BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 10:53 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Sprzęgło możesz klepać kulą :rotfl:
A tak poważnie to nie ma lepszego momentu na takie przypadki jak wakacje :wsciekly:


Ostatnio edytowano 19 lipca 2015, 11:10 przez Kamil_, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 11:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
///david, wracaj do zdrowia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 11:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
moim zdaniem szkoda kasy na mierzenie na chwile obecna. Jezeli to T do 4000 trzyma 1.7 (naprawde trzyma! a nie bo "tak tuner powiedzial") to powietrza tam (powiedzmy przy 4000) jest pewnie minimum 1200mg/suw . przy AFR 15 (to naprawde nie jest hardcore) to jest miejsce na 80mg paliwa... to jest na 300 koni jak nic. Pytanie czy jest mniej bo tuner sie nie przylozyl czy dlatego, ze np wtryski sa mowia papa - i to jest wlasciwe pytanie. Dodatkowo odczyty MAF sa na bank poza skala (no chyba, ze masz przeplywke od 535D)... to mozna obejsc ale trzeba sie troche bardzej pochylic nad autem
Suma sumaru (moim zdaniem): szkoda zadluzac sie w providencie, zeby sprawdzac czy tam jest 3 konie mniej czy wiecej
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 11:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
przemek4net, stary, całe auto kupione i zrobione za pożyczki ...co można zdziałać za 1800 wypłaty... więc jeden provident w tą czy w tamtą juz nic nie zmieni a zawsze te kilka koni przybędzie...wiesz jak to u nas w Polsce jest : "zastaw się a postaw się" :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 13:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
przemek4net napisał(a):
moim zdaniem szkoda kasy na mierzenie na chwile obecna


komentarze o kasie proszę zachować dla siebie, to dotyczy się wszystkich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 13:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
DaaN napisał(a):
przemek4net napisał(a):
moim zdaniem szkoda kasy na mierzenie na chwile obecna


komentarze o kasie proszę zachować dla siebie, to dotyczy się wszystkich


Powiało grozą :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 17:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Ja was wszystkich podziwiam i nie rozumiem.
Jeśli face przeszedł całą dziwna drogę po to aby compi wyglądał i jechał , to na pewno nie dąży do tego aby go zabić na pierwszej prostej.
Dawid was podpuszcza i przede wszystkim nie pisze wszystkiego, :kwasny: wyręczę go :]
Kolektor został przerobiony , silnik dostał wtryski " 219" , różne parametry pracy silnika oraz wiele wybiegów i kombinacji nie pozwoliły zrobić 300ps bez dymu.

Bez problemu jest i 320ps i więcej ale kłęby czarnego dymu również.
Nie sztuka zrobić wykres pod publikę wkleić na forum i mamy z głowy, sztuka powiedzieć mam 290ps wysoki moment i wystarczy , na tym setupie więcej się nie da jeśli ma być czysto z wydechu.

Nie wile jest internetowych mitów o m57n eu3 które przekroczyły 300ps i nie dymią.
Jedni robią auto na 1/4 mili na zlocie , mają wyrąbane na dym. Inni chcę mieć za wszelką cenę zapach wanilii.

Mogę pójść o zakład że compi wciąga na odcinku 1/4 mili każde obojętnie jak przerobione i zmodyfikowane m57n które wyszło z mocą 204 konie na wtrysku "131"
I do tego nie zostawi za sobą czarnej kreski, ani nawet malutkiego czarnego bączka .

Dawid to co zapraszamy na ścigi ?

przemek4net, Bardzo fajnie że pojawiła się na forum osoba która , analizuje dane i liczy. Trzymam kciuki za twój projekt , czekam aż dobiegnie końca, wtedy myślę że zorganizuję wam ustawkę . Tylko wiesz ... walka o mistrzostwo wiąże się z wpisowym .
Wygrany zgarnia wszystko ;)

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Ostatnio edytowano 19 lipca 2015, 17:59 przez Roger-Nysa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 17:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
///david, to kiedy swap na automat :hyhy:
kuruj się!

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 19:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Roger-Nysa, jak zwykle rzeczowo i merytorycznie wytłumaczyłeś zaistniałe okoliczności przyrody :ok:

To skoro bardziej poważnie to już mówię : Obecny setup pozwala spokojnie osiągnąć 320km lub nawet więcej jednak przy sporym dymieniu i jednak niemałych wibracjach; rzecz jasna na forum setup 320/650-700 wyglądałby bardzo imponująco jednak bardzo trudno byłoby taka moc wykorzystać nie urywając niczego po drodze :]
Obecne 290km jest bezdymnie i bezwibracyjne - może jeszcze co nieco się poprawi dzięki wtryskom z 535d...ale tak jak Krzysiek wspominał , auto jak na 290km naprawdę jest szybkie - nie mam kompleksów żeby "stawać" z takimi samochodami jak e60 550i czy e36 m3...a przy tym pali mało jak to diesel ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 20:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
ALe czy sprawi tyle frajdy jak M3 czy V8 - szczerze wądpie. Może i mało pali, ale trzeba mase litrów/pln-ów zainwestować i liczyć, że nie będzie chciał więcej ;)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 20:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
Lincoln napisał(a):
ALe czy sprawi tyle frajdy jak M3 czy V8 - szczerze wądpie. Może i mało pali, ale trzeba mase litrów/pln-ów zainwestować i liczyć, że nie będzie chciał więcej ;)


A w V8 i M3 nie trzeba ? ;) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 19 lipca 2015, 21:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
wtryski 219?
jezeli to auto posiada wtryski 0 445 110 219 montowane w 535D przedliftowym to sa one zupelnie seryjnie przewidziane (kalibracja seryjna w ecu!) do 100mm3 paliwa co jest jakies 86mg paliwa (mozna wiecej- mowie na co przewidzial je producent) - tak czy siak waskim gardlem nie sa
Obstawiam, ze tuner zlimitowal paliwo ogranicznikiem lambdy ale ten nie dziala (chyba dla zmylki) na bazie odczytow sondy lambda ale na bazie przeplywki*)... jezeli ta "tnie" (bo pewnie jej odczyt konczy sie na 730kg/h) wiec z automatu obcina paliwa i dlatego auto nie rozwija skrzydel

mozliwy scenariusz:
policzmy
730kg powietrza /h (u mnie w e60 530xd przeplywka konczy wskazania na tej wartosci) to 730000000 mg/h
to 12166666,67 mg/min
silnik kreci sie zalozmy 4000 obr/min i jezeli sie nie myle to liczymy polowe liczby cylindrow przy obrocie...
dzielimy to przez 12000 (4000*3) i wychodzi 1014mg/suw
Zalozmy, ze tuner szukal koni bo wyszlo mniej niz wszyscy oczekiwali wiec.... powiedzmy dal AFR nawet 14.5
1014/14.5 = 70mg paliwa....
Wynik te 285koni pasuje do tego :)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 lipca 2015, 09:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Roger-Nysa napisał(a):
Ja was wszystkich podziwiam i nie rozumiem.
Jeśli face przeszedł całą dziwna drogę po to aby compi wyglądał i jechał , to na pewno nie dąży do tego aby go zabić na pierwszej prostej.

A Kucharz dążył? To chyba jednak nie działa w ten sposób.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 lipca 2015, 11:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
przemek4net, tam nie ma lambdy. eu3
wandii, Tak masz rację ale miałem na myśli więcej niż 50 koni z tłoka , to spory stres dla niego ,korby , panewek w tym silniku.


Auto ma nad wszystkimi podobnymi modami przewagę , turbo które daje już zdrowy ciąg przy 1600obr i masę około 1400kg z kierownikiem .
Kto był u mnie to wie gdzie i jak wygląda ścieżka prawdy, na tym samym odcinku testuję tam wszystkie auta . I jeśli compi robi na tym samym dystansie tą samą prędkość co ja w 535 na prawie 360 koniach ( tylko moja z kierownikiem 1995kg) :przestraszony: To ja wiem że to auto zamiata bez stresu e90 330d zrobione na ponad 300ps bo takie to ja zamiatam na 340 koniach .

Prawda jest taka 290 naprawdę tłustych koni ,które wraz z momentem obrotowym są stosunkowo szybko uzyskiwane w lekkim compim robią robotę.
Gdybać i gadać sobie można coby było gdyby było 326koni a nie 290koni było by nieznacznie szybciej ale na pewno mniej komfortowo jeśli chodzi o wibrację, a stres dla silnika i podzespołów zdecydowanie wzrasta no i nie okłamujmy się , ale nie wszyscy lobią jak ja okopcony tylni zderzak. :hyhy:

Zaparzamy na ścigi e46 , e90 i e60 z 3 litrowymi pomodzonym silnikiem na 1 turbinie.. NATURALNIE BEZ WTRYSKU czegokolwiek do dolotu.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 lipca 2015, 12:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
jezeli tam nie ma limitera lambdy to jest pwenie tzw smoke limiter gdzie zapisane jest ze dla takich obrotow przy takim przeplywie powietrza mozna wtrysnac maksymalnie taka dawke... tak czy siak jezeli tuner nie uwglednil tego, ze przeplywka pokazuje znacznie mniejsze wartosci przeplywow niz faktycznie bedzie konikow mniej :przestraszony:
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 lipca 2015, 13:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
przemek4net, wczytaj się w to co napisałem wcześniej , więcej paliwa więcej dymu nieznaczny przyrost mocy . Ładując nawet 3 bary nie wiele się zmieni bo brakuje przepustowości, co z tego że mamy ciśnienie jak ewidentnie spada na masa. Nie jest tu ograniczeniem ani kolektor ani zmienna geometria turbiny.
Jak ktoś grzebie w mapach to wie na jakim doładowaniu seryjnym jeździ f10 530d 245 koni z turbiną GTB2260V taka jak ma wsadzoną compi.
2,7 nie robi stresu dla niej .

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 20 lipca 2015, 15:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
ja probuje zebrac informacje na temat tego co tak naprawde daje ta turbina... bo jezeli rozumiem to mocy nie daje bo sa inne ograniczenia
Ladowanie 1.7 jest ponad to co przewidzial producent (dla jasnosci) - ponizej mapa T z softu jakiejs "buni 245ps" co ja w 5min namierzylem (Y to obroty, X to koks a w srodku ladowanie T bezwzg.)
Obrazek
Przy 4tys jest 2530 (1.53)
No nic... znajde czas to dokoncze grzebac w swoim to bedzie wiadomo jak to sie ma do seryjnej gt2260 i zmodyfikowanej gt2260
Pozdrawiam,
Przemek

wandii napisał(a):
Prawda jest taka 290 naprawdę tłustych koni ,które wraz z momentem obrotowym są stosunkowo szybko uzyskiwane w lekkim compim robią robotę.
Gdybać i gadać sobie można coby było gdyby było 326koni a nie 290koni było by nieznacznie szybciej ale na pewno mniej komfortowo jeśli chodzi o wibrację, a stres dla silnika i podzespołów zdecydowanie wzrasta no i nie okłamujmy się , ale nie wszyscy lobią jak ja okopcony tylni zderzak. :hyhy:


nie wątpię, że autko super podaje,

ale jaki stres dla silnika ?
martwić to się może właściciel o korby przy 375KM i o panewki przy 800Nm, a takie e60 jeździ i jest tu na forum

dziwne, że pojawił się problem z wibracjami, duży Nm pojawia się raczej późno - przynajmniej na wykresie

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 25 lipca 2015, 10:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 144
Moje BMW: E60 535D+
Kod silnika: 306D5
Wczoraj autko widziane w Sędziszowie, czyżby jednak lekkie poprawki i apetyt na większą moc? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 25 lipca 2015, 11:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
przemek4net, niestety w e46 wibracje są często bolączką nawet przy niższej mocy i nm.
patrick, takie tam delikatne , kosmetyczne poprawki ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david E46 330td M57N IMOLAROT => gtb2260v cp-tuning s.45
PostNapisane: 25 lipca 2015, 22:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
dokrecilem jeszcze mocniej "srubke" + polazlem na pomiar zeby zobaczyc co tam sie udalo wystrugac
Auto: E60 LCI 530XD 235ps, manual, z DPF, seryjna GT2260, wiekszym IC
To jest naprawde bardzo mocny czip ale mozna jeszcze dokoksic (lambda przy 4000 jest w okolicach 1.08.. w sumie mozna zejsc do 1 na sile)
Dodatkowe zmienne:
nowy f. powietrza, stary juz paliwa, ropa z przypadku, w pomiarze przelozenie bylo "lapane" programem do hamowni (powinno byc 4,57 /iloczyn 2.563*1.783/wykres dostane pozniej poprawiony do tego ratio), auto wazone: 1800 z polowa baku+grubosc kreski z dojazdowka, bez kiera (tak wazylem) ... do tego dwoch chlopa i dwa lapki+troche wiecej wachy w baku
Pomiary byly dwa z dwoch stron tej samej drogi /roznica 1km w pomiarach/)
Balem sie wielkiego momentu z dolu /mozna wiecej/ a polecialem ostro z wyzszymi obrotami zeby koni wiecej wyszlo
Wyszlo jak wyszlo

Obrazek

Teraz pytanie za 100 punktow: ile powinno uzyskac auto z lepsza turbina i z customowym przelotowym wydechem? - cos jest zle zrobine i tyle... obstwiam soft.
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Jezeli nie mozna wiecej mocy "bo cos" (np wibracje) to po jaki grzyb ta sciezka prawdy by osadzic w tym aucie GTB? Za jakis czas ktos dojdzie co jest nie halo i bedzie 300+ :D

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 53  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL