że to co dla Ciebie jest "mizernym efektem" dla mnie jest bardzo dobrym wynikiem. Odnoszę ciągłe wrażenie, że umiesz czytać tylko cyferki na wykresie a inne parametry są dla Ciebie zbyt skomplikowane ;)t

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 10:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
cyferki cyferkami ale sam byś gębę cieszył jakby było np 305/700 na wykresie przy takim samym przebiegu momentu itp. A sam widzisz że wtryski niedomagają bo inaczej pewnie taki efekt by był. Wsadzaj wtryski i wtedy remap


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 11:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Kunio napisał(a):
cyferki cyferkami ale sam byś gębę cieszył



:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Kunio kiedy wkładasz n-tą turbinę ? :D
Czepiacie się, wsadzi wtryski i będzie przeciąg, poza tym nawet przy tych 285 KM robi pewnie niezłe zamieszanie :D, masa wrogiem osiągów, e60 535d bójcie się :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 11:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
///david zrobił w kompakcie 285 koni i zasłużył jedynie na komentarz typu "a czemu nie 300? a czemu nie 500?"
Przecież to jest mega wynik, nie każdy może się pochwalić takimi kreskami. Powodzenia w dalszych modach :ok:

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 11:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
BanDai napisał(a):
Kunio kiedy wkładasz n-tą turbinę ? :D
Czepiacie się, wsadzi wtryski i będzie przeciąg, poza tym nawet przy tych 285 KM robi pewnie niezłe zamieszanie :D, masa wrogiem osiągów, e60 535d bójcie się :D


Jak ogarnę obecną ;)
Nie że się czepiacie ale po takiej rzeźbie człowiek spodziewał się nowego rekordu ;)
Wiadomo że i teraz to zapierdziela ale niedosyt pozostaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 22 czerwca 2015, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Kunio napisał(a):
ale sam byś gębę cieszył jakby było np 305/700 na wykresie przy takim samym przebiegu momentu itp.


no jasne ,że bym się cieszył - ba nawet jeszcze bardziej gdyby było 350/700 ;) Ale teraz też się cieszę bo autko jeździ całkiem inaczej niż dotychczas ;)

BanDai napisał(a):
poza tym nawet przy tych 285 KM robi pewnie niezłe zamieszanie :D, masa wrogiem osiągów, e60 535d bójcie się :D


no właśnie , ostatnio zrobił się jakiś taki niezdrowy wyścig szczurów - wszyscy chcą przebić te magiczne 300. Przecież 285 to jest porządny wynik a auto już jest naprawdę żwawe :)

grzeszak napisał(a):
Przecież to jest mega wynik, nie każdy może się pochwalić takimi kreskami. Powodzenia w dalszych modach :ok:


Dzięki , tez uważam ,że to dobry wynik. Zwłaszcza jego rozkład :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 53  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL