BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 11:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 441 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 27 października 2014, 12:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Ale tu nie chodzi o to że wał ma lżej tylko o drgania które występują na wale- po to jest tłumik drgań aby to pochłaniać.No ale nieważne.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 27 października 2014, 17:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
47konikow wiecej nie jest zle jak na 323


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 27 października 2014, 20:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Garaż: mondeo mk4
Pokaz filmik jak się teraz wkręca :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 27 października 2014, 22:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
dzidzia24 napisał(a):
Ale tu nie chodzi o to że wał ma lżej tylko o drgania które występują na wale- po to jest tłumik drgań aby to pochłaniać.No ale nieważne.

dzidzia24 wiem, czytałem... no zobaczymy ;)

Dziś komputerek pokazał cos takiego (start ok 2000, zmiana przy odcięciu i pod górkę lekką, ćwiartka niemiarodajna bo odpuscilem gaz :zawstydzony: ):

Obrazek

Filmiki nakrece jak aparat odzyskam :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 28 października 2014, 08:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
WojtekSzychta, fajny jest ten komputerek ;) no i ładnie lata Twoje 323i :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 28 października 2014, 10:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
ITB. i będziesz ganiać 3.0 z zaciągniętym ręcznym i z 2 biegu.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 28 października 2014, 12:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
kirpek napisał(a):
ITB. i będziesz ganiać 3.0 z zaciągniętym ręcznym i z 2 biegu.

No tez o tym myślę. Itb z m3 plus flansza bo m3 ma okrągłe wejścia do głowicy a w nieemkach są elipsa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 28 października 2014, 16:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 363
Moje BMW: CS
Popieram w 100% takie zmiany jak Ty, sam chciałem swoje 318i podrobić, ale jednego naprawdę nie moge zrozumieć, z takim zapleczem finansowym nie kupić i nie swapać na 3.0 to jestem w szoku, miałbyś niesamowite osiągi z tym modami spokojnie porównywalne z M-ką, myśle, że 5.X :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 28 października 2014, 18:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
szacn stary :ok: :ok: :ok: :ok:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 31 października 2014, 11:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
Po modyfikacja koła zamachowego i kół pasowych moc na kołach wzrosła o 14km. Wynosi teraz 174km.

Do tego zauważyłem że mam uszkodzoną dise!!! Cały czas otwarta a po wciśnięciu gazu do oporu się zamyka w każdym zakresie obrotow! Myślę ze jest to powód dla którego kastrowało mi moc zaraz powyżej 5900 obrotow (zamknięta klapka).

Wczoraj robiłem pomiary i ze zblokowaną disa w pozycji otwartej do 100 km auto rozpedza się powtarzanie w 6,8s! Z niezblokowana w 7,0(wcześniejsze pomiary na suchym) i akurat wczoraj jak robiłem testy była mokra nawierzchnia.

Nie wiem czy przypadkiem nie jest tak ze disa jest zamykana do tych ok 3500 obr z powodów ekonomicznych (mniej powietrza- mniej paliwa). Tak czy inaczej do poniedziałku robię zaślepke otworu i w poniedziałek hamownia z afrem i sprawdzimy co i jak ;) a co Wy sądzicie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 listopada 2014, 10:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 664
Lokalizacja: Leszno k/ Warszawy
Moje BMW: E46 316 Ti
Kod silnika: N42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 4#p2213424
Bardzo ładne auto i sporo włożonej pracy a to lubię. Temat trafia do ulubionych i czekam na więcej ;)

_________________
byłe
miłe wspomnienia E90 viewtopic.php?f=6&t=93850
miłe wspomnienia E34 viewtopic.php?f=6&t=115176
miłe wspomnienia E46 viewtopic.php?f=6&t=144578
miłe wspomnienia E91 viewtopic.php?f=6&t=157257


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 3 listopada 2014, 20:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
nie wiem jak w m52tu ale w m52 itb z m są problemy z przypasowaniem, np obudowa filtra oleju przeszkadza, trzeba skracać i dorabiać na filtr z isa, tps wadzi o sterowanie vanosem. a i sam zakup nie tani. może lepiej i taniej wyjść caustom z motocyklowych, i mkowych gratów.
są też gotowe zestawy za niebotyczne pieniądze, ale p&p.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 5 listopada 2014, 09:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
Wysprzeglika jeszcze nie ruszałem. Narazie szlag mnie z ta disa trafia. Mam 2 sztuki - jedną na pewno dobra, z drugiej wycialem wszystko i traktują ja jak zaslepke. Ta dobra nie chce działać jak trzeba- jestem w trakcie diagnozowania co się dzieje nie tak (zamyka się na "wklepanym" gazie do oporu. Co jest dziwne :/ bo powyżej 3750 powinna się otworzyć. Natomiast ta wycięta powoduje taki przepływ powietrza ze silnik pracuje nie równo.


Wysprzeglik czeka ale w przyszłym tygodniu ogarne temat :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 9 listopada 2014, 12:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
No świetne modyfikacje bardzo imponujący wynik. Gratulacje :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 15 listopada 2014, 15:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Hej

Powiedz mi skąd dokładnie zamawiałeś te kułeczka i ile Cię wyszły?

Następna sprawa, to szpera, czy to jest ta na spreżynkach?
Z tego co słyszałem sprężynkowa nic nie daje.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 3 grudnia 2014, 12:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
Wszystko śmiga, wszystko hula :) Efekt na suchym poniżej:

Obrazek

Przydałby się racelogic...

Ale ogólnie progres non stop


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 3 grudnia 2014, 12:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
WojtekSzychta napisał(a):
Wszystko śmiga, wszystko hula Efekt na suchym poniżej


świetnie :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 3 grudnia 2014, 14:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
niezłe czasy :super:

Powiedz mi jedno, otwarta DISA to pozycja jaką ma przy zgaszonym silniku ?? czy odwrotnie ?? przy zgaszonym jest zamknięta ?? u mnie tez nie działa prawidłowo, i muszę z nią powalczyć ale najpierw chcę poznać dokładnie jak działa, kiedy się otwiera itd ;)

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 3 grudnia 2014, 14:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
przy zgaszonym silniku jest otwarta, przy normalnym podaniu gazu jest otwarta, przy full throttle sie zamyka (i tak trzyma do ok 4000 obr, potem się otwiera i znow zamyka po przekroczeniu 6000 obr). I generalnie tylko to zamkniecie po przekroczeniu 6000 obrotów jest nieprawidłowe (przy starym kolektorze- ori tub25 i oryginalnej disie tub25 wszystko było ok.) Działanie disy możesz sprawdzić inpą. Disę mam nową prosto z aso do m54b30(ok 900 zł!!!). Ale mam już sposób jak drania wyłączyć powyżej 6000 obr :P. może dziś podziałam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 3 grudnia 2014, 17:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
To coś mierzy Ci prędkość na końcu 1/4mili?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 441 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL